Malibu LTZ

Pelkoako merkkiin?

Tosi edullinen Malibu LTZ automaatti runsain herkuin, seisoskelee Turun Metrossa. Hintakaan ei huimaa, 26.700€. Miksi ei kelpaa? Autohan on ehdotonta lajinsa aatelia.

14

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K-kauppias.

      Taisit itse vastata omaan kysymykseesi. Tuossa kokoluokassa ratkaisee moni muukin asia kuin halpa hinta.

    • jaa...a

      Aatelia? Missähän ominaisuudessa aatelia löytyy tuollaisesta?

    • Malibumies

      Ostin viimeviikolla tollasen Metrosta.Hyvä ajaa,mukava kyyti,hiljainen ja kaiken maailman herkuilla,tosi makee peli.

    • gs birotor

      Tuossakin kokoluokassa taitaa sedanien myynti jäädä selkeästi alle puoleen verrattuna farkkuihin ja diesel moottorin puute on myös se mikä rajoittaamyyntiä. Monikin taitaa muistaa TM:n testin 12/2012 jossa malibu jäi selväksi jumboksi, mutta ei se siitä välttämättä tee huonoa autoa, vaan niitä pitää vertailla omilla kriteereillä. Ottaa myöskin aikaa saada merkille tunnettavuutta, koska se on ollut niin kauan pois "normiaalin" ostajan autovalikoimista suomessa.

      • Malibusta peli

        Se vertailussa ollut 2,4 vanha bensakone on kulutukseltaan aivan hirvittävä, joskin kyllähän se Malibu kulkee sillä jotenkin, ainakin automattina.
        TM luonnehti asiaa niin, että totesivat kulutuksen olevan suurin miesmuistiin tuossa luokassa. Kauhistelivat jollain superlatiivilla kulutusta vielä jossain toisessakin kohdassa. Tämän ymmärtää kun kilpailijoilla oli konepellin alla aika pienikulutuksiset turbot tai kuutioita huomattavasti vähemmän.

        Malibun ongelma on varmaan hieman sama kuin Cruzenkin, eli imago.
        Ottaakko hieman kalliimmalla hintalapulla tuttu ja turvallinen Mondeo/Passat/Avensis, vaiko aivan musta kortti Malibu, josta kellään ei ole kerrottavanaan mitään käyttökokemuksia eikä kukaan ei osaa sanoa jälleenmyyntiarvoa tai edes ennustaa, kuka autoa huoltaa/myy vuoden parin kuluttua jne.
        Ostamalla tutun merkin ja mallin tietää mitä saa. Malibu on toki komea, mutta kaikki muu on aikamoista sukellusta tuntemattomaan.
        Kaikki tuon luokan nykyautot ovat varmasti riittävän hyviä ajaa ja tarpeeksi hyvin varusteltuja.


      • 165234
        Malibusta peli kirjoitti:

        Se vertailussa ollut 2,4 vanha bensakone on kulutukseltaan aivan hirvittävä, joskin kyllähän se Malibu kulkee sillä jotenkin, ainakin automattina.
        TM luonnehti asiaa niin, että totesivat kulutuksen olevan suurin miesmuistiin tuossa luokassa. Kauhistelivat jollain superlatiivilla kulutusta vielä jossain toisessakin kohdassa. Tämän ymmärtää kun kilpailijoilla oli konepellin alla aika pienikulutuksiset turbot tai kuutioita huomattavasti vähemmän.

        Malibun ongelma on varmaan hieman sama kuin Cruzenkin, eli imago.
        Ottaakko hieman kalliimmalla hintalapulla tuttu ja turvallinen Mondeo/Passat/Avensis, vaiko aivan musta kortti Malibu, josta kellään ei ole kerrottavanaan mitään käyttökokemuksia eikä kukaan ei osaa sanoa jälleenmyyntiarvoa tai edes ennustaa, kuka autoa huoltaa/myy vuoden parin kuluttua jne.
        Ostamalla tutun merkin ja mallin tietää mitä saa. Malibu on toki komea, mutta kaikki muu on aikamoista sukellusta tuntemattomaan.
        Kaikki tuon luokan nykyautot ovat varmasti riittävän hyviä ajaa ja tarpeeksi hyvin varusteltuja.

        Malibun uusi malli on tulossa ja Malibua myydään jo maailmalla 1.6 ja 2.0 turbolla sekä vapaasti hengittävillä moottoreilla 3.0-litraiseen V6:een asti. Vanhalla 2.4-koneellakin Malibu tosiaan "kulkee jotenkin". 0-100km/h 9.5 sekuntia. Keskikulutus on 7.8l/100km. Dieselille luvut ovat 5.1l/100km ja 9.7s 0-100km/h.

        Chevroletit huoltaa nyt ja jatkossakin Chevroletin maahantuojan valitsemat jälleenmyyjät. Siihen ei ole tulossa mitään muutosta. Todennäköisesti niiden määrä tulee lisääntymään jatkossa.


      • kuluttaa eikä kulje
        165234 kirjoitti:

        Malibun uusi malli on tulossa ja Malibua myydään jo maailmalla 1.6 ja 2.0 turbolla sekä vapaasti hengittävillä moottoreilla 3.0-litraiseen V6:een asti. Vanhalla 2.4-koneellakin Malibu tosiaan "kulkee jotenkin". 0-100km/h 9.5 sekuntia. Keskikulutus on 7.8l/100km. Dieselille luvut ovat 5.1l/100km ja 9.7s 0-100km/h.

        Chevroletit huoltaa nyt ja jatkossakin Chevroletin maahantuojan valitsemat jälleenmyyjät. Siihen ei ole tulossa mitään muutosta. Todennäköisesti niiden määrä tulee lisääntymään jatkossa.

        TM mittasi 2,4 automattiversiolle isojen autojen vertailussa 10,4 sekunnin kiihtyvyyden, jolla se oli vertailun keskitason kiihtyjä. Automaatilla kiihdytys vielä onnistutaan toistamaan hyvin.
        1,6 t Peugeot, Ford Mondeo 1,6 T Mazda ja jopa Avensis 1,8 vaparimoottorilla olivat selvästi nopeampia. Pienellä 1,4 Tsi:llä varustettu vw ja Suberb olivat sentään pari kymmenystä hitaampia.

        Noita tehtaan normikulutuksia on turha tarjota faktana. Aasikin tietää, että valmistajan ilmoituksiin ei pääse lähestulkoon millään autolla.
        Malibun maantiekulutus oli 7,1 (VW:llä 5,0 litraa) ja kaupungissa kakkua paloi 11 litraa, joten sekakulutus yli 9 litraa....vertailun vuoksi todettakoon, että VW Passatin sekakultus oli n. 5,9 litraa.......

        Tässäkin vertailussa hyvin näki, että muut saman luokan autovalmistajat ovat kovasti tehneet töitä saadakseen ison luokan auton massoja pienennettyä, kun Malibu veti puntariin rouheesti kunnon omamassat. Mitään etua hirveä omamassa ei anna, kulutus vaan kasvaa.


      • 1.6T
        kuluttaa eikä kulje kirjoitti:

        TM mittasi 2,4 automattiversiolle isojen autojen vertailussa 10,4 sekunnin kiihtyvyyden, jolla se oli vertailun keskitason kiihtyjä. Automaatilla kiihdytys vielä onnistutaan toistamaan hyvin.
        1,6 t Peugeot, Ford Mondeo 1,6 T Mazda ja jopa Avensis 1,8 vaparimoottorilla olivat selvästi nopeampia. Pienellä 1,4 Tsi:llä varustettu vw ja Suberb olivat sentään pari kymmenystä hitaampia.

        Noita tehtaan normikulutuksia on turha tarjota faktana. Aasikin tietää, että valmistajan ilmoituksiin ei pääse lähestulkoon millään autolla.
        Malibun maantiekulutus oli 7,1 (VW:llä 5,0 litraa) ja kaupungissa kakkua paloi 11 litraa, joten sekakulutus yli 9 litraa....vertailun vuoksi todettakoon, että VW Passatin sekakultus oli n. 5,9 litraa.......

        Tässäkin vertailussa hyvin näki, että muut saman luokan autovalmistajat ovat kovasti tehneet töitä saadakseen ison luokan auton massoja pienennettyä, kun Malibu veti puntariin rouheesti kunnon omamassat. Mitään etua hirveä omamassa ei anna, kulutus vaan kasvaa.

        Kunhan saadaan 1.6T, niin ketä kiinnostaa sen jälkeen joku Passat? Ei minua ainakaan kun ei kiinnosta nytkään.

        Tuollakin 2.4 Malibulla ajetaan puoli miljoonaa ilman pienintäkään ongelmaa. Passatista korkkaa kone ja laatikko jo usein ennen ensimmäistä huoltoa.


      • 1.4Tsi
        1.6T kirjoitti:

        Kunhan saadaan 1.6T, niin ketä kiinnostaa sen jälkeen joku Passat? Ei minua ainakaan kun ei kiinnosta nytkään.

        Tuollakin 2.4 Malibulla ajetaan puoli miljoonaa ilman pienintäkään ongelmaa. Passatista korkkaa kone ja laatikko jo usein ennen ensimmäistä huoltoa.

        hhahhehhhhehehhehehhehhehehehheheh....niin juuri....vapise VW.....Kyllä nyt on VW konserni ja muut vastaavat kilpailijat peloissaan.......hahahhahahahhahahaAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • hysteerinen nauru
        1.4Tsi kirjoitti:

        hhahhehhhhehehhehehhehhehehehheheh....niin juuri....vapise VW.....Kyllä nyt on VW konserni ja muut vastaavat kilpailijat peloissaan.......hahahhahahahhahahaAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei mitään syytä hysteeriseen nauruun. VW on edelleen lähes yhtä suuri autonvalmistaja kuin GM.


      • hullun nauru
        hysteerinen nauru kirjoitti:

        Ei mitään syytä hysteeriseen nauruun. VW on edelleen lähes yhtä suuri autonvalmistaja kuin GM.

        Mutta merkkinä suurempi kuin Chevrolet!!!!!!!


      • Näinkö on?

      • ymmärrys hukassa

    • arrikoski

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

      Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3879
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

      Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3495
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

      SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      78
      3328
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

      Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

      kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      122
      1580
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

      Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1506
    7. Meitä ei tule

      Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

      Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

      Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1076
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

      miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1016
    Aihe