Miksi lesbonainen antaa itsestään maskuliinisen kuvan?

mkilllp

Maskuliinista lepakkoa voi erehtyä luulemaan mieheksi.

Mikä niissä naisissa on kun haluavat olla kuin äijät ja kuitenkin ovat näisia.

Pitävätkö siis naiselliset lesbonaiset. Maskuliinisista miehieä muistuttavista lesbo naisista????

Suuri yleisö haluaa tietää.

Tässä viellä kiva linnki:

http://www.youtube.com/watch?v=R3TmIXzRhKs

91

2854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitpitpitpit

No voihan p.e.r.s.e.r.e.i.k.ä. piti sitten elää tämäkin hetki, nyt vain hiljaisuus ja trallalaa.

• some day

Joo itseasiassa olen miettinyt vähän samantyylisiä ajatuksia, eli semmoset maskuliiniset eleet jotka väännetään tietyissä tilaisuuksissa, jotka eivät selkeästi ole ominaisia kyseiselle henkilölle. Huomasin tämän ensimmäistä kertaa exässäni, eli heterokämppikseni tai joskus miespuolisten kavereiden ollessa samassa huoneessa tai muuten meidän kanssa tekemisissä, exäni otti aina jotenkin maskuliinisen asennon ja rehvisteli hartioitaan, joskus istui kuin äijä. Ja tiedän että se ei ole osa häntä, hän oli muuten melko feminiininen, ja siis itse en viehäty maskuliinisista piirteistä vaikka femme olenkin. Toi exäni tapa joskus ärsytti todella paljon!
        Siitä lähtien olen kiinnittänyt tarkkaa huomiota lesbojen elekieleen ja käyttäytymiseen, ja olen huomannut samaa monissa muissakin. Viimeksi muutama viikko sitten kun vietin pari romanttista päivää yhden tytön kanssa. Hänellä oli todella suuri ego ja selkeästi rooli päällä! Miksi lesboilla ja homoilla on usein suuri ego jonka taakse pitää piiloutua? Onko se keino suojautua ympäröivältä maailmalta, niin ettei tarvitse paljastaa omaa heikkoa puoltaan siinä pelossa että joku satuttaa? Pistää miettimään.
        Nimim. ehkä joku päivä onnistun löytämään jonkun joka on ihan vaan täysin oma itsensä

• 18+2
        some day kirjoitti:

Joo itseasiassa olen miettinyt vähän samantyylisiä ajatuksia, eli semmoset maskuliiniset eleet jotka väännetään tietyissä tilaisuuksissa, jotka eivät selkeästi ole ominaisia kyseiselle henkilölle. Huomasin tämän ensimmäistä kertaa exässäni, eli heterokämppikseni tai joskus miespuolisten kavereiden ollessa samassa huoneessa tai muuten meidän kanssa tekemisissä, exäni otti aina jotenkin maskuliinisen asennon ja rehvisteli hartioitaan, joskus istui kuin äijä. Ja tiedän että se ei ole osa häntä, hän oli muuten melko feminiininen, ja siis itse en viehäty maskuliinisista piirteistä vaikka femme olenkin. Toi exäni tapa joskus ärsytti todella paljon!
        Siitä lähtien olen kiinnittänyt tarkkaa huomiota lesbojen elekieleen ja käyttäytymiseen, ja olen huomannut samaa monissa muissakin. Viimeksi muutama viikko sitten kun vietin pari romanttista päivää yhden tytön kanssa. Hänellä oli todella suuri ego ja selkeästi rooli päällä! Miksi lesboilla ja homoilla on usein suuri ego jonka taakse pitää piiloutua? Onko se keino suojautua ympäröivältä maailmalta, niin ettei tarvitse paljastaa omaa heikkoa puoltaan siinä pelossa että joku satuttaa? Pistää miettimään.
        Nimim. ehkä joku päivä onnistun löytämään jonkun joka on ihan vaan täysin oma itsensä

ei niillä oo oikeesti suurta egoo,se on rooli.kato ku niillä on hel*tin huono itsetunto nii ammutaan yli,otetaan tatskoja ja rautaa naamat täyteen.yritetään näytää coolimpaa mut taustalla on vain onneton itsetunto.mä sitä mieltä et ihminen joka on sinut ittesä kanssa ei tarvii mitää egon pönkitystä em asioista.

• some day
        18+2 kirjoitti:

ei niillä oo oikeesti suurta egoo,se on rooli.kato ku niillä on hel*tin huono itsetunto nii ammutaan yli,otetaan tatskoja ja rautaa naamat täyteen.yritetään näytää coolimpaa mut taustalla on vain onneton itsetunto.mä sitä mieltä et ihminen joka on sinut ittesä kanssa ei tarvii mitää egon pönkitystä em asioista.

sitähän se ego on, juuri se rooli, jos googlettelet ja etsit egon määritelmää, löydät varmasti sille tarkan selityksen. ego on ulkokuori jonka ihminen luo itselleen ja se "toinen minä" jonka haluaa muiden näkevän itsestään, se saattaa olla täysin toisenlainen kuin todellinen ihminen siellä egon alla tai jotain sinne päin mutta ei kuitenkaan. Suurin osa uskonnoista uskoo että ego on pahasta ja siitä pitäisi luopua kokonaan, itse uskon samaan. Kuinka voi olettaa että kukaan sua ikinä rakastaa juuri sellaisena kuin olet jos et sitä muille näytä.

• epävarmuutta
        some day kirjoitti:

Ne on vähän niin kuin neitimäisillä homomiehillä neitimäinen kävely, s-kirjaimen suhahtelu tms. Suurin osa opittuja juttuja, tosin joillekin ne tulee ihan luonnostaan. Halutaan korostaa, että kuuluu gaykansaan, kuulutaan johonkin joukkoon ja erottaudutaan heteromassasta, joillakin sitten oma identiteetti kokonaisuudessaan on sen verran epävarma, että haetaan näillä jutuilla vahviketta itselleen. Jotkut eivät ksinkertaisesti tiedä, miten olla, mitä ajatella ja mitä sanoa tai mistä oikeastaan pitävät, tietävät vain, että hei, olenkin gay (!). Joillakin saattaa olla virheellinen käsitys, että tietynlaisena tai tiettyä roolia vetämällä on jotenkin cool, vaikka sitten toisten silmissä se ehkä saattaakin näyttää aivan naurettavalta. Jotkut saattavat omia näitä omilta ihastuksiltaan, lähipiiriltään idoleiltaan tai joiltakin stereotypioilta.

• Tytteliiiii
        some day kirjoitti:

Itse olen tällänen 'poikatyttö' lesbo, ja olen itsestäni huomannut, että miesseurassa tulee välillä vähän korostettua omaa 'maskuliinisuuttaan'.. En tiedä miksi :D kai sitä jotenkin haluaa korostaa olevansa lesbo, ettei vaan jää epäselväksi. Minua inhottaa vaikuttaa kovin tyttömäiseltä, etenkin miesseurassa. Ei kai siinä mitään pahaa ole?

Ja kun oma tyttöystävä on bi, vähän välillä pelottaa, ihaileeko hän miehissä jotain, minkä tuntee puuttuvan kun on minun kanssani. Ehkä minäkin välillä vähän korostan huomaamattani maskuliinisia eleitä, jos olen 'vertailtavana' miehen vieressä. Ehkä se on vähän surullista.. Mutta ei se minua niin häiritse, eikä tyttöystäväni ainakaan mitään ole sanonut. Sanoo vain rakastavansa minua ja että olen ihana tyttö (:

Sama tapahtuu, jos on purukassa useampi 'poikatyttö', rekkis, tomboy,.. Mitä ikinä :D ihan kuin kilpailtaisiin siitä, kuka on 'maskuliinisin' :D äh, tyhmää.. Mutta ei se minua haittaa, olen välillä poikamaisempi ja välillä tyttömäisempi.. Miksi kukaan ei sitten ihmettele, kun homomiehet ovat pirun naisellisia?? Kun pari homoa lyöttäytyy yhteen, äänensävy se vaan muuttuu naisellisemmaksi jne.. Lesbo ei kuitenkaan saa olla 'miesmäinen', kun se tarkoittaa heti, että ei ole sujut itsensä kanssa, on huono itsetunto Äää päläpälä

• moneen makuun
        Tytteliiiii kirjoitti:

Itse olen tällänen 'poikatyttö' lesbo, ja olen itsestäni huomannut, että miesseurassa tulee välillä vähän korostettua omaa 'maskuliinisuuttaan'.. En tiedä miksi :D kai sitä jotenkin haluaa korostaa olevansa lesbo, ettei vaan jää epäselväksi. Minua inhottaa vaikuttaa kovin tyttömäiseltä, etenkin miesseurassa. Ei kai siinä mitään pahaa ole?

Ja kun oma tyttöystävä on bi, vähän välillä pelottaa, ihaileeko hän miehissä jotain, minkä tuntee puuttuvan kun on minun kanssani. Ehkä minäkin välillä vähän korostan huomaamattani maskuliinisia eleitä, jos olen 'vertailtavana' miehen vieressä. Ehkä se on vähän surullista.. Mutta ei se minua niin häiritse, eikä tyttöystäväni ainakaan mitään ole sanonut. Sanoo vain rakastavansa minua ja että olen ihana tyttö (:

Sama tapahtuu, jos on purukassa useampi 'poikatyttö', rekkis, tomboy,.. Mitä ikinä :D ihan kuin kilpailtaisiin siitä, kuka on 'maskuliinisin' :D äh, tyhmää.. Mutta ei se minua haittaa, olen välillä poikamaisempi ja välillä tyttömäisempi.. Miksi kukaan ei sitten ihmettele, kun homomiehet ovat pirun naisellisia?? Kun pari homoa lyöttäytyy yhteen, äänensävy se vaan muuttuu naisellisemmaksi jne.. Lesbo ei kuitenkaan saa olla 'miesmäinen', kun se tarkoittaa heti, että ei ole sujut itsensä kanssa, on huono itsetunto Äää päläpälä

Kyllä sitä homomiesten keskuudessa ihmetellään ihan samalla tavoin. Osa homomiehistä ei voi sietää naisellisia homomiehiä ja tuskastelevat, että miksi miehekkäitä miehiä ei löydy (eivät erotu joukosta, koska näyttävät heteroilta, siksi ehkä on vaikeampi erottaa niitäkin, jotka eivät näytä tyypilliseltä homomieheltä, ehkä saavat helposti seuraa ravintoloiden ja nettien ulkopuolelta), osa taas nimenomaan tykkää hieman naisellisemmista homomiehistä. Ihan samanlaista se on kuin meilläkin lesbojen keskuudessa. Onhan niissä homomiehissäkin vaikka mitä karhuja ja sitten toisaalta taas aika neitimäisiä osa. Jokaiselle jotakin. Ehkä nämä asiat ovat toisille ihan itsestäänselvyyksiä, toisille ei.

• some day
        moneen makuun kirjoitti:

Kyllä sitä homomiesten keskuudessa ihmetellään ihan samalla tavoin. Osa homomiehistä ei voi sietää naisellisia homomiehiä ja tuskastelevat, että miksi miehekkäitä miehiä ei löydy (eivät erotu joukosta, koska näyttävät heteroilta, siksi ehkä on vaikeampi erottaa niitäkin, jotka eivät näytä tyypilliseltä homomieheltä, ehkä saavat helposti seuraa ravintoloiden ja nettien ulkopuolelta), osa taas nimenomaan tykkää hieman naisellisemmista homomiehistä. Ihan samanlaista se on kuin meilläkin lesbojen keskuudessa. Onhan niissä homomiehissäkin vaikka mitä karhuja ja sitten toisaalta taas aika neitimäisiä osa. Jokaiselle jotakin. Ehkä nämä asiat ovat toisille ihan itsestäänselvyyksiä, toisille ei.

Niin kuin tossa ylempänä totesin, itseäni ihmetyttää myös ihan yhtä hyvin homomiehet, ylipäätänsä koko gaykansan egoistisuus. Kun lähtee ulos baanalle homoklubeille, vastaan kävelee mitä suurempia egoja, ja monissa homomiehissä tää korostuu vielä enemmän kuin lesboissa. Pitää olla kauhee show päällä ja heiluttaa sitä pikkurilliä niin että. Mun mielestä naturelli oma itsensä ja hyvä itseluottamus (joka ei ole yhtä kuin se ego jonka taakse pitää piiloutua!!) on kaikista seksikkäintä ja luo tasapainoisen vaikutelman ihmisestä. Ehkä homous edelleen on sen verran tabu ja tasavertaisuuteen on vielä sen verran loputon matka että joskus on turvallisempaa piiloutua kuoren taakse ja pysytellä siellä turvassa.

• O-pe
        some day kirjoitti:

Niin kuin tossa ylempänä totesin, itseäni ihmetyttää myös ihan yhtä hyvin homomiehet, ylipäätänsä koko gaykansan egoistisuus. Kun lähtee ulos baanalle homoklubeille, vastaan kävelee mitä suurempia egoja, ja monissa homomiehissä tää korostuu vielä enemmän kuin lesboissa. Pitää olla kauhee show päällä ja heiluttaa sitä pikkurilliä niin että. Mun mielestä naturelli oma itsensä ja hyvä itseluottamus (joka ei ole yhtä kuin se ego jonka taakse pitää piiloutua!!) on kaikista seksikkäintä ja luo tasapainoisen vaikutelman ihmisestä. Ehkä homous edelleen on sen verran tabu ja tasavertaisuuteen on vielä sen verran loputon matka että joskus on turvallisempaa piiloutua kuoren taakse ja pysytellä siellä turvassa.

Mul olis sulle pari tarkentavaa kysymystä. Mistä sä löysit ton "egon" johon viittaat. Se ei mätsää egoismiin, psykodynaamiseen egoon eikä suureen egoon. Pikemminkin persoonaan ja erilaisiin rooleihin. Ja niitähän on kaikilla.
        Itselleni tuli mieleen tiedonkäsittelyn vääristymät. Tulee kiinnitettyä huomiota poikkeaviin ominaisuuksiin ja kerättyä evidenssiä omia käsityksiä tukemaan. Niin se käy.
        Toisaalta se, että ihminen näyttää epävarmuutensa esim. erilaisten roolien kautta, on normaalia. Ja myös se, että kaikki roolit ei kaikkia miellytä.

• some day
        O-pe kirjoitti:

Mul olis sulle pari tarkentavaa kysymystä. Mistä sä löysit ton "egon" johon viittaat. Se ei mätsää egoismiin, psykodynaamiseen egoon eikä suureen egoon. Pikemminkin persoonaan ja erilaisiin rooleihin. Ja niitähän on kaikilla.
        Itselleni tuli mieleen tiedonkäsittelyn vääristymät. Tulee kiinnitettyä huomiota poikkeaviin ominaisuuksiin ja kerättyä evidenssiä omia käsityksiä tukemaan. Niin se käy.
        Toisaalta se, että ihminen näyttää epävarmuutensa esim. erilaisten roolien kautta, on normaalia. Ja myös se, että kaikki roolit ei kaikkia miellytä.

en tiedä miten suomen kielessä käsitetään ego, mutta tässä kansainvälistä selvitystä termille:

https://www.deepakchopra.com/video/view/262/ask_deepak__what_is_ego

http://psychology.about.com/od/eindex/g/def_ego.htm

• O-pe
        some day kirjoitti:

en tiedä miten suomen kielessä käsitetään ego, mutta tässä kansainvälistä selvitystä termille:

https://www.deepakchopra.com/video/view/262/ask_deepak__what_is_ego

http://psychology.about.com/od/eindex/g/def_ego.htm

Eiköhän se ole aika lailla yleismaailmallinen käsite. Nää egot on kaks eri juttua. Tarkoititko alun perin tota ensin mainitsemaasi? Se näyttää olevan joidenkin New Age uskontojen käsitys egosta. Hindulaisuuteen pohjautuva. Sellainen ego on varmasti meillä jokaisella ja uurastus siitä eroon pääsemiseksi kestää lukuisia uudelleensyntymiä. Joten ei mitään kiirettä;)

• yhdistävä tekijä...
        Tytteliiiii kirjoitti:

Toi miesten seurassa maskuliinisen esittäminen ei oo vain lepakoiden juttu...yksi tuttu heteronainen, joka treenaa taistelulajeja, on ihan erilainen, kun näin sen äijäseurassa siinä treeniporukassaa. Sanoin siitä sille ja se sanoi, että on kai joku vaistomainen suojautumiskeino, tehdä itsensä maskuliiniseksi, etteivät kiinnostu naisena... tuo nainen siis ei halua ns. syödä treeniporukassa kuormasta, vaan olla siellä yksi jätkistä. Lepakkona sitä haluaa myös torjua miesten ei toivotut lähestymiset, eri syistä vain.

• some day kirjoitti:

Emmä tiä, mä oon oma itseni, oon aina ollut ja joidenkin mielestä se tekee minusta tosi karismaattisen. Karisma on sellainen, jolla saa ympärilleen faneja ja kavereita, mutta ei se johda mihinkään kestäviin suhteisiin.

• Ehtanainen55
        some day kirjoitti:

Niin, itsekin olen samaa ihmetellyt.
        Itsekin toivon, että kaikenmoiset ihmiset uskaltaisivat olla sitä mitä ovat.
        Toivon myös, että itsekin voisin luoda ilmapiirin, jossa olisi helppoa olla.
        Kohti aitoutta kaikki ihmiset!

• femme2

Ei se ihan noin suoraviivaisesti mene, että maskuliiniset pitävät femmeistä, mutta voi mennä.

Itse olen femme ja ihastun äänen ja luonteen perusteella yhtälailla femmeihin kuin poikatyttöihin.

• Ei tohon ole vastausta ja tätäkin aihetta on käsitelty vaikka kuinka monta kertaa tällä samalla palstalla. Vähän kuin toinen tykkää mustasta ja toinen punaisesta, parempi vaan lopettaa ihmettely ja antaa ihmisten ilmentää itseään just niin kuin haluaa. :)

• Ei kuullosta.

• Jurdo

Kai se jotenkin luonnostaan joitain naisia ihastuttaa, kun miestä muistuttava lihaksikas, tatuoitu ja olemukseltaan miehekäs nainen kävelee ohi, mutta en usko että tälläiset naiset (ihaileva osapuoli) ovat täysin naisiin päin. Mutta en yleistä.
      Se maskuliinisuus naisessa - saattaa luoda turvallisuuden tunteen.
      Ja sitten on näitä naisellisia lesboja, jotka eivät koe mitään juuri mitään sen kummenpaa nähdessään maskuliinisen lihaskimppu naisen. Uskon, että nämä naiselliset naiset on jo niin vahvoja persoonia, että he eivät haikaile turvallisuutta luovan maskuliinisen naisen perään.
      Tämä on siis minun mielipiteeni asiaan. Ties miten sekavasti selitetty.

• lepsuttaa vaan

Miksi sitten lesbot haluavat poika tai miesmäisiä lesboja? Siksi koska he haluavat että nainen on miesmäinen sehän kertoo jotain miehen kaipuusta.

• f4ck

eiks heteroille ole niitä omia palstoja missä ihmetellä asioita. Varmaa on omasta mielestä maailman parasta provoa mut kun ei ees ole. Muuten heteroista tuli mieleen ett mun hyvä kaveri joka on homo, panee heteroisiä ihan koko aika, että näin heteroita sitä on.

• Aika paha
        f4ck kirjoitti:

eiks heteroille ole niitä omia palstoja missä ihmetellä asioita. Varmaa on omasta mielestä maailman parasta provoa mut kun ei ees ole. Muuten heteroista tuli mieleen ett mun hyvä kaveri joka on homo, panee heteroisiä ihan koko aika, että näin heteroita sitä on.

...ja mitähän tuo kertoo sitten sinusta ja kaveripiiristäsi..?

• f4ck
        Aika paha kirjoitti:

...ja mitähän tuo kertoo sitten sinusta ja kaveripiiristäsi..?

mitä se siis kertoo? Ei ne heteromiehet ole mikää harvinaisuus homojen makuuhuoneessa. Tällekkin heteromiehelle saattaa olla joku kiinnostus johonkin heteroseksistä poikkeavaan, miks se muuten täälläkin hakis jotain vastakaikua tuumailuilleen. Kohta se uskaltaa mennä sinne minne oikeesti haluaa.

• Aika paha
        f4ck kirjoitti:

mitä se siis kertoo? Ei ne heteromiehet ole mikää harvinaisuus homojen makuuhuoneessa. Tällekkin heteromiehelle saattaa olla joku kiinnostus johonkin heteroseksistä poikkeavaan, miks se muuten täälläkin hakis jotain vastakaikua tuumailuilleen. Kohta se uskaltaa mennä sinne minne oikeesti haluaa.

Kyse on tietysti moraalista. Tuo riittäköön vastaukseksi.

• Jubiteri
        f4ck kirjoitti:

Eiks niistä kakaroista tuu sitten heteroita oikein liukuhihnalta kun se panee hetero isiä,siis "antaa" niille kaiken aikaa?!

• lespoles

Miks ne haluaa miesmäisiä lesboja eikö riitä lesbo.

• a ei ole sama kuin b

Kuules nyt, älä yleistä. Jotkut lesbot tykkäävät poikamaisista/miesmäisistä/androgyyneistä lesboista toiset taas ei. Jotkut lesbot ovat poikamaisia/miesmäisiä/androgyynejä, toiset eivät. Onhan olemassa miehiä, jotka ovat naismaisia, osa heistä on homoja, toiset taas eivät. Mikä tässä on sulle niin vaikeata ymmärtää?

• lesputtaa

Siinähän se on kun tykätään miesmäisestä lesbosta sehän kertoo miehen kaipuusta, tälläkin palstalla haetaan miesmäisiä lesboja.
      Sehän on eri asia meneekö lesbo miehen syliin vai mutta kaipuu mieheen näyttää olevan.

• odotan selitystäsi

No kerro miksi lesbo ei sitten mene miehen syliin jos tuo väittämäsi kaipuu mieheen on?

• Älkää nyt enää viitsikö sen kanssa kun se ei muutu miksikään, antakaa hölmön jatkaa luulojaan tai provoilujaan.

• pippilongstrumppa

En tiiä?

Mua ei kiinnosta miehekkyys yhtään. Mutta ei naismaisuuskaan.
      Kikattavat naiset ja sellainen hömppä ei saa mua mukaan. Turns me off.

SE mikä on minusta seksikästä on että toinen osaa olla kohtelias, älykäs,parempi kuin minä,teknisempi,näyttää farkuissa ihan sairaaaan hyvältä ja on vielä kiinnostunut minusta näiden kaikkien vuosien jälkeen.

Himoittava omasta mielestään ja sehän riittää.

Jokainen Lesbo TIETÄÄ että ei tässä mitään miehiä tarvita.

• puppelispuu

No mutta missä on fakki vastaamassa tähän kysymykseen? Fakki tietää kaikesta kaiken ja antaa aina sen ainoan ja oikea vastauksen. Me kaikki muut ollaan täysin aivottomia. Ihqudan siistiä!

• f4ck

tässhän minä, mä jo laitoinkin ett tää on huono provo mutta jos sä haluat mä voin toki sanoa sua aivottomaksi kun sua ei kiinnosta mikää asia vain henkilö, tässä tapauksessa minä. Se on jokin pakkomielle vissiin tällä palstalla hengaaville aivottomille, ottaa joku jota seurata ja räksyttää kuin kyläkoira.
        Se on ihan suloista, jatka vain.

• No mutta f4ck antoi vain kommentteja johon sä nyt päätit antaa vastakommentin, tyhmän sellaisen tosin. :)

• Kikkeliskokkelis

Kun roteva miesmäinen lesbo laittaa vyölleen tekopeniksen niin sehän on siinä!

• 12+7

Välttämättä rotevalle naiselle ei strap-on istu.

• kikkelis kokkelis
        12+7 kirjoitti:

Välttämättä rotevalle naiselle ei strap-on istu.

Onks se niin yli ihanne mitoista, ettei Srap-onin vyö yllä hoikanpaikan ympäri !?

• rento olio

Koska on niin työlästä olla naisellinen. Kaikki ne ehostukset ja tukanlaitot sun muut kommervenkit. Kyllä sitä hetken pystyy esittämään naisellisia eleitä, esimerkiksi istumaan jalat supussa ja muistaa ettei peukalot hakeudu vyölenkeille roikkumaan ja että ääni vähän narisee eikä resonoi rintaonteossa, mutta kyllä se keskittymistä vaatii. Paljon helpompaa on olla vain rennosti, ajaa tukka lyhyeksi, kulkea farkuissa ja t-paidassa joku rotsi niskassa, jännittämättä olkapäitä jonkun käsilaukun takia.

• mukavuudenhaluinen1

Minäkin olen rento tyyppi. Niin rento, etten jaksa hiuksia kammata tai pestä, parempi leikata pois. Eipähän tartte ostaa shamppoota. Olen niin rento, etten millään viitsisi peiliin vilkaista, huh, liian vaikeaa ja aikaa vievää. Peili, mikä se on? Huh, en jaksa aivojani vaivata, liian aikaa vievää minulle! Naamani kiiltää, farkkuni roikkuvat päällä likaisina, viimeksi käyty pesulla puoli vuotta sitten, haisen hieman hielle ja sille ittelle, mitäpä sillä on väliä, kun olen niin rento ja mukavuudenhaluinen. Omistan vain yhdet farkut ja yhden nahkarotsin, ne päällä olen niin juhlissa kuin arkena. Syön mitä sattuu ja olen niin mukavuudenhaluinen, että en viitsi millään kuntoilla .Siksipä minun farkut ovatkin ylisuuret ja suoraan 80-luvulta. Olen niin rento ja mukavuudenhaluinen, etten millään viitsi viedä roskia ulos. Huh, selkä tulee kipeäksi ja muutama metri on minulle aivan liikaa eikä se ole edes mukavaa. Hikihän siinä tulisi ja hikihän ei ole mukavaa tai rentoa! Oikeastaan, useimmiten en jaksa lähteä bileisiin, sillä olen niin mukavauudenhaluinen ja rento, että löhöilen vaan sängyllä. Olen suorastaan niin laiska, että olen täysin välinpitämätön itseäni ja muita ihmisiä kohtaan. Pääasia, että on mukavaa, helppoa ja rentoa.

• men herr

Tuossa näkyy yksi hyvä esimerkki tietynlaisesta egosta mikä paistoi läpi.
        Yliampuva on yliampuvaa ja ymmärrät joskus sen itsekin.

• Rento rulettaa

Tuokin käy työstä, kun pitää olla niin rento ja mukavuudenhaluinen ;)!

• Itse asiassa päädyin juuri siihen, että kampaajalla otin itselleni chelsean, eli siili takaa ja edestä normaalipituinen. Kummä koko ajan tykkään olla Varustelekan vaatteissa niin jos mulla olisi sellainen femme-polkkatukka ja hame ja sitten päällä jokin iso lekan takki tai jotain muuta minulle sopivaa, niin ihmiset rupeaisivat heittelemään mulle lantteja kadulla. Sen sijaan, jos mä pukeudun maihareihin, reisitaskuhousuihin ja mulla on army-tyylinen pusakka, joka istuu mulle hyvin, niin mä oon naispuolinen skinhead.

"Oikeastaan, useimmiten en jaksa lähteä bileisiin, sillä olen niin mukavauudenhaluinen ja rento, että löhöilen vaan sängyllä. "

Joo, en jaksa, bileet on Hesassa ja viimeinen juna lähtee yhdeksältä kotiopäin. Sitä paitsi bileissä on vain typeryksiä. Ei siellä voi puhua. Jos joku haluaa vietellä mut, niin sanoo jotain tosi älykästä, mutta kukaan ei haluu ja kaikki puhuvat pelkkiä typeryyksiä mun ympärilläni. Menkööt typerykset takaisin kokoomuksen puoluepäiville tai kirkkoon tai mistä ovat tulleetkaan!

• ihan rauhassa
        colaptes kirjoitti:

Itse asiassa päädyin juuri siihen, että kampaajalla otin itselleni chelsean, eli siili takaa ja edestä normaalipituinen. Kummä koko ajan tykkään olla Varustelekan vaatteissa niin jos mulla olisi sellainen femme-polkkatukka ja hame ja sitten päällä jokin iso lekan takki tai jotain muuta minulle sopivaa, niin ihmiset rupeaisivat heittelemään mulle lantteja kadulla. Sen sijaan, jos mä pukeudun maihareihin, reisitaskuhousuihin ja mulla on army-tyylinen pusakka, joka istuu mulle hyvin, niin mä oon naispuolinen skinhead.

"Oikeastaan, useimmiten en jaksa lähteä bileisiin, sillä olen niin mukavauudenhaluinen ja rento, että löhöilen vaan sängyllä. "

Joo, en jaksa, bileet on Hesassa ja viimeinen juna lähtee yhdeksältä kotiopäin. Sitä paitsi bileissä on vain typeryksiä. Ei siellä voi puhua. Jos joku haluaa vietellä mut, niin sanoo jotain tosi älykästä, mutta kukaan ei haluu ja kaikki puhuvat pelkkiä typeryyksiä mun ympärilläni. Menkööt typerykset takaisin kokoomuksen puoluepäiville tai kirkkoon tai mistä ovat tulleetkaan!

Mun puolesta landepaukut saakin jäädä landelle.

• ihan rauhassa kirjoitti:

Mun puolesta landepaukut saakin jäädä landelle.

Ihan kuin vain. Mä tosin olen asunut Los Angelesin kaupunkialueella, joten siihen verrattuna koko Suomi on landepaukkulaa. Mun mielestäni Helsinki on juntti-imuri. Missään en oo törmänny niin tyhmiin ihmisiin kuin Helsingissä. Siellä on natsejakin. Toisaalta, Helsingissä on myös ne parhaat ihmiset, vielä, joten siinä on syy tulla sinne.

• iweoofi

Ei se paljoa vaadi olla naisellinen. Kun lähdet pois kesällä kotoa, niin legginsit jalkaan, jokin naisellinen paita päälle, hiukset ponnarille taakse ja siinä se. Kevyttä ja helppoa!

• liian vaikeaa

Eeeeii..Kyllä se vaan on niin vaikean vaikeaa. Ihan liian vaikeaa, käy ihan työstä, siis ihan liian vaivalloista.

• 56ou

Jos haluaa näyttää tiitiltä tai pre op transnaiselta niin mikäs siinä.

• rennompi rennoin

Jep ja hame/mekko on huippumukava ja rento asu. Ei kiristä ja jos pituus on sopiva, ei tarvii pyllistelyäkään varoa, voi rojottaa miten haluu.

• Anna Ny

Legginssit ovat kyllä so last season! sortsit ja t-paita on ihan hyvä
        ja hiukset saavat hulmuta...

• rennompi rennoin kirjoitti:

Jep ja hame/mekko on huippumukava ja rento asu. Ei kiristä ja jos pituus on sopiva, ei tarvii pyllistelyäkään varoa, voi rojottaa miten haluu.

Helmat tarttuvat kyllä ikävästi orjanruusuihin ja muihin pensaisiin.

• järkevä ihminen
        colaptes kirjoitti:

Helmat tarttuvat kyllä ikävästi orjanruusuihin ja muihin pensaisiin.

Kuka idiootti jossain pensaissa ja orjanruusujen seassa rämpii? Järkevä ihminen kävelee kadulla, ei ojissa eikä pensaiden seassa.

• järkevä ihminen kirjoitti:

Kuka idiootti jossain pensaissa ja orjanruusujen seassa rämpii? Järkevä ihminen kävelee kadulla, ei ojissa eikä pensaiden seassa.

Ken tietä kulkee on tien orja.

• 56ou kirjoitti:

Jos haluaa näyttää tiitiltä tai pre op transnaiselta niin mikäs siinä.

Pre-opille legginsit olisivat riskaabeli ratkaisu ja mitä vikaa on siinä, että näyttää trans naiselta tai tiitiltä, onks sul jotain sitä vastaan?

• ei eiii

Ei mitään niin järkyttävää voi olla kuin legginsit..

• jotain tasoa
        colaptes kirjoitti:

Ken tietä kulkee on tien orja.

Vain puliakat siellä pusikoissa ja ojissa rämpii.

• jotain tasoa kirjoitti:

Vain puliakat siellä pusikoissa ja ojissa rämpii.

Jaa, sitten syönkin korvasieneni yksin.

• ei näin...

Legginsit ei oo housut!!Eikö ihmiset vieläkää oo sitä tajunnu...

• -Reddari-

En yritä olla mies. En yritä olla nainen. Olen oma itseni. Ja ihan itseni naiseksi tunnustan mutta meilestäni naiseuteni ei pakota minua käyttäytymään/pukeutumaan tietyllä tavalla. Se on vain sukupuoli.

• sdfdsf435435

inhottavan näkösiä nuo rekkalespot. ehkä heitä ymmärrettäisiin paremmin jos olisivat naisia

• Kyllä ne nyt on ihan naisia niin kuin kaikki muutkin naiset, taidat olla vähän kateellinen.

• reddiit

Itse koen olevani omana itsenäni onnellinen. Pidän työstäni vartijana, pidän lyhyestä tukastani, pidän armeijataustastani ja rakastan unelmaani tulla poliisiksi. En tunne oloani mukavaksi ahtautuneena johonkin mekkoon tai puhuessani pojista ja kynsilakasta ripsiäni räpsytellen. En yritä olla miehekäs vaan onnellinen.

Hassua miten se voi olla jollekin ihmiselle ongelma.

• °_´

Jotkut voivat erehtyä luulemaan myös transmiehiä tai vastaavia lesboiksi, jotka eivät vielä "pääse läpi".

• toisinkin

Samoin naista voi luulla homomieheksi, jos muistuttaa enemmän miestä kuin naista. Sitten homomiehet tulevat iskemään, eikö olekin kivaa?=)

• °_´
        toisinkin kirjoitti:

Samoin naista voi luulla homomieheksi, jos muistuttaa enemmän miestä kuin naista. Sitten homomiehet tulevat iskemään, eikö olekin kivaa?=)

Totta tuokin, tai ainakin sellaista kuullut ja lukenut.
        Jotkut jopa ottaa sellaisen kohteliaisuutena vaikka kokevat olevansa ihan naisia, eivätkä miehistä välitä. Voihan se siis olla oikeastikin jonkun mielestä ihan ok.

Mutta jos sanotaan "muistuttaa enemmän miestä kuin naista", niin mitä se oikeastaan tarkoittaa ja kenellekin, mieti/miettikää sitä :)

• toisinkin
        °_´ kirjoitti:

Totta tuokin, tai ainakin sellaista kuullut ja lukenut.
        Jotkut jopa ottaa sellaisen kohteliaisuutena vaikka kokevat olevansa ihan naisia, eivätkä miehistä välitä. Voihan se siis olla oikeastikin jonkun mielestä ihan ok.

Mutta jos sanotaan "muistuttaa enemmän miestä kuin naista", niin mitä se oikeastaan tarkoittaa ja kenellekin, mieti/miettikää sitä :)

Aivan. Kirjoitin siis väärin. Tarkoitin, jos nainen muistuttaa miestä, ei naista. No, ehkä se on jonkun lesbon mielestä hyvä asia, että homomiehet tulevat iskemään=)

• pax86

tää on hyvä ketju! Mun mielestä saa jokainen olla millainen tahtoo. Mutta tota egoilua en vaan käsitä, mutta eihän mun tarviikkaan, en vaan itse haluaisi ihmistä joka sellaista paljon tekee, ampuu sen homman ihan yli. Itse heitän läppää kans paljon ja kaikesta. Mutta en tee itsestäni ikinä mitään suurta numeroa. Jos joku mimmi haluaa sellaisen machon luonteeltaan, miltä itse saatan välillä lihaksikkaana ja tatuoituna näyttää, niin saa etsiä muualta. Mä olen vaan mä, enkä muutu siks että joku pitäis musta, vaikka välillä heikkoina hetkinä miettiikin, että mikä mussa on niin pahasti vialla. Pidän itsestäni huolta ja tykkään näyttää ihan naiselta ( kuinka kapea tuo perinteinen naiskuvamme onkaan, huoh) kyllä mä teen himarempat ja kannan painavat tavarat ihan mielelläni, mutta jos meen ulos niin kyllä laitan AINA korkokengät joita löytyy turhamainen määrä kaapeista :D

Mutta se on vaan minä, eikä ilmeisesti mitenkään haluttu paketti mutta ei voi minkää.
      Annetaan niiden egoilla, kenen juttu se on, antaa niiden olla ylihömppäläisiä jotka sitä haluaa olla, elämä on ihan liian lyhyt siihen että koittaisi elää sitä jonkun toisen mielestä oikein. :D Jos se ärsyttää katsotaan toiseen suuntaan:D Tämänkin yhteisön sisällä on niin paljon ennakkoluuloja ja epävarmuutta, mutta ehkä se siitä vielä hieman paremmaksi muuttuu :)

• 13+18

Huh huh kuinka järkyttävän rajoittunut käsitys sukupuoli(roolei)sta voi ihmisellä olla. Aivan samalla tavalla opittuja käyttäytymismalleja ne heteromiesten ja -naisten tyypilliset/perinteiset käyttäytymismallit ja roolitkin on. Eikä niitä voi edes yleistää koko heteropopulaatioon sopiviksi, osa miehistä on enemmän maskuliinisia, osa taas feminiinisiä, jotkut androgyynejä (niin kuin nuo käsitteet kulttuurimme pohjalta ymmärrämme) - ja sama pätee naisiin ja kolmanteen sukupuleen.

Tällaisista keskustelunaloituksista saa sellaisen kuvan ikään kuin kaikilla anatomialtaan/fysiologialtaan mieheksi syntyneillä olisi yksinoikeus samaistua maskuliiniseen rooliin ja samalla tavoin naisten tulisi kasvaa feminiiniseen rooliin. Kehottaisin teitä biologisia deterministejä laajentamaan vähän maailmankuvaanne ennen kuin suollatte tällaisia älyttömyyksiä.

• Huomattua...

Lesbot ovat useimmiten yhtä konservatiivisia sukupuolikäsityksissään kuin heteromiehet. Heteronaiset ja homomiehet ovat tässä asiassa paljon liberaalimpia.

• laidasta laitaan
        Huomattua... kirjoitti:

Lesbot ovat useimmiten yhtä konservatiivisia sukupuolikäsityksissään kuin heteromiehet. Heteronaiset ja homomiehet ovat tässä asiassa paljon liberaalimpia.

Kyllä homomiehistäkin löytyy toisaalta konservatiivisia ja kaavoihin kangistuneita, neitimäisiä ja äärimaskuliinisia, roolien vankeja ja heitä, jotka eivät halua olla stereotypioita, eli laidasta laitaan.. Heteronaisiakin löytyy laidasta laitaan, liberaaleja ja äärikonservatiiveja, kaavoihin ja rooleihin kangistuneita, suvaitsevattomia ja suvaitsevaisia.. Täällä nyt tämä on tämmöistä provoamista ja joillakin pahan olon purkamista..

• plallaa

Miksi keskitytään siihen mikä on heteronormatiivisesti "oikein"? Että on olemassa mies ja nainen. Mies käyttäytyy miehelle luontaisesti ja nainen naiselle. Kaikki muu on häiriintynyttä. Halloota vaan.

• Aokiro

Maskuliinisuus ei ole miesten yksinoikeus. Musta ihmiset yleensäkin saa olla niin maskuliinisia tai feminiinisiä kuin haluaa. Mielestäni miehen/naisen tekee se mitä päässä on, tai seksuaalisuuden kannalta ennemmin se housujen sisältö kuin se onko ne sitte lökö- vai pillifarkut.

Mä pukeudun jätkien vaatteisiin siksi että tykkään rennoista vaatteista, enkä naisten vaatteisiin mahdu.

Jos seksuaalisuudessa on kyse siitä tykkääkö pimpsasta vai peeniksestä, niin annettasko tän ulkomuodon, mm. pukeutumisen, jo olla?

• no joo

Tämä aihe taitaa olla aina ajankohtainen, on sitten kyse tästä päivästä tai esim. vuoden takaisesta...

Taitaa olla turhaa toivoa että kaikki voisivat pukeutua ja käyttäytyä ihan niin naisellisesti/miehekkäästi kuin tykkäävät ja toivoa löytävänsä itselleen sopivan kumppanin.

Ei mulla muuta.

• f*ck

ja luuletko että jos pukeutuu jotenkin tai näyttää joltain niin ei saa kumppania? Jos noin ajattelee, syyllistyy itse ihan samanlaiseen typeryyteen kuin ne jotka kyselevät miksi lesbo näyttää sille eikä tuolle.

Ihmiset ei rakastu ulkonäköön, kukaan maailmassa ei ole luonut onnellista parisuhdetta toisen ulkonäön kanssa.

Jos alkaa ymmärtämään hiukan laajemmin mistä rakkaudessa on kyse, huomaa että se on ihan sama vaikka kulkisit ämpäri päässä ja sukset jalassa, niin se ei estä sua löytämästä rakkautta.

Nämä ihmiset jotka etsivät jonkinnäköistä että voisivat kiinnostua tai kiihottua, he ovat ihmisiä jotka haluavat saada elämäänsä jonkun. Siinä ei sinällään ole rakkauden kanssa mitään tekemistä. On tarve joka pitää täyttää, ja silloin sitä mietitään minkälainen se voisi nyt sopia tähän elämäntilanteeseen. Sekin on ihan sallittua, etsiä joku täyttämään oma tarve parisuhteelle.

Elämässä on kyse yksinkertaisesti siitä mitä sinä olet, mitä sinä haluat ja millaista elämää haluat elää. Ole niistä enemmän huolissasi kuin joidenkin ulkonäköpuheista. Sä voit vaikuttaa vain siihen mitä itse olet, millaisen arvomaailman jne itsellesi kasvatat. Siitä se lähtee, kun osaa seisoa omana itsenään. Kun tuntee itseään, luottaa itseensä, niin uskaltaakin enemmän. Sun ei tarvi nöyristellä tai olla jonkun toisen mieleen. Kun olet onnellinen, tavoittelet elämääsi asioita jotka vievät sinua eteenpäin jne. Älä anna muiden määrätä sun suuntaa, koska tämä on sun elämä sun elettävä. Joten omia ratkaisuja, oma persoonaa peliin, ole utelias, ole kiinnostunut, näe ja koe maailmaa.

Jo murto-osalla energian oikein suuntaamista on huomattavia vaikutuksia. Silloin ei paljoa hetkauta jos joku haluaa vain tietynnäköisiä tyttöystäviä. Ei tarvitse odottaa ja toivoa, vaan voi elää hyvää täyttä elämää ja katsoa mitä elämä heittää eteen.

Mun neuvo olisi siis että älä odota äläkkä mieti liikaa mitä muut haluaa. Pidä itsestäsi ensisijaisesti huolta, että elämäsi tuntuu hyvälle ja on menossa jonnekkin. Merkitys omalle olemiselle on muu kuin se että täyttää jonkun toisen ulkonäkötoiveet.

• lepakkopalsta
        f*ck kirjoitti:

ja luuletko että jos pukeutuu jotenkin tai näyttää joltain niin ei saa kumppania? Jos noin ajattelee, syyllistyy itse ihan samanlaiseen typeryyteen kuin ne jotka kyselevät miksi lesbo näyttää sille eikä tuolle.

Ihmiset ei rakastu ulkonäköön, kukaan maailmassa ei ole luonut onnellista parisuhdetta toisen ulkonäön kanssa.

Jos alkaa ymmärtämään hiukan laajemmin mistä rakkaudessa on kyse, huomaa että se on ihan sama vaikka kulkisit ämpäri päässä ja sukset jalassa, niin se ei estä sua löytämästä rakkautta.

Nämä ihmiset jotka etsivät jonkinnäköistä että voisivat kiinnostua tai kiihottua, he ovat ihmisiä jotka haluavat saada elämäänsä jonkun. Siinä ei sinällään ole rakkauden kanssa mitään tekemistä. On tarve joka pitää täyttää, ja silloin sitä mietitään minkälainen se voisi nyt sopia tähän elämäntilanteeseen. Sekin on ihan sallittua, etsiä joku täyttämään oma tarve parisuhteelle.

Elämässä on kyse yksinkertaisesti siitä mitä sinä olet, mitä sinä haluat ja millaista elämää haluat elää. Ole niistä enemmän huolissasi kuin joidenkin ulkonäköpuheista. Sä voit vaikuttaa vain siihen mitä itse olet, millaisen arvomaailman jne itsellesi kasvatat. Siitä se lähtee, kun osaa seisoa omana itsenään. Kun tuntee itseään, luottaa itseensä, niin uskaltaakin enemmän. Sun ei tarvi nöyristellä tai olla jonkun toisen mieleen. Kun olet onnellinen, tavoittelet elämääsi asioita jotka vievät sinua eteenpäin jne. Älä anna muiden määrätä sun suuntaa, koska tämä on sun elämä sun elettävä. Joten omia ratkaisuja, oma persoonaa peliin, ole utelias, ole kiinnostunut, näe ja koe maailmaa.

Jo murto-osalla energian oikein suuntaamista on huomattavia vaikutuksia. Silloin ei paljoa hetkauta jos joku haluaa vain tietynnäköisiä tyttöystäviä. Ei tarvitse odottaa ja toivoa, vaan voi elää hyvää täyttä elämää ja katsoa mitä elämä heittää eteen.

Mun neuvo olisi siis että älä odota äläkkä mieti liikaa mitä muut haluaa. Pidä itsestäsi ensisijaisesti huolta, että elämäsi tuntuu hyvälle ja on menossa jonnekkin. Merkitys omalle olemiselle on muu kuin se että täyttää jonkun toisen ulkonäkötoiveet.

Lesbo kiinnostuu ensisijaisesti naisesta. Eli jos ulkonäkö on täysin miehen, niin tuskin lesbo siitä ihmisestä siinä mielessä kiinnostuu. Biseksuaalit on sitten asia erikseen. Olemme kuitenkin lesbopalstalla, vink vink. On turha väittää, että lesbo voisi kiinnostua miehestä, ei kiinnostu ja piste. Jos kiinnostuu, ei ole lesbo vaan bisse tai hetero. Sehän olisi sama jos heteromies tulisi kysymään, että miksi lesbo ei voisi rakastua mieheen, koska sehän on ihan sama millaiselta ihminen näyttää ja millainen ihminen on ja että eikö riitä, että on vaan ihminen. Lesbo on lesbo, ei bi.

Osa ulkoisesti miehekkäistä lesboista on myös sisäisesti miehekkäitä, jotkut jopa kokevat olevansa sisäisesti myös miehiä ja toivovat olevansa miehiä. Eivät kaikki miehekkäästi pukeutuvat ole sisäisesti naisia, on myös niitä, jotka ovat myös sisäisesti miehiä. Siihen kuuluvat myös miehekäs käyttäyminen, miesten eleiden ja roolien opettelu ja matkiminen, samaistuminen miehiin, miehisistä asioista pitäminen jne. Eli ei välttämättä ole kyse vain ulkonäöstä tai minkälaiset housut puet jalkaasi. Osalle voi olla erittäin vaikeaa itselleen ja muille myöntää, että on aina toivonut olevansa mies tai heteromies. Siksi kai niin vähän puhutaan transmiehistä, enemmänkin transnaisista. Kuitenkin on myös heitä, jotka ovat aina salaa toivoneet sisimmässään olevansa hetero/homomiehiä ja myös kokevat sitä olevansa.

Jokaiselle varmasti löytyy jotakin. Tärkeintä on hyväksyä ja myöntää itselleen millainen itse on. Ilman sitä ei voi elää tasapainoista elämää. Kenenkään ei tarvitse yrittää miellyttää kaikkia ihmisiä. Riittää kun riittää itselleen sellaisena kuin on. Silloin myös helpommin löytää ihminen, joka myös hyväksyy ja rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Jos et hyväksy etkä rakasta itseäsi, on aika vaikeaa löytää mitään onnellista ja tasapainoista parisuhdetta.

• my 5 cents
        lepakkopalsta kirjoitti:

Lesbo kiinnostuu ensisijaisesti naisesta. Eli jos ulkonäkö on täysin miehen, niin tuskin lesbo siitä ihmisestä siinä mielessä kiinnostuu. Biseksuaalit on sitten asia erikseen. Olemme kuitenkin lesbopalstalla, vink vink. On turha väittää, että lesbo voisi kiinnostua miehestä, ei kiinnostu ja piste. Jos kiinnostuu, ei ole lesbo vaan bisse tai hetero. Sehän olisi sama jos heteromies tulisi kysymään, että miksi lesbo ei voisi rakastua mieheen, koska sehän on ihan sama millaiselta ihminen näyttää ja millainen ihminen on ja että eikö riitä, että on vaan ihminen. Lesbo on lesbo, ei bi.

Osa ulkoisesti miehekkäistä lesboista on myös sisäisesti miehekkäitä, jotkut jopa kokevat olevansa sisäisesti myös miehiä ja toivovat olevansa miehiä. Eivät kaikki miehekkäästi pukeutuvat ole sisäisesti naisia, on myös niitä, jotka ovat myös sisäisesti miehiä. Siihen kuuluvat myös miehekäs käyttäyminen, miesten eleiden ja roolien opettelu ja matkiminen, samaistuminen miehiin, miehisistä asioista pitäminen jne. Eli ei välttämättä ole kyse vain ulkonäöstä tai minkälaiset housut puet jalkaasi. Osalle voi olla erittäin vaikeaa itselleen ja muille myöntää, että on aina toivonut olevansa mies tai heteromies. Siksi kai niin vähän puhutaan transmiehistä, enemmänkin transnaisista. Kuitenkin on myös heitä, jotka ovat aina salaa toivoneet sisimmässään olevansa hetero/homomiehiä ja myös kokevat sitä olevansa.

Jokaiselle varmasti löytyy jotakin. Tärkeintä on hyväksyä ja myöntää itselleen millainen itse on. Ilman sitä ei voi elää tasapainoista elämää. Kenenkään ei tarvitse yrittää miellyttää kaikkia ihmisiä. Riittää kun riittää itselleen sellaisena kuin on. Silloin myös helpommin löytää ihminen, joka myös hyväksyy ja rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Jos et hyväksy etkä rakasta itseäsi, on aika vaikeaa löytää mitään onnellista ja tasapainoista parisuhdetta.

"Osa ulkoisesti miehekkäistä lesboista on myös sisäisesti miehekkäitä, jotkut jopa kokevat olevansa sisäisesti myös miehiä ja toivovat olevansa miehiä. Eivät kaikki miehekkäästi pukeutuvat ole sisäisesti naisia, on myös niitä, jotka ovat myös sisäisesti miehiä. Siihen kuuluvat myös miehekäs käyttäyminen, miesten eleiden ja roolien opettelu ja matkiminen, samaistuminen miehiin, miehisistä asioista pitäminen jne.ˆ

He ovat todennäköisemmin transseksuaaleja ei lesboja.

"Lesbo kiinnostuu ensisijaisesti naisesta. Eli jos ulkonäkö on täysin miehen, niin tuskin lesbo siitä ihmisestä siinä mielessä kiinnostuu."

Tämän perusteella voisi sanoa, että lesbo voisi kiinnostua miehestä, jonka ulkonäkö, sielunelämä, käytös ja samaistuminen on täysin naisen. Mielestäni näin ei ole, mutta ymmärrät kai mitä ajan takaa?

• f*ck
        lepakkopalsta kirjoitti:

kaikki on kuullut kyllästymiseen asti varmaan sitä että ihminen rakastuu ihmiseen ei sukupuoleen. Kaikessa yksinkertaisuudessaan se on näin. Me voidaan pilkkoa tarkkoihin asioihin mitä me ajatellaan että meitä kiehtoo ja täydentäisi ja sopisi kylkeen. Mutta sitten kun mennään siihen tosiasiaan mitä rakkaus on, niin se ei katso rajoja mitä me asetetaan sille.

On lienee turhaa pitää kiinni periaatteistaan heterona jos rakastuukin samaa sukupuolta olevaan ja toisin.

Me voidaan pohtia ikuisuuksiin asti miten jotkut naiset käyttäytyy kuin kundit ja ne ei viehätä joitain ja kuinka jotkut naiset pukeutuu korkkareihin ja hameeseen ja ne ois nii sopivat tuohon sohvalle viereen jne.

Mutta kun se ei toimi niin. Me annetaan nimet ja määritelmät, mutta se mihin meidän sydän rakastuu, sille me ei voida mitään. Eri asia on tietysti jos rakastuisi mieheen vaikka on eläny 30 vuotta lesbona, että toimiiko asian suhteen vai pitääkö kiinni sitten ajatuksestaa lesbona jatkamisesta kuin että katsoo mihin tie vie.

Ja olen tismalleen samaa mieltä että rakastaminen tulisi aloittaa itsestä.

• lepakkopalsta
        my 5 cents kirjoitti:

"Osa ulkoisesti miehekkäistä lesboista on myös sisäisesti miehekkäitä, jotkut jopa kokevat olevansa sisäisesti myös miehiä ja toivovat olevansa miehiä. Eivät kaikki miehekkäästi pukeutuvat ole sisäisesti naisia, on myös niitä, jotka ovat myös sisäisesti miehiä. Siihen kuuluvat myös miehekäs käyttäyminen, miesten eleiden ja roolien opettelu ja matkiminen, samaistuminen miehiin, miehisistä asioista pitäminen jne.ˆ

He ovat todennäköisemmin transseksuaaleja ei lesboja.

"Lesbo kiinnostuu ensisijaisesti naisesta. Eli jos ulkonäkö on täysin miehen, niin tuskin lesbo siitä ihmisestä siinä mielessä kiinnostuu."

Tämän perusteella voisi sanoa, että lesbo voisi kiinnostua miehestä, jonka ulkonäkö, sielunelämä, käytös ja samaistuminen on täysin naisen. Mielestäni näin ei ole, mutta ymmärrät kai mitä ajan takaa?

Tarkoitin,että lesbo ei voisi kiinnostua miehestä, jonka ulkonäkö sielunelämä ja käytös sekä samaistuminen on miehen, ymmärrät varmasti mitä tarkoitan?Siis lesbo ei kiinnostu miehistä ja tekstissäni ei ole nyt kysymys siitä, voiko lesbo rakastua transnaiseen vai ei, vaan siitä, että lesbo on lesbo ja rakastuu naiseen, ei mieheen. Siksi on aivan luonnollista, että naiset kiinnostavat lesboja, eivät miehet. Jos naisen sielunelämä, ulkonäkö, eleet ja samaistuminen on täysin miehen, niin miksi lesbo hänestä kiinnostuisi? Siksikö, että sukupuolielin on naisen, mutta muuten ihminen on kuin täysin mies? Vai siksikö, että parempaa ei saa tai ei ole tarjolla ja seurustelee vain sukupuolielimen kanssa? Miksi lesbo haluaisi vierelleen kumppaniksi mahdollisimman miestä muistuttavan naisen? Silloin on väistämättä pidettävä jollain tasolla miehistä jos ihastuu mahdollisimman maskuliinisiin kasvoihin, mahdollisimman maskuliiniseen käytökseen, eleisiin, ilmeisiin, ajatusmaailmaan jne, joten kyseessä ei ole lesbo vaan lähinnä bi. Miksi kukaan vain naisia rakastava nainen haluaisi vierelleen mahdollisimman paljon miestä muistuttavan miesnaisen?

Omasta puolestani voin sanoa, että koska olen lesbo, pidän vain naisista, vain kaikeista siitä, mikä liittyy naisiin. siihen ei liity mitenkään miesten boxerit, miesten partavedet, tekokullit, miehen vartalot, miesten puvut, miesten kasvot jne., koska ne yksinkertaisesti kuuluu mieheyteen, ei naiseuteen ja lesbona pidän vain naisista. Jos pitäisin miesten kasvoista, miesten vartaloista, miesten tuoksuista, miesten vaatteista, miehisyydestä ylipäätään, niin vähintään olisin bi tai sitten hetero, mutta en missään nimessä lesbo.

• lepakkopalsta
        f*ck kirjoitti:

kaikki on kuullut kyllästymiseen asti varmaan sitä että ihminen rakastuu ihmiseen ei sukupuoleen. Kaikessa yksinkertaisuudessaan se on näin. Me voidaan pilkkoa tarkkoihin asioihin mitä me ajatellaan että meitä kiehtoo ja täydentäisi ja sopisi kylkeen. Mutta sitten kun mennään siihen tosiasiaan mitä rakkaus on, niin se ei katso rajoja mitä me asetetaan sille.

On lienee turhaa pitää kiinni periaatteistaan heterona jos rakastuukin samaa sukupuolta olevaan ja toisin.

Me voidaan pohtia ikuisuuksiin asti miten jotkut naiset käyttäytyy kuin kundit ja ne ei viehätä joitain ja kuinka jotkut naiset pukeutuu korkkareihin ja hameeseen ja ne ois nii sopivat tuohon sohvalle viereen jne.

Mutta kun se ei toimi niin. Me annetaan nimet ja määritelmät, mutta se mihin meidän sydän rakastuu, sille me ei voida mitään. Eri asia on tietysti jos rakastuisi mieheen vaikka on eläny 30 vuotta lesbona, että toimiiko asian suhteen vai pitääkö kiinni sitten ajatuksestaa lesbona jatkamisesta kuin että katsoo mihin tie vie.

Ja olen tismalleen samaa mieltä että rakastaminen tulisi aloittaa itsestä.

Sun mielestä siis lesbot voivat rakastua yhtä hyvin mieheen eli ihmiset rakastuvat vain ihmiseen. Tietääkseni sille on ihan oma määritelmä ja se on biseksuaalisuus. On naisia, jotka rakastuvat vain naisiin ja sille on oma määritelmänsä eli lesbous. Jos 20 vuotta on elänyt lesbona ja rakastuu yhtäkkiä mieheen, kyseinen ihminen ei ole lesbo, vaan bi. Lesbot eivät rakastu miehiin. Tämä on lesbopalsta ja turha tänne tunkea tuota skeidaa, että lesbot rakastuvat ihmiseen, eivät sukupuoleen. eli toisin sanoen lesbot rakastuvat mieheen myös. Ja paskat. Lesbo on lesbo. Bi on bi. Tämä on lesbopalsta. Jos olet bi, hyväksy myös ne naiset, jotka rakastuvat vain naisiin, äläkä tuputa tuota skeidaa, että lesboille kelpaisivat myös miehet. Jos kelpaa, niin sellainen ei ole lesbo, sellainen on vähintään bi.

Lesbot rakastuvat ihmiseen, toki näin joo, mutta myös sukupuolella on aika paljonkin väliä, eli lesbot rakastuvat vain naisiin. Luulisi olevan aivan itsestäänselvä asia näin LESBOpalstalla. Enhän minäkään tyrkytä lesbona homomiehille tuota skeidaa, että kyllä ne homomiehet rakastuvat vain ihmiseen, eli sukupuolella ei ole väliä, eli yhtä lailla homomies voisi rakastua naiseen tai heteromies toiseen mieheen.

• f*ck
        lepakkopalsta kirjoitti:

Sun mielestä siis lesbot voivat rakastua yhtä hyvin mieheen eli ihmiset rakastuvat vain ihmiseen. Tietääkseni sille on ihan oma määritelmä ja se on biseksuaalisuus. On naisia, jotka rakastuvat vain naisiin ja sille on oma määritelmänsä eli lesbous. Jos 20 vuotta on elänyt lesbona ja rakastuu yhtäkkiä mieheen, kyseinen ihminen ei ole lesbo, vaan bi. Lesbot eivät rakastu miehiin. Tämä on lesbopalsta ja turha tänne tunkea tuota skeidaa, että lesbot rakastuvat ihmiseen, eivät sukupuoleen. eli toisin sanoen lesbot rakastuvat mieheen myös. Ja paskat. Lesbo on lesbo. Bi on bi. Tämä on lesbopalsta. Jos olet bi, hyväksy myös ne naiset, jotka rakastuvat vain naisiin, äläkä tuputa tuota skeidaa, että lesboille kelpaisivat myös miehet. Jos kelpaa, niin sellainen ei ole lesbo, sellainen on vähintään bi.

Lesbot rakastuvat ihmiseen, toki näin joo, mutta myös sukupuolella on aika paljonkin väliä, eli lesbot rakastuvat vain naisiin. Luulisi olevan aivan itsestäänselvä asia näin LESBOpalstalla. Enhän minäkään tyrkytä lesbona homomiehille tuota skeidaa, että kyllä ne homomiehet rakastuvat vain ihmiseen, eli sukupuolella ei ole väliä, eli yhtä lailla homomies voisi rakastua naiseen tai heteromies toiseen mieheen.

mä dsnon että me voidaaan sanoa mitä vain, olla mitä vain, määritellä ja laittaa lappua mikä on mikin. Joku päivä miljoona vuotta eteenpäin ei hekä puhuta enään seksuaalisesta suuntautumisesta, ei enää määrietllä kuka ja mikä kuuluu mihinkin lokeroon vaan jokainen saa olla.

Jos me mietitään ulkonäköä, maskulisuuden määrää, meikkivoiteen määrää, jne tärkeitä asioita kun puhutaan rakkaudesta, me ollaan mahdollisimman kaukana siitä puhtaasta totuudesta että se mihin me rakastutaan ei meillä ole osaa eikä arpaa.

Mikä siinä pelottaa? Miksi sua pelottaa ajatus että joskus rakastuisitkin mieheen? Eikö se olisikaan rakkautta? Olisiko se sun määritelmä itsestäsi tärkeämpää kuin rakkaus?

Miksi sä otat sen tuputtamisena, sehän on vain elämää. En mä sano että lesbo rakastuu mieheen, mä edelleenkin sanon että ihminen rakastuu ihmiseen. Me määritellään, rakkaus ei. Siinä ei ole mitään monimutkaisempaa.

Sä et rakastu kenekään pilluun. Sä rakastut ihmiseen, ja jos ne ihmiset on naisia, sanot itseäsi lesboksi ja olet onnellinen. Joku heterona elävä huomaakin rakastuneensa samaan sukupuoleen ja on ihmeissään koska on sanonut itseään heteroksi.

Sä olet yhtä asenteellinen kuin joku punaniska hetero. Se on skeidaa.

• lepakkopalsta
        f*ck kirjoitti:

mä dsnon että me voidaaan sanoa mitä vain, olla mitä vain, määritellä ja laittaa lappua mikä on mikin. Joku päivä miljoona vuotta eteenpäin ei hekä puhuta enään seksuaalisesta suuntautumisesta, ei enää määrietllä kuka ja mikä kuuluu mihinkin lokeroon vaan jokainen saa olla.

Jos me mietitään ulkonäköä, maskulisuuden määrää, meikkivoiteen määrää, jne tärkeitä asioita kun puhutaan rakkaudesta, me ollaan mahdollisimman kaukana siitä puhtaasta totuudesta että se mihin me rakastutaan ei meillä ole osaa eikä arpaa.

Mikä siinä pelottaa? Miksi sua pelottaa ajatus että joskus rakastuisitkin mieheen? Eikö se olisikaan rakkautta? Olisiko se sun määritelmä itsestäsi tärkeämpää kuin rakkaus?

Miksi sä otat sen tuputtamisena, sehän on vain elämää. En mä sano että lesbo rakastuu mieheen, mä edelleenkin sanon että ihminen rakastuu ihmiseen. Me määritellään, rakkaus ei. Siinä ei ole mitään monimutkaisempaa.

Sä et rakastu kenekään pilluun. Sä rakastut ihmiseen, ja jos ne ihmiset on naisia, sanot itseäsi lesboksi ja olet onnellinen. Joku heterona elävä huomaakin rakastuneensa samaan sukupuoleen ja on ihmeissään koska on sanonut itseään heteroksi.

Höpö höpö höpö.

Minua ei pelota eikä vaivaa tippaakaan, että joku rakastuu tai voisi rakastua mieheen. Kirjoitin vaan, että lesbo on lesbo eli nainen, joka rakastuu naiseen, ei mieheen. Ehkä sua itseäs pelottaa, että lesbo on lesbo ei bi eikä hetero?

Kyllä, lesbokin rakastuu ihmiseen, mutta ihmiseen, joka on nainen. Ei ihmiseen, joka on nainen tai mies. Sillä tavalla se sukupuoli ja olemus on tärkeää lesbolle. Lesbo ei ole bi. Sinä olet lesbopalstalla.

Ja paskat, Kirjoitat kaikkea mitä sulle vaan sylki suuhun tuo. Yhtä hyvin voisin väittää, että mikä ongelma se sulle on, että lesbo rakastuu vain naiseen tai että joku lesbo ei pidä miehekkäistä naisista=)

• lepakkopalsta
        f*ck kirjoitti:

"Mikä siinä pelottaa? Miksi sua pelottaa ajatus että joskus rakastuisitkin mieheen? Eikö se olisikaan rakkautta? Olisiko se sun määritelmä itsestäsi tärkeämpää kuin rakkaus?"

Öö, pelottaa? Ei minua pelota mikään. Mistä sä tonkin päätelmän oot vetänyt, jostain hatusta taas noita mielikuvituspäätelmiä? Olen vain yksinkertaisesti LESBO ja olen LESBOpalstalla. Lesbona minä rakastun vain ja ainoastaan naisiin. Sitä ei mikään muuta. Olen pesunkestävä lesbo, olen aina rakastunut vain naisiin ja tulen aina vain rakastumaan naisiin. Tunnen kyllä huomattavasti paremmin itseni kuin sinä minut.

Yritä jo ymmärtää, tämä on LESBOpalsta. Miksi yrität tota skeidaa tunkea tänne aina, että kyllä niille lesboille ne miehet kelpaa plaah plaah plaah. Mikähän mahdat itse olla, et ainakaan pesunkestävä lesbo, kun et ymmärrä miksi lesbo ei kiinnostu miehistä vaan ainoastaan naisista.

Lesbo on nainen, joka ihastuu ja rakastuu ihmiseen, joka on NAINEN ei mies. Bi- ja transpalsta on toisaalla, vink vink.

• f*ck
        lepakkopalsta kirjoitti:

"Mikä siinä pelottaa? Miksi sua pelottaa ajatus että joskus rakastuisitkin mieheen? Eikö se olisikaan rakkautta? Olisiko se sun määritelmä itsestäsi tärkeämpää kuin rakkaus?"

Öö, pelottaa? Ei minua pelota mikään. Mistä sä tonkin päätelmän oot vetänyt, jostain hatusta taas noita mielikuvituspäätelmiä? Olen vain yksinkertaisesti LESBO ja olen LESBOpalstalla. Lesbona minä rakastun vain ja ainoastaan naisiin. Sitä ei mikään muuta. Olen pesunkestävä lesbo, olen aina rakastunut vain naisiin ja tulen aina vain rakastumaan naisiin. Tunnen kyllä huomattavasti paremmin itseni kuin sinä minut.

Yritä jo ymmärtää, tämä on LESBOpalsta. Miksi yrität tota skeidaa tunkea tänne aina, että kyllä niille lesboille ne miehet kelpaa plaah plaah plaah. Mikähän mahdat itse olla, et ainakaan pesunkestävä lesbo, kun et ymmärrä miksi lesbo ei kiinnostu miehistä vaan ainoastaan naisista.

Lesbo on nainen, joka ihastuu ja rakastuu ihmiseen, joka on NAINEN ei mies. Bi- ja transpalsta on toisaalla, vink vink.

mikä pelottaa ajatuksessa että määritelmiä ei enää olisi? Rakkaudessa ei ole kyse sukupuolesta, ei siinä sen vaikeamman kaavan kautta tarvi ajatella. Eihän sua kukaan ole pakottamassa rakastamaan miestä, joten mikä sulla on ongelmana?
        Jospas miettisit asiaa siten että kukaan ei ole pakottamassa sua mihinkään rakkautesi suhteen, eikä myöskään kyseenalaistamassa, eikä määrittelemässä, eikä sen mukaan sua kohtelemassa kehen olet rakastunut. Olisiko se sun maailmassa täydellisen kauheaa? Se olisi maailma kun ei enää tarvisi määritelmiä ketä rakastaa, vaan puhuttaisiin mielummin rakkaudesta kuin siitä mitä minkin leiman alla kuuluu rakastaa.

• my 5 cents
        lepakkopalsta kirjoitti:

Tarkoitin,että lesbo ei voisi kiinnostua miehestä, jonka ulkonäkö sielunelämä ja käytös sekä samaistuminen on miehen, ymmärrät varmasti mitä tarkoitan?Siis lesbo ei kiinnostu miehistä ja tekstissäni ei ole nyt kysymys siitä, voiko lesbo rakastua transnaiseen vai ei, vaan siitä, että lesbo on lesbo ja rakastuu naiseen, ei mieheen. Siksi on aivan luonnollista, että naiset kiinnostavat lesboja, eivät miehet. Jos naisen sielunelämä, ulkonäkö, eleet ja samaistuminen on täysin miehen, niin miksi lesbo hänestä kiinnostuisi? Siksikö, että sukupuolielin on naisen, mutta muuten ihminen on kuin täysin mies? Vai siksikö, että parempaa ei saa tai ei ole tarjolla ja seurustelee vain sukupuolielimen kanssa? Miksi lesbo haluaisi vierelleen kumppaniksi mahdollisimman miestä muistuttavan naisen? Silloin on väistämättä pidettävä jollain tasolla miehistä jos ihastuu mahdollisimman maskuliinisiin kasvoihin, mahdollisimman maskuliiniseen käytökseen, eleisiin, ilmeisiin, ajatusmaailmaan jne, joten kyseessä ei ole lesbo vaan lähinnä bi. Miksi kukaan vain naisia rakastava nainen haluaisi vierelleen mahdollisimman paljon miestä muistuttavan miesnaisen?

Omasta puolestani voin sanoa, että koska olen lesbo, pidän vain naisista, vain kaikeista siitä, mikä liittyy naisiin. siihen ei liity mitenkään miesten boxerit, miesten partavedet, tekokullit, miehen vartalot, miesten puvut, miesten kasvot jne., koska ne yksinkertaisesti kuuluu mieheyteen, ei naiseuteen ja lesbona pidän vain naisista. Jos pitäisin miesten kasvoista, miesten vartaloista, miesten tuoksuista, miesten vaatteista, miehisyydestä ylipäätään, niin vähintään olisin bi tai sitten hetero, mutta en missään nimessä lesbo.

"Tarkoitin,että lesbo ei voisi kiinnostua miehestä, jonka ulkonäkö sielunelämä ja käytös sekä samaistuminen on miehen, ymmärrät varmasti mitä tarkoitan?"

En kysynyt voisiko lesbo kiinnostua miehestä, jonka ulkonäkö, sielunelämä, käytös ja samaistuminen on miehen.

" Jos naisen sielunelämä, ulkonäkö, eleet ja samaistuminen on täysin miehen, niin miksi lesbo hänestä kiinnostuisi? Siksikö, että sukupuolielin on naisen, mutta muuten ihminen on kuin täysin mies?"

Tai vaihtoehtoisesti: Jos miehen sielunelämä, ulkonäkö, eleet ja samaistuminen on täysin naisen, niin miksi lesbo hänestä kiinnostuisi? Siksikö, että sukupuolielin on miehen, mutta muuten ihminen on kuin täysin nainen?

• *_*
        lepakkopalsta kirjoitti:

Typerintä on mennä sanomaan edes mielipiteenä, että butch tyyppinen lesbo nainen ei ole nainen. Se et jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, mut haukkuminen mieheksi on väärin.

• lepakkopalsta
        *_* kirjoitti:

Typerintä on mennä sanomaan edes mielipiteenä, että butch tyyppinen lesbo nainen ei ole nainen. Se et jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, mut haukkuminen mieheksi on väärin.

Kirjoitinko minä butcheista? En. Sinä itse vedit sen johtopäätöksen. Lesbo on lesbo ja lesboa kiinnostavat vain naiset. Jos se nainen alkaa muistuttamaan huomattavasti enemmän miestä kuin naista, niin ei mikään ihme jos ei lesboa kiinnosta, sillä lesboa kiinnostavat vain naiset, eivät miehet. Näin yksinkertaista.

• LLL40+
        lepakkopalsta kirjoitti:

Kirjoitinko minä butcheista? En. Sinä itse vedit sen johtopäätöksen. Lesbo on lesbo ja lesboa kiinnostavat vain naiset. Jos se nainen alkaa muistuttamaan huomattavasti enemmän miestä kuin naista, niin ei mikään ihme jos ei lesboa kiinnosta, sillä lesboa kiinnostavat vain naiset, eivät miehet. Näin yksinkertaista.

Se, että sä et tykkää miehekkäistä naisista ei anna sulle oikeutta määritellä minkälaisista naisista kaikki maailman lesbojen tulisi tykätä. Se ei anna sulle myöskään oikeutta määritellä kuka on nainen ja kuka ei. Tämä asia kuuluu jokaisen henkilön itsemääräämisoikeuteen, eikä sun tai jonkun muun arvioon hänestä naisena tai miehenä.

• hauhaukku

Kerrankin vukki kirjottaa asiaa.

• iina4

Ei ole mikään ihme jos haluaa piiloutua jonkin egon tai muun jutun taakse. Tässä maassa ihmisillä on aika takapajula asenteita välillä ja saa kyllä kuulla vaikka mitä mikäli haluaa tehdä jotai omia juttuja eikä niinkuin muut käskee. Mun mielestä ihmisellä on oikeus pitää suojanaan jonkinlaista egoa esim. jos sitä tuntuu tarvitsevan :)

• jepsutepsu

Lähes kaikilla se on muutenkin päällä melkein 24h7. Toki sitä luulisi tarvitsevansa, mutta ego tarvitsee enemmän sinua, kuin sinä egoa.
        Oikeus? Aika huono sellainen, mutta ei sitä itsekään ole päässyt sellaisesta naamiosta eroon. Vielä.

• Hector Doppinen

Ne miehiset ominaisuudet tulevat siitä, kun ne riutuvat niin hirveässä kikulin puutteessa, etteivät ne ole vuosiin mitään muuta voineet ajatellakaan kuin miestä ja sitä omaa puutteessa olemistaan, niin että se miehen kaipuu on hallinnut näitä alunperin ihan normaaleina syntyneitä naisia niin kauan ja se on ollut niin suurta, että miehiset käyttäytymismaneerit ovat lopulta intergroituneet jo osaksi näiden naisparkojen omaakin persoonaa, ja sitten ne ovatkin sen asian kanssa pahasti hukassa.

Kyseessä on ns. depersonalisaatio.

Suurin osa lesboista kuitenkin paranisi ja depersonalisaatio ei enää uudistuisi, jos nämä alkaisivat saada säännöllisesti pari kertaa vuorokaudessa kikkeliä ilman taukoja.

• f*ck

tällä palstalla onkin aina saatu nauttia miesten parhaista yksilöistä. Heidän ajatustenjuoksu virtaa niin samankaltaisesti että alan ymmärtää miksi nainen on miehelle niin käsittämätön olio. Kun kansaveljen kanssa voi puhua paljonko sitä kikulia on tänään pinperossa uitettu niin kommunikonti naisen kanssa on hyvin raskasta sellaie keskustelun jälkeen.

Mä ehdottaisin Hectorillekkin sitä että otat en dikkisi käteen ja annat torven soida. Tee sitä taukomatta, niin kauan kunnes sun päähäsi syttyy ajatus "kai sitä voisi muustakin kuin dikistä puhua ja sitä ajatella"

Muista että et lopeta ennen kuin alat ymmärtämään ettei se dikki kiinnosta ketään muuta maapallolla kuin sua itseäsi. Se ehkä antaa valoa siihen että saat luotua luonnollisen suhteen kanssaeläjiisi kun se dikki ei ole ekana joka asissa mielessä

• my 5 cents

Vai depersonalisaatio, Hector, ehkä ei kannattaisi mainita käsitteitä, joita et ymmärrä ja täten et yhdistää oikein. Hyvät naurut kyllä sain. :-)

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1850
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1691
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1423
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1103
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      1022
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      880
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      861
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      860
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      175
      832
    10. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      21
      760
    Aihe