Malibu LTZ

Pelkoako merkkiin?

Tosi edullinen Malibu LTZ automaatti runsain herkuin, seisoskelee Turun Metrossa. Hintakaan ei huimaa, 26.700€. Miksi ei kelpaa? Autohan on ehdotonta lajinsa aatelia.

14

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K-kauppias.

      Taisit itse vastata omaan kysymykseesi. Tuossa kokoluokassa ratkaisee moni muukin asia kuin halpa hinta.

    • jaa...a

      Aatelia? Missähän ominaisuudessa aatelia löytyy tuollaisesta?

    • Malibumies

      Ostin viimeviikolla tollasen Metrosta.Hyvä ajaa,mukava kyyti,hiljainen ja kaiken maailman herkuilla,tosi makee peli.

    • gs birotor

      Tuossakin kokoluokassa taitaa sedanien myynti jäädä selkeästi alle puoleen verrattuna farkkuihin ja diesel moottorin puute on myös se mikä rajoittaamyyntiä. Monikin taitaa muistaa TM:n testin 12/2012 jossa malibu jäi selväksi jumboksi, mutta ei se siitä välttämättä tee huonoa autoa, vaan niitä pitää vertailla omilla kriteereillä. Ottaa myöskin aikaa saada merkille tunnettavuutta, koska se on ollut niin kauan pois "normiaalin" ostajan autovalikoimista suomessa.

      • Malibusta peli

        Se vertailussa ollut 2,4 vanha bensakone on kulutukseltaan aivan hirvittävä, joskin kyllähän se Malibu kulkee sillä jotenkin, ainakin automattina.
        TM luonnehti asiaa niin, että totesivat kulutuksen olevan suurin miesmuistiin tuossa luokassa. Kauhistelivat jollain superlatiivilla kulutusta vielä jossain toisessakin kohdassa. Tämän ymmärtää kun kilpailijoilla oli konepellin alla aika pienikulutuksiset turbot tai kuutioita huomattavasti vähemmän.

        Malibun ongelma on varmaan hieman sama kuin Cruzenkin, eli imago.
        Ottaakko hieman kalliimmalla hintalapulla tuttu ja turvallinen Mondeo/Passat/Avensis, vaiko aivan musta kortti Malibu, josta kellään ei ole kerrottavanaan mitään käyttökokemuksia eikä kukaan ei osaa sanoa jälleenmyyntiarvoa tai edes ennustaa, kuka autoa huoltaa/myy vuoden parin kuluttua jne.
        Ostamalla tutun merkin ja mallin tietää mitä saa. Malibu on toki komea, mutta kaikki muu on aikamoista sukellusta tuntemattomaan.
        Kaikki tuon luokan nykyautot ovat varmasti riittävän hyviä ajaa ja tarpeeksi hyvin varusteltuja.


      • 165234
        Malibusta peli kirjoitti:

        Se vertailussa ollut 2,4 vanha bensakone on kulutukseltaan aivan hirvittävä, joskin kyllähän se Malibu kulkee sillä jotenkin, ainakin automattina.
        TM luonnehti asiaa niin, että totesivat kulutuksen olevan suurin miesmuistiin tuossa luokassa. Kauhistelivat jollain superlatiivilla kulutusta vielä jossain toisessakin kohdassa. Tämän ymmärtää kun kilpailijoilla oli konepellin alla aika pienikulutuksiset turbot tai kuutioita huomattavasti vähemmän.

        Malibun ongelma on varmaan hieman sama kuin Cruzenkin, eli imago.
        Ottaakko hieman kalliimmalla hintalapulla tuttu ja turvallinen Mondeo/Passat/Avensis, vaiko aivan musta kortti Malibu, josta kellään ei ole kerrottavanaan mitään käyttökokemuksia eikä kukaan ei osaa sanoa jälleenmyyntiarvoa tai edes ennustaa, kuka autoa huoltaa/myy vuoden parin kuluttua jne.
        Ostamalla tutun merkin ja mallin tietää mitä saa. Malibu on toki komea, mutta kaikki muu on aikamoista sukellusta tuntemattomaan.
        Kaikki tuon luokan nykyautot ovat varmasti riittävän hyviä ajaa ja tarpeeksi hyvin varusteltuja.

        Malibun uusi malli on tulossa ja Malibua myydään jo maailmalla 1.6 ja 2.0 turbolla sekä vapaasti hengittävillä moottoreilla 3.0-litraiseen V6:een asti. Vanhalla 2.4-koneellakin Malibu tosiaan "kulkee jotenkin". 0-100km/h 9.5 sekuntia. Keskikulutus on 7.8l/100km. Dieselille luvut ovat 5.1l/100km ja 9.7s 0-100km/h.

        Chevroletit huoltaa nyt ja jatkossakin Chevroletin maahantuojan valitsemat jälleenmyyjät. Siihen ei ole tulossa mitään muutosta. Todennäköisesti niiden määrä tulee lisääntymään jatkossa.


      • kuluttaa eikä kulje
        165234 kirjoitti:

        Malibun uusi malli on tulossa ja Malibua myydään jo maailmalla 1.6 ja 2.0 turbolla sekä vapaasti hengittävillä moottoreilla 3.0-litraiseen V6:een asti. Vanhalla 2.4-koneellakin Malibu tosiaan "kulkee jotenkin". 0-100km/h 9.5 sekuntia. Keskikulutus on 7.8l/100km. Dieselille luvut ovat 5.1l/100km ja 9.7s 0-100km/h.

        Chevroletit huoltaa nyt ja jatkossakin Chevroletin maahantuojan valitsemat jälleenmyyjät. Siihen ei ole tulossa mitään muutosta. Todennäköisesti niiden määrä tulee lisääntymään jatkossa.

        TM mittasi 2,4 automattiversiolle isojen autojen vertailussa 10,4 sekunnin kiihtyvyyden, jolla se oli vertailun keskitason kiihtyjä. Automaatilla kiihdytys vielä onnistutaan toistamaan hyvin.
        1,6 t Peugeot, Ford Mondeo 1,6 T Mazda ja jopa Avensis 1,8 vaparimoottorilla olivat selvästi nopeampia. Pienellä 1,4 Tsi:llä varustettu vw ja Suberb olivat sentään pari kymmenystä hitaampia.

        Noita tehtaan normikulutuksia on turha tarjota faktana. Aasikin tietää, että valmistajan ilmoituksiin ei pääse lähestulkoon millään autolla.
        Malibun maantiekulutus oli 7,1 (VW:llä 5,0 litraa) ja kaupungissa kakkua paloi 11 litraa, joten sekakulutus yli 9 litraa....vertailun vuoksi todettakoon, että VW Passatin sekakultus oli n. 5,9 litraa.......

        Tässäkin vertailussa hyvin näki, että muut saman luokan autovalmistajat ovat kovasti tehneet töitä saadakseen ison luokan auton massoja pienennettyä, kun Malibu veti puntariin rouheesti kunnon omamassat. Mitään etua hirveä omamassa ei anna, kulutus vaan kasvaa.


      • 1.6T
        kuluttaa eikä kulje kirjoitti:

        TM mittasi 2,4 automattiversiolle isojen autojen vertailussa 10,4 sekunnin kiihtyvyyden, jolla se oli vertailun keskitason kiihtyjä. Automaatilla kiihdytys vielä onnistutaan toistamaan hyvin.
        1,6 t Peugeot, Ford Mondeo 1,6 T Mazda ja jopa Avensis 1,8 vaparimoottorilla olivat selvästi nopeampia. Pienellä 1,4 Tsi:llä varustettu vw ja Suberb olivat sentään pari kymmenystä hitaampia.

        Noita tehtaan normikulutuksia on turha tarjota faktana. Aasikin tietää, että valmistajan ilmoituksiin ei pääse lähestulkoon millään autolla.
        Malibun maantiekulutus oli 7,1 (VW:llä 5,0 litraa) ja kaupungissa kakkua paloi 11 litraa, joten sekakulutus yli 9 litraa....vertailun vuoksi todettakoon, että VW Passatin sekakultus oli n. 5,9 litraa.......

        Tässäkin vertailussa hyvin näki, että muut saman luokan autovalmistajat ovat kovasti tehneet töitä saadakseen ison luokan auton massoja pienennettyä, kun Malibu veti puntariin rouheesti kunnon omamassat. Mitään etua hirveä omamassa ei anna, kulutus vaan kasvaa.

        Kunhan saadaan 1.6T, niin ketä kiinnostaa sen jälkeen joku Passat? Ei minua ainakaan kun ei kiinnosta nytkään.

        Tuollakin 2.4 Malibulla ajetaan puoli miljoonaa ilman pienintäkään ongelmaa. Passatista korkkaa kone ja laatikko jo usein ennen ensimmäistä huoltoa.


      • 1.4Tsi
        1.6T kirjoitti:

        Kunhan saadaan 1.6T, niin ketä kiinnostaa sen jälkeen joku Passat? Ei minua ainakaan kun ei kiinnosta nytkään.

        Tuollakin 2.4 Malibulla ajetaan puoli miljoonaa ilman pienintäkään ongelmaa. Passatista korkkaa kone ja laatikko jo usein ennen ensimmäistä huoltoa.

        hhahhehhhhehehhehehhehhehehehheheh....niin juuri....vapise VW.....Kyllä nyt on VW konserni ja muut vastaavat kilpailijat peloissaan.......hahahhahahahhahahaAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • hysteerinen nauru
        1.4Tsi kirjoitti:

        hhahhehhhhehehhehehhehhehehehheheh....niin juuri....vapise VW.....Kyllä nyt on VW konserni ja muut vastaavat kilpailijat peloissaan.......hahahhahahahhahahaAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei mitään syytä hysteeriseen nauruun. VW on edelleen lähes yhtä suuri autonvalmistaja kuin GM.


      • hullun nauru
        hysteerinen nauru kirjoitti:

        Ei mitään syytä hysteeriseen nauruun. VW on edelleen lähes yhtä suuri autonvalmistaja kuin GM.

        Mutta merkkinä suurempi kuin Chevrolet!!!!!!!


      • Näinkö on?

      • ymmärrys hukassa

    • arrikoski

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      181
      31422
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      247
      20156
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      415
      10425
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6515
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      26
      4528
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      190
      3947
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      64
      3931
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1577
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      94
      1439
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1369
    Aihe