Nimittäin siitä, että kaikki media rummutti Antin haastajaksi tai jopa voittajaksi finaalissa Ikennaa ja toisin kävi. Elastisen Ike-hehkutus oli suorastaan raivostuttavaa, ihan kuin hän puhumalla ja Iken asenteella olisi halunnut väkisin saada Ikennan voittajaksi ilman että kukaan kiinnittäisi huomiota hänen tuskin kuuluvaan ja ohueen ääneensä ja jatkuvaan nuotin vierestä laulamiseen.
Kuitenkin on kyse voice of finlandista. Äänestä. Raivostutti sekin, että kyse oli vain Ikennan habituksesta, mihin Ela on ihastunut. Jos joku kantasavolainen olisi tuolla äänellä laulanut, niin hän olisi tippunut pois jo viimeistään kaksintaistelussa. Varmaan Ela ajattelee, että autotunella voidaan saada äänestä levytyskuntoinen, hällä väli jos ei osaa laulaa.
Kukaan ei sanonut missään, että Emilialla on mitään mahdollisuuksia lyödä Ikennaa ja vielä Suviakin kaiken päälle. Olin niin Emilian puolella ja toivoin häntä loppukaksikkoon, vaikka tiesin ja toivoin Antin voittavan, koska hän on sen eniten ansainnut mahtavilla tulkinnoillaan. Emilia oli se joka iski kuonoon. Ihana juttu Emilialle, altavastaajana joka jaksossa ja pääsi hopealle. :)
Olen hieman vahingoniloinen
ja iloinen samalla
1
120
Vastaukset
- Ela <3 Ike
Ela paljasti epämusikaalisuutensa kehuskelemalla Ikennaa. Olisi kosiskellut ja pyrkinyt tämän pöksyihin takahuoneessa eikä suorissa tv lähetyksissä.
Onko Iso H jättänyt Elastisen vai miksi tämä haluaa noin suorasukaisesti osoittaa haluavansa Ikennaa? Elahan oli tehnyt Ikennalle biisin: "Jos mä oisin sun mies"
Eikä mulla ole mitään poikarakkautta vastaan. Mutta luulin VoF:in olevan laulukilpailu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976