Seriffin selvittelyt

ihminen

Seriffin selvittelyt ovat vain uhkailua. Palstan seriffillä ei ylläpidolta äsken puhelimessa saamani tiedon mukaan ole keinoja eikä oikeutta selvitellä mitään tämmöisiä. Uhkailu on myös opimatonta toimintaa, sanottiin ylläpidossa. Seriffioikeudet ovat nyt kuulemma Olevaisella katkolla.

9

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olevainen

nyt uhkailee? Millä olen uhkaillut, olen vaan kirjoitusten peruteella tehnyt omat johtopäätökseni, koska Janos syytti minua nimimerkki feikiksi.
      Onhan nämä palstat auki taaksepäin jokaisen luettavissa, vai mitä?

• /*\

hölmö.

• Olevainen

koska siitä taas näköjään haluttiin heti rakentaa riitaa, ja provosoida sheriffiä pois, että semmonen "ihminen" taas esiintyy riidan rakentajana.

• ihminen

Pyydän anteeksi. En ole halunnut riitaa rakentaa. Nimimerkille Janos suuntaamasi viesti oli minusta kuitenkin uhkaava ja hyökkäävä, josta syystä soitin ylläpitoon ja tarkistin seriffin tekniset oikeudet ja mahdollisuudet. On varmasti hyvä vain että ihmiset tietävät, mitä seriffi voi tehdä ja mikä on vain omia epäilyjä. Seriffi on yhtä oikeutettu päättelemään itse kuin muutkin. Siitä en valita. Ei minusta tässä ole riitaa eikä edes syytä riitaan. Totuus nyt vain on että ylläpidossa moisia Janos-viestejä lujaa ihmeteltiin ja tdettiin sävy uhkaavaksi. Ei tästä enempää. Asiahan selvisi.

• Janos
        ihminen kirjoitti:

Pyydän anteeksi. En ole halunnut riitaa rakentaa. Nimimerkille Janos suuntaamasi viesti oli minusta kuitenkin uhkaava ja hyökkäävä, josta syystä soitin ylläpitoon ja tarkistin seriffin tekniset oikeudet ja mahdollisuudet. On varmasti hyvä vain että ihmiset tietävät, mitä seriffi voi tehdä ja mikä on vain omia epäilyjä. Seriffi on yhtä oikeutettu päättelemään itse kuin muutkin. Siitä en valita. Ei minusta tässä ole riitaa eikä edes syytä riitaan. Totuus nyt vain on että ylläpidossa moisia Janos-viestejä lujaa ihmeteltiin ja tdettiin sävy uhkaavaksi. Ei tästä enempää. Asiahan selvisi.

Koskapa en ole millekään"ylöspidolle"mitään sanomia postitellut, ihmettelen suuresti mistä on kymysys???Siitäkö, kuin keväälläkin, jolloin tuli todetuksi paikkansapitäväksi vanha sananparsi:"Todenpuhujalla ei ole yösijaa"...
        terv.janos

• ihminen
        Janos kirjoitti:

Koskapa en ole millekään"ylöspidolle"mitään sanomia postitellut, ihmettelen suuresti mistä on kymysys???Siitäkö, kuin keväälläkin, jolloin tuli todetuksi paikkansapitäväksi vanha sananparsi:"Todenpuhujalla ei ole yösijaa"...
        terv.janos

Tänään tällä palstalla oli viestiketju jonka oli aloittanut seriffi Olevainen. Se oli otsikoitu sinulle suunnatuksi viestiksi. Sisältö oli syyllistävä ja uhitteleva. Seriffi vihjaili selvittelevänsä vääriä ja oikeita Janos- ja olevainen-nimimerkkejä ha niiden tekemisiä.

Myöhemmin seriffi poisti ketjun itse. Syytä voit kysyä häneltä itseltään. Minä en sitä voi tietää. Luulen, että Olevainen säikähti jotenkin, en tiedä mitä tai miksi. Minä en tarkoittanut ylläpitoonsoittamalla pelotella häntäkään.

• Olevainen
        ihminen kirjoitti:

Tänään tällä palstalla oli viestiketju jonka oli aloittanut seriffi Olevainen. Se oli otsikoitu sinulle suunnatuksi viestiksi. Sisältö oli syyllistävä ja uhitteleva. Seriffi vihjaili selvittelevänsä vääriä ja oikeita Janos- ja olevainen-nimimerkkejä ha niiden tekemisiä.

Myöhemmin seriffi poisti ketjun itse. Syytä voit kysyä häneltä itseltään. Minä en sitä voi tietää. Luulen, että Olevainen säikähti jotenkin, en tiedä mitä tai miksi. Minä en tarkoittanut ylläpitoonsoittamalla pelotella häntäkään.

menit soittelemaan, onko itselläsi jotain hämärää tuolla taaksejääneessä foorumissa, kun niin säikähdit.
        Minä en nyt tällä sano, mitä shriffi voi tietää, tai mitä ei voi tietää, mutta mitä se sinua liikuttaa sheriffin toimenpiteet, ne on annettu ylläpidon taholta, ja niiden mukaan toimitaan, eikö sheriffi ole yksi pieni lenkki juuri ylläpitoon, ihmettelen kauhiasti soittelujasi.
        Oli sekin väärä arviointi sinulta, että se oli joku uhittelu Janosta kohtaan, ei siinä ollut mitään uhittelua, ja vielä, mitä sinä nyt niin Janoksen asioita ja puolesta aloit toimimaan.
        Ihmettelen toimintaasi!

• ihminen
        Olevainen kirjoitti:

menit soittelemaan, onko itselläsi jotain hämärää tuolla taaksejääneessä foorumissa, kun niin säikähdit.
        Minä en nyt tällä sano, mitä shriffi voi tietää, tai mitä ei voi tietää, mutta mitä se sinua liikuttaa sheriffin toimenpiteet, ne on annettu ylläpidon taholta, ja niiden mukaan toimitaan, eikö sheriffi ole yksi pieni lenkki juuri ylläpitoon, ihmettelen kauhiasti soittelujasi.
        Oli sekin väärä arviointi sinulta, että se oli joku uhittelu Janosta kohtaan, ei siinä ollut mitään uhittelua, ja vielä, mitä sinä nyt niin Janoksen asioita ja puolesta aloit toimimaan.
        Ihmettelen toimintaasi!

Luepas seriffiksi hakeutumisen perusteet. Lue myös, mitä sanotaan seriffin velvollisuuksista ja oikeuksista. Katso sitten ihan vain omaa toimintaasi vaikkapa noin viikon ajalta taapäin. Mieti. Eikö sinusta poistetuissa omissa ketjuissa, keskustelijoiden haukuskelussa, painostukselta näyttävässä Janos-uhossa ja tällaisessa ole jotain vialla? (Voi hyvin olla ettet halunnut uhitella kenellekään, mutta minä nyt satuin tekstisi niin ymmärtämään. Anteeksi nyt jos ymmärsin tyylisi väärin.)

Halusin selvittää seriffin oikeudet, velvollisuudet ja tiedot. Minusta ei ole palstan nykytilalle ainakaan pahaksi, että ihmiset tietävät, mitä kukin saa tehdä ja mitä ei.

Ylläpitoon saa minun ymmärtääkseni soittaa jokainen palstan käyttäjä halutessaan. Mitä pahaa siinä on? Mitä pahaa on siinäkään, jos puolustan toista? Eikö ihmisiä saa tukea? Eikö saa selvittää epäselvyyksiä?

Ihmettele vain. Ihmettelen minäkin sinun toimiasi. Olen ihmetellyt jo monta päivää. Enkä minä sinua millään uhkaa. Miksi minä sinua uhkailisin?

Ota nyt ihan rauhallisesti.

• joo

lopettaa sheriffin hommat! poista nämäkin pois. niin aloitetaan puhtaalta pöydältä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe