Terps! Koskaan ei ole tehty rakkotähystystä ja tuskin se on sen kummempi kuin toistokatetrointikaan.
Mutta... sellainen seikka huolettaa, että siinä laitetaan jotain puudutegeeliä... onko sitä pakko laittaa? Ihoni ei siedä sitä! Limakalvot jo muutenkin kuin saharan autiomaa (keski-ikäisen naisen perusoire?!) enkä koskaan ole mitään voiteita limakalvoille laittanut... Toistokatetroinneissa aina laittoivat puudutegeeliä ja se oli tuskallista! Kirvely oli julmettu! Ainahan toistokatetroidessa ( 4 - 6 x vrk ) tulee verta ja kipu on hirvittävä eikä voi ajatella edes siinä mitään kipulääkettä, saati puudutevoidetta. Kun viimeksi laitettiin kestokatetri vuorokaudeksi, hoitaja ei tahtonut uskoa, että en tahdo mitään puudutetta kun iho ei kestä. No totteli kuitenkin ja kestokatetrin laittaminen ei sattunut eikä kirvellyt yhtään, toisin kuin on ollut puudutegeelin kanssa.
Ja toinen, että pystyykö rakkotähystystä tekemään, kun on voimakas spastisiteetti eli jäykkyys navasta alaspäin?
Rakkotähystys ja puudute...
katetri74
1
405
Vastaukset
- ........
Kannattaa ottaa se puudute sen kirvelynkin uhalla sillä vaikka ne muuta väittää niin se tähystin ei mikään ohut ole ja itselläni sattui helvetisti se tähystäminen puudutuksenkin kanssa.
Tuskimpa tuo spastisiteetti on mikään ongelma. Kunnallisessa se urologi runttaa sen tähystimen sisään vaikka väkisin kuten mun tapauksessa - lähti valitus eteenpäin siitä kusipäästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1204540Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv662619Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91146- 66872
- 21853
- 41835
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu120833Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67807Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789