Nimittäin siitä, että kaikki media rummutti Antin haastajaksi tai jopa voittajaksi finaalissa Ikennaa ja toisin kävi. Elastisen Ike-hehkutus oli suorastaan raivostuttavaa, ihan kuin hän puhumalla ja Iken asenteella olisi halunnut väkisin saada Ikennan voittajaksi ilman että kukaan kiinnittäisi huomiota hänen tuskin kuuluvaan ja ohueen ääneensä ja jatkuvaan nuotin vierestä laulamiseen.
Kuitenkin on kyse voice of finlandista. Äänestä. Raivostutti sekin, että kyse oli vain Ikennan habituksesta, mihin Ela on ihastunut. Jos joku kantasavolainen olisi tuolla äänellä laulanut, niin hän olisi tippunut pois jo viimeistään kaksintaistelussa. Varmaan Ela ajattelee, että autotunella voidaan saada äänestä levytyskuntoinen, hällä väli jos ei osaa laulaa.
Kukaan ei sanonut missään, että Emilialla on mitään mahdollisuuksia lyödä Ikennaa ja vielä Suviakin kaiken päälle. Olin niin Emilian puolella ja toivoin häntä loppukaksikkoon, vaikka tiesin ja toivoin Antin voittavan, koska hän on sen eniten ansainnut mahtavilla tulkinnoillaan. Emilia oli se joka iski kuonoon. Ihana juttu Emilialle, altavastaajana joka jaksossa ja pääsi hopealle. :)
Olen hieman vahingoniloinen
ja iloinen samalla
1
158
Vastaukset
- Ela <3 Ike
Ela paljasti epämusikaalisuutensa kehuskelemalla Ikennaa. Olisi kosiskellut ja pyrkinyt tämän pöksyihin takahuoneessa eikä suorissa tv lähetyksissä.
Onko Iso H jättänyt Elastisen vai miksi tämä haluaa noin suorasukaisesti osoittaa haluavansa Ikennaa? Elahan oli tehnyt Ikennalle biisin: "Jos mä oisin sun mies"
Eikä mulla ole mitään poikarakkautta vastaan. Mutta luulin VoF:in olevan laulukilpailu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532514Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362481Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle292370Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921866Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle271661Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3111655- 1501486
- 721339
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231078Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111053