Hei onko millaisia kokemuksia kampaamoista mikä olis paras!!!!
Paras kampaamo
18
5479
Vastaukset
- Tyytyväinen asiakas
Studio Mari-Anniina on hyvä, osaa tehdä ammattitaitoisesti myös ripsien pidennyksiä.
- Asiakas Siilistä
Kyllä, kokemusta on ammattitaitoisesta nuoresta tekijästä, Anniinasta. Paras laittamaan ripsiä ja erittäin hyvä parturi-kampaaja!!!
- Takkutukka
Kuopioon pitää suunnata jos meinaa kunnollista kampaajaa löytää. Siellä huonoimmatkin on parempia kuin kaikki yhteensä täällä.
- hair1
Sulla taitaa muutkin asiat olla takussa.
- takkupolkkka
Älä ainakaan mene kultakutriin, sen jälkeen on hiuksesi ainakin piloilla. VAROKAA KAIKKI ......
- siilinen1
iroques on paras,parhaat pidennyksetkin
- Iroques
Komppaan edellistä...Iroques paras.
- täti
Varokaahan vähän tuon haukkumisen suhteen...voi tulla ikäviä seuraamuksia :D
- tor jemmari
Kerroppa mitä ikäviä seuraamuksia. Kyllähän asiakas saa antaa rehellisen negatiivisen palautteen senkin aasi! :D
- paska1234567
tor jemmari kirjoitti:
Kerroppa mitä ikäviä seuraamuksia. Kyllähän asiakas saa antaa rehellisen negatiivisen palautteen senkin aasi! :D
Niin saa ja jos on paska paikka, niin on paska . Tätillä taisi osua omaan nilkkaan osaamattomuutensa hah hah haaaaa
- Hedgehog14
Iroques on minunkin mielestäni paras - tosin käyn siellä (nykyään) vain yhdellä ja ainoalla kampaajalla :). Tekijöissäkin on eroja, jos on ihan liikkeiden imagoissakin ;) ...
- höpinä
No ehdoton ykkönen on Korte. Ammattitaitoinen, ystävällinen ja edullinen hinta.
- kokemukseääni
Studio Mari-Anniina Asematiellä paras!
- minnemennä
Vanha ketju, joten uusataan kysymys: mikä on Siilin paras kampaamo nykyisin?
- Anonyymi
Kampaamo virpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kampaamo virpi.
Suositelkaa hyvää ammattitaitoista kampaamoa.
- Anonyymi
Mä kävin Kortessa.
- Anonyymi
Siku suosittelee fontanellan pertsaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883