Huhtikuu +491%

Huima kasvu!

10

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+2
    • Tiedottaja n:o 2

Todella hienosti tiedotettu. Otetaan yhden kuukauden arvo ja tuijotetaan sitä. No minäpä kerron paljonko se tarkoittaa lukumääräisesti:

Chevroletia rekisteröity 2012 huhtikuussa 23 kappaletta, tämän vuoden huhtikuussa kokonaista 136 kappaletta. Mahtavaa!

Kokonaisuutena alkuvuonna merkin myynti sakkasi -25,2 % verrattuna viime vuoden vastaavaan jaksoon.

• 16+2

Niinhän aloittaja tarkasti juuri kertoi. Kyseessä oli huhtikuun luvut. Koko alkuvuoden markkinaosuuden kasvusta on ollut jo aiemmin tarinaa.

• heh heh

Eikö Tiedottaja n:o 2 lukenut edes otsikkoa?

• Tiedottaja n:o 2
        heh heh kirjoitti:

Eikö Tiedottaja n:o 2 lukenut edes otsikkoa?

Sinäkö yksin tänne postaat kirjoituksia? Kyllä minä otsikon luin, mutta katsoin tehtäväkseni laajentaa tajuntaa, koska kysymyksessä oli vähän niinkuin silmänkääntötemppu.

Miksi ei voitaisi verrata vaikka viime vuoden helmikuuta ja tämän vuoden helmikuuta? Vähennystä -53,2 prosenttia!

• 1236543
        Tiedottaja n:o 2 kirjoitti:

Sinäkö yksin tänne postaat kirjoituksia? Kyllä minä otsikon luin, mutta katsoin tehtäväkseni laajentaa tajuntaa, koska kysymyksessä oli vähän niinkuin silmänkääntötemppu.

Miksi ei voitaisi verrata vaikka viime vuoden helmikuuta ja tämän vuoden helmikuuta? Vähennystä -53,2 prosenttia!

Miksiköhän 2.5. keskustellaan huhtikuun luvuista. Vaikea pähkinä purtavaksi.

• Jaa miksikö?
        1236543 kirjoitti:

Minäpä kerron: siksi koska kirjoittaja sai siitä äärettömät kicksit kun hokasi, että viimevuoden huhtikuun myynti oli vielä surkeampi kuin tämän vuoden huhtikuun myynti. Näin saa kasvuprosentin näyttämään tosi upealta.

Prosenttilasku on hauskaa; jos aikaisemmin oli myyty yksi auto ja nyt kolme, niin kasvu on 300 prosenttia.

• oikeasti tyhmäkö???
        1236543 kirjoitti:

2.5 on paha keskustella vielä toukoluun luvuista!

• tuollaisia

ei loppuvuonna enää tee kukaan

• veromuutos

Veromuutoksen takiahan isoja prosentteja nyt nähtiin. Kesällä luvut ovat taas tasantuneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4496
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4381
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3423
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2957
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2674
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2653
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2003
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1718
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      95
      1253
    Aihe