Hei
Tarvitsen silminnäkijän apua, sillä kaaduin Itäkeskus - Kontula välisellä matkalla bussin lattialle.
Paikalle kutsuttiin ambulanssi.
Jos olit matkassa mukana, saanko viestin tälle palstalle, kiitos.
Otan sinuun sitten yhteyttä.
pe 03.05 bussi 94, onnettomuus bussissa, OLITKO BUSSISSA?
14
507
Vastaukset
- goljat
Älä sinä matkusta bussilla kävele !!!!!
- 0700-112211
mä näin .soita mulle
- aaro
Soittakaa monk tutkimaan asiaa.
- äkkijarr.bussissa
Kiitos vastauksistanne, mahtavaa, että jengi on kybällä mukana.
- 2,57
Paljonko oli promilleja ?
- äkkijarr.bussissa
olin aika tähkässä,sorry kaverit
- onnettomuus1
Tämän tähkäpään kommentti ei liity 3.5. tapaukseen.
- pölhölän kuski
Otapa yhteyttä linjaa ajavaan liikenneitsijään.
Joka kerta kun joku maksaa matkansa kortilla, jää tästä muistijälki kortinlukukoneeseen. Ilmoitat vain liikennöitsijälle tilanteen ja mikäli kaikki menee oikein hyvin voivat he kaivella muutaman kanssasi samaan aikaan matkustaneen asiakkaan esille. - eye with ness
Miksi tarvitset silminnäkijää? Eikö ambulanssin käynti riittänyt vakuuttamaan että kaaduit ihan oikeesti? 99% matkustajista pysyi pystyssä, miksi sinä et? Ja nyt haluat korvauksia omasta virheestä? Nerokasta.
- abcdcb
Koska hän on idiootti!!!
- matkaaja matti
Juu olin samassa bussissa...olit kännissä ja paskonu kusen keran housuusi..kehtaat
vielä täällä itkee apua..K-Raudasta myyvät sulle apua...köyttä..keksi sille itse käyttä - he-he
Soita 020202!
- arskatanninen
joo kaaduit bussissa kun olit juovuksissa. Syytä itseäsi
- äkkijarrutus bussiss
Äkkijarrutus tapahtui siis bussin sisällä, bussi ei siis jarruttanut mitenkään kovaa, mutta auton sisätila pysähtyi äkisti, jolloin menin mukkelis makkelis ja minun neljä lasista kossu pulloa hajosi lattialle. Samoin muutaman nelos olut pullo hajosi myös. Tupakit lens myös lattialle, jolloin ne kastuivat märiksi, joten niitä ei voi polttaa. Samaten kaksi miesten lehteä kastuivat niin märiksi, jolloin kuvissa oleva tuherot näyttävät liian märiltä. Näkikö kukaan, kun bussin sisätila pysähtyi äkisti ja kaaduin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31696Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632