http://global.christianpost.com/news/benny-hinn-asks-followers-for-2-5-million-to-get-out-of-debt-94822/
Benny Hinn Asks Followers for $2.5 Million to Get Out of Debt
Benny Hinn kaipaa rahaa
8
118
Vastaukset
- dynamiittiäpersuksee
pitäs antaa kyllä paljon että lentäis kuuhun tollainen hihhulien jumala
- vappuko se
Antaa sentään 90 päivää maksuaikaa.
Kannattaskohan hommata total-kanavapaketti
ja pyytää harmailta vippiä
http://www.youtube.com/watch?v=Zud8yB6I9MI - IhanTosi
Miten saataisiin oikeuteen tyyppi?
- hulluja riittää
100% varmuudella hän saa rahat kerättyä. Ei mitään ongelmaa.
- IhanTosi
Se jää kiinni ennen kuolemaansa. Tosi on.
- Rahat tuokaa ja...
Kannattaa ottaa pikavippi, ja rahat antaa Hinnille ettei kuole raukka nälkään.
Nyt helluntaiseurakunnat järjestämään Benny Hinnille Suomen kiertue. Sen voisi aloittaa Seinäjoen helluntaiseurakunnasta, joka lienee kunnostautunut erityisesti karismaattisten tilaisuuksien järjestäjänä.
Vierailun voisi järjestää Sateet lähetä - teemalla koko maassa. Tilaisuudet olisivat maksullisia.- lasarettilahkolainen
Jo tämän ketkun takia oikeudenmukainen Jumala järjestää lasarettilaisille taivaalliset biletysmestat ja näille ketkuille rikkaan miehen paikan jossa EI OLE kielen kostuttajaa!
Syvä on oleva siellä juopa kitoooos Herralle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275