KULLIN KOKO ( TYTÖT VASTAILKAA! )

peli 15

MOi!
Olen 36v. ja kullini pituus velttona noin 8-9cm ja seistessä noin 15,5cm ja paksuudeltaan se ei juuri mahdu WC-paperihylsyn sisään.
Mitä mieltä olisitte? Ei siitä kukaan ole suoraan mielipidettään koskaan sanonut, joten haluaisin tietää, kuinka se mielyttäisi, jos kohdalle sattuisi? Hieman käyrä ylöspäin.

54

2167

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häksa1

      Jännittyneenä odotan Tarja 26 w:n kommenttia. Hän on lähimpänä naista kuitenkin tällä palstalla ;)

      Muita naiseen viittaavaan täällä ei ole, mutta näin muehhena voin kertoa avaajalle saman kuin eilenkin, että kyseessä on keskivertokulli, josta onnittelut.

      • Tarja 26w

        Moi rakas! Kyllä, todellinen keskivertotapaus on aloittajalla, saattaapa olla hieman ylikin... Jos on käyttötaidot kohdillaan ja kenties vielä vikkelä kieli ja näppärät sormet, niin tuskin kovin moni nainen valittaa :)


    • +40domina

      Kookas peli, toivottavasti seisoo muulloinkin kuin runkatessa.

      • selvä mini :D

        lol


    • Minna vaan

      Olen elämäni aikana ollut monien miesten ja poikien kanssa nuorena. Ensimmäisen kerran tartuin viivoittimeen vakiosuhteessa. Pituutta oli 18cm ja ympärystä 15cm. Tätä isompaa ja muutamaa pienempääkin saanut elämän varrella. Tyly käytös ravintoloissa varmaan toiminut ajamaan pienimunaiset vonkaajat pois-

      • Tarja 26w

        Mittasitko viivottimella myös ympärysmitan?


      • Asus ihan ite

        Joo ihan varmaan. Missä maassa elät? Ootko harkinnut Mikko leikkauttaa silmäsi ja aivosi? Tarinasi kertoo vain sen, että et osaa mitata sinäkään.
        Kiitos tämän asian todistamisesta. Nyt tuet minun väitteitäni :)

        http://www.rfsu.se/fi/Suomi/Seksi-ja-suhteet/Ehkaisymenetelmat/Kondomi/Kymmenen-faktaa-peniksesta-ja-kondomin-kaytosta-/FAKTA-1-Pituus/


      • Voi Minna pieni

        >viivoittimella
        >ympäryksen

        Todiste siitä, että naiset eivät osaa mitata... ainakaan miestensä muinia.


      • Reipas tukkisouvari

        Kun aloitat sekstailun,niin menetkö mieluummin alle vai päälle.
        Minä veikkaan,että päälle.
        Arvasinko oikein?


    • Tarja on niitä

      tekgniikan ihmeleidejä ja vielä blondi kyllä se Tarjalta käy

      • Tarja 26w

        Oon kyl brune, ja nyt mustat hiukset täl hetkel, mut todellakin: työskentelen degniiggaa vaadivalla alalla


      • Räksa

      • Asus on boudari!

    • Tarja 26w

      Toi on nainen, jolla on iso klitoris

    • nelikymppinen1

      Nykyistä edeltävällä miesystävälläni oli niin pieni kalu että se ei koskaan halunnut suuseksiä, tai että koskettelisin kaluansa. Mutta piruvie mitense osasi sitä pikkukulliaan käyttää!! Orgasmeja sateli sarjoittain!
      Nykyisellä taas on erittäin iso kalu. Tietysti kiihottava ja komea, mutta pannessa saattaa sattua aika reippaastikin.

      Eli keskiverto on varmaan se paras, näin naisen näkökulmasta. Joten ap saa olla oikein tyytyväinen varustukseensa ;)

      • Tarja 26w

        Outoa, yleensä ne, joilla on pieni, haluavat juuri suuseksiä, mut se yhtymispuoli saattaa mättää


      • Jos pienistä puhutaan
        Tarja 26w kirjoitti:

        Outoa, yleensä ne, joilla on pieni, haluavat juuri suuseksiä, mut se yhtymispuoli saattaa mättää

        Sulla on iso pillu, niin se pieni 10cm kulli tuntuu pienelle toosassasi.


      • Jos pienistä puhutaan kirjoitti:

        Sulla on iso pillu, niin se pieni 10cm kulli tuntuu pienelle toosassasi.

        10 -senttinen tuntuu pieneltä ainoastaan yhdestä syystä ja siinä ei toosan koolla ole juurikaan tekemistä.


      • Tohtori Sykerö
        h-x kirjoitti:

        10 -senttinen tuntuu pieneltä ainoastaan yhdestä syystä ja siinä ei toosan koolla ole juurikaan tekemistä.

        Tietty 10cm on pieni meillä pohjois-Euroopassa, Euroopan koilliskulmassa, mutta Koreassa sillä pärjää ihan hyvin. Jos lähtisi Suomesta tarpomaan itään päin kohti Koreaa, niin koko ajan vain paremmin pärjäisi 10 senttisellä. Eihän 10cm suomalaisen käskin tietyssä tunnu, mutta vika on tortussa.


      • Tohtori Sykerö kirjoitti:

        Tietty 10cm on pieni meillä pohjois-Euroopassa, Euroopan koilliskulmassa, mutta Koreassa sillä pärjää ihan hyvin. Jos lähtisi Suomesta tarpomaan itään päin kohti Koreaa, niin koko ajan vain paremmin pärjäisi 10 senttisellä. Eihän 10cm suomalaisen käskin tietyssä tunnu, mutta vika on tortussa.

        Ai 10-senttinen muuttuu isommaksi, kun siirtyy itään? Eiköhän se ole 10-senttinen edelleenkin, eli pieni. Mutta jos pieni korealainen nainen tyydyttyy sillä, niin hyvä.


      • Kullimaisteri
        h-x kirjoitti:

        Ai 10-senttinen muuttuu isommaksi, kun siirtyy itään? Eiköhän se ole 10-senttinen edelleenkin, eli pieni. Mutta jos pieni korealainen nainen tyydyttyy sillä, niin hyvä.

        Koreassa suurin osa asukkaista on kuitenkin niitä korealaisia, joten kullin koko pitää suhteuttaa maansa asukkaihin. 10-senttiä lienee keskikoko Koreassa, joten sellaisella pannessa ei periaatteessa pitäisi joutua häpemään siellä, sillä suunnilleen samanlaista nakkia löytyy muidenkin Korean poikien housuista. Jos jollakin onnekkaalla on kulli kasvanut esim. meille hyvin tuttuun 13,52 cm mittaan, voi hän olla jo ylpeää poikaa Koreassa ja ehkäpä sellaisen sovittaminen korealaistytön värkkiin tekee suht tiukkaa - en osaa kuitenkaan varmaksi sanoa, sillä vaginoita ei ole kokonsa puolesta samalla tavalla tutkittu kuin peniksiä.

        Johtuen siitä millaista kalua keskimäärin nainen on omassa maassaan tottunut saamaan, Korean poijjaan ei kannata lähteä yrittämään hurmaamaan naisia Afrikan mantereelle. Sen sijaan keskimääräisen kongolaisen miehen penis näyttää varmasti jätti-isolta korealaistytön silmissä, joka on niihin n. 10-senttisiin tottunut. Näyttäähän se varmaan isolta suomitytönkin silmin totuttuaan keskimäärin 13-15 -senttisiin Suomessa.


      • Onhan niitä fiksujakin
        Kullimaisteri kirjoitti:

        Koreassa suurin osa asukkaista on kuitenkin niitä korealaisia, joten kullin koko pitää suhteuttaa maansa asukkaihin. 10-senttiä lienee keskikoko Koreassa, joten sellaisella pannessa ei periaatteessa pitäisi joutua häpemään siellä, sillä suunnilleen samanlaista nakkia löytyy muidenkin Korean poikien housuista. Jos jollakin onnekkaalla on kulli kasvanut esim. meille hyvin tuttuun 13,52 cm mittaan, voi hän olla jo ylpeää poikaa Koreassa ja ehkäpä sellaisen sovittaminen korealaistytön värkkiin tekee suht tiukkaa - en osaa kuitenkaan varmaksi sanoa, sillä vaginoita ei ole kokonsa puolesta samalla tavalla tutkittu kuin peniksiä.

        Johtuen siitä millaista kalua keskimäärin nainen on omassa maassaan tottunut saamaan, Korean poijjaan ei kannata lähteä yrittämään hurmaamaan naisia Afrikan mantereelle. Sen sijaan keskimääräisen kongolaisen miehen penis näyttää varmasti jätti-isolta korealaistytön silmissä, joka on niihin n. 10-senttisiin tottunut. Näyttäähän se varmaan isolta suomitytönkin silmin totuttuaan keskimäärin 13-15 -senttisiin Suomessa.

        Puhuu kaveri asiaa.


      • Iso pamppu
        Onhan niitä fiksujakin kirjoitti:

        Puhuu kaveri asiaa.

        Täyttä paskaa puhuu pikkumuna. 10 senttinen on pieni, oli se missä maassa tahansa. Korean keskikoko on enemmän kuin 10 senttiä ja Suomen keskikoko on yli 15 senttiä.


      • Kullimaisteri
        Iso pamppu kirjoitti:

        Täyttä paskaa puhuu pikkumuna. 10 senttinen on pieni, oli se missä maassa tahansa. Korean keskikoko on enemmän kuin 10 senttiä ja Suomen keskikoko on yli 15 senttiä.

        Missä ovat perusteet väittämällesi? Mä olen nähnyt Korean pojille ilmoitettavan jopa alle 10 sentin mittoja. Olisko ollut 9,6 cm tms. Mutta jos nyt aatellaan, että tuo on alakanttiin, ei Koreassakaan silti varmaankaan yli 12 cm ole keskiarvo, ei noissa arvioissa niin paljon heittoa ole.

        12 cm:kin on joidenkin palstalaisten mielestä pieni, joten jos nyt kuvitteellisesti otettaisiin se Korean keskimitaksi, ei se korealaisten tyttöjen mielestä ole niin pieni, sillä eivät he paljon muun kokoista ole tottuneet saamaan. Tai voivat he sitä pitää ehkä vähän pienenä, mutta ei sillä ole siinä mielessä suurempaa merkitystä, että Koreasta ei vaan meinaa paljon isompaa saada mistään.

        Sun teksistäsi muuten paistaa tällä palstalla yleinen víttuilun halu. Aloitit viestisi haukkumalla mua pikkumunaksi, vaikka en omasta kullistani mitään ole maininnut. Tällä palstalla tuntuu olevan vinoutunut asenne, että jos ei täysin vastusta virallisia ilmoitettuja keskimittoja, on varmasti itsekin pienimunainen. Tuntuu kuin tällä palstalla keskeisessä asemassa olisi saada keskikokoiset miehet tuntemaan itsensä pieneksi ja lisäksi oikein joukolla víttuilla asukselle. On teillä pojilla kans huvit.


      • Iso pamppu
        Kullimaisteri kirjoitti:

        Missä ovat perusteet väittämällesi? Mä olen nähnyt Korean pojille ilmoitettavan jopa alle 10 sentin mittoja. Olisko ollut 9,6 cm tms. Mutta jos nyt aatellaan, että tuo on alakanttiin, ei Koreassakaan silti varmaankaan yli 12 cm ole keskiarvo, ei noissa arvioissa niin paljon heittoa ole.

        12 cm:kin on joidenkin palstalaisten mielestä pieni, joten jos nyt kuvitteellisesti otettaisiin se Korean keskimitaksi, ei se korealaisten tyttöjen mielestä ole niin pieni, sillä eivät he paljon muun kokoista ole tottuneet saamaan. Tai voivat he sitä pitää ehkä vähän pienenä, mutta ei sillä ole siinä mielessä suurempaa merkitystä, että Koreasta ei vaan meinaa paljon isompaa saada mistään.

        Sun teksistäsi muuten paistaa tällä palstalla yleinen víttuilun halu. Aloitit viestisi haukkumalla mua pikkumunaksi, vaikka en omasta kullistani mitään ole maininnut. Tällä palstalla tuntuu olevan vinoutunut asenne, että jos ei täysin vastusta virallisia ilmoitettuja keskimittoja, on varmasti itsekin pienimunainen. Tuntuu kuin tällä palstalla keskeisessä asemassa olisi saada keskikokoiset miehet tuntemaan itsensä pieneksi ja lisäksi oikein joukolla víttuilla asukselle. On teillä pojilla kans huvit.

        Missä on SUN perusteet? Mikään helevetin TargetMap ei ole peruste. Tajuatko? Tiedätkö sä mitään Pohjois-Koreasta? Jos tiedät muutakin kuin että olet nimen joskus kuullut, niin tajuat että siellä ei ole mittailtu yhtäkään penistä tutkimuksiin, eikä tosiaankaan suoritettu kyselytutkimusta, joissa on muuten mitta ihon pinnasta!

        Sä olet juuri pienen munasi sokaisema yksinkertainen jannu, jolta puuttuu täysin medialukutaito. Näissä TargetMapeissa on täysin tuulesta temmattuja mittoja. Niiden mukaan esim. Pohjois- Koreassa on keskimitta 9cm ja Kongossa 18cm, jokainen vähänkään omilla aivoilla ajatteleva tajuaa, että tuohan on täyttä páskaa.

        Tässä on muutama fakta sinulle.

        - Minkään ihmisen elimen keskikoko ei toisella rodulla ole kaksinkertainen toiseen nähden.
        - On todettu, että rotujen välillä ei ole merkittäviä eroja peniksen koossa.
        - Peniksen keskimitta Aasiassa on 12-13 senttiä
        - Peniksen keskimitta Suomessa on yli 15 senttiä
        - Vain pienimunainen puhuu valheellisista pienistä keskimitoista.

        Kerro mulle vielä näistä sinun "virallisista ilmoitetuista keskimitoista" tarkemmin, sillä meillä täytyy olla hieman erinlainen käsitys virallisesta.


      • Lähen vittu pihalle!
        Kullimaisteri kirjoitti:

        Missä ovat perusteet väittämällesi? Mä olen nähnyt Korean pojille ilmoitettavan jopa alle 10 sentin mittoja. Olisko ollut 9,6 cm tms. Mutta jos nyt aatellaan, että tuo on alakanttiin, ei Koreassakaan silti varmaankaan yli 12 cm ole keskiarvo, ei noissa arvioissa niin paljon heittoa ole.

        12 cm:kin on joidenkin palstalaisten mielestä pieni, joten jos nyt kuvitteellisesti otettaisiin se Korean keskimitaksi, ei se korealaisten tyttöjen mielestä ole niin pieni, sillä eivät he paljon muun kokoista ole tottuneet saamaan. Tai voivat he sitä pitää ehkä vähän pienenä, mutta ei sillä ole siinä mielessä suurempaa merkitystä, että Koreasta ei vaan meinaa paljon isompaa saada mistään.

        Sun teksistäsi muuten paistaa tällä palstalla yleinen víttuilun halu. Aloitit viestisi haukkumalla mua pikkumunaksi, vaikka en omasta kullistani mitään ole maininnut. Tällä palstalla tuntuu olevan vinoutunut asenne, että jos ei täysin vastusta virallisia ilmoitettuja keskimittoja, on varmasti itsekin pienimunainen. Tuntuu kuin tällä palstalla keskeisessä asemassa olisi saada keskikokoiset miehet tuntemaan itsensä pieneksi ja lisäksi oikein joukolla víttuilla asukselle. On teillä pojilla kans huvit.

        Puhuu jannu taas asiaa!


      • Lähen vittu pihalle!
        Iso pamppu kirjoitti:

        Missä on SUN perusteet? Mikään helevetin TargetMap ei ole peruste. Tajuatko? Tiedätkö sä mitään Pohjois-Koreasta? Jos tiedät muutakin kuin että olet nimen joskus kuullut, niin tajuat että siellä ei ole mittailtu yhtäkään penistä tutkimuksiin, eikä tosiaankaan suoritettu kyselytutkimusta, joissa on muuten mitta ihon pinnasta!

        Sä olet juuri pienen munasi sokaisema yksinkertainen jannu, jolta puuttuu täysin medialukutaito. Näissä TargetMapeissa on täysin tuulesta temmattuja mittoja. Niiden mukaan esim. Pohjois- Koreassa on keskimitta 9cm ja Kongossa 18cm, jokainen vähänkään omilla aivoilla ajatteleva tajuaa, että tuohan on täyttä páskaa.

        Tässä on muutama fakta sinulle.

        - Minkään ihmisen elimen keskikoko ei toisella rodulla ole kaksinkertainen toiseen nähden.
        - On todettu, että rotujen välillä ei ole merkittäviä eroja peniksen koossa.
        - Peniksen keskimitta Aasiassa on 12-13 senttiä
        - Peniksen keskimitta Suomessa on yli 15 senttiä
        - Vain pienimunainen puhuu valheellisista pienistä keskimitoista.

        Kerro mulle vielä näistä sinun "virallisista ilmoitetuista keskimitoista" tarkemmin, sillä meillä täytyy olla hieman erinlainen käsitys virallisesta.

        Tämä jannu se vasta puhuukin asiaa!


      • Nyt menen vittu ulos!
        Lähen vittu pihalle! kirjoitti:

        Puhuu jannu taas asiaa!

        Siis tuo kulli -tyyppi.

        Missäänhä ei siis hei mainittu Pohjois-Koreaa! Kyllä siellä on omat tutkimukset tehty vastaavat kyin muuallakin.

        Suomen keskimitta on 12.9 - 13.9cm väliin eri tutkimuksiin ja julkaisuihin perustuen!


      • Kullimaisteri / G-Z
        Iso pamppu kirjoitti:

        Missä on SUN perusteet? Mikään helevetin TargetMap ei ole peruste. Tajuatko? Tiedätkö sä mitään Pohjois-Koreasta? Jos tiedät muutakin kuin että olet nimen joskus kuullut, niin tajuat että siellä ei ole mittailtu yhtäkään penistä tutkimuksiin, eikä tosiaankaan suoritettu kyselytutkimusta, joissa on muuten mitta ihon pinnasta!

        Sä olet juuri pienen munasi sokaisema yksinkertainen jannu, jolta puuttuu täysin medialukutaito. Näissä TargetMapeissa on täysin tuulesta temmattuja mittoja. Niiden mukaan esim. Pohjois- Koreassa on keskimitta 9cm ja Kongossa 18cm, jokainen vähänkään omilla aivoilla ajatteleva tajuaa, että tuohan on täyttä páskaa.

        Tässä on muutama fakta sinulle.

        - Minkään ihmisen elimen keskikoko ei toisella rodulla ole kaksinkertainen toiseen nähden.
        - On todettu, että rotujen välillä ei ole merkittäviä eroja peniksen koossa.
        - Peniksen keskimitta Aasiassa on 12-13 senttiä
        - Peniksen keskimitta Suomessa on yli 15 senttiä
        - Vain pienimunainen puhuu valheellisista pienistä keskimitoista.

        Kerro mulle vielä näistä sinun "virallisista ilmoitetuista keskimitoista" tarkemmin, sillä meillä täytyy olla hieman erinlainen käsitys virallisesta.

        Voisin kysyä, että minkä takia sä olet noin vihainen tämän asian suhteen? Häiritseekö sun elämääsi hirveästikin mikäli ihmiset perustaisivat luulonsa pelkästään TargetMappiin? Eikö sellaisessa tilanteessa kannattaisi jo pysytellä pois palstalta, jos tämä aihe saa sut niin kuumaksi?

        Mun mielestäni kaikille asioille olisi hyvä löytyä perusteet, eikä omia mielipiteitään tulisi ilmoittaa faktoina. Mulle itselleni on ihan sama mikä keskimitta on Koreassa tai vaikka Suomessa. Voi olla, että tein virheen tullessani tänne palstalle pitkän tauon jälkeen. Näköjään täällä ollaan vieläkin kärkkäämpiä ja hyökkääviä kuin aiemmin. Aikamoista henkistä tasapainoa on täällä kyllä havaittavissa.

        Yhtä hyvin kuin on voitu ilmoittaa liian pieniä mittoja tarkoituksella, on voitu ilmoittaa, että rotujen välillä ei muka olisi merkittäviä eroja peniksen koossa. Ei ehkä haluta, että aasialaiset tuntisivat itsensä liian pieniksi muuhun maailmaan verrattuna. Ehkä tämä väite on kuitenkin yhtä hölynpölyä kuin se, että nämä keskikoot on ilmoitettu alakanttiin miesten itsetuntojen säästämiseksi.

        Jossain näin virallisemman, objektiivisen tutkimuksen, ja siinä puhuttiin kyllä luumitasta, muistan sen verran. Voi kuule, en nyt jaksa alkaa mylläämään nettiä ylösalaisin tätä etsiessäni. Ei mua haittaisi vaikka mitta olisi otettu ihonpinnastakin, mutta järkevämpäähän se on ottaa luusta, vaikkakin se ei olisikaan se vaginaan menevä työntömitta. Tuossa on kyse siitä, että mittauksen virhettä aiheuttavat tekijät minimoidaan, sillä luusta otettu mitta on "tukevampi".

        Mun munan kokooni taas vetoat. Edelleenkään en sano mitään omasta koostani, mutta tein pienen lisäyksen nikkiini siltä varalta, että ystäväni h-x haluaa mainita jotain asiasta :D Mulla itselläni ei ole mitään mielenkiintoa täällä puhua omasta koostani ja toisaalta ilman todisteita niillä väitteillä ei ole mitään arvoa.

        Tässä on ehkä hiukan eksytty alkuperäisestä aiheesta. Tiivistetysti sanottuna alunperin olin vain sitä mieltä, että se Korean 10-13 (tarkemman tiedon toistaiseksi puuttuessa) on ihan normaalikokoinen korealaisille tytöille, sillä Koreassa valtaosa väestöstä on kantaväestöä ja täten isompaa ei ole saatavilla. Olennaistahan miehen näkökulmasta (etenkin tällä palstalla) on miehen sijoittuminen toisiin miehiin ja nimenomaan oman väestönsä keskuudessa. Se, että voiko pieni kulli olla jopa parempi tai miten nainen saadaan parhaiten tyydytetyksi, seksitekniikat yms ovat aivan toisarvoisen tuntuisia tällä palstalla. Tällä palstalla ei edes keskustella niinkään _onko koolla väliä_ , vaan kinastellaan kuin pikkupojat detailjeista ja senttiä venytellään suuntaan ja toiseen.

        Muuten, jos sun mielestäsi Korean Target Map -mitalle pitää tehdä lisäys, pitääkö Kongon mitallekin tehdä sitten vähennys?


      • GeeZet
        Kullimaisteri / G-Z kirjoitti:

        Voisin kysyä, että minkä takia sä olet noin vihainen tämän asian suhteen? Häiritseekö sun elämääsi hirveästikin mikäli ihmiset perustaisivat luulonsa pelkästään TargetMappiin? Eikö sellaisessa tilanteessa kannattaisi jo pysytellä pois palstalta, jos tämä aihe saa sut niin kuumaksi?

        Mun mielestäni kaikille asioille olisi hyvä löytyä perusteet, eikä omia mielipiteitään tulisi ilmoittaa faktoina. Mulle itselleni on ihan sama mikä keskimitta on Koreassa tai vaikka Suomessa. Voi olla, että tein virheen tullessani tänne palstalle pitkän tauon jälkeen. Näköjään täällä ollaan vieläkin kärkkäämpiä ja hyökkääviä kuin aiemmin. Aikamoista henkistä tasapainoa on täällä kyllä havaittavissa.

        Yhtä hyvin kuin on voitu ilmoittaa liian pieniä mittoja tarkoituksella, on voitu ilmoittaa, että rotujen välillä ei muka olisi merkittäviä eroja peniksen koossa. Ei ehkä haluta, että aasialaiset tuntisivat itsensä liian pieniksi muuhun maailmaan verrattuna. Ehkä tämä väite on kuitenkin yhtä hölynpölyä kuin se, että nämä keskikoot on ilmoitettu alakanttiin miesten itsetuntojen säästämiseksi.

        Jossain näin virallisemman, objektiivisen tutkimuksen, ja siinä puhuttiin kyllä luumitasta, muistan sen verran. Voi kuule, en nyt jaksa alkaa mylläämään nettiä ylösalaisin tätä etsiessäni. Ei mua haittaisi vaikka mitta olisi otettu ihonpinnastakin, mutta järkevämpäähän se on ottaa luusta, vaikkakin se ei olisikaan se vaginaan menevä työntömitta. Tuossa on kyse siitä, että mittauksen virhettä aiheuttavat tekijät minimoidaan, sillä luusta otettu mitta on "tukevampi".

        Mun munan kokooni taas vetoat. Edelleenkään en sano mitään omasta koostani, mutta tein pienen lisäyksen nikkiini siltä varalta, että ystäväni h-x haluaa mainita jotain asiasta :D Mulla itselläni ei ole mitään mielenkiintoa täällä puhua omasta koostani ja toisaalta ilman todisteita niillä väitteillä ei ole mitään arvoa.

        Tässä on ehkä hiukan eksytty alkuperäisestä aiheesta. Tiivistetysti sanottuna alunperin olin vain sitä mieltä, että se Korean 10-13 (tarkemman tiedon toistaiseksi puuttuessa) on ihan normaalikokoinen korealaisille tytöille, sillä Koreassa valtaosa väestöstä on kantaväestöä ja täten isompaa ei ole saatavilla. Olennaistahan miehen näkökulmasta (etenkin tällä palstalla) on miehen sijoittuminen toisiin miehiin ja nimenomaan oman väestönsä keskuudessa. Se, että voiko pieni kulli olla jopa parempi tai miten nainen saadaan parhaiten tyydytetyksi, seksitekniikat yms ovat aivan toisarvoisen tuntuisia tällä palstalla. Tällä palstalla ei edes keskustella niinkään _onko koolla väliä_ , vaan kinastellaan kuin pikkupojat detailjeista ja senttiä venytellään suuntaan ja toiseen.

        Muuten, jos sun mielestäsi Korean Target Map -mitalle pitää tehdä lisäys, pitääkö Kongon mitallekin tehdä sitten vähennys?

        "Aikamoista henkistä _epä_tasapainoa" ...siis :D


      • GeeZet kirjoitti:

        "Aikamoista henkistä _epä_tasapainoa" ...siis :D

        Tämä oli hyvä korjaus. Jo ehdin ihmetelläkin :D

        Terkkuja...


      • asdffds
        Kullimaisteri / G-Z kirjoitti:

        Voisin kysyä, että minkä takia sä olet noin vihainen tämän asian suhteen? Häiritseekö sun elämääsi hirveästikin mikäli ihmiset perustaisivat luulonsa pelkästään TargetMappiin? Eikö sellaisessa tilanteessa kannattaisi jo pysytellä pois palstalta, jos tämä aihe saa sut niin kuumaksi?

        Mun mielestäni kaikille asioille olisi hyvä löytyä perusteet, eikä omia mielipiteitään tulisi ilmoittaa faktoina. Mulle itselleni on ihan sama mikä keskimitta on Koreassa tai vaikka Suomessa. Voi olla, että tein virheen tullessani tänne palstalle pitkän tauon jälkeen. Näköjään täällä ollaan vieläkin kärkkäämpiä ja hyökkääviä kuin aiemmin. Aikamoista henkistä tasapainoa on täällä kyllä havaittavissa.

        Yhtä hyvin kuin on voitu ilmoittaa liian pieniä mittoja tarkoituksella, on voitu ilmoittaa, että rotujen välillä ei muka olisi merkittäviä eroja peniksen koossa. Ei ehkä haluta, että aasialaiset tuntisivat itsensä liian pieniksi muuhun maailmaan verrattuna. Ehkä tämä väite on kuitenkin yhtä hölynpölyä kuin se, että nämä keskikoot on ilmoitettu alakanttiin miesten itsetuntojen säästämiseksi.

        Jossain näin virallisemman, objektiivisen tutkimuksen, ja siinä puhuttiin kyllä luumitasta, muistan sen verran. Voi kuule, en nyt jaksa alkaa mylläämään nettiä ylösalaisin tätä etsiessäni. Ei mua haittaisi vaikka mitta olisi otettu ihonpinnastakin, mutta järkevämpäähän se on ottaa luusta, vaikkakin se ei olisikaan se vaginaan menevä työntömitta. Tuossa on kyse siitä, että mittauksen virhettä aiheuttavat tekijät minimoidaan, sillä luusta otettu mitta on "tukevampi".

        Mun munan kokooni taas vetoat. Edelleenkään en sano mitään omasta koostani, mutta tein pienen lisäyksen nikkiini siltä varalta, että ystäväni h-x haluaa mainita jotain asiasta :D Mulla itselläni ei ole mitään mielenkiintoa täällä puhua omasta koostani ja toisaalta ilman todisteita niillä väitteillä ei ole mitään arvoa.

        Tässä on ehkä hiukan eksytty alkuperäisestä aiheesta. Tiivistetysti sanottuna alunperin olin vain sitä mieltä, että se Korean 10-13 (tarkemman tiedon toistaiseksi puuttuessa) on ihan normaalikokoinen korealaisille tytöille, sillä Koreassa valtaosa väestöstä on kantaväestöä ja täten isompaa ei ole saatavilla. Olennaistahan miehen näkökulmasta (etenkin tällä palstalla) on miehen sijoittuminen toisiin miehiin ja nimenomaan oman väestönsä keskuudessa. Se, että voiko pieni kulli olla jopa parempi tai miten nainen saadaan parhaiten tyydytetyksi, seksitekniikat yms ovat aivan toisarvoisen tuntuisia tällä palstalla. Tällä palstalla ei edes keskustella niinkään _onko koolla väliä_ , vaan kinastellaan kuin pikkupojat detailjeista ja senttiä venytellään suuntaan ja toiseen.

        Muuten, jos sun mielestäsi Korean Target Map -mitalle pitää tehdä lisäys, pitääkö Kongon mitallekin tehdä sitten vähennys?

        Asiahan ei minulle kuulu, mutta:

        Tutkimuksia on kyllä tehty myös ns. luumittaamalla, mutta ne ovat huomattavasti harvemmassa, kuin toiset mittausmetodit. Joku linkkasi hyvän yhteenvedon vähä aikaa takaperin. Muistaakseni siinä oli about 20 tutkimusta ja mittausmetodit jokaiseen. Todella harvassa oli luumitta, mutta hyvin yleistä oli mittaus ilman erektiota - penistä yksinkertaisesti kevyesti venytettiin ja näin arvioitiin erektiopituus. Näissä tutkimuksissa tuli aina pienimmät lukemat tauluun. Tällä metodilla saatiin mm. italialaisten ~12.5 sentin keskipituus (joka on saanutkin aika paljon kritiikkiä).

        Tämä surullisen kuuluisa target map ei vieläkään nojaa lähteisiin. Mitoille ei tarvitse tehdä lisäyksiä tai vähennyksiä, sillä ne ovat täysin hatusta vedettyjä muutenkin.


      • lerppuasema
        asdffds kirjoitti:

        Asiahan ei minulle kuulu, mutta:

        Tutkimuksia on kyllä tehty myös ns. luumittaamalla, mutta ne ovat huomattavasti harvemmassa, kuin toiset mittausmetodit. Joku linkkasi hyvän yhteenvedon vähä aikaa takaperin. Muistaakseni siinä oli about 20 tutkimusta ja mittausmetodit jokaiseen. Todella harvassa oli luumitta, mutta hyvin yleistä oli mittaus ilman erektiota - penistä yksinkertaisesti kevyesti venytettiin ja näin arvioitiin erektiopituus. Näissä tutkimuksissa tuli aina pienimmät lukemat tauluun. Tällä metodilla saatiin mm. italialaisten ~12.5 sentin keskipituus (joka on saanutkin aika paljon kritiikkiä).

        Tämä surullisen kuuluisa target map ei vieläkään nojaa lähteisiin. Mitoille ei tarvitse tehdä lisäyksiä tai vähennyksiä, sillä ne ovat täysin hatusta vedettyjä muutenkin.

        Mulle tuli muuten venyttämällä lerppua isompi lukema kuin erektiossa! Reilu sentin enempi..saanko nyt käyttää tätä uutena kullin kokonani? :D Mun mielestä en, koska eipä sitä naista lerpulla tyydytetä vaan kovalla kalulla...


      • Iso pamppu
        Kullimaisteri / G-Z kirjoitti:

        Voisin kysyä, että minkä takia sä olet noin vihainen tämän asian suhteen? Häiritseekö sun elämääsi hirveästikin mikäli ihmiset perustaisivat luulonsa pelkästään TargetMappiin? Eikö sellaisessa tilanteessa kannattaisi jo pysytellä pois palstalta, jos tämä aihe saa sut niin kuumaksi?

        Mun mielestäni kaikille asioille olisi hyvä löytyä perusteet, eikä omia mielipiteitään tulisi ilmoittaa faktoina. Mulle itselleni on ihan sama mikä keskimitta on Koreassa tai vaikka Suomessa. Voi olla, että tein virheen tullessani tänne palstalle pitkän tauon jälkeen. Näköjään täällä ollaan vieläkin kärkkäämpiä ja hyökkääviä kuin aiemmin. Aikamoista henkistä tasapainoa on täällä kyllä havaittavissa.

        Yhtä hyvin kuin on voitu ilmoittaa liian pieniä mittoja tarkoituksella, on voitu ilmoittaa, että rotujen välillä ei muka olisi merkittäviä eroja peniksen koossa. Ei ehkä haluta, että aasialaiset tuntisivat itsensä liian pieniksi muuhun maailmaan verrattuna. Ehkä tämä väite on kuitenkin yhtä hölynpölyä kuin se, että nämä keskikoot on ilmoitettu alakanttiin miesten itsetuntojen säästämiseksi.

        Jossain näin virallisemman, objektiivisen tutkimuksen, ja siinä puhuttiin kyllä luumitasta, muistan sen verran. Voi kuule, en nyt jaksa alkaa mylläämään nettiä ylösalaisin tätä etsiessäni. Ei mua haittaisi vaikka mitta olisi otettu ihonpinnastakin, mutta järkevämpäähän se on ottaa luusta, vaikkakin se ei olisikaan se vaginaan menevä työntömitta. Tuossa on kyse siitä, että mittauksen virhettä aiheuttavat tekijät minimoidaan, sillä luusta otettu mitta on "tukevampi".

        Mun munan kokooni taas vetoat. Edelleenkään en sano mitään omasta koostani, mutta tein pienen lisäyksen nikkiini siltä varalta, että ystäväni h-x haluaa mainita jotain asiasta :D Mulla itselläni ei ole mitään mielenkiintoa täällä puhua omasta koostani ja toisaalta ilman todisteita niillä väitteillä ei ole mitään arvoa.

        Tässä on ehkä hiukan eksytty alkuperäisestä aiheesta. Tiivistetysti sanottuna alunperin olin vain sitä mieltä, että se Korean 10-13 (tarkemman tiedon toistaiseksi puuttuessa) on ihan normaalikokoinen korealaisille tytöille, sillä Koreassa valtaosa väestöstä on kantaväestöä ja täten isompaa ei ole saatavilla. Olennaistahan miehen näkökulmasta (etenkin tällä palstalla) on miehen sijoittuminen toisiin miehiin ja nimenomaan oman väestönsä keskuudessa. Se, että voiko pieni kulli olla jopa parempi tai miten nainen saadaan parhaiten tyydytetyksi, seksitekniikat yms ovat aivan toisarvoisen tuntuisia tällä palstalla. Tällä palstalla ei edes keskustella niinkään _onko koolla väliä_ , vaan kinastellaan kuin pikkupojat detailjeista ja senttiä venytellään suuntaan ja toiseen.

        Muuten, jos sun mielestäsi Korean Target Map -mitalle pitää tehdä lisäys, pitääkö Kongon mitallekin tehdä sitten vähennys?

        Mua häiritsee se, että joku puhuu virallisista mitoista ja sanoo että Target Mapissa oli niin. Melkein sama kuin sanoisi että Aku Ankassa mainittiin 10 senttiä, joten se on virallinen totuus. Voidaanko ylipäätään edes puhua maakohtaisesti virallisista mitoista, jos ne perustuu yhteen kyselytutkimukseen?

        En ole väittänytkään että ihon pinnasta mitattu olisi parempi, vaan että valtaosa subjektiivisista tutkimuksista ON mitattu ihon pinnasta, tottakai luumitta on parempi, sehän selvä.

        Ja paras kaikista olisi objektiivisesti suoritettu tutkimus ja luumittanan, mutta niitä ei tosiaan kauheasti ole.

        Ja Asukselle tuossa alempana, P-Koreassa ei tosiaankaan ole suoritettu mitään munatutkimuksia? Väitätkö että Saksalainen kortsutehdas suoritti kyselytutkimuksen ja P-Korean pojat ilmoitti tuloksen netissä vai laittoivatko kenties etanapostia ulkomaille? Otahan ensiksi selvää minkälainen maa P-K on ja sitten vasta pullauta aivopierujasi ulos. Ja Target Mapissa mainitaan P-K.


      • asdffds
        lerppuasema kirjoitti:

        Mulle tuli muuten venyttämällä lerppua isompi lukema kuin erektiossa! Reilu sentin enempi..saanko nyt käyttää tätä uutena kullin kokonani? :D Mun mielestä en, koska eipä sitä naista lerpulla tyydytetä vaan kovalla kalulla...

        Juu, jos siihen vähän voimaa käyttää niin järjestään isompia lukemiahan siinä mittarissa on sentillä tai parilla. Luulen, että tutkimusten mittaustilanteissa ei kuitenkaan vieraasta pelistä tarrattu kiinni hirveällä voimalla ja kiskottu ennätyksiä. Päinvastoin - tämä selittäisi, miksi löysien penisten vetomitat ovat olleet erektiomittoja huomattavasti pienempiä tutkimuksissa.

        Voit toki ilmoitella uutta mittaasi millaisena tuntuu. Erektiomitoista täällä suurimmaksi osaksi jauhetaan, eikä se nyt tietty erektiomitta ole. Pääasia tietty on, että olet itse tyytyväinen. Eikö?


      • asdffds
        Nyt menen vittu ulos! kirjoitti:

        Siis tuo kulli -tyyppi.

        Missäänhä ei siis hei mainittu Pohjois-Koreaa! Kyllä siellä on omat tutkimukset tehty vastaavat kyin muuallakin.

        Suomen keskimitta on 12.9 - 13.9cm väliin eri tutkimuksiin ja julkaisuihin perustuen!

        Pohjois-Korean lukemathan tässä targetmapissa nimenomaan ON mainittu, mikä lähinnä alleviivaa kyseisen kyhäelmän naurettavuutta ja täyttä piittaamattomuutta totuuteen.

        Harvassa paikassa on ylipäätänsä peniksiä mitattu tutkimuksen parissa.


      • hula hula
        asdffds kirjoitti:

        Pohjois-Korean lukemathan tässä targetmapissa nimenomaan ON mainittu, mikä lähinnä alleviivaa kyseisen kyhäelmän naurettavuutta ja täyttä piittaamattomuutta totuuteen.

        Harvassa paikassa on ylipäätänsä peniksiä mitattu tutkimuksen parissa.

        http://www.peniksenkoko.com/peniksen-koko-eri-maissa/


      • lerppuasema
        asdffds kirjoitti:

        Juu, jos siihen vähän voimaa käyttää niin järjestään isompia lukemiahan siinä mittarissa on sentillä tai parilla. Luulen, että tutkimusten mittaustilanteissa ei kuitenkaan vieraasta pelistä tarrattu kiinni hirveällä voimalla ja kiskottu ennätyksiä. Päinvastoin - tämä selittäisi, miksi löysien penisten vetomitat ovat olleet erektiomittoja huomattavasti pienempiä tutkimuksissa.

        Voit toki ilmoitella uutta mittaasi millaisena tuntuu. Erektiomitoista täällä suurimmaksi osaksi jauhetaan, eikä se nyt tietty erektiomitta ole. Pääasia tietty on, että olet itse tyytyväinen. Eikö?

        Jos pääasia olisi, että olisin itse tyytyväinen, mittanauhani olisi jo perseessä :D

        Tuo venytettyjen kullien mittaus on vähän huono tosiaan, koska se vetovoiman suuruus pitäisi kaikissa mittauksissa olla vakio.

        Itse olen tästä kokoasiasta sitä mieltä, että en tiedä. Pitäisi nyt saada kunnon tieteellisistä tutkimuksista tietoa, ei kyselytutkimuksista, joihin miehillä on tapana ilmoittaa oikeaa isompia tuloksia. Tällä palstalla taitaa olla aika paljon päivystäjiä - samalla vaivalla kaivaisitte ne oikeat tutkimukset ja tekisitte niistä asiallisen threadin. Pitkällä aikavälillä säästäisitte aikaa kun ei itsestään selvyyksistä tarvitsisi enää nahistella. Vai onko se nahistelu sittenkin se pääasia tällä palstalla käymisessä?


      • asdffds
        lerppuasema kirjoitti:

        Jos pääasia olisi, että olisin itse tyytyväinen, mittanauhani olisi jo perseessä :D

        Tuo venytettyjen kullien mittaus on vähän huono tosiaan, koska se vetovoiman suuruus pitäisi kaikissa mittauksissa olla vakio.

        Itse olen tästä kokoasiasta sitä mieltä, että en tiedä. Pitäisi nyt saada kunnon tieteellisistä tutkimuksista tietoa, ei kyselytutkimuksista, joihin miehillä on tapana ilmoittaa oikeaa isompia tuloksia. Tällä palstalla taitaa olla aika paljon päivystäjiä - samalla vaivalla kaivaisitte ne oikeat tutkimukset ja tekisitte niistä asiallisen threadin. Pitkällä aikavälillä säästäisitte aikaa kun ei itsestään selvyyksistä tarvitsisi enää nahistella. Vai onko se nahistelu sittenkin se pääasia tällä palstalla käymisessä?

        Täällä on useampi asiallinen ketju ollutkin. Asia on perusteellisesti selvitetty. Ei faktoista tarvitse kiistellä, joten keskustelu loppuu hyvin äkkiä. Lähinnä täällä yksi kippura huutelee alhaisia mittoja ja vieläkin väittää niitä keskiarvoksi peniksen pituudelle. Ja muutama muu, jotka eivät jaksa tieteellisiä artikkeleita lukea sen muutaman minuutin verran, jotta asia aukenisi - linkkaavat sitten jonkin naurettavan iltapäivälehden artikkelin, jolla ei ole mitään tutkimuspohjaa tai lähdettä.


      • asdffds
        hula hula kirjoitti:

        http://www.peniksenkoko.com/peniksen-koko-eri-maissa/

        Tässä taas hieno esimerkki täysin idioottimaisesta ja mitäänsanomattomasta linkistä. Hyvänä esimerkkinä kartassa Suomi, joka olisi "objektiivisesti" mitattu. Mitään lähdettä tälle ei kuitenkaan löydy. Kuten ei monelle muullekaan esitykselle.

        Sen sijaan aito oikea tutkimusdata viittaa johonkin täysin muuhun, kuin taulukossa esitettyihin mittoihin. Ala-arvoista.


      • lerppuasema
        asdffds kirjoitti:

        Täällä on useampi asiallinen ketju ollutkin. Asia on perusteellisesti selvitetty. Ei faktoista tarvitse kiistellä, joten keskustelu loppuu hyvin äkkiä. Lähinnä täällä yksi kippura huutelee alhaisia mittoja ja vieläkin väittää niitä keskiarvoksi peniksen pituudelle. Ja muutama muu, jotka eivät jaksa tieteellisiä artikkeleita lukea sen muutaman minuutin verran, jotta asia aukenisi - linkkaavat sitten jonkin naurettavan iltapäivälehden artikkelin, jolla ei ole mitään tutkimuspohjaa tai lähdettä.

        Jaksaisitko kaivaa tällaisen threadin, jossa kunnon tutkimuksista keskusteltu? Mä en oo täällä pahemmin käynyt, ni en tunne threadeja...


      • Äly hoi nyt jo!
        asdffds kirjoitti:

        Asiahan ei minulle kuulu, mutta:

        Tutkimuksia on kyllä tehty myös ns. luumittaamalla, mutta ne ovat huomattavasti harvemmassa, kuin toiset mittausmetodit. Joku linkkasi hyvän yhteenvedon vähä aikaa takaperin. Muistaakseni siinä oli about 20 tutkimusta ja mittausmetodit jokaiseen. Todella harvassa oli luumitta, mutta hyvin yleistä oli mittaus ilman erektiota - penistä yksinkertaisesti kevyesti venytettiin ja näin arvioitiin erektiopituus. Näissä tutkimuksissa tuli aina pienimmät lukemat tauluun. Tällä metodilla saatiin mm. italialaisten ~12.5 sentin keskipituus (joka on saanutkin aika paljon kritiikkiä).

        Tämä surullisen kuuluisa target map ei vieläkään nojaa lähteisiin. Mitoille ei tarvitse tehdä lisäyksiä tai vähennyksiä, sillä ne ovat täysin hatusta vedettyjä muutenkin.

        Tutkimuksia tehdään ainoastaan lumitalla. Muuten ei voi mitata!

        http://contraception.about.com/od/malecondom/ht/Penis-Size.htm


      • Äly hoiiii
        asdffds kirjoitti:

        Asiahan ei minulle kuulu, mutta:

        Tutkimuksia on kyllä tehty myös ns. luumittaamalla, mutta ne ovat huomattavasti harvemmassa, kuin toiset mittausmetodit. Joku linkkasi hyvän yhteenvedon vähä aikaa takaperin. Muistaakseni siinä oli about 20 tutkimusta ja mittausmetodit jokaiseen. Todella harvassa oli luumitta, mutta hyvin yleistä oli mittaus ilman erektiota - penistä yksinkertaisesti kevyesti venytettiin ja näin arvioitiin erektiopituus. Näissä tutkimuksissa tuli aina pienimmät lukemat tauluun. Tällä metodilla saatiin mm. italialaisten ~12.5 sentin keskipituus (joka on saanutkin aika paljon kritiikkiä).

        Tämä surullisen kuuluisa target map ei vieläkään nojaa lähteisiin. Mitoille ei tarvitse tehdä lisäyksiä tai vähennyksiä, sillä ne ovat täysin hatusta vedettyjä muutenkin.

        http://www.averagepenissize.com/how-to-properly-measure-your-penis/


    • pystyssä vaan..

      Pari nuorta tyttöä tai naista n 20v kertoi joitakin aikoja sitten, kun olivat seurustelleet n vuoden verran näiden afrikkalaisten kanssa. Vehkeet olivat isot , mutta seisonta huono. Eli toinen tytöistä kertoi töissä, että koskaan tuon vuoden aikana ei kunnolla mennyt jäykkänä sisään pimppiin. Eli kannattaakos niillä koolla niin meuhkata. Pääsia on, että seisoo kunnolla taarvittaessa. Tyttö oli tyytyväinen vaikka olinkin selvästi vanhempi häntä............

      • Haiskahtaa tämä stoori :)

        Kyllä valkoinenkin kullí voi olla veltto ja toisekseen, ei kaikilla afrikkalaisilla ole isoja kulleja ;)

        Epäilen tarinan totuutta, tosin sen myönnän, että pelkällä kullinkoolla ei ole syytä juhlia järjestää.


    • pystyssä vaan..

      Ei ole stoori, vaan muutama vuosi sitten kuulin näin. Todella kahdelta henkilöltä. Myös eräältä terveydenhoitoalalla olevan kommenti eli näiden miesten ongelmien kanssa keskussairaalassa ollut. Totesi kuinka isokaluisilla miehillä alkaa 40 vtäytettyään jo vaikeita seisonta ongelmia. Kaikilla tämä ongelma on tavalla taikka toisella, jos varsinkin on isot vehkeet. Ollaan tyytyväisiä näihin normaali mittoihin..

    • moro3

      vittu pillu 12

    • juuso1983

      Kyllä mä sanon että oli kullinko sitten 10 cm tai 25cm että jos miehellä on itsetunto kohdillaan niin sen nainenkin kyllä huomaa.

      Peniskateus on päässä - ei housussa.

      • Porno syypää

        Sana peniskateus ei ole yhtään missään. On vain olemassa epävarmuutta ja se johtuu pornosta!


      • Mikkelin kittaajat
        Porno syypää kirjoitti:

        Sana peniskateus ei ole yhtään missään. On vain olemassa epävarmuutta ja se johtuu pornosta!

        Niinkö?


      • anni finaalissa
        Mikkelin kittaajat kirjoitti:

        Niinkö?

        Ei...!!!


    • BITCH PLEASE!

      Oon 14v ja mul on 15cm...

      • Skiigge böy

        Nämä sivuthan on oikeasti kielletty alle 18 vuotiailta.


    • Anonyymi

      Jaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe