Haluan erota yhteiskunnasta

poljettu maaorja

Olen päättänyt olla menemättä armeijaa, sivariin tai vankilaan. Myöskään hullunpapereita en aio hankkia, koska en ole oikeasti hullu. OLen käynyt psykiatrilla ja minut on todettu psyykisesti terveeksi.

Kesällä olisi meno armeijaan. Ikää mulla on 19. Aion piileksiä viranomaisten ulottumattomissa siihen asti kun ikää on tarpeeksi. Siirrän osoitteeni poste restanteen ja teen pimeitä töitä esim. raksalla. Jos poliisi nappaa minut, niin löytävät minut muumio kuulustelusta, en aio asioida viraomaisten kanssa, en oliisin, enkä armeijan väen.

Jos poliisi nappaa minut ja toimittaa kasarmille aion olla hiljaa ja kieltäytyä pukemasta armeijan vaatteita ja ryhdyn nälkälakkoon.

En tue asevelvollisuutta. Olen piikki viranomaisten lihassa.

22

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J K

      NIINKKÖ

    • jäteihmisten suomi

      Mitä ihmeen vikaa niissä hullun papereissa on.

      Itse otin ne kauan sitten.

      Ei minua kiinnosta omostella ja pokkuroida ketään mulqqunaamaa.

    • Neo-Kapinallinen

      Ota hullun paperit ja vaikka valehtele saadaksesi ne. Vuosikausia kestävä poliisin pakoilu on liian vaikeaa, ne kyllä löytää sut jos pysyt Suomessa. Ulkomaillehan et voi edes mennä.

      Ja mitä väliä sillä on jos valtio pitää sua hulluna? Sehän vaan osoittaa sen, että olet ratkaisevan eri mieltä sen kanssa. Ja sitten oot hullu vain papereissa. Ketään muita ihmisiä ei ne paperit kiinnosta eikä sun tarvitse niistä puhua.

      Laissa on porsaanreikiä, käytä niitä! Systeemiä saa kusettaa.

      • itejatoinen

        sielun viemäri on tukosta puute, avitusolona syvä kurkku


    • Uuno on no;1

      Astu nastaan saat ikuisen rauhan.

      • Kuntalaitos jippiii!

        Uuno nai sosiaali tantta.
        Käytä niin mustia aurinkolaseja ettei tartte nähä mokomaa emakkoa.
        Sano sille että oot impotentti. Käy lähi baarin "kaunottaria" kuksimassa.
        Ilmoita olevas pressan poika tai niin homppeli etteivät huoli suo armeijan leipiin.
        Sivarit perii tään sossulan ja possula pääsee ihra lyllerrtämään pylleröisineen sikailuineen täysihoitoon EU:tukiaisilla mälläämään. Ime kärsääs neuvoston uhri.


    • peppi_paskatossu

      Ei kun sä olet vässykkä.
      Ja suunnitelma on tehty sormi perseessä. Vähän yritystä hei. Jos pääset edes poste restanteen asti niin ennen pitkää kyllästyt ja menet sivariksi vanhainkotiin pesemään seniilien pappojen perseitä.

      Ja tosiaan, mitäs sinä välittäisitkään hullujen papereista jos et halua yhteiskuntaan kuulua? Sittenhän asialla ei pitäis olla merkitystä. :D

      Onnea yritykseen vaikka silti jos suunnittelisin moista niin mieluummin muuttaisin toiseen maahan...

    • 1+15

      -> ap

      Hyvä että jollain on omia ajatuksia elää elämä silleen kuin haluaa.
      Nostan hattua.

    • dasasdadsasd

      Itse olisin mennyt todella mielelläni vankilaan mutta kerkesin saamaan C-paperit, koska olen masentunut tämän sairaan yhteiskunnan seurauksena. En tiedä onnistuisiko vielä.

      • henrik ijlös72

        hullujen huoneelle paperit ja sitten inttiin?


    • henrik ijös72

      mene armeijaan siellä hauskaa jos oaa

      • henrik ijäs72

        voin neuvoa jos kylmä harjotuksissa


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        voin neuvoa jos kylmä harjotuksissa

        krhk 94 95 hiukkavaara


      • itejatoinen

        ihmisen järjestyssääntö, naisen tarvis marssia saappaat jalassa ja puku päällä helpotuksen lomaan avaruutta tyhjyyteen hernerokkaan ja ruisleipään voin kanssa


    • " OLen käynyt psykiatrilla ja minut on todettu psyykisesti terveeksi."

      Näin ollen voit sitten pyytää turvapaikkaa vaikka Venäjältä tai Ruotsistakin.

      • itejatoinen

        ihminen on häpeä, luomu


    • itejatoinen

      sua voi olla tavoittamatta täällä yksin luonasi

    • itejatoinen

      et kuole nälkään, ehkä nöyryys löytyy sinun seuraksi

    • itejatoinen

      mitään tekemätön mies, ei ees ammu kuin lehmät tarvetta ... on vain luonain pässi

    • itejatoinen

      sinuthan pitäisi ampua olotiloina luo

      • itejatoinen

        olla vaiko ei olla, siinäpä on kysymys


      • itejatoinen
        itejatoinen kirjoitti:

        olla vaiko ei olla, siinäpä on kysymys

        ajatus askareena suomii olla ite


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2710
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2001
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      274
      1059
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      969
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe