Malibu LTZ

Pelkoako merkkiin?

Tosi edullinen Malibu LTZ automaatti runsain herkuin, seisoskelee Turun Metrossa. Hintakaan ei huimaa, 26.700€. Miksi ei kelpaa? Autohan on ehdotonta lajinsa aatelia.

14

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K-kauppias.

      Taisit itse vastata omaan kysymykseesi. Tuossa kokoluokassa ratkaisee moni muukin asia kuin halpa hinta.

    • jaa...a

      Aatelia? Missähän ominaisuudessa aatelia löytyy tuollaisesta?

    • Malibumies

      Ostin viimeviikolla tollasen Metrosta.Hyvä ajaa,mukava kyyti,hiljainen ja kaiken maailman herkuilla,tosi makee peli.

    • gs birotor

      Tuossakin kokoluokassa taitaa sedanien myynti jäädä selkeästi alle puoleen verrattuna farkkuihin ja diesel moottorin puute on myös se mikä rajoittaamyyntiä. Monikin taitaa muistaa TM:n testin 12/2012 jossa malibu jäi selväksi jumboksi, mutta ei se siitä välttämättä tee huonoa autoa, vaan niitä pitää vertailla omilla kriteereillä. Ottaa myöskin aikaa saada merkille tunnettavuutta, koska se on ollut niin kauan pois "normiaalin" ostajan autovalikoimista suomessa.

      • Malibusta peli

        Se vertailussa ollut 2,4 vanha bensakone on kulutukseltaan aivan hirvittävä, joskin kyllähän se Malibu kulkee sillä jotenkin, ainakin automattina.
        TM luonnehti asiaa niin, että totesivat kulutuksen olevan suurin miesmuistiin tuossa luokassa. Kauhistelivat jollain superlatiivilla kulutusta vielä jossain toisessakin kohdassa. Tämän ymmärtää kun kilpailijoilla oli konepellin alla aika pienikulutuksiset turbot tai kuutioita huomattavasti vähemmän.

        Malibun ongelma on varmaan hieman sama kuin Cruzenkin, eli imago.
        Ottaakko hieman kalliimmalla hintalapulla tuttu ja turvallinen Mondeo/Passat/Avensis, vaiko aivan musta kortti Malibu, josta kellään ei ole kerrottavanaan mitään käyttökokemuksia eikä kukaan ei osaa sanoa jälleenmyyntiarvoa tai edes ennustaa, kuka autoa huoltaa/myy vuoden parin kuluttua jne.
        Ostamalla tutun merkin ja mallin tietää mitä saa. Malibu on toki komea, mutta kaikki muu on aikamoista sukellusta tuntemattomaan.
        Kaikki tuon luokan nykyautot ovat varmasti riittävän hyviä ajaa ja tarpeeksi hyvin varusteltuja.


      • 165234
        Malibusta peli kirjoitti:

        Se vertailussa ollut 2,4 vanha bensakone on kulutukseltaan aivan hirvittävä, joskin kyllähän se Malibu kulkee sillä jotenkin, ainakin automattina.
        TM luonnehti asiaa niin, että totesivat kulutuksen olevan suurin miesmuistiin tuossa luokassa. Kauhistelivat jollain superlatiivilla kulutusta vielä jossain toisessakin kohdassa. Tämän ymmärtää kun kilpailijoilla oli konepellin alla aika pienikulutuksiset turbot tai kuutioita huomattavasti vähemmän.

        Malibun ongelma on varmaan hieman sama kuin Cruzenkin, eli imago.
        Ottaakko hieman kalliimmalla hintalapulla tuttu ja turvallinen Mondeo/Passat/Avensis, vaiko aivan musta kortti Malibu, josta kellään ei ole kerrottavanaan mitään käyttökokemuksia eikä kukaan ei osaa sanoa jälleenmyyntiarvoa tai edes ennustaa, kuka autoa huoltaa/myy vuoden parin kuluttua jne.
        Ostamalla tutun merkin ja mallin tietää mitä saa. Malibu on toki komea, mutta kaikki muu on aikamoista sukellusta tuntemattomaan.
        Kaikki tuon luokan nykyautot ovat varmasti riittävän hyviä ajaa ja tarpeeksi hyvin varusteltuja.

        Malibun uusi malli on tulossa ja Malibua myydään jo maailmalla 1.6 ja 2.0 turbolla sekä vapaasti hengittävillä moottoreilla 3.0-litraiseen V6:een asti. Vanhalla 2.4-koneellakin Malibu tosiaan "kulkee jotenkin". 0-100km/h 9.5 sekuntia. Keskikulutus on 7.8l/100km. Dieselille luvut ovat 5.1l/100km ja 9.7s 0-100km/h.

        Chevroletit huoltaa nyt ja jatkossakin Chevroletin maahantuojan valitsemat jälleenmyyjät. Siihen ei ole tulossa mitään muutosta. Todennäköisesti niiden määrä tulee lisääntymään jatkossa.


      • kuluttaa eikä kulje
        165234 kirjoitti:

        Malibun uusi malli on tulossa ja Malibua myydään jo maailmalla 1.6 ja 2.0 turbolla sekä vapaasti hengittävillä moottoreilla 3.0-litraiseen V6:een asti. Vanhalla 2.4-koneellakin Malibu tosiaan "kulkee jotenkin". 0-100km/h 9.5 sekuntia. Keskikulutus on 7.8l/100km. Dieselille luvut ovat 5.1l/100km ja 9.7s 0-100km/h.

        Chevroletit huoltaa nyt ja jatkossakin Chevroletin maahantuojan valitsemat jälleenmyyjät. Siihen ei ole tulossa mitään muutosta. Todennäköisesti niiden määrä tulee lisääntymään jatkossa.

        TM mittasi 2,4 automattiversiolle isojen autojen vertailussa 10,4 sekunnin kiihtyvyyden, jolla se oli vertailun keskitason kiihtyjä. Automaatilla kiihdytys vielä onnistutaan toistamaan hyvin.
        1,6 t Peugeot, Ford Mondeo 1,6 T Mazda ja jopa Avensis 1,8 vaparimoottorilla olivat selvästi nopeampia. Pienellä 1,4 Tsi:llä varustettu vw ja Suberb olivat sentään pari kymmenystä hitaampia.

        Noita tehtaan normikulutuksia on turha tarjota faktana. Aasikin tietää, että valmistajan ilmoituksiin ei pääse lähestulkoon millään autolla.
        Malibun maantiekulutus oli 7,1 (VW:llä 5,0 litraa) ja kaupungissa kakkua paloi 11 litraa, joten sekakulutus yli 9 litraa....vertailun vuoksi todettakoon, että VW Passatin sekakultus oli n. 5,9 litraa.......

        Tässäkin vertailussa hyvin näki, että muut saman luokan autovalmistajat ovat kovasti tehneet töitä saadakseen ison luokan auton massoja pienennettyä, kun Malibu veti puntariin rouheesti kunnon omamassat. Mitään etua hirveä omamassa ei anna, kulutus vaan kasvaa.


      • 1.6T
        kuluttaa eikä kulje kirjoitti:

        TM mittasi 2,4 automattiversiolle isojen autojen vertailussa 10,4 sekunnin kiihtyvyyden, jolla se oli vertailun keskitason kiihtyjä. Automaatilla kiihdytys vielä onnistutaan toistamaan hyvin.
        1,6 t Peugeot, Ford Mondeo 1,6 T Mazda ja jopa Avensis 1,8 vaparimoottorilla olivat selvästi nopeampia. Pienellä 1,4 Tsi:llä varustettu vw ja Suberb olivat sentään pari kymmenystä hitaampia.

        Noita tehtaan normikulutuksia on turha tarjota faktana. Aasikin tietää, että valmistajan ilmoituksiin ei pääse lähestulkoon millään autolla.
        Malibun maantiekulutus oli 7,1 (VW:llä 5,0 litraa) ja kaupungissa kakkua paloi 11 litraa, joten sekakulutus yli 9 litraa....vertailun vuoksi todettakoon, että VW Passatin sekakultus oli n. 5,9 litraa.......

        Tässäkin vertailussa hyvin näki, että muut saman luokan autovalmistajat ovat kovasti tehneet töitä saadakseen ison luokan auton massoja pienennettyä, kun Malibu veti puntariin rouheesti kunnon omamassat. Mitään etua hirveä omamassa ei anna, kulutus vaan kasvaa.

        Kunhan saadaan 1.6T, niin ketä kiinnostaa sen jälkeen joku Passat? Ei minua ainakaan kun ei kiinnosta nytkään.

        Tuollakin 2.4 Malibulla ajetaan puoli miljoonaa ilman pienintäkään ongelmaa. Passatista korkkaa kone ja laatikko jo usein ennen ensimmäistä huoltoa.


      • 1.4Tsi
        1.6T kirjoitti:

        Kunhan saadaan 1.6T, niin ketä kiinnostaa sen jälkeen joku Passat? Ei minua ainakaan kun ei kiinnosta nytkään.

        Tuollakin 2.4 Malibulla ajetaan puoli miljoonaa ilman pienintäkään ongelmaa. Passatista korkkaa kone ja laatikko jo usein ennen ensimmäistä huoltoa.

        hhahhehhhhehehhehehhehhehehehheheh....niin juuri....vapise VW.....Kyllä nyt on VW konserni ja muut vastaavat kilpailijat peloissaan.......hahahhahahahhahahaAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • hysteerinen nauru
        1.4Tsi kirjoitti:

        hhahhehhhhehehhehehhehhehehehheheh....niin juuri....vapise VW.....Kyllä nyt on VW konserni ja muut vastaavat kilpailijat peloissaan.......hahahhahahahhahahaAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei mitään syytä hysteeriseen nauruun. VW on edelleen lähes yhtä suuri autonvalmistaja kuin GM.


      • hullun nauru
        hysteerinen nauru kirjoitti:

        Ei mitään syytä hysteeriseen nauruun. VW on edelleen lähes yhtä suuri autonvalmistaja kuin GM.

        Mutta merkkinä suurempi kuin Chevrolet!!!!!!!


      • Näinkö on?

      • ymmärrys hukassa

    • arrikoski

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä elukkaa kaivattusi

      muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4496
    2. Haleja ja pusuja

      Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4381
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

      Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

      Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3423
    5. Hei rakas sinä

      Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2957
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

      Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2674
    7. En kirjoita sulle tänne

      Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2653
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

      IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2003
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

      Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1718
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

      Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      95
      1253
    Aihe