Elämä

Let it be

Mulla on lähtenyt vaimo ja tytär 2-vuotias ja koira Willy. Kaikki, onko ne enkelit kaikki mennyt. Ei, päijänteen sillalla tajusin, et en oo kuolematon, ja tajusin jarruttaa. Ja sieltä poliisi löysi mut. Bemari oli poikittain, Ja mä näin linnunradan. Ja olin selvin päin.

6

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen minä

Fyysinen kehosi ei ole kuolematon, mutta et ole kehosi. Matka jatkuu, joten siinä mielessä kuolemaa ei tarvitse peljätä. Olet toki kuollut ja syntynyt jo minta kertaa. Olet ajaton ja ikuinen, kuten ovat vaimosi ja tyttäresi. Myös eläimet ovat ikuisia, mutta ovat vapaita sieluja eri tavalla kuin ihmiset. Minne he lähtivät?

• sadun loppu

Joopajoo taas.

Ihmisellä (ja kaikilla muillakin eläimillä) on vain yksi elämä. Elämä tapahtuu sen fyysisen keho sisällä joka olet. Aivosi ovat tuon fyysisen kehon ominaisuus ja aivosi synnyttävät myös tietoisuutesi, eli kaikki "henkiset" kokemukset joita koet.

Kun kehosi lakkaa elämästä, myös tietoisuutesi lakkaa olemasta.

Atomit, jotka muodostavat elollisen olennon, toki jatkavat olemassaoloaan. Tietoisuus ei kuitenkaan säily. Se ei asu siinä materiassa jota atomit ovat vaan siinä, miten nuo kyseiset atomit ovat toisiinsa kiinnittyneet.

• olen minä

Sitten on toinen ymmärrys, jossa kaikki tapahtuu juuri toisinpäin. Tietoisuus on se joka synnyttää materian. Jokainen olemme osa tietoisuutta. Emme ole keho vaan olemme tietoisuus, jolla on keho.

Kun ihminen herää materiaan sidotusta unestaan, hänen muistaa kuka todella on. Yhä useampi herää tässä aikakaudessa näkemään laajemmin sitä mitä on. Jokaisella on oma polkunsa ja kasvunsa. Jokainen on yhtä arvokas.

• sadun loppu

NImimerkki "olen minä", sinun kirjoituksesi on oiva esimerkki siitä, että ainakaan jokainen mielipide ei ole yhtä arvokas.

Sinun väitteesi perustuu mystiikkaan, fantasiaan ja uskomuksiin. Sinun esittämille väitteille ei ole mitään tieteellisiä perusteita. Kuvittelet, että suhtaudut maailmaan avoimin silmin mutta asia on juuri päin vastoin; pidät kynsin hampain kiinni mystiikasta vaikka kaikki todistusaineisto osoittaa toiseen suuntaa jos vain avaat silmäsi.

• olen minä

Avataan silmämme sisimmälle viisaudelle ja sydämemme rakkaudelle.

Miksi haluat että muuttaisin uskomuksiani? Tekisikö se sinut yhtään onnellisemmaksi? Tekisikö se minua yhtään onnellisemmaksi?

Kiitos kun olet.

• B**************

Jos alat vähänkään miettiä, mitä materia on, tulet siihen tulokseen että tietoisuus luo materian. Kokeile joskus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1748
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1164
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1026
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      916
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe