http://global.christianpost.com/news/benny-hinn-asks-followers-for-2-5-million-to-get-out-of-debt-94822/
Benny Hinn Asks Followers for $2.5 Million to Get Out of Debt
Benny Hinn kaipaa rahaa
8
154
Vastaukset 8
- dynamiittiäpersuksee
pitäs antaa kyllä paljon että lentäis kuuhun tollainen hihhulien jumala
- vappuko se
Antaa sentään 90 päivää maksuaikaa.
Kannattaskohan hommata total-kanavapaketti
ja pyytää harmailta vippiä
http://www.youtube.com/watch?v=Zud8yB6I9MI - IhanTosi
Miten saataisiin oikeuteen tyyppi?
- hulluja riittää
100% varmuudella hän saa rahat kerättyä. Ei mitään ongelmaa.
- IhanTosi
Se jää kiinni ennen kuolemaansa. Tosi on.
- Rahat tuokaa ja...
Kannattaa ottaa pikavippi, ja rahat antaa Hinnille ettei kuole raukka nälkään.
Nyt helluntaiseurakunnat järjestämään Benny Hinnille Suomen kiertue. Sen voisi aloittaa Seinäjoen helluntaiseurakunnasta, joka lienee kunnostautunut erityisesti karismaattisten tilaisuuksien järjestäjänä.
Vierailun voisi järjestää Sateet lähetä - teemalla koko maassa. Tilaisuudet olisivat maksullisia.- lasarettilahkolainen
Jo tämän ketkun takia oikeudenmukainen Jumala järjestää lasarettilaisille taivaalliset biletysmestat ja näille ketkuille rikkaan miehen paikan jossa EI OLE kielen kostuttajaa!
Syvä on oleva siellä juopa kitoooos Herralle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511021- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34617- 39547
- 39522
- 63513
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19431