Hei onko millaisia kokemuksia kampaamoista mikä olis paras!!!!
Paras kampaamo
18
5522
Vastaukset
- Tyytyväinen asiakas
Studio Mari-Anniina on hyvä, osaa tehdä ammattitaitoisesti myös ripsien pidennyksiä.
- Asiakas Siilistä
Kyllä, kokemusta on ammattitaitoisesta nuoresta tekijästä, Anniinasta. Paras laittamaan ripsiä ja erittäin hyvä parturi-kampaaja!!!
- Takkutukka
Kuopioon pitää suunnata jos meinaa kunnollista kampaajaa löytää. Siellä huonoimmatkin on parempia kuin kaikki yhteensä täällä.
- hair1
Sulla taitaa muutkin asiat olla takussa.
- takkupolkkka
Älä ainakaan mene kultakutriin, sen jälkeen on hiuksesi ainakin piloilla. VAROKAA KAIKKI ......
- siilinen1
iroques on paras,parhaat pidennyksetkin
- Iroques
Komppaan edellistä...Iroques paras.
- täti
Varokaahan vähän tuon haukkumisen suhteen...voi tulla ikäviä seuraamuksia :D
- tor jemmari
Kerroppa mitä ikäviä seuraamuksia. Kyllähän asiakas saa antaa rehellisen negatiivisen palautteen senkin aasi! :D
- paska1234567
tor jemmari kirjoitti:
Kerroppa mitä ikäviä seuraamuksia. Kyllähän asiakas saa antaa rehellisen negatiivisen palautteen senkin aasi! :D
Niin saa ja jos on paska paikka, niin on paska . Tätillä taisi osua omaan nilkkaan osaamattomuutensa hah hah haaaaa
- Hedgehog14
Iroques on minunkin mielestäni paras - tosin käyn siellä (nykyään) vain yhdellä ja ainoalla kampaajalla :). Tekijöissäkin on eroja, jos on ihan liikkeiden imagoissakin ;) ...
- höpinä
No ehdoton ykkönen on Korte. Ammattitaitoinen, ystävällinen ja edullinen hinta.
- kokemukseääni
Studio Mari-Anniina Asematiellä paras!
- minnemennä
Vanha ketju, joten uusataan kysymys: mikä on Siilin paras kampaamo nykyisin?
- Anonyymi
Kampaamo virpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kampaamo virpi.
Suositelkaa hyvää ammattitaitoista kampaamoa.
- Anonyymi
Mä kävin Kortessa.
- Anonyymi
Siku suosittelee fontanellan pertsaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111