Ihmisellä on sielu ja maailma on muuttunut pahemmaksi, missä on täysin hyvä ihminen? Eikös kaikki olla siinä suhteessa epätäydellisiä.
Ihminen joka ei usko yhtään mihinkään on mielestäni jotenkin "kuiva tyyppi" jolla ei taida olla paljoakaan mielikuvitusta, kun sellaistakin tarvitaan tässä maailmassa. Minä en ainakaan halua tulla sellaiseksi vaikka elänkin tässä maailmassa.
Jo lapsikin käyttää leikkiessää ja oppiessaan mielikuvitusta, mihin se on tukahtunut näiltä ihmisiltä joita jopa uskonnot oksettaa? Onko kysymyksessä narsismi?
Uskonnot eivät okseta, mutta vain yhdestä sielu pelastuu
2
<50
Vastaukset 2
- etsi tie elämään
Raamatusta: Jeesus sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä eikä yksikään tule minun Isäni luokse muutoin kuin minun kauttani.
- herätkää pellet
Hitto miten typerää roskaa.
Mitä sinä mielikuvituksella? Sinullahan on raamattu missä kerrotaan kaikki.
Vai olisiko kuitenkin niin päin sittenkin että jos ihan oikeasti haluaa maailmaa tutkia ja ymmärtää niin siinä sitä mielikuvitusta tarvitaankin. Ei ole valmiita vastauksia. On tieteellinen menetelmä, suuri määrä todellisia tutkimustuloksia mutta yhä suuri joukko aitoja mysteerejä. Arvoituksia, joiden edessä teologiset sanaleikit näyttävät yhtä järkeviltä kuin kinastelu siitä asuuko joulupukki pohjoisnavalla vai korvatunturilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381510- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi269764- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7581Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 60557