1) nimi
2) ikä
3) pituus
4) paino
5) toive-ammatti
6) lempiruoka
7) paras asia maailmassa
8) oletko onnellinen?
kiitos vastauksista :))
kysely !
16
119
Vastaukset
- alluuuuuuuuuu
1) alina
2) 16
3) 170cm
4) 55kg
5) valokuvaus
6) kasvispitsa :)
7) mun äiti
8) en kauheen, mut kyl mä tuun vielä joku päivä olemaan :)- Nimetön-98
1. Nimetön
2. 15v
3. 171cm
4. 65kg
5. Niit on monta(;
6. Øøø
7. Kaikki
8. Suht
- Muromuru*%5
1) Minttu
2) 13vuotta
3) 165cm
4) 47kg
5) Haluisin sairaalaan lastenosastolle hoitajaks
6) Spaghetti ja lihapullat jauhelihakastike
7) Ystävät, perhe, mun kissa
8) Olen ihan perus:) - Vastauksia:D
1) nimi: En kerro ettei tunnisteta :P
2) ikä: 14v
3) pituus: 162cm
4) paino: 41 kg
5) toive-ammatti: ornitologi (lintutieteilijä)
6) lempiruoka: kana ja riisi
7) paras asia maailmassa: luonto, kaverit, lemmikit.. Niitä on monia :D
8) oletko onnellinen: kyllä kai, viimeistään huomenna ku meen yhteen kivaan paikkaan :D - and i never let u go
1) nimi enpäs kerro :P
2) ikä 15
3) pituus jotain 162?
4) paino oisko 55
5) toive-ammatti en kyl tiiä
6) lempiruoka savustettu lohi
7) paras asia maailmassa ystävät, rakkaus
8) oletko onnellinen? ihan joo- ilkeää naurua
1) .....
2) 15
3) n. 150
4) n. 45
5) ei oo nykyväö
6) ihan kunno lihakeitto
7) värit, musa, elämä, ihmiset lähelläni
8) en iha
1) nimi juhis
2) ikä 18
3) pituus 183
4) paino 75
5) toive-ammatti poliisi/ jääkiekkoilija
6) lempiruoka makaroni
7) paras asia maailmassa lätkä
8) oletko onnellinen? Oon- Salainen tyttönen
Nimi: Salattu
Ikä: 14
Pituus: 172 cm
Paino: 55 kg
Toiveammatti: Toimitusjohtaja
Lempiruoka: Tortillat
Paras asia maailmassa: Rakkaus
Oletko onnellinen? En aina. - gligga
1) nimi- Anynoumus
2) ikä- 13
3) pituus- n.161 cm
4) paino-49 kg
5) toive-ammatti- terkkari, lääkäri tms..
6) lempiruoka- tortillat, Vihannekset
7) paras asia maailmassa-- musa ja frendit
8) oletko onnellinen? -- aikalailla - jutis2
1) jutta
2) 17
3) 165
4) 47
5) joku nuorisotyöohjaus :)
6) kylse se spagetti taitaa olla
7) ainutlaatuisuus
8) en mut kyl mä vielä joskus :)- mr penis
1) mr penis
2) 21
3) 188
4) 73
5) porno tähti
- hintti123
1) nimi- jonne
2) ikä- 12
3) pituus- 150
4) paino- 73
5) toive-ammatti- ES-tehtaan kuljetuspäällikkö
6) lempiruoka- Euroshopper tonnikala
7) paras asia maailmassa- pärinä ja helarin ääni
8) oletko onnellinen?-- novittumieti - Vihersilmä@98
1 Marja
2 14
3 162
4 40
5 emt
6 pinaattiletut ja hillo
7 ystävä,Sfius
8 En , koska kiusaaminen on jättänyt syvät arvet - Mie vua
1) nimi: M****
2) ikä: 15
3) pituus: jtn 167cm?
4) paino: 60kg
5) toive-ammatti: Palomies/Poliisi
6) lempiruoka: Ei oo mitää erityistä..
7) paras asia maailmassa: Jaahas..
8) oletko onnellinen? En ole ollut viime aikoina koska sen verran on elämässä sattunut kaikenlaista, mutta ehkä vielä joku pvä.. - K****
1) nimi:K****
2) ikä:13
3) pituus:162
4) paino:43,7
5) toive-ammatti:Kokki
6) lempiruoka: Lasange
7) paras asia maailmassa: Ystävät ja Perhe
8) oletko onnellinen?: Iha perus - asdfgghf
En kerro
-97
168
50
Näytteliä
Ei oo
Onni, Rakkaus & Terveys
En,mutta luultavaasti onnellisempi kuin moni muu maailmassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664