Stadin Jokerit taas

seer43

saamassa kovan luokan vahvistuksia, ei siis ihme että Jokerit on selkeä mestarisuosikki ensi kaudella.

Menneellä kaudella räkämaaleilla Jokerit huonolla tuurilla tippui, näin ei tapahdu enää ensi kaudella.

Vain yksi jengi stadista.

14

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä me jokerit

Ei me kyllä mihinkään räkämaaleihin kaaduttu. Kaaduttii miehiin nimeltä Azevedo ja Vehanen jotka suorastaan dominoi tota otteluparia. Toki eero päästi pari helppoa. Ens kaudella sit pari kierrosta pidemmälle.

• seer52

Mielestäni Jokerit on moraalinen Suomen mestari vuosimallia 2003, koska törkähtävillä tuomariratkaisuilla, pomppukiekoilla ja räkämaaleilla hävittiin Lukolle.

Vehanen otti muutaman onnenkantamoisen räpsyynsä ja Azevedo heitteli niitä räkämaaleja. En arvosta en!

Peruspelillä Jokerit oli ylivoimainen.

Vain yksi jengi stadista....

• UYUYUYUYUqqq

2003 ???? Piirinsarjan mestari! Räkää ei ole kuin jalliksen pentujen nenän alla

• Hesan Jokelit

Monesko moraalinen mestaruus tämä oli Narreille? Onks niitä nyt jo 7? Muut jengit ei taida laskea noita moraalisia mestaruuksia lainkaan...

• ihan ite

jokerit on ihan vi*un pas*a joukkue jos sitä homojen ryhmää voi sanoa joukkueeksi
      Joukkue
      Kaukaloon
      Eksyneitä
      Runkkareita
      Ilman
      Taitoa

siinä teille vähän faktaa

• LuKkO is the best

ei ne jokerit pärjää vaikka niillä ois nhlän parhaat pelaajat joukkueessa.onhan se nähty ennenki vaikka niillä oli huippu pelaajat ei siltikään pärjänny edes lukolle.

• fhdxhnxgfj

Kerroppa esimerkki keta NHL pelaajia Jokereilla oli lukkoa vastaan

• ei taidot riitä

Täällä narripoikien hiekkalaatikolla uhoilevat joka syksy samat pellet mestaruudesta.
      NO KOSKA SE MESTARUUS TULEE?
      Sen kaikki tietävät, että yksikään joukkue ei ole käyttänyt niin paljon raaa ja tuottanut niin paljon tappiota, kuin ponitallin kehäraakkien hautausmaa.
      Vastaatko nyt ihmeessä Hydet ja Bödet ja muut luuserit.

• Stadi on Buli

Oikea Stadilainen ei KOSKAAN kirjoita Stadia pienellä kirjaimella.
      Kyseessä varmaankin joku toisen polven polvijärveläinen, nykyään niin vitun hesalainen.

• FUCK stadi

stadis ON VITTU PERSEESSÄS! NUSSI stadias SAATANA! stadi HAISEE!

• joojoo

Ei tuo oma tekstisikään riemunkiljahduksia herätä. Stadi kirjoitetaan isolla, stadilainen pienellä.

• Stadi on Buli
        joojoo kirjoitti:

Ei tuo oma tekstisikään riemunkiljahduksia herätä. Stadi kirjoitetaan isolla, stadilainen pienellä.

Myös Stadilainen kirjoitetaan aina isolla. Asia ei ole millään lailla kiinni kieliopissa. Stadi on pyhä ja lanttutraktorit voivat kitistä kirkonkylillä, niin kuin esimerkiksi tuo fuck-gay...

• joojoo
        Stadi on Buli kirjoitti:

Myös Stadilainen kirjoitetaan aina isolla. Asia ei ole millään lailla kiinni kieliopissa. Stadi on pyhä ja lanttutraktorit voivat kitistä kirkonkylillä, niin kuin esimerkiksi tuo fuck-gay...

Kiitos selvennyksestä, mutta taidanpa noudattaa jatkossakin ihan suomalaista kielioppia. Siitäkin huolimatta, että olen Helsingistä.

• tiusteri maikkanen
        joojoo kirjoitti:

Kiitos selvennyksestä, mutta taidanpa noudattaa jatkossakin ihan suomalaista kielioppia. Siitäkin huolimatta, että olen Helsingistä.

Siitäkin huolimatta, slangiin ei päde mitkään kielioppisäännöt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      135
      2379
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe