kysely !

iidia

1) nimi
2) ikä
3) pituus
4) paino
5) toive-ammatti
6) lempiruoka
7) paras asia maailmassa
8) oletko onnellinen?

kiitos vastauksista :))

16

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alluuuuuuuuuu

      1) alina
      2) 16
      3) 170cm
      4) 55kg
      5) valokuvaus
      6) kasvispitsa :)
      7) mun äiti
      8) en kauheen, mut kyl mä tuun vielä joku päivä olemaan :)

      • Nimetön-98

        1. Nimetön
        2. 15v
        3. 171cm
        4. 65kg
        5. Niit on monta(;
        6. Øøø
        7. Kaikki
        8. Suht


    • Muromuru*%5

      1) Minttu
      2) 13vuotta
      3) 165cm
      4) 47kg
      5) Haluisin sairaalaan lastenosastolle hoitajaks
      6) Spaghetti ja lihapullat jauhelihakastike
      7) Ystävät, perhe, mun kissa
      8) Olen ihan perus:)

    • Vastauksia:D

      1) nimi: En kerro ettei tunnisteta :P
      2) ikä: 14v
      3) pituus: 162cm
      4) paino: 41 kg
      5) toive-ammatti: ornitologi (lintutieteilijä)
      6) lempiruoka: kana ja riisi
      7) paras asia maailmassa: luonto, kaverit, lemmikit.. Niitä on monia :D
      8) oletko onnellinen: kyllä kai, viimeistään huomenna ku meen yhteen kivaan paikkaan :D

    • and i never let u go

      1) nimi enpäs kerro :P
      2) ikä 15
      3) pituus jotain 162?
      4) paino oisko 55
      5) toive-ammatti en kyl tiiä
      6) lempiruoka savustettu lohi
      7) paras asia maailmassa ystävät, rakkaus
      8) oletko onnellinen? ihan joo

      • ilkeää naurua

        1) .....
        2) 15
        3) n. 150
        4) n. 45
        5) ei oo nykyväö
        6) ihan kunno lihakeitto
        7) värit, musa, elämä, ihmiset lähelläni
        8) en iha


    • 1) nimi juhis
      2) ikä 18
      3) pituus 183
      4) paino 75
      5) toive-ammatti poliisi/ jääkiekkoilija
      6) lempiruoka makaroni
      7) paras asia maailmassa lätkä
      8) oletko onnellinen? Oon

    • Salainen tyttönen

      Nimi: Salattu
      Ikä: 14
      Pituus: 172 cm
      Paino: 55 kg
      Toiveammatti: Toimitusjohtaja
      Lempiruoka: Tortillat
      Paras asia maailmassa: Rakkaus
      Oletko onnellinen? En aina.

    • gligga

      1) nimi- Anynoumus
      2) ikä- 13
      3) pituus- n.161 cm
      4) paino-49 kg
      5) toive-ammatti- terkkari, lääkäri tms..
      6) lempiruoka- tortillat, Vihannekset
      7) paras asia maailmassa-- musa ja frendit
      8) oletko onnellinen? -- aikalailla

    • jutis2

      1) jutta
      2) 17
      3) 165
      4) 47
      5) joku nuorisotyöohjaus :)
      6) kylse se spagetti taitaa olla
      7) ainutlaatuisuus
      8) en mut kyl mä vielä joskus :)

      • mr penis

        1) mr penis
        2) 21
        3) 188
        4) 73
        5) porno tähti


    • hintti123

      1) nimi- jonne
      2) ikä- 12
      3) pituus- 150
      4) paino- 73
      5) toive-ammatti- ES-tehtaan kuljetuspäällikkö
      6) lempiruoka- Euroshopper tonnikala
      7) paras asia maailmassa- pärinä ja helarin ääni
      8) oletko onnellinen?-- novittumieti

    • Vihersilmä@98

      1 Marja
      2 14
      3 162
      4 40
      5 emt
      6 pinaattiletut ja hillo
      7 ystävä,Sfius
      8 En , koska kiusaaminen on jättänyt syvät arvet

    • Mie vua

      1) nimi: M****
      2) ikä: 15
      3) pituus: jtn 167cm?
      4) paino: 60kg
      5) toive-ammatti: Palomies/Poliisi
      6) lempiruoka: Ei oo mitää erityistä..
      7) paras asia maailmassa: Jaahas..
      8) oletko onnellinen? En ole ollut viime aikoina koska sen verran on elämässä sattunut kaikenlaista, mutta ehkä vielä joku pvä..

    • K****

      1) nimi:K****
      2) ikä:13
      3) pituus:162
      4) paino:43,7
      5) toive-ammatti:Kokki
      6) lempiruoka: Lasange
      7) paras asia maailmassa: Ystävät ja Perhe
      8) oletko onnellinen?: Iha perus

    • asdfgghf

      En kerro
      -97
      168
      50
      Näytteliä
      Ei oo
      Onni, Rakkaus & Terveys
      En,mutta luultavaasti onnellisempi kuin moni muu maailmassa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe