Uumoillaan että SUPO antoi käskyn kaataa Anneli Jäätteenmäki.
SUPO antoi käskyn kaataa
6
464
Vastaukset
- ...
..Hesari yritti horjuttaa Vanhasta hänen isänsä ikivanhalla tutkimustyöllä...
- Jurpo
Kaadettiinkin Manninen, sen valehtelevan akan sijaan! Huonosti hoidettu, SUPO!
- Gif
Kuka sanoikaan eduskunnan edessä: "Puhun niin totta kuin osaan" (seurauksena kansanedustajien iloista naurua) ja Irak papereista: Minä en pyytänyt niitä ja ne tulivat minulle yllätyksenä (tässä vaiheessahan Mannisen faksi oli laulanut Jäätteenmäelle vaivaiset yli tuhat sivua - lisää naurua)...
- ....
Demari kun ei osaa edes valehdella ;-) Hän puhuu vain muuneltua totutta :-D
Ja lisäksi kansanedustaja on lääketietellinen ihmi (omien sanojensa mukaan) :-D Promillet kun nousevat ”kattoon” yhdestäkin juodusta kaljasta ja promillet pysyvät ylähäällä vaikka viikon... Halvaksi tulee?
- Sonera
SuPo on nyt itse tutkinnan alla Sonera -jupakan
teletunnistetietojen väärinkäytösten takia.
SuPo:han tutki ainoastaan Alpo Rusia Stasi epäilyjen
takia. Laajemmat tutkimukset olisivat olleet
kiusallisia pääkaupungin demareille ja medialle.
Onneksi internetin myötä nämä pääkaupungin
valtaeliittien salajuonet ja vallankaappaukset
alkavat paljastumaan. - minä2
voihan sitä uumoilla, mitä järkeä oli viestissäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754