Stadin Jokerit taas

seer43

saamassa kovan luokan vahvistuksia, ei siis ihme että Jokerit on selkeä mestarisuosikki ensi kaudella.

Menneellä kaudella räkämaaleilla Jokerit huonolla tuurilla tippui, näin ei tapahdu enää ensi kaudella.

Vain yksi jengi stadista.

14

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä me jokerit

      Ei me kyllä mihinkään räkämaaleihin kaaduttu. Kaaduttii miehiin nimeltä Azevedo ja Vehanen jotka suorastaan dominoi tota otteluparia. Toki eero päästi pari helppoa. Ens kaudella sit pari kierrosta pidemmälle.

    • seer52

      Mielestäni Jokerit on moraalinen Suomen mestari vuosimallia 2003, koska törkähtävillä tuomariratkaisuilla, pomppukiekoilla ja räkämaaleilla hävittiin Lukolle.

      Vehanen otti muutaman onnenkantamoisen räpsyynsä ja Azevedo heitteli niitä räkämaaleja. En arvosta en!

      Peruspelillä Jokerit oli ylivoimainen.

      Vain yksi jengi stadista....

      • UYUYUYUYUqqq

        2003 ???? Piirinsarjan mestari! Räkää ei ole kuin jalliksen pentujen nenän alla


      • Hesan Jokelit

        Monesko moraalinen mestaruus tämä oli Narreille? Onks niitä nyt jo 7? Muut jengit ei taida laskea noita moraalisia mestaruuksia lainkaan...


    • ihan ite

      jokerit on ihan vi*un pas*a joukkue jos sitä homojen ryhmää voi sanoa joukkueeksi
      Joukkue
      Kaukaloon
      Eksyneitä
      Runkkareita
      Ilman
      Taitoa

      siinä teille vähän faktaa

    • LuKkO is the best

      ei ne jokerit pärjää vaikka niillä ois nhlän parhaat pelaajat joukkueessa.onhan se nähty ennenki vaikka niillä oli huippu pelaajat ei siltikään pärjänny edes lukolle.

    • fhdxhnxgfj

      Kerroppa esimerkki keta NHL pelaajia Jokereilla oli lukkoa vastaan

    • ei taidot riitä

      Täällä narripoikien hiekkalaatikolla uhoilevat joka syksy samat pellet mestaruudesta.
      NO KOSKA SE MESTARUUS TULEE?
      Sen kaikki tietävät, että yksikään joukkue ei ole käyttänyt niin paljon raaa ja tuottanut niin paljon tappiota, kuin ponitallin kehäraakkien hautausmaa.
      Vastaatko nyt ihmeessä Hydet ja Bödet ja muut luuserit.

    • Stadi on Buli

      Oikea Stadilainen ei KOSKAAN kirjoita Stadia pienellä kirjaimella.
      Kyseessä varmaankin joku toisen polven polvijärveläinen, nykyään niin vitun hesalainen.

      • FUCK stadi

        stadis ON VITTU PERSEESSÄS! NUSSI stadias SAATANA! stadi HAISEE!


      • joojoo

        Ei tuo oma tekstisikään riemunkiljahduksia herätä. Stadi kirjoitetaan isolla, stadilainen pienellä.


      • Stadi on Buli
        joojoo kirjoitti:

        Ei tuo oma tekstisikään riemunkiljahduksia herätä. Stadi kirjoitetaan isolla, stadilainen pienellä.

        Myös Stadilainen kirjoitetaan aina isolla. Asia ei ole millään lailla kiinni kieliopissa. Stadi on pyhä ja lanttutraktorit voivat kitistä kirkonkylillä, niin kuin esimerkiksi tuo fuck-gay...


      • joojoo
        Stadi on Buli kirjoitti:

        Myös Stadilainen kirjoitetaan aina isolla. Asia ei ole millään lailla kiinni kieliopissa. Stadi on pyhä ja lanttutraktorit voivat kitistä kirkonkylillä, niin kuin esimerkiksi tuo fuck-gay...

        Kiitos selvennyksestä, mutta taidanpa noudattaa jatkossakin ihan suomalaista kielioppia. Siitäkin huolimatta, että olen Helsingistä.


      • tiusteri maikkanen
        joojoo kirjoitti:

        Kiitos selvennyksestä, mutta taidanpa noudattaa jatkossakin ihan suomalaista kielioppia. Siitäkin huolimatta, että olen Helsingistä.

        Siitäkin huolimatta, slangiin ei päde mitkään kielioppisäännöt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe