Haluaisin polyamorisen suhteen.

Nainen-vaillinainen

Olen vajaa 30v nainen, ja elänyt viimeiset 5 vuotta toivottavasti loppuelämäni liitossa. Mieheni on ihana; osaa puhua ja pussata, tekee kotitöitä oma-alotteisesti, on hyvä kuuntelemaan, puhuu tunteistaan, huolehtii lemmikeistämme, on avulias, huumorintajuinen, hellä ja hyvä sängyssäkin, MUTTA. Meillä on seksiä ihan liian harvoin, ehkä kahden viikon välein. Viikon välein on mahdollista jos mies on oikein hurjalla tuulella.

Itse olen ulospäinsuuntautunut, puhelias, flirttaileva, iloinen ja mukava nainen jolla on huumorintajua ja pilkettä silmäkulmassa. Olen temperamenttinen ja tunteikas nautiskelija joka haluaa ottaa elämästä kaiken irti. Tykkään matkustella suomessa ja ulkomailla, kokea uusia juttuja ja nähdä erilaisia paikkoja. Ja ennen kaikkea tutustua uusiin ihmisiin, ja sosiaalinen verkkoni onkin suuri, vaikka itse sanonkin. Sanottakoon vielä että ihastun helposti, mutten silti ole koskaan pettänyt miestäni. Olen kuin elosalama joka flirttailee ja hakee huomiota miehiltä jos sille päälle satun, mutta osaan pitää rajani enkä ole koskaan edes suudellut vierasta miestä.

Mieheni ei ole lainkaan mustasukkaista tyyppiä. Voin yhtä hyvin tanssia baarissa tuntemattoman miehen kanssa hyvinkin intiimisti, kuin vaikka istua illanvietossa hänen kaverinsa syliin, eikä hän vaikuta mitenkään vaivaantuneelta. Kunhan on iloinen että mulla on hauskaa. Olemme kyllä jutelleet monesti tästä meidän libidojemme kohtaamisesta, ja hän vaikuttaa olevansa hyvinkin pahoillaan siitä etten saa tarpeekseni seksiä liitossamme. En silti ole koskaan uskaltanut ehdottaa ns. rakastajan ottamista tähän rinnalle. En siis varsinaisesti haluaisi niin kutsuttua parisuhdetta kahden miehen kanssa, vaan yhden vakituisen seksikumppanin josta mieheni siis tietäisi, mutta joka esim. ei koskaan tulisi meillä asumaan tai mitään sellaista. Mitenhän tällaisesta voisi alkaa puhumaan kumppaninsa kanssa niin ettei toista loukkaisi? Rakastan miestäni, enkä ole koskaan edes riidan aikana uhonnut miehelleni harrastavani jonkun muun kanssa seksiä jos hän ei "anna". Ja uskokaa pois, tästä seksin vähyydestä on myös riidelty aikojen saatossa nätisti juttelemisen lisäksi.

173

12294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalkamiehinen

      Saattaisin olla hakemasi mies, ulkonäkö ok, suht urheillullinen jne. vähän sua vanhempi. Edellinen suhde loppunut ja uuteen en halua. Ongelmana on, että suhteessa harrastin mielelläni seksiä, vaikka joka päivä ja montakertaa, mutten halua sinkkuna hyppiä kukasta kukkaan. Haluaisin vakituisen seksisuhteen, jossa ei vaaraa liioista tunteista. Hyvänolon tuottaminen seksissä on tärkeintä, sekä rehellisyys ja luottamus. Varattuihin naisiin en koske, paitsi jos aloitteen tekee mies...

      • ....................

        En ei tarvitse pelkästään haavailla, itselläni on ilmoitus http://www.treffihaku.net sivustolla joka on erikoistunut seksiseuran hakuun. Siellä monet varatut ja myös sinkutkin ilmoittelevat hakevansa seuraa. Itse olen mies ja silti saan melko paljon vastauksia viikossa. Keskimäärin varmaan kerran viikossa pyörähdän vieraan naisen lakanoissa. Toiset ovat valmiita tuomitsemaan, mutta so what!


      • naismies2
        .................... kirjoitti:

        En ei tarvitse pelkästään haavailla, itselläni on ilmoitus http://www.treffihaku.net sivustolla joka on erikoistunut seksiseuran hakuun. Siellä monet varatut ja myös sinkutkin ilmoittelevat hakevansa seuraa. Itse olen mies ja silti saan melko paljon vastauksia viikossa. Keskimäärin varmaan kerran viikossa pyörähdän vieraan naisen lakanoissa. Toiset ovat valmiita tuomitsemaan, mutta so what!

        Eli toimit salaa. Melko kiehtovaa, taidankin kokeilla itsekkin. Minusta pettäminen on ok.


      • iem1

        Voi hyvä nainen: taivuttele se ukkosi kimppaan, niin seksi paranee.


      • kielimaisteri
        iem1 kirjoitti:

        Voi hyvä nainen: taivuttele se ukkosi kimppaan, niin seksi paranee.

        Kyllä se toimii, varsinkin silloin jos sinulla on toisen miehen kanssa olemiseen oman miehesi lupa. Silloin voi rakastajakin olla turvallisemmalla mielellä kanssasi, ja kaikki osapuolet tietävät missään mennään ja missä ei.
        Minulla on miehenä kymmenien vuosien kokemus ja näkemys samasta asiasta,
        mutta nykyisin olen jo niin iäkäs etten halua olla enää kenenkään rakastaja.
        Ennen tein naisille kaiken sen mitä he oman miehensä kanssa eivät jostain syystä voineet toteuttaa käytännössä. Luottamus oli aina 100% eikä ongelmia ollut, koska Naisen Nautinto oli aina etusijalla. En kuitenkaan ollut maksullinen mies sanan varsinaisessa merkityksessä, vaikka nainen usein vapaaehtoisesti maksoikin mahdolliset tapaamiseen liittyneet kulut.


      • minäkin rakastan
        kielimaisteri kirjoitti:

        Kyllä se toimii, varsinkin silloin jos sinulla on toisen miehen kanssa olemiseen oman miehesi lupa. Silloin voi rakastajakin olla turvallisemmalla mielellä kanssasi, ja kaikki osapuolet tietävät missään mennään ja missä ei.
        Minulla on miehenä kymmenien vuosien kokemus ja näkemys samasta asiasta,
        mutta nykyisin olen jo niin iäkäs etten halua olla enää kenenkään rakastaja.
        Ennen tein naisille kaiken sen mitä he oman miehensä kanssa eivät jostain syystä voineet toteuttaa käytännössä. Luottamus oli aina 100% eikä ongelmia ollut, koska Naisen Nautinto oli aina etusijalla. En kuitenkaan ollut maksullinen mies sanan varsinaisessa merkityksessä, vaikka nainen usein vapaaehtoisesti maksoikin mahdolliset tapaamiseen liittyneet kulut.

        Vaillinainen nainen,
        en ymmärrä, miten jaksat tuollaista elämää! Ehkä haluat olla vaillinainen loppuelämäsi ja itkeä nettipalstoilla?
        Itse ratkaisin vastaavan ongelman ihan itse jo vuosia sitten.
        Irtomiehiä ja ihan laadukkaita vakipanoja saa erittäin helposti.
        Mieheni tietää tästä, ei pidä, mutta hyväksyy asian, koska rakastaa minua.


      • hmmm..
        naismies2 kirjoitti:

        Eli toimit salaa. Melko kiehtovaa, taidankin kokeilla itsekkin. Minusta pettäminen on ok.

        heti kun silimä välttää, ollaan toesen selässä hyppimässä. Eikö ruppee virsu lipsuu näillä riivatteilla saatana..


      • nico18
        .................... kirjoitti:

        En ei tarvitse pelkästään haavailla, itselläni on ilmoitus http://www.treffihaku.net sivustolla joka on erikoistunut seksiseuran hakuun. Siellä monet varatut ja myös sinkutkin ilmoittelevat hakevansa seuraa. Itse olen mies ja silti saan melko paljon vastauksia viikossa. Keskimäärin varmaan kerran viikossa pyörähdän vieraan naisen lakanoissa. Toiset ovat valmiita tuomitsemaan, mutta so what!

        SPÄMMÄÄJÄ!!!


      • erakkosinkku
        minäkin rakastan kirjoitti:

        Vaillinainen nainen,
        en ymmärrä, miten jaksat tuollaista elämää! Ehkä haluat olla vaillinainen loppuelämäsi ja itkeä nettipalstoilla?
        Itse ratkaisin vastaavan ongelman ihan itse jo vuosia sitten.
        Irtomiehiä ja ihan laadukkaita vakipanoja saa erittäin helposti.
        Mieheni tietää tästä, ei pidä, mutta hyväksyy asian, koska rakastaa minua.

        Naisille panokavereiden saanti on huomattavasti helpompaa kuin miehille.
        Aina löytyy jostain joku kiimainen uros, joka on valmis tökkäämään kyrpänsä vaikka minkälaiseen edes vähän naarasta muistuttavaan piirakkaan. Tämä tietysti myös aiheuttaa sen että asiaan vakavasti suhtautuvat miehet karttavat naisia entistä enemmän ja pysyttelevät mieluummin yksin kuin ovat epäluotettavan jakorasian seuralaisena, joka koko ajan vain etsii syrjäsilmällä joka nurkan takaa tielleen mahdollisesti osuvaa uutta munaa. Näin on käynyt minullekin noiden naaraspuolisten himoperseiden kanssa ettei ihan äkkiä hyvää naista löydy enää mistään.


      • mumumu3
        iem1 kirjoitti:

        Voi hyvä nainen: taivuttele se ukkosi kimppaan, niin seksi paranee.

        Kikkeliskokkelis mitä läksist :D :D


    • Kk 

      " Viikon välein on mahdollista jos mies on oikein hurjalla tuulella. "

      Repesin :'D

      • kamelimies3

        OTA KAMELIKUSKI ITSELLESI KAKKOSMIEHEKSI...

        Niinhän monet nuoret suomalaisnaiset ovat tehneet...

        tehdään lehtolapsi kamelimiehen kanssa ja sen jälkeen ruvetaan yksinhuoltajaksi valtion laskuun


      • ei lauantaisin

        Joo mäkin repesin....


    • Tyytyväinen Mies

      Ei tuo seksi mikään välttämättömyyshyödyke ole. Edellisestä kerrasta on yli kolmekymmentä vuotta ja naimisissa olemme olleet yli ½-vuosisataa. Muutama harjoituskerta ja sitten tuli poika - siinä se! Vaimo hiukan pihtailee...mutta laittaa hyvää ruokaa ja on kodin aurinko...

      • Voi harmi.

        Liittonne voisi olla vielä uskomattomampi, jos teillä olisi seksin muodossa ihanaa yhteenkuuluvaisuutta ja läheisyyttä.

        Mutta hienoa, jos olet silti tyytyväinen ja edelleen avioliitossa.


      • mek

        Itse miehnä osaan ruokaa laittaa ja naiseni olen ottanut juuri seksin takia koska kavereita saa muualtaki ja vaikka ikää yli 50v niin 2-5 kertaa viikossa seksiä niin hyvä tulee ja aikoinaan kun kimppaan mentiin kerooin mitä parisuhteelta haluaan ja itse en seksittömässä suhteessa voisi elää että silleen.


    • Uskollisuus kunniaan

      Sairaita juttuja. Miksi Suomi24 haluaa levitellä näitä moraalittomia juttuja?
      Aivan kuin uskottomuus ei olisi pahasta!
      Uskollisuus ja parisuhde kunniaan!

      • "nyky aikainen" ?

        Hei,
        koita ottaa meidät muut kiinni ja tulla tälle vuosituhannelle ja ehkäpä jopa tälle vuoskymmenelle.
        Kuten vanha sanonta sanoo, "meitä on joka junaan".
        Jos kummallekin sopii niin vikaa siinä sitten on, monilla vastaava järjestely.
        Tuntuu että olet ton ministeri Räsäsen hengen heimolaisia noin ahtaalla katsannolla.
        Toki tuollaiset järjestelyt vain jos molemmat suostuu ja tietää, ei pettämällä.


      • maapallosaisräjähtää

        niimpä! Mihin tää maailma on oikeesti menossa?? ennen sitä vielä oltiin uskollisiakin toisilleen. Miksi nykyään kaikki asiat halutaan tehdä väärin? koiran myrkytykset,pettäminen salaa,(oikein pettämissivustot),väkivalta,huumeiden käytön lisääntyminen.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ite pysyn mielummin sinkkuna kun ei voi enää miehiin luottaa, kun täälläkin sanovat että pettävät salaa naisiaan. ok.


      • rehtimies täällä
        maapallosaisräjähtää kirjoitti:

        niimpä! Mihin tää maailma on oikeesti menossa?? ennen sitä vielä oltiin uskollisiakin toisilleen. Miksi nykyään kaikki asiat halutaan tehdä väärin? koiran myrkytykset,pettäminen salaa,(oikein pettämissivustot),väkivalta,huumeiden käytön lisääntyminen.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ite pysyn mielummin sinkkuna kun ei voi enää miehiin luottaa, kun täälläkin sanovat että pettävät salaa naisiaan. ok.

        en petä, varsinkaan sinua jos alat mun kaa?


    • Yksinkertaista

      Oletko lainkaan ajatellut asiaa toisinpäin? Eli, jos sinun miehesi alkaisikin tanssia baarissa tuntemattoman naisen kanssa hyvinkin intiimisti, ja tämä nainen istuisi hänen syliinsä. Ja baari-illan jälkeen miehesi veisi tämän toisen naisen hotellihuoneeseen yöksi.

      Miltäs tämmöinen kuulostaa?

      Jos tämä olisi sinusta ihan ok, niin lähdepä tältä kannalta liikkeelle. Sano miehellesi, että olisi ihan kivaa, että hänkin hankkii vähän vaihtelua toisen naisen merkeissä. Tämän jälkeen onkin jo paljon helpompi ehdottaa, että järjestely olisi molemminpuolinen, eli että sinäkin haluaisit vähän vaihtelua toisen miehen (tai naisen) merkeissä.

      • Membrane_man

        tässä kommentissa on ideaa. Sinun pitää tosiaan miettiä oletko itse valmis samaan jos miehesi sitä ehdottaa.


      • Pupunen<3

        Mutta kyse ei ole halusta vaihteluun tai pettämiseen tai vieraaseen sänkyyn, vaan suuremman halun omaava tahtoisi enemmän seksiä. Toki kannattaa asettua puolison tilanteeseen ja miettiä, satuttaako teot ja voiko tämä johtaa eroon, vaikka kuinka olisi asiasta yhdessä sovittu. Kuitenkin asiaa ei voi suoranaisesti ajatella toisin päin. Jos mies haluaisi enemmän seksiä, nainen olisi sitä valmis antamaa. Siinä mielessä miehen on siis aika turha käydä vieraissa, sillä kotisängyssä odottelee jo muutenkin seksinpuutteesta kärsivä puoliso. Naiselle taas tämä luvan kanssa vieraissa käyminen olisi ainoa tapa saada enemmän seksiä jättämättä ihanaa kumppania ja muuten toimivaa parisuhdetta.


      • Niinpäpä niin
        Pupunen<3 kirjoitti:

        Mutta kyse ei ole halusta vaihteluun tai pettämiseen tai vieraaseen sänkyyn, vaan suuremman halun omaava tahtoisi enemmän seksiä. Toki kannattaa asettua puolison tilanteeseen ja miettiä, satuttaako teot ja voiko tämä johtaa eroon, vaikka kuinka olisi asiasta yhdessä sovittu. Kuitenkin asiaa ei voi suoranaisesti ajatella toisin päin. Jos mies haluaisi enemmän seksiä, nainen olisi sitä valmis antamaa. Siinä mielessä miehen on siis aika turha käydä vieraissa, sillä kotisängyssä odottelee jo muutenkin seksinpuutteesta kärsivä puoliso. Naiselle taas tämä luvan kanssa vieraissa käyminen olisi ainoa tapa saada enemmän seksiä jättämättä ihanaa kumppania ja muuten toimivaa parisuhdetta.

        Eli kaikki mahdolliset tekosyyt on kaiveltava, kun tulikin esille, että mieskin voisi haluta vaihteen vuoksi toista naista. Ainoa tapa ja ainoa ratkaisu on yksipuolinen lupa pelkästään naiselle käydä vieraissa. Miehelle ei sellaista voi kuvitellakaan sallittavan.


    • Rakkaudetonta

      No ei tunnu olevan rakkautta kummaltakaan puolelta teidän suhteessanne.

      • kysyjä

        ketäpä tarkoitit?


      • Erotuomari

        Akka haluaisi uuden rakastajan mutta ei haluaisi luopua miehensä ihanista rahoista. Siinä pähkinänkuoressa aloittajan pitkä vuodatus. Toivottavasti mies on ymmärtänyt vaatia avioehdon, siilä erohan tuosta tulee.


    • Ota neuvosta opiksi

      Tosi asiassa kerrot ett haluut kaikesta siittä eroon mitä kerroin miehesi kanssa teillä olevan . Kannattaa ennemmin puhua miten saisitte seksielämään enemmän eloa ihan kaksistaan .

      Miten suhtautuisit jos miehesi hankkis rakastajan ?

    • Kerran kuukaudessa

      Kerran kuukaudessa on aivan liikaa...

      • 3 x viikossa on hyvä

        Kerran kuussa = avaruusrakastelu


    • Hbihbihb

      Piraattipuolue kannattaa moniavioisuuttaa.
      Ensi vaaleissa Piraattipuolueen ottaessa vallan saat paneskella useampia miehiä, ja ihan avioliitossakin.

      • Pirahti

        Ensi vaaleissa on uusi ohjelma. Silloin voit jo paneskella ketä tahansa vastaantulijaa!


      • ilotaloton
        Pirahti kirjoitti:

        Ensi vaaleissa on uusi ohjelma. Silloin voit jo paneskella ketä tahansa vastaantulijaa!

        Bordellit on saatava laillisiksi Suomeenkin, onhan tämä sentään sivistysvaltio.


    • totuus1

      Jätä Eroa ensi hae sitten vasta uusi kumppani Ole onnellinen sinulla on mies ja kumppani viedelläsi mitä parahin ei seksin puute ole syy hakea/pettää puolisoa.Kauhea kuinka edes viitsit ehdottaa noin tyhmiä.Oletpa halujesi vietävis onhan sulla omat kädet ja teko sellaiset on keksitty mutta nyt toinen mies.Hitto kun tunnut tyhmältä

    • järjetöntä

      Ihan pakko vastata. Olet täysi tompelo, hölmö tai mikä lienetkin!!! Kysyt mielipidettä asialle, jonka itse päätät. Että petät miestäsi, hyvää sellaista!
      Olen samaa mieltä kuin edelliset vastaajat. Entäs jos miehesi iskisi baarissa naisen ja ottaisi sinun korvikkeeksi tämän henkilön sänkyysi. Mitäpä siihen sanoisit? Menisitkös sänkykauppaan ostamaan leveämpää sänkyä, jotta että sinäkin siihen samaan leikkiin. Hei haloo?

    • Luultavasti miehesi hyväksyisi sen toisen miehenkin. Hän ei vain itse halua ottaa asiaa puheeksi. Jos hän itse ehdottaisi moista niin, sehän olisi kuin työntäisi sinua kaummaksi, tai niin hän uskoo sinun ajattelevan.

      • 24243243

        Kas, meillä on täällä selvänäkijäkin paikalla! Mitä muuta kristallipallosi kertoo? Pistä vaikka seuraava lottorivi.


      • (ennustaja)
        24243243 kirjoitti:

        Kas, meillä on täällä selvänäkijäkin paikalla! Mitä muuta kristallipallosi kertoo? Pistä vaikka seuraava lottorivi.

        Kristallipallot ei näytä oikeita lottorivejä, mutta lottopallot näyttää ne joka lauantai.


    • k7Hwqp

      Tuleeko siinä tasa-arvoisessa avioliittolaissa myös moniavioisuus sallituksi?
      Entä jos pappi kieltäytyy vihkimästä?
      Entä onko tässä tapauksessa nämä kaksi, jotka on vihitty saman kanssa myös avioliitossa keskenään?
      Entä miten viranomaiset kohtelevat vastaavia avoliittoja?
      Entä jos on naimisissa toisen kanssa ja avoliitossa toisen kanssa?

    • Kokenut mies.

      Itse asiassa liitonne on jo pilalla kun sinulla on tuollaisia ajatuksia. Jotku eivät vain tajua, että kun alat suhteeseen luovut monesta asiasta. Sinusta ei ole elämään parisuhteessa. Vaimoni oli samanlainen ja vaikka en näyttänytkään olevani eriyisen mustasukkainen kärsin sisälläni hirveästi, tiedän, että mustasukkaisuuden näyttäminen ei ole hyvästä. Hän ei tajunnut kuinka kärsin. Pysyttelin suhteessa koska rakastin naista, vaikka tajusin, että se loppuu ennen pitkää ja niinpä hänelle ei sitten enää riittänyt yksi mies. Säälin kovasti näitä miehiä joiden kanssa hän alkaa seurustelemaan, koska ämän tyyppinen nainen ei tule koskaan henkisesti kykenemään olemaan vain yhden miehen kanssa.

      Jätä miehesi, nai sydämesi kyllyydestä ja tajuat, että se nainen ei ole mistään kotoisin verrattuna rakkauteen.

      • lklklnk

        Miten ihmeessä joku voi vielä nykypäivänä kuvitella, että parisuhteessa ei voisi harrastaa seksiä muiden kanssa!?!


    • ikävä totuus

      Tyypillistä. Haluat oikeat miehen kotitöitä tekevän tilalle. Valitettavasti kaikkea ei voi saada. Nyt pitää vaan päättää, että haluatko vaihtaa kiihkeään rakastajaan.

      • Aisankannattelia

        Lisäksi tämä naikkonen ei hetkeäkään ajatellut, että mies voisi haluta toisia naisia vaihteen vuoksi. Hän ajatteli että hän vain itse paneskelee ympäriinsä mutta ei missää nimessä mies. Mies vain palvelee ja maksaa kaiken.


      • todellisuudessa
        Aisankannattelia kirjoitti:

        Lisäksi tämä naikkonen ei hetkeäkään ajatellut, että mies voisi haluta toisia naisia vaihteen vuoksi. Hän ajatteli että hän vain itse paneskelee ympäriinsä mutta ei missää nimessä mies. Mies vain palvelee ja maksaa kaiken.

        Ja mistäs sen tietää, että seksiä on noin harvoin juuri siksi ettei vaimo miellytä ja mies ajattelee muita, odottelee avioeroa.


    • Jos on hyvä suhde niin miksi pitää pettää toista sitten kun toinen saa selville sen niin sen jälkeen suhde ei ole koskaan entisensä olen nimittäin itse kokenut sen.Arvostakaa sitä mitä teillä on koska täydelistä miestä/naista ei ole olemassa eikä täydelistä suhdetta vaan se on juuri sellainen miksi sen itse teemme.

    • miirumaaria100

      Hei,

      Sinun miehenä eroaisin sinusta mahdollisimman pian. Sinähän olet ihan narsisti. Elät omien halujesi mukaan, olet todella ilkeä miehellesi....pääasia, että sinulla on hauskaa...oletko ajatellut miltä mieheltäsi tuntuu kun hinkkaat itsesäsi muita miehiä vasten. ...mielestäni tämä on jo pettämistä! Saati kun luuhaat toisten miesten sylissä! Vaikka sanot että et ole pettänyt miestäsi, olet tosisasiassa pettänyt häntä jo lukemattomat kerrat!

      Kuinka moni mies katselisi ja suvaitsisi tuolliasta naista!

      Sinulla on jo seksielämää. Suomessa elää monia ihmisiä, jotka olisivat iloisia kun saisivat seksiä joka toinen viikko ja välillä joka viikko, mutta eivät ole vielä löytäneet sitä omaa rakastaan, eivätkä halua harrastaa väliaikaissuhteita.

      Jos sinulle ei seksimäärä kelpaa, niin kyllä sinun täytyy erota ja etsiä uusi mies eikä pitää kahta miestä. Et todellakaan rakasta miestäsi, vaan käytät häntä hyväksi. Jos rakastaa, ei voi edes ajatella loukkaavansa kumppania tuolla tavoin. Ihme kun miehesi ei ole vielä eronnut sinusta.

      Sinun pitää kyllä mennä hoitoon ja hoitaa tuo narsistisuus pois. Toisaalta harvat narsistitit myötävät olevansa narsisteja.

      Seksin määrä voit lisätä itse itsellesi ottamatta toista miestä, niinkuin täällä joku onkin ehdottanut. En usko kuitenkaan että tästä on kyse vaan olet huikentelevainen luonnostasi. Se kuvastuu sinun törkymäisestä käytöksestäsi miestäsi kohtaan. Mene itseesi!

      • Kestävä Loolamees

        Ei mennä itseesi vaan minä mennä nainen.
        PÖK!


      • Pampi...

        Tiedoksesi, että narsismia ei voi hoitaa poissa. Se on tiettyjen aivorakenteiden puuttumista ja sitä ei voi millään hoitaa.


      • Kestävä loolamees
        Pampi... kirjoitti:

        Tiedoksesi, että narsismia ei voi hoitaa poissa. Se on tiettyjen aivorakenteiden puuttumista ja sitä ei voi millään hoitaa.

        Olla Suomi niin vaikea? Ei osata kirjoittaa?
        AARGH opetalla sinä täytyä, opetella hyvä ihminen.
        Sanajärjestys, aikamuoto ja taivuttaa; olla niin muka muka AARGH vaikea?

        Opi, opi, lukea, tuskailla, opi, lukea LUE.
        Ja sitten ei olla ihme UGH UGH kieli.

        Voi te luolamies joukko, ei te saa naista niin kuin Anne-Mari Berg. Nami, jumi, Pök.
        Vaatimus sivistys kuten minä!
        UGH Pök beibe!


      • Tiedoksi sinulle
        Pampi... kirjoitti:

        Tiedoksesi, että narsismia ei voi hoitaa poissa. Se on tiettyjen aivorakenteiden puuttumista ja sitä ei voi millään hoitaa.

        Sekoitat narsismin ilmiselvästi psykopatiaan. Narsismissa on kyse persoonallisuushäiriöstä jota voi hoitaa, psykopatiassa sen sijaan on kyse aivojen rakenteeseen liittyvistä ominaisuuksista. Narsismiin ja psykopatiaan liittyy kyllä yhteneviä piirteitä, mutta ne eivät ole sama asia. Psykopaatit ovat usein narsisteja, mutta narsistit ovat vain harvoin psykopaatteja. Sosiopatia taas on muuten sama asia kuin psykopatia, mutta psykopatialla tarkoitetaan nimenomaan sisäsyntyistä tilaa, kun taas sosiopatia voi olla syntynyt myös ympäristön vaikutuksesta.


      • nainen 37

        MIIRUMAARIA100 puhuu täyttä asiaa!!! Ap ei todellakaan rakasta miestään, vaan haluaa ottaa kaiken mahdollisen hyödyn irti hyvästä miehestään. AP nauttii miehensä varmasta rakkaudestaan ja kuvittelee, että voi tehdä mitä vain.

        AP on todella keskeneräinen ihminen, jolla on paljon kasvamista itsensä kanssa. Ap on niin keskeneräinen, että ei ole vielä kykenevä ja valmis rakastamaan toista ihmistä sydämestään asti.

        AP tulee menettämään miehensä, koska hän ei arvosta mitä hänellä on, vaan haikailee toisten miesten perään.

        AP.. onko sinulla tullut mieleen sellainen asia, että seksin määrä voi johtua sinun käytöksestäsi? Ehkä sinun miehesi ei kykene haluamaan sinua enemmän, koska loukkaat häntä kaiken aikaa käytökselläsi!! Todennäköisesti miehesi olsi seksuaalisempi, jos kykenenisi antamaan kaiken rakkautensa.. sinulle hän ei kykene, koska sinun käytöksesi estää häntä täysin heittäytymästä seksuaalisuuteen.


      • Yue
        Tiedoksi sinulle kirjoitti:

        Sekoitat narsismin ilmiselvästi psykopatiaan. Narsismissa on kyse persoonallisuushäiriöstä jota voi hoitaa, psykopatiassa sen sijaan on kyse aivojen rakenteeseen liittyvistä ominaisuuksista. Narsismiin ja psykopatiaan liittyy kyllä yhteneviä piirteitä, mutta ne eivät ole sama asia. Psykopaatit ovat usein narsisteja, mutta narsistit ovat vain harvoin psykopaatteja. Sosiopatia taas on muuten sama asia kuin psykopatia, mutta psykopatialla tarkoitetaan nimenomaan sisäsyntyistä tilaa, kun taas sosiopatia voi olla syntynyt myös ympäristön vaikutuksesta.

        Hyvinpä osasit kopsata wikipediasta.
        Narsismiin on mahdollista saada terapiaa ja apua, mutta siitä ei kuitenkaan koskaan kokonaan parane.


    • joreksi

      Kaks sanaa..TYHMÄ AKKA!!

      • kysyjä

        kuka semmonen?


    • Näin

      Kaikkea ei saa samassa paketissa ;)

    • Kestävä Loolamees

      Mina haluta sinä jättää mies, minä haluta tulla sinä koti.
      Koti ja minä ja sinä olla UGH! UGH! Pök, pök, pök.
      Sinä mies tulla huone kun minä Pök,PÖK sinä; mies sanoa "mitä sinä luolamies minä koti?" Minä kertoa "Minä Pök, PÖK vaimoasi!"

      Mies karjua, minä karjua, mies tuupata minä, minä heittää mies parveke.
      Sitten minä ulista, voittoisa sotatanssia ja lämmitellä.
      Sitten minä karjua ja PÖKPÖKPÖK, JEEEAH! Uliuliuli.

      Olla sitten sinä tyytyväinen entinen vaimo?
      Surra sinä miten ei rakkaus enää kun mies makaa tajuton ja minä ei rakkaus vaan PÖKPÖKPÖK.
      Kuinka sanoa sinä se päivä? Kiitos?
      Ei kun UGH PÖK nam.

      Mutta minä ei riittää yksi nainen minä haluta kaksi, kolme NELJÄ naiset.
      Ne minä yksi sinä pök, kaksi Pök, kolme Pök ja neljä (Anne-Mari Berg) PÖK KABUM BUM BUM PÖK PÖK JEE!

      Minä tulla aivan into kun olla nainen kuka haluta uusi miehekäs eläinmies joka ei moni partneri haitata.
      Minä innoissaan. Koska nähdä sinä ja minä ja kaksi, kolme NELJÄ muu nainen?
      En lopettaa koskaan PÖK PÖK KABUUUM.

      • PÖKPÖKPÖK

        Mutta minä ei riittää yksi nainen minä haluta kaksi, kolme NELJÄ naiset.
        Ne minä yksi sinä pök, kaksi Pök, kolme Pök ja neljä (Anne-Mari Berg) PÖK


        REPESIN!!!! XD


    • Reilu peli!

      Ehdota miehellesi ajatustasi. Samalla voisit kysyä, haluaako hän sinun muuttuvan jossain suhteessa. On reilua, että miehesikin toiveet otetaan huomioon. Eli teette ikään kuin vaihtokaupan. Miehesi toive ja sinun toiveesi toteutukoot!

    • huoh...

      Mie lemppaisin tuollaisen naisen heti. Uskollisuus taitaa olla katoava luonnonvara jota enää harvat ihmiset osaa arvostaa. Surullista.

    • aloittaja on lutka

      Aloittaja on jätettä.
      Nimenomaan aloittajan kaltainen ihmisjäte on syy miksi miehet etsii ulkomailta avioliittoon naisia ja kotimainen kelpaa korkeintaan yhden illan suhteeksi.

    • Sisätautilekuri
    • Ilopilleri3

      Tutustu kukkalaatikko.com ja pumpernikkeli.com , ajatuksesi on täysin mahdollista toteuttaa.

    • Jore 49

      Kuullostaa vähän provolta koko juttu, jotta saadaan vaan taas villi keskustelu
      aikaseks...

    • Charles 44

      Juttusi toinen sana kertoo kaiken oleellisen sinusta !

    • sina haluta minu

      Mina hassan mulla iso, iso

      • kysyjä

        en nyt niinkään sanois.


    • mara2112

      Kirjoittaja on fiktiivinen olento ja tarina provo.Vastauksetkin ovat osaksi sitä.
      Suoli 24 haluaa lisää lukijoita ja toimii näin läpinäkyvän typerästi.
      Olen menettämässä luottamuksen tähän sivuun,joka on ollut tärkeä minulle.
      Sama koskee jotain TUksu kirjoittelua.Keksittyjä juttuja joka päivä.
      Ei kiinnosta.

      • ripa20

        ???no mutta eikö ole huvittava kuitenkin lueskella???


    • 10+

      Minun mielestäni, jos sanot että sopiiko se sun miehelles , niin ei kai tossa mitään ongelmaa ole, sano myös miehellesi että voit myös ottaa rakastajatteren itsellesi jos haluat, reilu peli, niin ei kai tossa kitinää pitäis olla.

    • vain yhden

      EN TULIS KYSEISEN NAISEN KANSSA TOIMEEN SITTEN OLLENKAAN. EN PIDÄ IRTOSUHTEISTA JA MUUSTAKAAN SONNASTA

      • Anonyymi

        Niinpä, aloittaja ei yhtään ajattele miestään, ilmainen piika. Suhteessa jos ollaan niin ei halailla eikä pussailla muita saatikka mennä sänkyyn. En hyväksyis tuolaista enkä uskottomuutta. Edellinen suhde päättyi siihen että, sain tietää hänen pettäneen vuosia sitten.


    • Ajatuksesi kuvottaa

      Olet vajaa nainen, todellakin.

      Jätä miehesi, hommaa se panomies ja ala sen kanssa seksisuhteeseen.
      Se on oikea marssijärjestys. Täydellistä et voi saada/sellaista ei ole, ja jos yrität saada kaiken, menetät varmasti jotain, kun pettämisesi paljastuu ennemmin tai myöhemmin.

    • Vanhahkonainen

      Miehesi ei rakasta sinua, olet hänelle tunteiden puolesta yhdentekevä, mutta hän haluaa pitää tasaisen suhteen. Ikään kuin hoitaa velvollisuutensa. Ilmeisesti hänellä on huono itsetunto, eikä hän usko löytäväns sinun kaltaistasi.Tulee aika jolloin hän intohimoisesti rakastuu ja lähtee. Sisimmässään hän koko ajan odottaa sitä ja elää siitä. Sinä olet se jonka kanssa on sopiva odotella onnea. Siksi häntä ei kiinnosta flirttailusi. Mutta odota kun hän löytää rakkaansa ja sinä kyselet niin johan tulee kipakasti puolustuksekseen sinun tekemisesi kuin apteekin hyllyltä.

      Tämä ei ole pelottelua, tuosta jutustasi ulkopuolinen sen vain huomaa.
      Jospa sinullekin kuuluisi intohimoisempi kumppani. Elä niinkuin tunnet oikeaksi. Det är best som sker.

    • n i m i merkki

      Mitä tälle maalle on tapahtumassa? Ihan sairasta juttua.

    • Stoppijotuollekkin

      Se saa riittääkin sulle, sun ei kuulu vaatia liikaa (olethan onnekas jo liikaakin). Polyamoria ei kuulu suomeen ei miehille eikä naisille, ei myöskään minnekkään muuallekkaan maailmassa.

      • Vapauden puolustaja

        Kuka sinä olet sanomaan kuinka muut ihmiset saavat tai eivät saa elää? Jokainen tekee omat valintansa, ja tärkeintä on ettei satuta ketään.


    • Ei vene

      soutamalla kulu

    • addict1

      Moi Nainen-vaillinainen.
      Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Olen itse 46v. mies ja itselläni on ollut parikin kertaa sellainen parisuhde että nainen on halunnut seksiä vähemmän kuin minä.
      Omasta mielestäni seksiä saa olla vaikka joka päivä ja se on aivan normaalia.
      Välillä minulla on ollut naisen kanssa pelkästään fyysinen suhde joka on toiminut erittäin hyvin jolloin kumpikaan ei rakastu vaan nauttii yhdessä sängyssä ilman
      mustasukkaisuutta. Joskus on ollut myös sellaisia suhteita jossa nainen ottaa naispuolisen kaverinsa mukaan yhteisellä suostumuksella. Kokemukseni mukaan yllättävän moni nainen on biseksuaalinen ja haluaa sänkyyn myös naisen. Itse tykkään myös nuolla mitä monet miespuoliset kaverini pitävät outona.
      Mutta takaisin asiaan. Ota miesystäväsi kanssa asia uudestaan puheeksi ja sopikaa että molemmat saavat harrastaa seksiä (turvaseksiä tietty! Ettei käy ikävästi) jonkun toisen kanssa jonka voi kenties vaikka tutustuttaa toiseen osapuoleen ettei synny turhaa mustasukkaisuutta kun ei tiedä kenen kanssa toinen on. Itselläni ko. järjestely on toiminut varsin hyvin jos kumppanini on halunnut vaihtelua sänkytouhuihin. Olemme käyneet syömässä ym. ns. syrjähypyn kanssa ja olenkin välillä löytänyt hyvän ystävän parini toisesta miehestä. Kehoitankin sinua ehdottamaan miehellesi vastaavaa järjestelyä ja toivottavasti se toimii yhtä hyvin kuin itselläni. Tällä hetkellä olen sinkkuna ja nautin kesästä ilman rakkautta(oma valintani) ja ilman mustasukkaisuutta hyvää ja antoisaa kesää toivoopi Sex Addict.

      • mol-ö79p

        Kuulehhan nobelisti mies..tuollainen huorahousu kun on kyseessä niin miten sellainen harrastaa turvaseksiä.Kortsun kanssa?Naistenkortsuakäyttää oraaliseksissä? Aivan varmasti kuin joulupukki on totta...


      • Kimppakiva piristää !

        Itselläni on miesystävä jonka kaverin kanssa olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran ja se on antanut uutta säpinää parisuhteeseen. Kannattaa rohkeasti kysyä mieheltä mitä mieltä asiasta on. Olen sitä mieltä että seksi kuuluu parisuhteeseen ja kerran viikossa tai kahdessa on liian vähän. Ja turhaa vedota sinkkujen saamattomuuteen, eiköhän se ole jokaisen oma valinta saako vai ei! Muutenkin turha tiukkapipoisuus ja vanhakantaisuus romukoppaan. Ps. muuten en ymmärrä miksei jotkut miehet tykkää nuolla naista? Mun kohdalla ei ole koskaan sattunut että mies ois kieltäytynyt nuolemasta minua. Vastavuoroisesti teen vastapalveluksen hänelle.


    • Vapauden puolustaja

      Nyt kyllä puolustan sinua. Jokainen suhde on täysin erilainen, eikä kellään ole oikeutta tuomita mitään mitä yhdessä sovitte miehenne kanssa. Minusta suhteenne kuulostaa hyvinkin terveeltä. Olette avoimia kaikista asioista, mikä on valitettavasti hyvin harvinaista erinäisten tabujen vuoksi.

      Itse olen syvän rakastunut avomieheeni ja puhumme myös ihan kaikesta, vaikka se voisikin välillä tuntua vaikealta. Välillämme on syvä luottamus ja ymmärrys siitä, ettei toista voi kontrolloida. Olemme keskustelleet paljon kanssakäymisestä muiden ihmisten kanssa ja päätyneet yhteisymmärrykseen. Kummastakin meistä tuntuisi pahalta jos toinen olisi fyysisessä kontaktissa vastakkaisen sukupuolen kanssa, joten suojellaksemme toisiamme päätimme olla tekemättä niin. Sen sijaan oman sukupuolen kanssa kannustamme toisiamme saamaan kokemuksia, sillä se on jotain mitä emme voi toisillemme tarjota. Mieluiten teemme sen yhdessä, niinkuin kaiken muunkin, ja ajatus kiehtoo meitä molempia.

      Ymmärrän, että tällainen voi olla hankala hyväksyä ihmiselle, joka uskoo tiukkaan 1 1 parisuhteeseen. Jokaisella on kuitenkin oikeus omanlaiseensa elämään, eikä ketään pitäisi tuomita näin herkästi. Sinä selvästikään et halua satuttaa ketään, ja se on ainut asia jolla tulisi olla väliä. Puhu toki miehesi kanssa tunteistasi, ja sovitte sitten yhdessä miten haluatte toimia. Ei sinun tarvitse välittää muiden mielipiteistä, sillä tämä asia ei kuulu heille pätkääkään.

      Paljon onnea avioliittoosi, ja muistakaa kaikki elää itsellenne oikein!

    • ,z95

      Olisitko valmis hyväksymääm miehellesi rakastajattaren?

    • miesXXXX

      sun pitää alkaa myymään pikkuhousuja! Olet monelta ominaisuuksilta sellainen, joka sen osais.

    • jumanrikhts

      Mies ole mustasukkainen. Hän on siis hyväuskoinen, että sinä olet hänelle uskollinen aina, koska hän on!

      Mutta se on hyvä, että sinä voit sanoa sen suoraan, että et sano - EI KOSKAAN EI KOSKAAN, koska hyvin moni ihminen tekee sen että vannoo ja kuitenkin pettää.

      Mutta... sitten kun tulee se tilanne, niin mitäs sitten? Mainitsitko jo sitä, oletko ollut silleen?

    • Libidoman
    • avatar1960n

      Huh huu....täysi narsisti ämmä...ihan inhottaa et ihminen ajattelee noin....yök..yök...

    • NaituNeito

      Olen 32v nainen jolla tuo asetelma ollut jo puolitoista vuotta käytössä.
      Minulla on ihana mies ,ja saan käydä tarvittaessa tyydyttämässä himoni toisella miehellä.
      Löysin ihan sattumalta ihanan nuoren ,24v miehen joka aina tarvittaessa nai minut.
      Rakastajani on kaikilta avuiltaan tyydyttävä,siitin kookas ja kestävä kunnoltaan.
      Tarvitsen hormooni hoitoa enemmän kun mieheni pystyy antamaan ,ja rakastajaltani saan sitä tyydytyksen lisäksi.
      En salaa mieheltäni mitään,ja kerron kaikki jos hän haluaa eli kaikki tapahtuu niin kun on sovittu .
      Rakastajani saa tyydyttää halunsa,ja kaikki on tyytyväisiä,eikä tarvitse katsella muuta.
      Joskus mieheni intoutuu kun palaan hoidosta ,ja saa tehdä minun kanssa mitä haluaa,siitäkin huolimatta että pimppi on joskus arkana käsittelystä.

      • yök

        Kouluttamattoman ihmisen tekstiä kielioppivirheistä päätellen.


      • Minä en tarvitse toista miestä jos haluttaa eikä mieheni ole paikalla niin onhan minulla olemassa kakai tervettä kättä ja muutama kiva leikkikalu joita voin käyttää ja mieheni tietää niistä ja hyväksyy ne käytämme myös joskus myös yhdessä niitä tuomaan makkariin lisää säpinää.TOIMII..


      • hyi
        yök kirjoitti:

        Kouluttamattoman ihmisen tekstiä kielioppivirheistä päätellen.

        Se voi olla myös nymfomaani


      • ei kysele
        neiti11 kirjoitti:

        Minä en tarvitse toista miestä jos haluttaa eikä mieheni ole paikalla niin onhan minulla olemassa kakai tervettä kättä ja muutama kiva leikkikalu joita voin käyttää ja mieheni tietää niistä ja hyväksyy ne käytämme myös joskus myös yhdessä niitä tuomaan makkariin lisää säpinää.TOIMII..

        Oikeesti voiko mies olla mustasukkainen tekomunalle ja sormille???
        ja vaikka oliskin niin millainen vitun ämmä kysyy lupaa elää elämäänsä. Kulta saanko runkata.. pliis..saanko ostaa tekomunan leikkikaluksi onko se ok... hahah ei HELVETTTI!


    • öllölä

      huora

    • 11111111111

      Ota ero ukostas!! Ja varmaa tuleekin ero jos kerrot noita satuja!

    • A:n broidis

      Huorra se on, sanoo mun veljeni Aarnolds.

    • Potku persuuksiin

      Voi pyhä jysäys..
      Suomi sivultako haet hyväksyntää pettämiselle , eikös tuosta asiasta pitäisi puhua sen ukkosi kanssa eikä kysyä täältä kaikenmaailman ihmisiltä...otanko rakastajan vai en.
      Ei sinullakaan naisparka ole kaikki kotona :)

    • Rykäsy....

      Kaikilla on salarakas. Sinun miehelläkin on ollut koko ajan. Kunnon luterilainen voi aina käydä vieraissa. Aina "rykimisen" jälkee pyydät syntejä omassa mielessäsi anteeksi vaikka jumalalta. Kaikki synnit annetaan anteeksi ja olet valis seuraavaan "rykäsyyn", eikä huolen häivää. Omalle aviomiehelle ei kannata mennä tunnustamaan tällaista syntiä. Hän ei välttämättä ole tosiuskovainen eikä anna anteeksi ja toiseksi anteeksi pitää pyytää Jeesukselta eikä joltain tavalliselta kuolevaiselta.

    • fhyjydj
    • Todellinen tai kuviteltu aloittaja ei maininnut sanaakaan lapsista. Jos on lapsia, niin silloin on uhrauduttava lapsien eteen, laitettava lasten onni ja etu oman onnen ja "edun" edelle. Jos ei ole lapsia, niin silloin on vapaa nostamaan kytkintä...

      • ,sanoo minna

        Olemme erilaisia. Toinen kykenee ja haluaa antaa toiselle enemmän. Toinen ei halutessaankaan vähääkään.

        Tuo mustasukkaisuus mielemme syöpä ja menettämisen pelko saa meidät voimaan pahoin. Ja se näkyy.

        Joilla on mielen rikkautta ja avarakatseisuutta ovat kadehdittava.

        Anna puolisollesi kaikki se vapaus minkä voit ja katso, hän nauraa.

        Pitkä avo-/avioliitto perustuu rehelliseen avoimuuteen, jossa kerromme mistä nautimme ja mitä haluamme.

        Monet rakkaustarinat eivät kaadu ulkopuolisiin suhteisiin, vaan niiden puuttumisiin.

        Rakkaus on meidän kaikkien yhteinen asia.

        t. Minna Mikkelistä


    • ilmanen neuvo

      Mitä jos kasvaisit aikuiseksi ja yrittäisit ajatella muitakin kuin itseäsi ja omia päähänpistojasi ,halujasi. Mahdatko lainkaan arvostaa sitä mitä sinulla on, tasapainoinen ihmissuhde, jos se sanoo sulle mitään. sähän nolaat itsesi ja kumppanisi pyörimällä toisten sylis ! Jos et sitä tajua, niin ihan oikeasti järkevä ajattelu ei taida toimia tällä hetkellä ihan koko kapasiteetilla. Jos sä koet olevasi halujesi vanki ja vietävissä niin hae apua. terapiaa tai jotain sielunhoitoa ennenkuin hajotat itses ja miehesi sydäntä enempää. Monet itkee ja katuu syrjähyppyjään ja seksikokeilujaan joita on kovalla innolla menny kokeileen. Onnea et koskaan löydä sillä tiellä jossa ensin ajattelet minä minä minä alkuisilla lauseilla. "Rakkaus ei etsi omaansa", se on kestävä tie onneen ja antaessaan saa :).
      koita arvostaa miestäsi ja osoita se sille, saattaa sunkin saanti tiheys nousta. Lopeta nolo flirttailu muille ja keskity omaan ukkoos kun se vielä on maisemis.

    • Leidiluck..

      Sairasta ja ällöttävää. S24:n stooriosasto pistää taas parastaan.

    • Kaikkea ei voi saada

      Mielestäni pettävä puolisko ei kunnioita toista tarpeeksi jos käy vieraissa. Oli se sitten sen toisen luvalla tai ei. Kyllä se loukkaa ja syvästi loukkaakin sitä petettyä osapuolta sanoo hän mitä tahansa. Mieti tarkkaan mitä elämältäsi haluat ja onko se seksi se joka hallitsee elämääsi ja menee puolisosi edelle!

    • Wivi-Lönn

      Olen vähän päälle 3-kymppinen nainen ja itse elin vuosia (7v) suhteessa jossa tarpeet eivät kohdanneet. Mies halusi kerran kuussa, minä lähes päivittäin. Meillä elämä meni sellaiseksi melkein heti yhteen muuton jälkeen ja ajattelin että kyllä tää tästä menee ohi kun ennen oli enemmän. Niin ei kuitenkaan käynyt ja mm. tämä asia kävi rasittamaan suhdetta. Tuskin tämä oli kuitenkaan syy varsinaiseen eroon, varsinkin kun aloitteen erosta teki mies.
      Naisena tunsin itseni likaiseksi kun halusin ja pyysin, torjutuksi tuleminen söi itsetuntoa enkä tuntenut itseäni naiseksi. Ajattelin automaattisesti että vian pitää olla minussa.

      En tiedä olisiko asiaa voinut muuttaa siitä keskustelemalla. Tuskin koska ex-puolisoni ei osannut keskustella asioista. Suosittelen ketjun aloittajaa kuitenkin ottamaan asian puheeksi paremminkin niin päin että "tuntuuko sinusta että me halutaan seksiä yhtä paljon" tai "voidaanko keskustella kompromissista että kumpikin tulisi vähän vastaan (miehesi olisi useammin aktiivinen ja sinä tinkisit myös hiukan)" Ihan ensimmäisenä en ehdottaisi ratkaisuksi rakastajaa mutta kun asiasta on muuten keskusteltu ensin, voi senkin tuominen vaihtoehtona olla yksi ratkaisumalli.

      Itse en kuitenkaan uskoisi pystyväni olemaan sekä parisuhteessa ja samalla pitämään fuck buddya. Aikanaan mietin itsekin tuota vaihtoehtoa mutta se ei tuntunut minulle oikealle.

      Me ihmiset ollaan kaikki niin erilaisia, erilaisine tarpeineen että koskaan ei voi ennustaa mikä on kenellekin oikea tie. Ihmiset, älkää tuomitko toisianne niin helposti. Monesti taustalla on monimutkaisempi tarina, jonka syitä ja seurauksia ei voi täällä nähdä.

    • minulle kaikki

      minä minä minä minä minä minä, minä vaadin ja minä minä minä minä....

      Olet täysin päästäsi sairas idiootti...

      • edunvalvojako

        Kuka on sinun edunvalvoja? Sinäkö? Hoidatko homman niin että olet tyytyväinen?


      • EVVK 666
        edunvalvojako kirjoitti:

        Kuka on sinun edunvalvoja? Sinäkö? Hoidatko homman niin että olet tyytyväinen?

        Suksi sinä vaan h uoran v ittuun...


    • upsispuu

      Mitäpä jos toimisit parhaimman vaihtoehdon eikä helpoimman vaihtoehdon mukaan? Sano suoraan miehellesi, että olet tyytymätön seksin vähyyteen ja haluaisit keskustella aiheesta. Kysy, onko mies tyytyväinen. Olisiko hän valmis esim. parisuhdeterapiaan tai käymään lääkärissä tarkistuttamassa testosteronitasonsa, jotta seksiä olisi enemmän ja se olisi parempaa? Jos miehen mielestä ei ole mitään ongelmaa, niin voit kysyä, että olisiko hänellä ehdotusta, että miten sinun seksuaaliset tarpeesi saisi tyydytettyä parhaiten. Jos mikään muu ei tuota tulosta, niin ehdota sen jälkeen, että vaihtoehdot on ero tai mahdollisuus pettämiseen.

      Minusta se on huono vaihtoehto, että sinulla olisi (luvallinen) rakastaja. Jos saat mieheltäsi seksiä kerran kahdessa viikossa ja rakastajaltasi saisit seksiä esim. joka toinen päivä, niin miten ajattelit hoitaa yhteiselämän varsinaisen miehesi kanssa? Sehän tarkoittaa, että olisit useita tunteja joka viikko pois toisen miehen vuoteessa.

      Entä jos saisitte lapsia? Ajattelitko, että silloinkin jättäisit vauvan miehesi hoidettavaksi, jotta pääset höyläyttämään itseäsi.

      Omasta mielestäni kannattaa käydä perusteellinen keskustelu miehen kanssa ja jos se ei tuota parannusta seksielämääsi, niin eroa. Olet sen verran nuori, ettei ole vielä pakko sitoutua loppuiäksi. Toki kannattaa muistaa, että jos tulevalla uudella miehelläsi on tosi kovat halut, niin jaksaako hän sitten pysyä uskollisena? Täydellistä miestähän ei ole olemassakaan.

    • Tri Outolempi

      >>Mitenhän tällaisesta voisi alkaa puhumaan kumppaninsa kanssa niin ettei toista loukkaisi? Rakastan miestäni, enkä ole koskaan edes riidan aikana uhonnut miehelleni harrastavani jonkun muun kanssa seksiä jos hän ei "anna".

    • hippikommuuni

      Muutat vaan meidän hippikommuuniin, meitä on 50 miestä ja naista ja kaikki nai ristiin kaikkien kanssa. Seksiä on aamusta iltaan, eikö olen hieno juttu!

      Satisfaction guaranteed!

      Mikä mies haluaa seksiä vain kerran viikossa tai kahdessa? Olis pitäny jo alunperin valita jätkä joka haluaa joka päivä! Vain piilohomo haluaa naista noin harvoin!

      Tosin tää ketjuhan on täysin dorka ja provo.

      • vit**pervo

        itse olet seksiaddikti ja pervo. Hyi v.. pitää elämässä ja suhteessa olla muutakin kuin vain seksiä ja seksiä!!


      • Viikonloppuisin möki

        Meillä taasen on mökillä 50 luvatonta maahantulija miestä. Sielä ne panee vaimoa ja kaikki ovat tyytyväisiä. Itse kattelen arkisin netistä menoa. Yksikään ei ole vielä kylille lähtenyt.


    • Metusalehmi

      Voi, voi finninaamoja. Ei himoa kestä, kuin korkeintaan 30-40 vuotta, sitten tulevat muut asiat. Kannattaisi ottaa sellainen kumppani jonka kanssa tulee toimeen muutenkin. Naiset varsinkin nykyään vievät pullamössö sukupolvea mennen tullen. Ennen miehet olivat MIEHIÄ ja naiset naisia ja muutenkin elämä raiteillaan. Jos nainen on haluttava vielä vanhempanakin, niin se johtuu hänen käyttäytymisestään. Huorat ovat erikseen, niistä maksetaan ja unohdetaan.

    • äöä

      No itselläni on aina ollut kolme naista....juuri nyt kaksi,toimii kun jotkut naisista tietää toisistaan..Suon myös naisilleni useammat ystävät ,jos tarvitsevat....

    • Uusi Salomon

      Aikansa sitä kukin nai himossaan, mutta elämässä on muutakin. Naimisiin kun mennään, niin luvataan, niinmyötä kuin vastamäessä. Ne himot kestävät n.40-50 vuotta, sitten kiinnostavat muutkin asiat. Sitten on lasten vuoro joutua samaan kierteeseen

      • yksinäinennainen

        Mihin tää maailma on oikeesti menossa?? ennen sitä vielä oltiin uskollisiakin toisilleen. Miksi nykyään kaikki asiat halutaan tehdä väärin? koiran myrkytykset,pettäminen salaa,(oikein pettämissivustot),väkivalta,huumeiden käytön lisääntyminen.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ite pysyn mielummin sinkkuna kun ei voi enää miehiin luottaa (en yleistä,on kai niitä luotettaviakin ihmisiä vielä?), kun täälläkin sanovat että pettävät salaa naisiaan. JA toisinpäin myös, naiset pettävät miehiään. En yleistä tässäkään. ok.


    • elämäpahenee.

      ei mikään ihme että ihmiset tekevät nykyään niin paljon itsemurhia. Elämä vaan pahenee ja kaatuu lopulta päälle.

    • kjsporöskg

      Meillä on polyamorinen suhde.... tai se alkoi siitä että mies halusi ryhmäseksiä tai parinvaihtoa. pettymysten jälkeen sanoin että harrasta mitä haluat, mä en välttämättä halua enää kokeilla. Miehel aina ollu jotain sutinaa jonkun kanssa, ehken ees tiijä kaikkee. Vaikka avoimmuus piti olla se juttu. Hän tökki mua koko ajan et etsi ja tee sinäkin.... meni vuosia etten halunnut. Oma seksielämä oli jotakuinki tyydyttävää. Sit löytyi yhteistä sutinaa ja meni hyvin ja sen jälkeen sovittiin et saa kokeilla mitä haluu ja kunhan oma juttu toimii. Kokeilin muutamia miehiä ja hän naisia. Löyty kai hänelle se tärkeempi ja oma juttu alko tökkii. Mä sit kans löysin oman lohduttajan ja nyt oon sitten omas suhtees kaiken pahan alku ja juuri, saan haukut kaikesta ja oon tyhmä ym. En tiedä onko kaiken väärti.

    • sdfdsfsdfds

      "Olen kuin elosalama joka flirttailee ja hakee huomiota miehiltä jos sille päälle satun"

      Olet heikkomielinen tuuliviiri pikemminkin.

    • Bonobo Simpanssi

      Tälle on biologisgenettinen pohja. Meidän esi-isät ja äidit elelivät laumassa ja paneskelivat toisiaan bonobojen ja tavallisten simpanssien tapaa. Kenenkään ei tarvinnut jäädä ilman tai tylsistyä jatkuvasti samaan partneriin. Omistavasta parisuhteesta ei olllut tietoakaan ja kukaan ei tajunnut olla mustasukkainen, mutta sitten tuli siirtymä mitään omistamattomasta metsästäjä-keräilijästä omistavaksi maanviljelijäksi. Sen systeemin ylläpitäminen vaati omistuskaaren perinnön siirtämiseksi omille jälkeläisille ja siitä syntyi nykyinen parisuhdemalli joka on geeniemme vastainen. Tarvittiin uskonto, joka jumalineen ja satanoioneen pitää uuden järjestyksen kasassa. tämä kaikki näkyy hyvin kun tarkastellaan avioerojen määriä. Siihen vielä päälle vieläkin suuremmat avo ero luvut.......

      • Homo Sapiens

        Onhan se tietty ihan hyvä, että Bonobo-simpanssikin osallistuu keskusteluun. Ollaan avarakatseisia. Onko tuolle simpanssiksi melkoisen sujuvalle kirjoitustaidollesi muuten olemassa biologis-geneettinen pohja, vai miten selität sen?


      • Käsittääkseni apinayhteisöissä johtava uros pääsee bölsimään kaikki lauman naaraat. alistuvat urokset pääsevät bölsimään sitten jos lauman johtaja on poissa.

        Hämmästyttävää, että tämän ketjun tieteellisin kommentti sai -5 tykkäystä! Ilmeisesti tällä palstalla pyörii paljon uskovaisia, joiden mielestä kaikki mikä on ristiriidassa raamatun luomiskertomuksen kanssa, ansaitsee peukun alaspäin.
        Tosi asia on, että vaikka uskonto yrittääkin kahlita ihmisen seksuaalisuuden, niin se siinä surkeasti epäonnistuu ja tuottaaepäonnistuessaan kärsimystä viattomille lapsille (esim. vanhoillislestadiolaisten ja katolisten pappien lapsiin sekaantumiset ja hyväksikäyttö).

        Ketjun aloittajan TUOMITSIJAT OVAT TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ! He ovat ilmeisesti sen verran yksinkertaista porukkaa ajattelultaan, että eivät ymmärrä, että tuomitsemattomuuden VAIHTOEHTO EI OLE HYVÄKSYMINEN !

        Oikea tapa suhtautua aloittajan viestiin on siis neutraali JA tieteelliseen näkökulmaan perustuva suhtautumistapa.

        Tuomitsijoiden ymmärrykseen ei mahdu faktatieto, että seksuaalisen halukkuuden määrä on ihmisellä suunnilleen vakio koko hänen aktiivisen elämänsä ajan. Tämän asian ymmärtämättömyyden vuoksi tuomitsijat kuvittelevat, että ketjun aloittaja "parantuu", siis häneltä katoavat seksihalut, kun hän lukee että hänen käytöksensä on tuomittavaa! Näin ei tule käymään, ketjun aloittajan seksihalut säilyvät liki vakiona hänen koko aktiivisen elämänsä ajan. Tuomisijoiden kommenteista ei siksi ole mitään hyötyä kenellekään, ne eivät "paranna" ketään!

        Pohjimmiltaan tässä ongelmassa on kyse "ihmisen sisällä olevan eläimen" ja ihmisen (=hengen) välisestä kamppailusta. Ihmisessä asuva eläin haluaa seksiä järjen äänestä piittaamatta, mutta ihmisen aivoissa asuva "todellinen ihminen" puolestaan yrittää ajatella ja toimia niin kuin oikein ja järkevää on. Kumpiko jää voitolle ?

        “An old Cherokee is teaching his grandson about life. “A fight is going on inside me,” he said to the boy.”

        “It is a terrible fight and it is between two wolves. One is evil – he is anger, envy, sorrow, regret, greed, arrogance, self-pity, guilt, resentment, inferiority, lies, false pride, superiority, and ego.” He continued, “The other is good – he is joy, peace, love, hope, serenity, humility, kindness, benevolence, empathy, generosity, truth, compassion, and faith. The same fight is going on inside you – and inside every other person, too.”

        The grandson thought about it for a minute and then asked his grandfather, “Which wolf will win?”

        The old Cherokee simply replied, “The one you feed.”

        Which wolf are you feeding?”(http://www.thereformedbroker.com/2013/02/23/the-two-wolves/)

        Tarinan opetus: Kannattaa ruokkia ja kehittää itsessään olevia ihmisen ominaisuuksia ja ihmisen harrastuksia, jolloin eläimen ruokkimiseen ja eläimellisyyden harrastamiseen ei jää niin paljon aikaa. Tätä kautta "good wolf" vahvistuu ja kamppailu ihmisyyden ja eläimellisyyden välillä kääntyy ihmisyyden eduksi ja eläimellisyyden tappioksi. Ihmisyyden ollessa voitolla, on helpompaa olla kumppanilleen uskollinen.


    • hopotihopoti

      Sinulla onkin asiat liian hyvin, niin että olet valmis sekoittamaan kaiken jo valmiin mitä olet miehesi kanssa saavuttanut. Ole hyvä vain ja sekoita lisää, siihen sinulla tuntuu olevan itseluottamusta ihan riittämiin. Istu miehesi kavereitten sylissä, mitähän järkeä siinäkin on ??? mutta sekään ei riitä sinulle. Sinulla on aivan liian kiltti mies, sietäisit kunnon selkäsaunan ja olisit tyytyväinen siihen kaikkeen mitä sinulla jo on,, vieraidenkin syli. Kaipa miehesi piiskaakin sinut viimeistään siinä vaiheessa kun ehdottelet mitään polyamorista,, sitähän sinä et vielä ole kokenut.
      Toivottavasti miehesi avaa silmänsä ja piiskaa sinut kunnolla !
      Olet säälittävä !

      • erkkiekinpoika

        No eihän nainen mitään sille voi jos on nyfomaani, eli kyltymätön. Haluaa siis kyrpää jatkuvasti sisäänsä. Seksi on todella hyvää ja nautittavaa.


    • takaisin ruotuun

      Nymfomaani persu!? Roomalaiskatolinen populisti diktaattorinne ei hyväksyisi! Ja mitä sanoisi ministeri Räsänen?!!! Nyt lusikka kauniiseen käteen ja riviin järjestäydy! Mars!

      • Syntiset siat

        turpa kiinni nyt on Ramadan !!


    • fe89

      Itse en lähtisi aloittajaa niin kovalla kädellä moralisoimaan, kuten monet täällä. Sinänsä tekee oikein, ettei kuitenkaan salasuhdetta aio hommata vaan haluaa pitää asian avoimena. Kysymys oikeastaan nyt kuuluukin, että entä jos miehesi ei suostukkaan? Mitä teet silloin, hyväksyt tämän päätöksen, uhkaat erolla vai hommaat rakastajan? Muista ettei kenenkään tarvitse hyväksyä moniavioisuutta edes sen perusteella, ettei "anna" tarpeeksi usein. Entäpä jos miehesi haluaa saman etuoikeuden? Oletko valmis hyväksymään sen, että hänkin hankkii itselleen rakastajan? Jos et, silloin olet jo väärillä vesillä.

      Itse asuin yhdessä miehen kanssa, joka vinku ja kitisi lupaa päästä vieraisiin. Lopulta suutuksissani sanoin, että jos hän alkaa hyppimään vieraissa silloin minullakin on siihen lupa. Mies suuttui ja alkoi raivoamaan, ettei mukamas riitä minulle ja kuinka olen sen tyyppinen ihminen, että en tarvitse rakastajia. Kuulemma hän itse oli niin heikko, mutta minä olisin ollut tarpeeksi vahva. Kovasti tuli syytöksiä, etten enää rakasta häntä koska ehdotan sitä. Ero meille tuli pian sen jälkeen ihan muistakin syistä.

      Voin sanoa, etten itse olisi pystynyt hankkimaan rakastajaa vaikka olisin siihen luvan saanut. Olin kuitenkin niin kyllästynyt ja loukkaantunut jatkuvasta vinkumisesta, että päätin pistää takaisin. Tosiasiassa luulen entisen avomieheni käyneen vieraissa joka tapauksessa, mutta tästä en ole sen kummemmin ottanut selvää.

      Kysy nyt siis itseltäsi, että mitä tästä seuraa, mieti asia loppuun. Ihmiset monesti tekevät ja ajattelevat vasta sitten kun vahinko on kerennyt jo tapahtua.

    • mellu

      HEI! Monessa muussakin suhteessa saattaa olla samaa ongelmaa mutta taas toisin päin,,,kyllä näitä juttuja on maailma täynnä pilvin pimein,,,apua kin löytyy ku osaa ja kehtaa pyytää tai etsiä maailmalta,,,tai jne.Onhan sitä ryhmäsexi immeisiäkin maailmassa ,mikei teillekin olisi apua siitä,joku tuttu pariskuntakin voisi olla innokas kokeilemaa sitä....tässä jotain ajatuksiani sinne kannattaa hakea apua ongelmiin se on tervettä maalaisjärkeä... terv. merja joka voi voittaa syövänkin vielä...hvää elämäää sinnneee!!!

    • kaikille pesää

      Voithan ajatella asian niin, että oikeana sosilalistina ja kunnon demarina tavarat ovat yhteisiaä. Eli niillä joilla on pitää antaa niille joilla ei ole. Moni puutteessa oleva mies olisi valmis astumaan sinua. Samalla saisit itse. Tämä vielä edistää tasa-arvoa ja solidaarisuuttaa. Tämä on niinkuin tuloerojan tasaamista siten, että luontoisetuja tasataan.

    • .......

      Hmmmm. Miehesi saa Tatjaanasta tai Irinasta samanlaisen ihmisen kuin sinä mutta paljon huokeamalla kun ei tarvii elättää heitä.

      • .......

        Niin meillä ei alottajan kaltainen ihminen viihtynyt minuuttia kauemmin kun tulin kesken päivää kotiin töistä vaikka oli siis OLI vaimo ja lasten äiti. Ja huoripukki huusi kuin sika kun palleista repimällä "ohjasin" ulos.
        Nyt ole yksin huoltaja ja seurustelen aidon oikean ihmisen kanssa.


    • Näppinsä polttanut

      Älä leiki tulella !

      Jos avioliitto on sellainen että sitä ei kannata nykytilanteessa jatkaa, niin erotkaa.
      Jos liittto on niin hyvä että sitä kannattaa nykyisillä eväillä jatkaa, niin jatkakaa.
      Alan terapeuttien ja mielikuvituksen avulla suunta on vain ylöspäin.

      On turha kuvitella että vieras alapään viennin ohella ei veisi myös osaa yläpäästä.
      Arkielämä huononee ja ero tulee kuitenkin, mutta vasta riitojen jälkeen.

      Mieti mitä elämä kokonaisuudessaan on ja arvioi rehellisesti tekemisten vaikutusta tulevaisuuteen.

    • Namua nautitaan yhde

      Voisin muuttaa telttoineni pihapiiriinne öisin ja hiippailisit yölampun sammuttua viereeni näyttäisin miltä Rakkaus maistuu, kun sitä saa sopivasti ja tyydyttävästi. Miehes ei saa tyydytystä susta kun oot sen mielestä liian käytetty. Miehet haluaa omistaa naisensa. Kuka nyt vanhalla käytetyllä autolla ajelisi ylpeänä kylillä. Kyllä siinnä pitää olla uutuuden hohdetta ja naapur kateutta. Silloin alkaa tykki puhua tihiään ja patia lentää. Vanha patja ei vaan maistu kyllä se on itse saatava muotoilla ja muotoutua itselle sopivaksi. Hanki oma kaalimato ja hyvät voiteet. Netissä pyörittelet sauvaa cam sivustoilla ja olet oikea pikkupoikien lemmikki ja harjoitus kappale.
      Teltta heilumaan. Teltta pystyyn joka yö ja rajua ratsastusta aamu hämäristä auringon nousuun. Pidetään lippu korkealla tangon taitaa tannssijat niille liputan.

    • Miesten mies

      Erikoinen teksti täytyy myöntää. Oletko valmis siihen, että miehesi olisikin be ja kiinnostunut myös miehistä? Annatko miehesi mennä miehiin vai lähdetkö mukaan. Tai jos miehesi on kiinnostunut aasialaisista naisista - onko ok jos hän silloin tällöin piipahtaa "hieronnassa" ?

      Jokaisella on tapansa - mutta parisuhteessa ei välttämättä tarvita kolmatta pöyrää tai siitä ei ainakaan kannata puolisiolle kertoa - kokemusta on.

    • humikosan2

      Vajaa on suhdekin vajaalla naisella. Miksi olla edes yhdessä, jos ei voi aiopuolison kanssa puhua ja yhdessä ratkaista ongelmaa ja kaikenlisäksi aika vajaa täytyy olla, jos täällä purkaa avio-ongelmaansa... Pöh! Mies raukkaa kusetetaan...
      Älyispä mies erota!

    • yksinolenmies

      itse olen mies, ollut yksin ja "koskematta, vailla vosketusta" jo melkee 20v. Asialle on syyt....

      Joskis olen tuntenut naisen, joka oli jo silloin vakituisessa suhteessa. Kun oli paljon satunnaisesti tekemisissä tuon ihmisen kanssa, niin hän aivan suoraa omilla toimillaan lietsoi asiaa..... Mitään ei tapahtunut, joskus ajattelen sitä myös surulla....

      Mutta silti, joku täällää sanoi että pesää kaikille, niin tekee demaei, että kaikki on yhteistä. Ei se kuitenkaan mene kenenkään kannalta nois. Kyllä ne jotka tekee ap:n jutut, niin ei ne sitä hyväntekeväisyytenä tee.

    • 2323432

      En tiedä, miten miehesi suhtautuisi ehdotukseesi, mutta siinäkin tapauksessa, että hän suostuisi, on erittäin todennäköistä, että "polyamoria" lopulta tuhoaisi suhteenne. On näitä nähty. Jopa asian esille ottaminen on joissain tapauksissa lyönyt pysyvän loven suhteeseen. Kannattaa siis miettiä, mitä muuta voisitte asialle tehdä. Noi kimppajutut on tosi sotkuisia ja riskaabeleja eivätkä yleensä lopulta toimi. Pitkittyessään mutkistuvat. Monesti lopputuloksena on useampikin särkynyt sydän. Ihmiset kun ovat tunneolentoja. Oletko valmis riskeeraamaan suhteenne?

    • riikkoo

      Sairasta....etsä osaa ite runkata...??
      Pitää sen takia lähteä pettämään....häpeä!!!
      Pilaat sillä hyvän suhteen ja toivottavasti,miehesi haluaa erota ehdotuksesi jälkeen;;;;!!!!

    • hyihyi

      Yäk, olet ällöttävä :(

    • trollandiaa trolli

      trolleja trollattaa näin kesäaikaan että saadaan trollailtua trollin kanssa trollissa trollallaaa...

    • YksiKaksiVai...

      Niin kauan kuin on erilaisia ihmisiä on myös erilaisia liittoja olemassa.Toisille toimii toisenlainen suhde, itse en ymmärrä näitä.Koska mielestäni ystävyyden ja parisuhteen ero on juuri siinä että ystävän kanssa ei harrasteta seksiä joten jos seksikin katoaa suhteen yksityisyydestä mitä jää jäljelle?Kulissiko?

    • Jos miehesi suostuu niin kannattaa kokeilla.
      Haittaako miestäsi jos hän on tuttu?
      Ehkä samassa tilanteessa ja naimisissa?
      -
      Anna kuulua miten kävi.

    • Sivistynyt mies

      HUO*RA on HUO*RA.

    • Pettetty ja tyhmä...

      Lueppa seuraava. http://keskustelu.suomi24.fi/node/8742967#comment-0 Olin se toinen mies joka toli avioparille kolmanneksi. Nainen vaihtoi minut seuraavaan. Nyt oikeustaistelut tyttäreni isyydestä käynnissä. Nämä ei varmaan ikinä tuota muuta kuin ongelmia ja todella paljon henkisiä kipuja....

    • haureusviejärjen

      Viestin aloittajalle. Hanki viekraa ja laita sitä miehesi ruokaan ja katso auttaako asiaa.
      Vaikka miehesi hyväksyy sinulta pientä flirttailua toisten miesten kanssa se johtunee siitä, että hän luottaa sinuun.
      Jos hankit rinnalle toisen miehen on erittäin todennäköistä, että lähtölaskenta avioliittosi loppumiseksi on alkanut. Ihmiset jotka elävät näissä sekasuhteissa ovat sielultaa vammautuneita tai tunne-elämältään kuolleita.
      Mitä hyödyttää ihmistä, vaikka hän saisi omakseen koko maailman miehet, mutta saisi vahingon sielulleen.

    • ei kannata

      Älä missään nimessä mene pilamaan hyvää suhdetta tällaisilla sairailla päähäpistoilla Seksi teillä alkaa sujua ilman ulkopuolista apua Itse elin 30 vuotta erittäin sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa oli helpotus ,kun hän kuoli Jos olisin ehdottanut avioeroa hän olis tappanut koko perheen TERVETTÄ SUHDETTA EI KANNATA PILATA MISSÄÄN NIMESSÄ SE JÄTTÄÄ SÄRÖN TEIDÄN SUHTEELLE.En En tietääkseni tehnyt mitään väärää ainoastaan olin kaunis se ei muuta olen saanut tästä kärsiä suunnattomasti Enää uskalla sitoutua kehenkään näin syvän jäljen sairas suhde on jättänyt minuun Tiedän että minun täytyy psyykata itsni sitoutumaan toivottavasi terveen miehen kanssa Monesti me naiset suojelemme lapsia kärsimällä itse onneksi tämä painajainen on kohdaltani ohi mikä helpotus

    • justjoo4

      Olen vajaa 30v nainen...:)

    • Yritä ensin keskusteluilla tai millä tahansa hyväksyttävillä keinoilla selvittää, johtuuko miehesi passiivisuus siitä, että hänellä olisi sivusuhde. Tällä tavalla et kylläkään saa polyamorista suhdetta, jossa miehesi olisi mukana, mutta sen sijaan tarvittaessa rakentamaan uuden suhteen ilman, että olisit itse syypäänä nykyisen parisuhteesi rikkomiseen.

    • Uskollinen mies

      Valitettavasti tämän ihmistyypin naisia on nykyään ihan riittämiin. Itsekkäitä ja omanedun tavoittelijoita. Kaverini alkoi pelata seurustelevan naisen kanssa ja hänellä oli kuuleman mukaan vähän samantapainen mies. Ainakin puheista päätellen juuri tällainen kiltti ja tapuvainen kaveri, kun naisesta paistoi heti läpi miten huomionkipeä ja mustasukkainen oli. Itse en kestäisi olla tämän ihmisen kanssa yhdessä toimeen voin yrittää tulla, mutta en jaksa tätä naistyyppiä. Nykyään "tasa-arvon" aika kaudella naisten suusta kuulee ja näkee mitä ihmeellisintä sontaa.

    • En haluaisi sanoa tylysti, mutta kirjoituksestasi päätellen et ansaitse miestäsi!!!!

      Käyttäydyt kuin monet miehistä, jotka eivät tunnu saavan riittävästi seksiä. Jos haluat säilyttää liittosi, niin kerro miehellesi tunteistasi ja menkää pari terapiaan/ seksi terapeutille ja lopeta irstaat ajatuksesi.

    • Hmm.

      Aloittajan kirjoituksesta ei käynyt ilmi sitä, onko hän itse kenties syypää vähäiseen seksiin? Ehkä aloittaja on ulkonäöllisesti niin luontaantyöntävä(lihava,huonot hampaat,tai muuten karsee) ettei mies joka viikko pysty harrastamaan seksiä. Silloin rakastajan löytäminen on kiven alla, polyamorisesta suhteesta nyt puhumattakaan.

    • elämä on tälläistä

      Mikä vittu teitä ihmisiä nykyään vaivaa?
      Ihan tosissaanko olet ajatellut noin?
      No täytyy myöntää että omat tarpeeni ei kohtaa miehen kanssa, ja
      jos miestä ei huvita, hoidan homman itsekseni, kotiin.
      Sitte taas petipuuhaillaan kun ku puuhaillaan.
      Ei se ole minulle mikään ongelma, en itsekkään ole mikään järin aktiivinen
      ja ukkeli vielä vähemmän.
      Joskus mietin että onko minussa joku vika, mutta sen hehkutuksen ja kehujen jälkeen mitä saan mieheltäni osaksi, ei jää epäilystä etteikö hän olisi minuun tyytyväinen.

    • Samson.

      Mina olla Samson minulla huvin iso kalu se roikkua minu polvi asti.
      Haluta panna sinu heti. Sina haluta minu?

    • Mikä , ettei

      Tuo on , hyvä idea, nai monen kaa.

    • pohdiskellen vain

      Asiaa kannattanee lähestyä hyvinkin pehmeästi. Jos telkkarista tulisi vaikka jokin dokkarityyppinen ohjelma näistä moniavioisista suhteista, jota katsoisitte yhdessä "sattumalta", aihe olisi helppo ottaa keskusteluun. Alkuun siis ihan yleisellä tasolla, niin että saat selvää siitä mitä mieltä miehesi on tuollaisesta. Aihe on arka ja vaikea ja sitä on lähestyttävä todella varovaisesti.

      Muista myös se, että mikäli haluat itsellesi tuollaisen erivapauden, sinun on kyettävä sallimaan se myös miehellesi.

      • addict1

        Miksei nainen-vaillinainen vastaa? Onko fiktiivinen henkilö..?


    • -38

      Älä ala huoraamaan se on synti !

      • addict1

        Eli naista-vaillinaista ei ole olemassakaan...Joku suomi24sen juttu taas. Viimeinen kerta ku vastaan...


    • addict1

      Alotetaan uus ketju koska tää on syvältä ja poikittain. Feikkiä.
      Mitä te oikeesti ootte mieltä siitä että oliskin vaikka nelisuhde parisuhteen sijaan?

      • addict1

        Ja noi mukamas ulkomaalaiset on tosi säälittäviä... Eikö pokka riitä puhumaan omana itsenä..?


    • Bitch is slut

      Vaikka oletkin trolli, niin noin sairaan itsekeskeisiä narsistisia friikkejä on olemassa.

      Olet hyvinkin taidokkaasti kuvaillut monen nuoren naisen "persoonallisuuden" noin ihan vaan yleisellä tasolla.

      Way to go, Yeah.

      • hotelATLAS

        Ite oot trolli!


    • pojy

      meillä ainakin oli vähä tylsää niin otettiin kaveri mukaan panemaan
      ja muija tykkäs, kyllähän siinä ittekki heti oli enemmän mukana kun näkee kuinka oma muija nauttii vieraasta kullista luvan kanssa niin ei tartte pettää..

    • rajansa kaikella!

      Nainen oot sika ku ees aattelet noi

    • Huomio

      Kai tajuat että polyamorian ehdottaminen ei-polyamoriseen suhteeseen uskovalle ihmiselle on sama kuin ehdottaisit heteroksi ryhtymistä homoseksuaalille? Kaikki eivät siihen pysty. Se että sinä olet nyt suhteessa itsellesi sopivan henkilön kanssa ei oikeuta sinua muokkaamaan hänestä jotain mitä hän ei ole.

      • lollolallu

        Veit sanat suustani kuomaseni.


    • ...........

      Asiallista tekstiä!

    • Kaikki tänne mulle h

      Tämän takia just naisia on kontrolloitu kautta aikojen. Muuten ne menevät ja livauttavat tavaraansa vähän kenelle sattuu, jolloin lasten isyydestä ei ole koskaan pienintäkään varmuutta. Älä hyvä ihminen rupea tuollaiseen. Hanki semmonen mies joka riittää sinulle yksin.

    • Viisastunut

      Kuulostat ex-muijaltani.

    • Kiinnostaisi tietää mihin ratkaisuun päädyitte?
      Itseäni kiinnostaisi olla tuo kolmas osa puoli. Mutta mielelläni tapaisi miehesi edes joskus.

    • "Voin yhtä hyvin tanssia baarissa tuntemattoman miehen kanssa hyvinkin intiimisti, kuin vaikka istua illanvietossa hänen kaverinsa syliin, eikä hän vaikuta mitenkään vaivaantuneelta."

      LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
      Kaikista miehistä toki ok ja normaalia. Kaikki naiset myös tykkää että mies on sosiaalinen kun vieras nainen tanssii miehelle sylitanssia ja hinkkaa klitorista kullia vasten. Basic monday :D

      Mihin terve järki ja tunne ovat kadonneet?

    • Kääkkä92v

      Mie halluun pilhakkaa. Keltä vaan ja missä vaan.
      Vapaaehtosia tarjolla?

    • Anonyymi

      Tuli samallainen tunne kirjoituksesta, kuin kuunellesani radiosta onnensäveltä, missä mies lähetti onnentoivotukset vaimolleen sanoen: Toivottaa rakas miehesi :

    • Anonyymi

      Olen 24-vuotias mies 176cm 82kg.
      Olen sinkku ja haen vähän erilaista naista rinnalleni.
      Olemme usean naisen kanssa harrastaneet kolmen kimppaa.
      Haluaisin naisystäväkseni vapaampaa naista.
      Haluaisin naisen rinnalleni jonka kanssa harrastaa kolmen kimppaa 1N ja 2M.
      Onkohan tällaista naista mahdollista löytää joka heterona haluausi olla kahden miehen nainen.
      Voisiko tällainen nainen löytyä?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4604
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2294
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1710
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1462
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      309
      1399
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1131
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      985
    Aihe