Onko kreationistien tavoitteena uskonnon tieteellistäminen vai tieteen uskonnollistaminen?
päämääristä
3
68
Vastaukset
- blindwatchmaker
On kahdenlaisia kreationisteja. Niitä jotka eivät itse usko kreationismiin, mutta tekevät sen avulla rahaa ja sitten on niitä yksinkertaisia, typeriä lampaita, jotka seuraavat johtajiaan.
Edelliset tavoittelevat valtaa ja taloudellisia etuja ja jälkimmäiset taivaspaikkaa. Kreationistit näkevät tieteen uhkana vaikutusvallalleen ja kreationismin olemassa ololle ja siksi pyrkivät tekemään kaikkensa turvatakseen lammaslaumansa kasvattamisen.
Tähän tähtää myös Wedge-strategia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wedge_strategy Tavoitteena kreationisteilla on levittää humpuukia uskonnon nimessä, kuten tästä neljännen luokka-asteen kokeesta kristillisessä koulussa havaitsemme:
http://pandasthumb.org/archives/2013/05/what-passes-for.html#moreAikamosita.. Pidin ensin tuota huonona vitsinä, mutta toisalta amerikan ihmemaassa kaikki on valitettavasti mahdollista....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488