Tulipa sitten viikonloppuna tavattua joku nuori nainen ja asiat eteni lopulta sänkyyn asti. Molemmat oltiin humalassa ja pidettiin yhdessä hauskaa. Kihloissa olen, mutta eipä kaduta pätkääkään itseäni, eikä myöskään näyttäny haittaavan toista osapuolta. Pyörii vaan mielessä tuo yhdessä vietetty aika koko ajan ja sekös pistää pään sekasin. Tuntuu että sydän pakahtuu, kun haluisin niin nähdä hänet uusiksi, mutta taitaa jäädä haaveeksi vain, kun emme toisiamme tunne. Voi tätä elämää taas, miten noi naiset saakaan mun pään sekasin..
Viikonloppu ihastus
Heipodee
1
322
Vastaukset
- not pain
Elä huoli siippani-ei kaduta minuakaan(ei vielä mut odotan klamydiatestin tulosta) Mä löysin kanssa seuraa ja sillä miehellä oli todella ISO! sulla ihan lelukokoa.Erotaan kunhan saadaan asiat keskusteltua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362699- 1282373
- 1582084
- 391995
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401329
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114924