Malibu LTZ

Pelkoako merkkiin?

Tosi edullinen Malibu LTZ automaatti runsain herkuin, seisoskelee Turun Metrossa. Hintakaan ei huimaa, 26.700€. Miksi ei kelpaa? Autohan on ehdotonta lajinsa aatelia.

14

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K-kauppias.

      Taisit itse vastata omaan kysymykseesi. Tuossa kokoluokassa ratkaisee moni muukin asia kuin halpa hinta.

    • jaa...a

      Aatelia? Missähän ominaisuudessa aatelia löytyy tuollaisesta?

    • Malibumies

      Ostin viimeviikolla tollasen Metrosta.Hyvä ajaa,mukava kyyti,hiljainen ja kaiken maailman herkuilla,tosi makee peli.

    • gs birotor

      Tuossakin kokoluokassa taitaa sedanien myynti jäädä selkeästi alle puoleen verrattuna farkkuihin ja diesel moottorin puute on myös se mikä rajoittaamyyntiä. Monikin taitaa muistaa TM:n testin 12/2012 jossa malibu jäi selväksi jumboksi, mutta ei se siitä välttämättä tee huonoa autoa, vaan niitä pitää vertailla omilla kriteereillä. Ottaa myöskin aikaa saada merkille tunnettavuutta, koska se on ollut niin kauan pois "normiaalin" ostajan autovalikoimista suomessa.

      • Malibusta peli

        Se vertailussa ollut 2,4 vanha bensakone on kulutukseltaan aivan hirvittävä, joskin kyllähän se Malibu kulkee sillä jotenkin, ainakin automattina.
        TM luonnehti asiaa niin, että totesivat kulutuksen olevan suurin miesmuistiin tuossa luokassa. Kauhistelivat jollain superlatiivilla kulutusta vielä jossain toisessakin kohdassa. Tämän ymmärtää kun kilpailijoilla oli konepellin alla aika pienikulutuksiset turbot tai kuutioita huomattavasti vähemmän.

        Malibun ongelma on varmaan hieman sama kuin Cruzenkin, eli imago.
        Ottaakko hieman kalliimmalla hintalapulla tuttu ja turvallinen Mondeo/Passat/Avensis, vaiko aivan musta kortti Malibu, josta kellään ei ole kerrottavanaan mitään käyttökokemuksia eikä kukaan ei osaa sanoa jälleenmyyntiarvoa tai edes ennustaa, kuka autoa huoltaa/myy vuoden parin kuluttua jne.
        Ostamalla tutun merkin ja mallin tietää mitä saa. Malibu on toki komea, mutta kaikki muu on aikamoista sukellusta tuntemattomaan.
        Kaikki tuon luokan nykyautot ovat varmasti riittävän hyviä ajaa ja tarpeeksi hyvin varusteltuja.


      • 165234
        Malibusta peli kirjoitti:

        Se vertailussa ollut 2,4 vanha bensakone on kulutukseltaan aivan hirvittävä, joskin kyllähän se Malibu kulkee sillä jotenkin, ainakin automattina.
        TM luonnehti asiaa niin, että totesivat kulutuksen olevan suurin miesmuistiin tuossa luokassa. Kauhistelivat jollain superlatiivilla kulutusta vielä jossain toisessakin kohdassa. Tämän ymmärtää kun kilpailijoilla oli konepellin alla aika pienikulutuksiset turbot tai kuutioita huomattavasti vähemmän.

        Malibun ongelma on varmaan hieman sama kuin Cruzenkin, eli imago.
        Ottaakko hieman kalliimmalla hintalapulla tuttu ja turvallinen Mondeo/Passat/Avensis, vaiko aivan musta kortti Malibu, josta kellään ei ole kerrottavanaan mitään käyttökokemuksia eikä kukaan ei osaa sanoa jälleenmyyntiarvoa tai edes ennustaa, kuka autoa huoltaa/myy vuoden parin kuluttua jne.
        Ostamalla tutun merkin ja mallin tietää mitä saa. Malibu on toki komea, mutta kaikki muu on aikamoista sukellusta tuntemattomaan.
        Kaikki tuon luokan nykyautot ovat varmasti riittävän hyviä ajaa ja tarpeeksi hyvin varusteltuja.

        Malibun uusi malli on tulossa ja Malibua myydään jo maailmalla 1.6 ja 2.0 turbolla sekä vapaasti hengittävillä moottoreilla 3.0-litraiseen V6:een asti. Vanhalla 2.4-koneellakin Malibu tosiaan "kulkee jotenkin". 0-100km/h 9.5 sekuntia. Keskikulutus on 7.8l/100km. Dieselille luvut ovat 5.1l/100km ja 9.7s 0-100km/h.

        Chevroletit huoltaa nyt ja jatkossakin Chevroletin maahantuojan valitsemat jälleenmyyjät. Siihen ei ole tulossa mitään muutosta. Todennäköisesti niiden määrä tulee lisääntymään jatkossa.


      • kuluttaa eikä kulje
        165234 kirjoitti:

        Malibun uusi malli on tulossa ja Malibua myydään jo maailmalla 1.6 ja 2.0 turbolla sekä vapaasti hengittävillä moottoreilla 3.0-litraiseen V6:een asti. Vanhalla 2.4-koneellakin Malibu tosiaan "kulkee jotenkin". 0-100km/h 9.5 sekuntia. Keskikulutus on 7.8l/100km. Dieselille luvut ovat 5.1l/100km ja 9.7s 0-100km/h.

        Chevroletit huoltaa nyt ja jatkossakin Chevroletin maahantuojan valitsemat jälleenmyyjät. Siihen ei ole tulossa mitään muutosta. Todennäköisesti niiden määrä tulee lisääntymään jatkossa.

        TM mittasi 2,4 automattiversiolle isojen autojen vertailussa 10,4 sekunnin kiihtyvyyden, jolla se oli vertailun keskitason kiihtyjä. Automaatilla kiihdytys vielä onnistutaan toistamaan hyvin.
        1,6 t Peugeot, Ford Mondeo 1,6 T Mazda ja jopa Avensis 1,8 vaparimoottorilla olivat selvästi nopeampia. Pienellä 1,4 Tsi:llä varustettu vw ja Suberb olivat sentään pari kymmenystä hitaampia.

        Noita tehtaan normikulutuksia on turha tarjota faktana. Aasikin tietää, että valmistajan ilmoituksiin ei pääse lähestulkoon millään autolla.
        Malibun maantiekulutus oli 7,1 (VW:llä 5,0 litraa) ja kaupungissa kakkua paloi 11 litraa, joten sekakulutus yli 9 litraa....vertailun vuoksi todettakoon, että VW Passatin sekakultus oli n. 5,9 litraa.......

        Tässäkin vertailussa hyvin näki, että muut saman luokan autovalmistajat ovat kovasti tehneet töitä saadakseen ison luokan auton massoja pienennettyä, kun Malibu veti puntariin rouheesti kunnon omamassat. Mitään etua hirveä omamassa ei anna, kulutus vaan kasvaa.


      • 1.6T
        kuluttaa eikä kulje kirjoitti:

        TM mittasi 2,4 automattiversiolle isojen autojen vertailussa 10,4 sekunnin kiihtyvyyden, jolla se oli vertailun keskitason kiihtyjä. Automaatilla kiihdytys vielä onnistutaan toistamaan hyvin.
        1,6 t Peugeot, Ford Mondeo 1,6 T Mazda ja jopa Avensis 1,8 vaparimoottorilla olivat selvästi nopeampia. Pienellä 1,4 Tsi:llä varustettu vw ja Suberb olivat sentään pari kymmenystä hitaampia.

        Noita tehtaan normikulutuksia on turha tarjota faktana. Aasikin tietää, että valmistajan ilmoituksiin ei pääse lähestulkoon millään autolla.
        Malibun maantiekulutus oli 7,1 (VW:llä 5,0 litraa) ja kaupungissa kakkua paloi 11 litraa, joten sekakulutus yli 9 litraa....vertailun vuoksi todettakoon, että VW Passatin sekakultus oli n. 5,9 litraa.......

        Tässäkin vertailussa hyvin näki, että muut saman luokan autovalmistajat ovat kovasti tehneet töitä saadakseen ison luokan auton massoja pienennettyä, kun Malibu veti puntariin rouheesti kunnon omamassat. Mitään etua hirveä omamassa ei anna, kulutus vaan kasvaa.

        Kunhan saadaan 1.6T, niin ketä kiinnostaa sen jälkeen joku Passat? Ei minua ainakaan kun ei kiinnosta nytkään.

        Tuollakin 2.4 Malibulla ajetaan puoli miljoonaa ilman pienintäkään ongelmaa. Passatista korkkaa kone ja laatikko jo usein ennen ensimmäistä huoltoa.


      • 1.4Tsi
        1.6T kirjoitti:

        Kunhan saadaan 1.6T, niin ketä kiinnostaa sen jälkeen joku Passat? Ei minua ainakaan kun ei kiinnosta nytkään.

        Tuollakin 2.4 Malibulla ajetaan puoli miljoonaa ilman pienintäkään ongelmaa. Passatista korkkaa kone ja laatikko jo usein ennen ensimmäistä huoltoa.

        hhahhehhhhehehhehehhehhehehehheheh....niin juuri....vapise VW.....Kyllä nyt on VW konserni ja muut vastaavat kilpailijat peloissaan.......hahahhahahahhahahaAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • hysteerinen nauru
        1.4Tsi kirjoitti:

        hhahhehhhhehehhehehhehhehehehheheh....niin juuri....vapise VW.....Kyllä nyt on VW konserni ja muut vastaavat kilpailijat peloissaan.......hahahhahahahhahahaAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei mitään syytä hysteeriseen nauruun. VW on edelleen lähes yhtä suuri autonvalmistaja kuin GM.


      • hullun nauru
        hysteerinen nauru kirjoitti:

        Ei mitään syytä hysteeriseen nauruun. VW on edelleen lähes yhtä suuri autonvalmistaja kuin GM.

        Mutta merkkinä suurempi kuin Chevrolet!!!!!!!


      • Näinkö on?

      • ymmärrys hukassa

    • arrikoski

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe