Suomen helvetin kitchen

vituttaa

Haa haa. Suomessa kopioidaan kaikkea toki enkä minä sitä vastusta, kun vaihtoehtoakaan ei ole, mutta nyt näköjään tulee myös suomen Kauhukeittiö. Mutta "mitähän siitäkin tulee". Mielestäni Gordon Ramsay on persoonana ja kokkina aika jäljittelemätön. Osa rakastaa ja osa ei voi sietää. Itse pidän. Ramsay on äijä toisin kuin joku nössö Jamie Oliver. Ollaan tosin suomessa jo kovasti jäljessä alkuperäisissä Hells kitchen kausissa. Miksi ei esitetä jo niitä vaan pitää alkaa jäljitellä tätäkin sarjaa.

Loistavampi idea olisi esim. Helvetin teatteri, jossa räiskyvät Jouko Turkka ja J. Parviainen opettaisivat rajuin ja fyysisin metodein nuorille näyttelijänaluille teatteria. Näyttelemistä. Tosin tää idea tulee nyt 30 v. liian myöhään. :D

5

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i love it

      Samaa mieltä !! Mitenkään ei voi matkia, ku Ramsay on niin ainutlaatunen. Kaikissa ohjelmissa missä hän on, niin on huippuhyviä !

    • los.point

      Gordon ramsay on äijä :-D siinä saa nauraa kun se ragettaa siellä keittiössä ja muutenkin parempi kun muut brittikokit :D

      • Elviksen korsetti?

        Äijä niin kauan kuin meni amerikkalaiseen pliisuiluun mukaan ja täytätti ainakin ne leukansa rutut. Liekö muutenkin kohotettu ja kiristetty, jotta kelpasi kaksinaismoralisteille.


    • Fockthewolvesininari

      Eihän rämsäy tee muuta kuin huutaa fucking raaaaaaaaaw ja fuck off.
      Osallistujana on aina mukana stereotypia lihavasta mustasta rääväsuu akasta.

      Sarjoja jotka olis voinut olla suomentamatta. Soro vaan.

      Yhtä kiinnostava kuin makedonian hell's kitchen. sorri vaan.

    • ex-vituttaja :)

      Oon tään keskustelun aloittaja jota ei enää vituta. :D Elviksen korsetille tiedoksi vaan se, että Simon Cowel (se Idolsin veemäinen ex-päätuomari) ehdotti Gordonille botox-kuuria naamansa uurteiden silottamiseksi. Gordon kävi siellä näemmä mut niin kävi kaiketi Simonkin. He ovat ystäviä. No kai sitä saa näyttää miltä haluaa?

      Eikä oo mitään "amerikkalaista pliisuilua!. Haaveilit varmaan jostain ruotsin kamalimmista kuppiloista, joista keskustellaan ensin 4 jaksoa, kunnes päädytään mitä saatetaan tehdä ja jos tehdään, äänestetään siitä. :D

      Kauhukeittiö tosin kyllästyttää jo. (Siis se koko formaatti). Kurjat kuppilat on enää oikeasti fiksuin ja viisain Ramsayn sarja tähän mennessä. (Äsken alkoi myös Hotellit kuntoon joka on sisarsarja). Ihan Ok. Nää sentään auttaa aidosti.

      Katoin just Maxilta uusimman 6. kauden jakson kurjista kuppiloista, jossa oli ihan uskomaton jästipää taas kerran. Ei oo helppoo panna itseään likoon jotain idiootteja vastaan. Loistavaa kun on tää suomenkin versio. Jotenkin naurattaa, kun Sauli päästää ne perkeleet ja saatanat oikein kunnolla esiin, kun ihan aiheestahan se varmaan on. Mitäs läksitte kisaan senkin mäkkärimyyjät. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe