3D-tulostimella oma ASE

panssarinyrkit

125

3183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielikuvitus rajana

Ei mitään ritsoja, vaan oikeita aseita. huh huh.

• Itsepuolustusväline

Positiivista tuossa on se, ettei viranomaiset voi alkaa alistamaan mitään kansaa tämän jälkeen mielin määrin, koska muuten alkaa tulostimet laulamaan.

• gdssdderghr
        Itsepuolustusväline kirjoitti:

Positiivista tuossa on se, ettei viranomaiset voi alkaa alistamaan mitään kansaa tämän jälkeen mielin määrin, koska muuten alkaa tulostimet laulamaan.

"tulostimet laulamaan" :D

• erkki rk
        gdssdderghr kirjoitti:

"tulostimet laulamaan" :D

En luota aseisiin. Kuolleen viranomaisen tilalle tulee lisää viranomaisia. Viranomaista täytyy lyödä. Viivyttelemättä - selkäsauna on ainoa keino pitää yllä edes kohtalaista lainkuuliaisuutta. Ampumisesta ei ole apua ennen kuin kansalaisten käytössä on 3D-konetuliase.

• kuulaa kalloon

Jos et homo tiennyt niin nykyaikaisella tehokkaalla ritsallakin saa helposti hengen toiselta. Ja äänenvaimennin ritsassa on luonnostaan.

• voi herranjestas

Paskat. Metallisorvilla on voinut tehdä OIKEITA aseita jo kymmeniä vuosia. Aivan täyttä paskaa tuo vouhotus tulostettavista "aseista". Kyllä olisi taas syytä pistää muutama kukkahattu maan alle.

• nc-sorvari

Pistoolissa ei ole ainuttakaan sorvattua osaa...

• nc-sorvari kirjoitti:

Tavallisella kärkisorvilla onnistuu jyrsintäkin, esim. tappijyrsin pakkaan kiinni ja jyrsittävä kappale kelkan teräpitimeen.

• Metallimies minäkin

Saattaapi olla näin että 3d-tulostimella tehdyn kerran tai kahdesti laukeavan tuliluikun saa vietyä tilaan tahi paikkaan johon asetta ei ole tarkoitus viedä. Ts. muoviase menee metallinpaljastimen läpi huomattavasti helpommin kuin kotitarvenikkarin mustaruutitussari joka on sorvattu/jyrsitty/porattu metallimöhkäleestä esiin.

• Metallimies minäkin kirjoitti:

Saattaapi olla näin että 3d-tulostimella tehdyn kerran tai kahdesti laukeavan tuliluikun saa vietyä tilaan tahi paikkaan johon asetta ei ole tarkoitus viedä. Ts. muoviase menee metallinpaljastimen läpi huomattavasti helpommin kuin kotitarvenikkarin mustaruutitussari joka on sorvattu/jyrsitty/porattu metallimöhkäleestä esiin.

Minäkin näkisin, että tuo on ainoa ongelmallinen juttu tuossa tussarissa, mutta toisaalta pystyyhän noita muovipössyköitä myös ilman 3d-tulostimia rakenteleen. Tosin vaatisi se jo hieman näppäryyttä. Patruunat myös pitäisi jostain muusta materiaalista tehdä kuin metallista.

• erhtjjjjjjjjjjj
        nc-sorvari kirjoitti:

sinä et tiedä mistään mitään

t: Makkaulau Kulkin aka Bond, James Bond

• PenttilänJaakob

Mutta kaikilla ei olekkaan metallisorviin varaa.. tämmöset 3D tulostimet on kohta kaikkien saatavilla..

• sihteerikkö1
        nc-sorvari kirjoitti:

Mulla on ihan aidon pistoolin näköinen muovinen vesipistooli, joka on ostettu lelukaupasta. Vesisäiliöön voi laittaa vaikkapa sitruunamehua ja ruiskauttaa päällekarkaajan silmiin. Rosvon näkö sumenee ja itse saa aikaa paeta paikalta.

• Juurikin näin

Juuri näin. Aseita on voinut tehdä tähänkin asti kuka tahansa, joka on viitsinyt nähdä vähän vaivaa sen eteen. Viila ja pora riittävät aseen tekemiseen. Aseiden väsääminen on vain laitonta.

• Sorvi mitään maksa..
        PenttilänJaakob kirjoitti:

Mutta kaikilla ei olekkaan metallisorviin varaa.. tämmöset 3D tulostimet on kohta kaikkien saatavilla..

Älä nyt höpsi. Pienen käytetyn manuaalisorvin saat paljon halvemmalla kuin tuollaisen 3d-printterin tällä hetkellä. Kestää vuosia ennenkuin niiden hinta laskee.

• sepitys1
        Juurikin näin kirjoitti:

Juuri näin. Aseita on voinut tehdä tähänkin asti kuka tahansa, joka on viitsinyt nähdä vähän vaivaa sen eteen. Viila ja pora riittävät aseen tekemiseen. Aseiden väsääminen on vain laitonta.

Samaa mieltä... Laitonta on aseen itse tekeminen. Siihen en edes osaa vastata että olisiko itse tehdyn aseen rekisteröiminen mahdollista?

Kuitenkin ei siihen mitään kokonaista metalli pajaa tarvita että pystyy toimivan tuliaseen rakentamaan. Asiaan perehtynyt henkilö pystyy siihen halpishalli työkaluilla. Juttu on ihan toinen jos ruvetaan rakentamaan itselataavia aseita, tai edes sarjavalmisteisten tasoiset rihlat omaava piippu ja sitäkautta tarkkuus.

• asdfasdf
        sihteerikkö1 kirjoitti:

Mulla on ihan aidon pistoolin näköinen muovinen vesipistooli, joka on ostettu lelukaupasta. Vesisäiliöön voi laittaa vaikkapa sitruunamehua ja ruiskauttaa päällekarkaajan silmiin. Rosvon näkö sumenee ja itse saa aikaa paeta paikalta.

mulla on ihan oikea pesäpallomailla jola voi kolauttaa rosvoa pain näköä ja katsella miten se pakenee paikalta

• neropatti.
        PenttilänJaakob kirjoitti:

sitten kun uuden tulostimen voi tehdä tulostamalla, hinnat suorastaan romahtavat :D

• Feija&Valte

Voinee tulostaa mtyös puukkoja,. puntareita ja muita virvokkeita ??????

• Kannabismummo

Hän pahoinpiteli mua puukoin, puntarein, kuristaen....

Väkivalta loppu siihen, kun rauhanpiippu sytytettiin.

• Ei luoteja mistään

Nö mitä väliä kun mistä se niitä luoteja muka siihen saa??

Ei sillä pelkällä aseella mitään tee.

• ddgdsdsdsdss

• Voivoisentään, jos ei ihan tumpelo ole, niin patruunoidenkaan valmistus ei mitään vaikeaa ole, aina niihin jostakin tarveaineet löytyy, löydettiin aikoinaan kakaroinakin, aikuisena vielä helpompaa.

• Reload
        Kairakettu kirjoitti:

Voivoisentään, jos ei ihan tumpelo ole, niin patruunoidenkaan valmistus ei mitään vaikeaa ole, aina niihin jostakin tarveaineet löytyy, löydettiin aikoinaan kakaroinakin, aikuisena vielä helpompaa.

Joo mutta ruutiin ja nalleihin tarvii luvat. Vai meinasitko tulitikun rikistä ja ilotulitteiden ruudista patruunoita kyhätä heh heh. Eipä taida nallien ja savuttoman ruudin valmistus kotikonstein onnistua.

• Majuri evp

Luotejahan myydään useimmissa urheilu kaupoissa. Senkun hakee!

Mitään ei kysytä kun ostaa luoteja.

• paineilma on sana
        Reload kirjoitti:

Joo mutta ruutiin ja nalleihin tarvii luvat. Vai meinasitko tulitikun rikistä ja ilotulitteiden ruudista patruunoita kyhätä heh heh. Eipä taida nallien ja savuttoman ruudin valmistus kotikonstein onnistua.

Miksi pitää leikkiä millään ruudeilla tai nalleilla? Ostaa 300 baarin scuba-tankin ja käyttää "ruutina" paineilmaa. .50 kaliiberin ilmakiväärin luoteja saa luvatta (http://www.websales.fi/index.php?id=listcat&index=625) ja lähtöenergia ylittää helposti joka ysimillisen patruunan.

Tietysti pyssyn laukaisumekanismi täytyy olla erilainen mutta nettihän on tunnetusti aarteita täynnä.

• RBS
        paineilma on sana kirjoitti:

Miksi pitää leikkiä millään ruudeilla tai nalleilla? Ostaa 300 baarin scuba-tankin ja käyttää "ruutina" paineilmaa. .50 kaliiberin ilmakiväärin luoteja saa luvatta (http://www.websales.fi/index.php?id=listcat&index=625) ja lähtöenergia ylittää helposti joka ysimillisen patruunan.

Tietysti pyssyn laukaisumekanismi täytyy olla erilainen mutta nettihän on tunnetusti aarteita täynnä.

Joo latausnopeus, osumatarkuus ja paino on varmaan omaa luokaansa.

• tappajannäkönen mies
        Majuri evp kirjoitti:

Luotejahan myydään useimmissa urheilu kaupoissa. Senkun hakee!

Mitään ei kysytä kun ostaa luoteja.

Mulle ei suostuttu myymään edes minkäänlaisia luoteja ilman tarkkaa henkilötietojen tarkistamista ja aseen hallussapitolupaa, kun kävin asiaa kysymässä eräästä pääkaupunkiseudulla sijaitsevasta urheilu- ja aseliikkeestä.
        Siitä on kyllä jo parisen vuotta aikaa, eikä asia liittynyt mitenkään tähän 3D:hen.

• fakta.
        RBS kirjoitti:

Joo latausnopeus, osumatarkuus ja paino on varmaan omaa luokaansa.

Ei eroa mitenkään normaalista kivääristä!

• Ihmettelenpä
        tappajannäkönen mies kirjoitti:

Mulle ei suostuttu myymään edes minkäänlaisia luoteja ilman tarkkaa henkilötietojen tarkistamista ja aseen hallussapitolupaa, kun kävin asiaa kysymässä eräästä pääkaupunkiseudulla sijaitsevasta urheilu- ja aseliikkeestä.
        Siitä on kyllä jo parisen vuotta aikaa, eikä asia liittynyt mitenkään tähän 3D:hen.

Kysyitkö varmasti vain luoteja, etkä patruunoita?

• Reload kirjoitti:

Kuten jo mainitsin, niin kaikki tarveaineet löytyy jostakin, eikä ruutiakaan tarvitse itse ryhtyä valmistamaan. Vaan minähän en ala täällä patruunanvalmistuksen neuvoja jakelemaan tämän tarkemmin.

• Reload
        Kairakettu kirjoitti:

Kuten jo mainitsin, niin kaikki tarveaineet löytyy jostakin, eikä ruutiakaan tarvitse itse ryhtyä valmistamaan. Vaan minähän en ala täällä patruunanvalmistuksen neuvoja jakelemaan tämän tarkemmin.

Niin löytyy nimittäin kaupasta. Ei niihin patruunoihin mikä tahansa ruuti käy kun niissä on eri palonopeudet. Jos laitat väärää ruutia, väärän määrän tai vääränpainoisen luodin yms..niin patruuna voi räjähtää silmille tai jäädä luoti piipuun. Esim Vihtavuorella on seuraavia ruuteja N310, N320, N330, N340, 3N37, N350, N105, N110, N120, N130, N133, N135, N140, N540, N150, N550, N160, N560, N165 ja N170 Sitten on vielä eri valmistajia joilla on omat ruutinsa Esim. Vihtavuori, Norma, Rottweil, Nobelsport, PB Clermont, IMR, Alliant, Hodgdon, Accurate ja W-W

• Reload kirjoitti:

Niin löytyy nimittäin kaupasta. Ei niihin patruunoihin mikä tahansa ruuti käy kun niissä on eri palonopeudet. Jos laitat väärää ruutia, väärän määrän tai vääränpainoisen luodin yms..niin patruuna voi räjähtää silmille tai jäädä luoti piipuun. Esim Vihtavuorella on seuraavia ruuteja N310, N320, N330, N340, 3N37, N350, N105, N110, N120, N130, N133, N135, N140, N540, N150, N550, N160, N560, N165 ja N170 Sitten on vielä eri valmistajia joilla on omat ruutinsa Esim. Vihtavuori, Norma, Rottweil, Nobelsport, PB Clermont, IMR, Alliant, Hodgdon, Accurate ja W-W

Tulostetun muoviaseen piippuun luoti tuskin ihan helposti jää.

Ei ne kakarana rakennetut aseetkaan silmille poksahtaneet, luodit tuli piipuista niin kuin pitikin. Eikä ne aseet räjähdä muutenkaan nykyisillä savuttomilla ruudeilla, mustaruuti kylläkin saattaa detonoida.

• Reload
        Kairakettu kirjoitti:

Tulostetun muoviaseen piippuun luoti tuskin ihan helposti jää.

Ei ne kakarana rakennetut aseetkaan silmille poksahtaneet, luodit tuli piipuista niin kuin pitikin. Eikä ne aseet räjähdä muutenkaan nykyisillä savuttomilla ruudeilla, mustaruuti kylläkin saattaa detonoida.

Me taidetaan puhua eri asioista. Sinä puhut leluaseista ja minä oikeista. Savuton ruuti palaa sitä nopeammin mitä kovempi paine on eli yli ja alilataus on vaarallinen Alilatauksella luoti ei jaksa lähteä irti hylsystä ja aiheutaa paineiskun jolloin loppu ruuti palaa räjähdysmäisesti. Itse olen harrastanut jälleenlatausta yli 20v että ei ehkä kannata väitellä näistä asioista.

• Reload kirjoitti:

Me taidetaan puhua eri asioista. Sinä puhut leluaseista ja minä oikeista. Savuton ruuti palaa sitä nopeammin mitä kovempi paine on eli yli ja alilataus on vaarallinen Alilatauksella luoti ei jaksa lähteä irti hylsystä ja aiheutaa paineiskun jolloin loppu ruuti palaa räjähdysmäisesti. Itse olen harrastanut jälleenlatausta yli 20v että ei ehkä kannata väitellä näistä asioista.

Eikös sulle ole vielä selvinnyt viestiketjun avauksen aloittajan aihekaan? "3D-tulostimella oma ASE"

Minä olen ottanut kantaa tässä ketjussa vain siihen, että kärkisorvia voidaan käyttää myös jyrsintään ja siihen, että patruunoita voidaan valmistaa helposti saatavilla olevista tarvikkeista.

Eli siis (rautalangasta) toimivan aseen voi valmistaa 3-D tulostimella ja siihen tarvittavat patruunat on myös helppo valmistaa itse yleisesti saatavilla olevista materiaaleista.

Tässä ketjun aloituksessa ei siis ole kyse mistään tarkkuusaseen valmistuksesta, eikä sen pitkäaikaisesta kestävyydestä. Mainituilla välineillä voidaan saada aikaiseksi ruutiase, jolla voidaan ampua ehkä vain kerran, tai muutaman kerran, mutta sellainen ase on kuitenkin mahdollista valmistaa ja saada pelotetta ja vahinkoa aikaiseksi. Kässäätkö?

• Reload
        Kairakettu kirjoitti:

Eikös sulle ole vielä selvinnyt viestiketjun avauksen aloittajan aihekaan? "3D-tulostimella oma ASE"

Minä olen ottanut kantaa tässä ketjussa vain siihen, että kärkisorvia voidaan käyttää myös jyrsintään ja siihen, että patruunoita voidaan valmistaa helposti saatavilla olevista tarvikkeista.

Eli siis (rautalangasta) toimivan aseen voi valmistaa 3-D tulostimella ja siihen tarvittavat patruunat on myös helppo valmistaa itse yleisesti saatavilla olevista materiaaleista.

Tässä ketjun aloituksessa ei siis ole kyse mistään tarkkuusaseen valmistuksesta, eikä sen pitkäaikaisesta kestävyydestä. Mainituilla välineillä voidaan saada aikaiseksi ruutiase, jolla voidaan ampua ehkä vain kerran, tai muutaman kerran, mutta sellainen ase on kuitenkin mahdollista valmistaa ja saada pelotetta ja vahinkoa aikaiseksi. Kässäätkö?

Ihan miten vaan jos haluat kutsua näitä sytytlanka mustaruutiviritelmiä ja hiuslakalla toimivia perunatykkejä aseiksi.

• Reload kirjoitti:

Ihan miten vaan jos haluat kutsua näitä sytytlanka mustaruutiviritelmiä ja hiuslakalla toimivia perunatykkejä aseiksi.

En tiedä mistä hiuslakka-perunatykeistä höpiset. Ihan oikealla nallilla ja ruudilla toimivasta aseesta minä olen puhunut.

• Merja 58 vee

Voiko tuolla tulostaa vibraattorin?

• Simo Siveä

Geishakuulat voit tehdä pesupalloista. Siihen ei tulostinta tarvita.

• Marjaana, 34 v.
        Simo Siveä kirjoitti:

Geishakuulat voit tehdä pesupalloista. Siihen ei tulostinta tarvita.

Minun pimppi on niin tiukka että tavalliset pesupallot on sinne aivan liian isoja, mutta golfpallot on just sopivia, kun vähän sormilla ensiks venyttää paikkoja.

• ölöläoppo

voi ja sen voi ampuakkin

• Sorvia ajanut

> nc-sorvari
      > Pistoolissa ei ole ainuttakaan sorvattua osaa...

Sorvia voi käyttää myös poraamiseen. Jos oikeasti olisit NC-sorvari niin tämän verran varmaan metallintyöstön alkeista olisi sinulla ammattikoululla kerrottu.

Kato selostusta täältä puumiesten oppaista, jos asia vaikka selkenisi.

"Kärkipylkkä (tai siirtopylkkä) on johteiden päällä liikkuva
      yleensä valuraudasta tehty kelkka, jossa on kammen avulla
      syötettävä pinoli. Pinoliin voidaan kiinnittää esimerkiksi
      poraistukka, jolloin pinolin syöttöliikkeen avulla voidaan
      porata reikä istukassa pyörivään kappaleeseen"
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Sorvi

• ylikoneistaja

Eiköhän noi porauksetkin suoriteta jyrsimellä.

Haluaisin nähdä kun kellottelet sitä piippua eli tod.näk. epäkeskeistä kappaletta 4-leukapakkaan kiinni jotta voit käyttää pinolia poraamiseen.

• Niinpä niin

Kyllä me ollaan tähänkin mennessä sorvattu pistoolin osat, esim
        iskuri on aika vaikee saada syntymään ilman sorvia,
        piipusta nyt puhumattakaan =)
        Rihlaaminen onkin sitten maku asia haluuko sen käsillä
        vääntää vai sorvilla avittaa =D

Sorvia voi käyttää myös poraamiseen. Jos oikeasti olisit NC-sorvari niin tämän verran varmaan metallintyöstön alkeista olisi sinulla ammattikoululla kerrottu.
        Sanoppa kuule muuta.

• 1122334455667788
        ylikoneistaja kirjoitti:

Eiköhän noi porauksetkin suoriteta jyrsimellä.

Haluaisin nähdä kun kellottelet sitä piippua eli tod.näk. epäkeskeistä kappaletta 4-leukapakkaan kiinni jotta voit käyttää pinolia poraamiseen.

Viinapullostakin saa korkin pois pistämällä korkin ruuvipenkin leukojen väliin kiinni ja pyörittämällä pulloa. ;-D

• lastu5
        Niinpä niin kirjoitti:

Kyllä me ollaan tähänkin mennessä sorvattu pistoolin osat, esim
        iskuri on aika vaikee saada syntymään ilman sorvia,
        piipusta nyt puhumattakaan =)
        Rihlaaminen onkin sitten maku asia haluuko sen käsillä
        vääntää vai sorvilla avittaa =D

Sanoppa kuule muuta.

Ei tarvitse olla edes NC-sorvari tai sorvin omistaja kun tuon tietää että sorvillakin voi porata. Vajaan satasen sijoituksella pääsee kokeilemaan metallintyöstöä kansalaisopistossa. Kaipa sielläkin voisi salavihkaa tehdä aseen osia, jos kurssin vetäjä ei tunne aseen osia.

• käpy-guard evp.

Saiskos panssarinyrkkiä tai muita ylikaliiberiaseita jyystettyä?

• turha3

Kuulemma jo nyt on ladattavissa netistä jonkinlaisia raketinheittimiä ja sinkoja. Niissä on se etu noihin kivääreihin ja pistooleihin verrattuna, että niihin ei tarvitse erikseen ostaa patruunoita, vaan räjähdys- ja polttoaineet voidaan tehdä siivouskaapin ja keittiön tarvikkeista. Iskureitakaan ei tarvita, vaan raketin laukaisee sähköisestä tupakansytyttimestä otettu osa.

En tosiaankaan suosittele. Kunhan totean.Onneksi parempien 3D-tulostimien yleistymiseen on vielä muutama vuosi, ja metalliosien tulostimien vielä 5-10 vuotta.

• triidiimaan

Jos pelottaa,voi tulostaa itselleen luotiliivit.Voi myös varmuudeksi kopioida itsestään muutaman varaminän jos liivit pettää.

• pistä paukkuen

Pommin rakentaminen on helpompaa.

• Perusaseistus

> Eiköhän noi porauksetkin suoriteta jyrsimellä.

Nythän on kyse ns. tussariluokan aseistuksen tekemisestä. Tehdään siis niillä työkaluilla mitä käsillä on.

Kotitarveaseentekijän työkalu tässä on porakone, ja siihen rautakaupasta haettava 5,6 mm poranterä.

Tällä saa jo aikaiseksi piipun jonka läpi 22 caliberin pienoiskiväärin paukku mukavasti kulkee.

Tässä kohtaa alkaa hiffata että toimintakuntoisen ja ampumiskelpoisen tussariaseen saa aikaiseksi yllättävänkin yksinkertaisilla työkaluilla. Ei tosiaan atrvii mitään 3D-tulostimia, joilla saa jonkin ampumakelvottoman 3D-muovipyssyn itselleen tulostettua.

• rauhan ja sosialismi

5.6 mm. ja muidenkin kaliiberien reikien hallussapito, valmistaminen ja maahantuonti on kriminalisoitava tai ainakin laitettava ankaraan kontrolliin sekä luvanvaraiseksi.

• Ostoksille

Mistä noita tulostimia saa ja mitä ne maksaa?

• ei tarvi ihmeitä

Ampumakelpoisen ruutitussarin saa rakennettua halvasta ilmakivääristä ja joistakin pienistä yksinkertaisista metalliosista.

• mitä maksaa

Onnistuuko auton tulostaminen?

• Onnistuu toki

Uuden auton hintaa moninkertaisella summalla ja vuosien vaivannäöllä.

Plus tyyppihyväksynnän prosessi ja prototyyppikatsastus jos meinaat saada auton tielle.

• Onnistuu toki kirjoitti:

Uuden auton hintaa moninkertaisella summalla ja vuosien vaivannäöllä.

Plus tyyppihyväksynnän prosessi ja prototyyppikatsastus jos meinaat saada auton tielle.

Näinhän se olisi. Jos meidän tehtaalla koneet vaihdettaisiin 3dlaser-tulostimiin, niin tehdas olisi kyllä aika pian konkassa, jos samoja töitä tehtäisiin. Esimerkkinä vaikkapa tuote jota teen nykyisin noin 100 kpl päivässä. Netistä selailemalla erään tehdaslaatuisen 3dlaser-tulostimen spekseillä tuottaisin korkeintaan 1 päivässä. Lisäksi lujuusominaisuudet olisivat huonommat ja se yksi kappale todennäköisesti palautettaisiin takaisin.

Itse kyllä uskon, että nuo 3d-tulostimet kyllä muutavat maailmaa, kunhan ne yleistyvät ihmisten pariin ja tulevat parempi laatuisiksi. Samalla ne kyllä luovat työttömyyttä, mutta sen vapautuneen ajan ihmiset voisivat käyttää omiin töihinsä.

• TIETTY!

toki. tulosta vain osa kerallaan ;-D

• käärmeenhäntäproblem

Pitäisi ensin tulostaa se 3D-printteri ja sitten sillä kaikki muu?

• onnistuneeko?

Voiko tuolla tulostaa pampun millä voi takoa järkeä hyysäreiden kalloon?

• Ei sitten millään

Semmosta ei ole vielä onnistuttu tekemään.

• mulla ei oo vielä
      • dsdsddsffff

tossa toinen malli

• 3dtulostaja

mä tulostin just tohon takapihalle hävittäjän

• Tarkennus

Laivan vai lentokoneen?

• rantarolexi1

Mä tulostin takapihalle ison uuden uima-altaan, jossa on kauniin turkoosin sininen vesikin. Pari tissimissiä pikku bikineissä tuli altaan reunalle kaupan päälle.

• P. Illu projekti

Kokeilin uutta tulostintani menestyksellä; Tulostin pillun, ihan hyvä siitä tuli, jopa hajukin muistuttaa aitoa, kylläpä nyt passaa posotella.

• saariston mies

Mitä jos tulostaisit kokonaisen naisen? Sehän se vasta hyvä olisi...päivällä talouskone ja yöllä patja. Onkohan tuollaisella tulostuksella sitten ihmisen oikeudet? Jos on niin sitähän ei sitten voi oikein käyttää. Jos taas ei niin siitähän saa sellaisen kivan ns. nukkeorjan...

• älä hätäile

Mullakin on keittiö täynnä teräaseita enkä ole puukottanut ketään. Armeijassakaan en ampunut ketään vaikka oli kuinka tilaisuuksia. Miten asefoobikot selittävät sen?

Olisiko sittenkin tärkeämpi kysymys, MIKSI kuin MILLÄ?

• BoxHead

Poistivat tiedoston, torrentteina löysin useamman kappaleen kuin tarvis. Nyt jäädään odottamaan sopevan hintasta tulostinta!

• mikko254

Kumma juttu että voisi tulostaa esineitä ja oikeita.Taitaa olla ihan huuhaa juttu

• Lempäälän Tarzan

Tosimies tekee itselleen pyssyn vaikka viilalla ja rautasahalla. Rautasahalla käydään hakemassa aluksi metrin pätkä ratakiskoa. Vanhasta Singerin poljettavasta ompelukoneesta tosimies vääntää kätevästi itselleen sorvin. Tämä ei ollut vitsi, vaan vanhaa afganistanilaista kansanperinnettä.

• PahaVastaanHYvä

Miksi ihminen haluaa yleensä aina valjastaa hyvän pahaksi. Uusi teknologia voisi palvella hyvää, mutta aina tulee paha kuvioihin, kuten nytkin aseet.

• rft6yuhio

Injektioneulat pitää kieltää koska huumeet!

• Mietippä vielä

Ei se nyt noin mene..Ilman sotia ei olisi morfiinia eikä
        oikeastaan mitään nykysikaista leikkaumenetelmiä tai työkaluja.
        Sota tuhoaa mutta sotaan investoidut rahat tulevat lopulta rauhan
        ajan työkaluiksi.Sotateollisuus on toiseksi suurin busines maailmalla ja sieltä saadaan aika paljon hyvää, kuten nyt tekosydän etc.

• Maailma ahdistaa

Minua pelottavat jo Teletapit, hernekeitto ja vanupuikot. Vauvatkin tuijottavat usein uhkaavasti. Nyt vielä tämä, eikö mikään riitä.

• sankkitussarin

tekee kuka vaan putkenpätkästä.Tarvii vain viilata sankkireikä.Ruutia saa salpietarista ja rikkiä ja hiiltä.Ei mitään uutta auringon alla

• 8+2

Täällä nämä tosimiehet kirjoittelee, entäs kun penska tulostaa tuollaisen aseen.
      Ei näytä kovin monimutkaiselta kapistukselta ja se yksikin laukaus riittää joko räjäyttämään tekeleen ampujan naamalle, tappamaan toisen tai huonoimmassa tilanteessa tapahtuu molemmat.
      Eikä luotien hankinta ole mikään ongelma.

Katsotaan mitä tulevaisuudessa tapahtuu valmistusohjeethan levisi jo ympäri nettiä.

• elesdii

Saako tuolla printattua huumeita?

• dfhfghdfhddgfh
    • arvokas tiedosto
      • 1+6

Valitettavasti ohje on jo levinnyt ympäri maailmaa.

• fghfghgfhgfhf
    • kooooou

mitä helevetes? kauanko tollasella edes uskaltaa ampua ennen kuin kosahtaa nassulle?
      naperot tietty tappaa jengiä tollasilla.. :)

• dfsgdfgdf

Väittävät että kaksisataa laukausta ammuttu ja menikö sittenkään rikki.

• Hollolan hurja
        dfsgdfgdf kirjoitti:

Väittävät että kaksisataa laukausta ammuttu ja menikö sittenkään rikki.

Vitun vässykät pelkää tuotakin, mutta jää huomaamatta, että joillakin ihmisillä on ase käsissä syntymästään. Meikä nostaa penkistä 150 kg, teen hauiskääntöjä 60 kilolla ja kun harrastan vielä kamppailulajeja niin nyrkiniskuni on kuolettava. Nyrkkini lähtee vähintään yhtä nopeasti kuin pistoolin luoti vaikkakin kantomatka ei ole pitkä.
        Että ei mjuta kuin tulostamaan.

• fggdfgf
        Hollolan hurja kirjoitti:

Vitun vässykät pelkää tuotakin, mutta jää huomaamatta, että joillakin ihmisillä on ase käsissä syntymästään. Meikä nostaa penkistä 150 kg, teen hauiskääntöjä 60 kilolla ja kun harrastan vielä kamppailulajeja niin nyrkiniskuni on kuolettava. Nyrkkini lähtee vähintään yhtä nopeasti kuin pistoolin luoti vaikkakin kantomatka ei ole pitkä.
        Että ei mjuta kuin tulostamaan.

Uho uho olet katsonut liikaa matrixia siinähän väistele luotia.
        :)
        Omituista ne jotka mainostaa voimiansa ovat vässyköitä.

• Hollolan hurja
        fggdfgf kirjoitti:

Uho uho olet katsonut liikaa matrixia siinähän väistele luotia.
        :)
        Omituista ne jotka mainostaa voimiansa ovat vässyköitä.

Ennenkuin muovipistooli on saatu laukaisukuntoon meikä on vääntänyt tyypiltä niskat taka-asentoon ja oon syönyt sen pistoolin.

Tuolla 3d tulostimella ainoa funktio on tulostaa hieromasauvoja.

• nii...

Mistäköhän muovista tuo on tehty?

Parhaat muovithan kyllä on erittäin lujia tavalliseen teräkseenkin verrattuna ainakin jossakin formaatissa, mutta olisko tuota semmoisesta tehty...

• eläköön ylläpito

No joo teknologia on suht hintavaa jos viitsit kyseistä innovaatiota seurata,
      eikä aseet ole vaaraksi koskaan olleet vaan se sormi mikä liipasinta hellästi rapsuttaa.Vaikka jollain tavalla saisitkin tuon laitteen ja aseen ja osaisit sen vielä kootakkin niin tarvitset vielä panoksia.
      Kun tällä hetkellä saat laittoman aseen ja patruunat 500 €
      ilman 300 000 € printteriä.

Joku varmaan kohta ehdottaa, että sit ei viranomaiset voi enää valvoa mutta suomessa kun seuraa tätä mallia niin se on, että seuraavaksi jos uhka jollakin tapaa tuosta nousisi, niin sitten takavarikoidaan printterit =)
      Vaatii noin aivokuolleen älykyyttä edes miettiä koko asiaa =D

• JIHAD!

Tomonen pitääkin hankkia itselle! :D Kiitos aloittaja. Ilman sinua en olisi tästä varmaan ikinä kuullutkaan.

• roskisrobo

3d sentään noin kallis ole kunnollisen saa halvemmallakin.
      Voisin testata tuon aseen rakentamisen/kokeilun mutta luultavasti jollain kaukolaukaisulla nurkan takaa.

Jos unohdetaan nuo aseet niin olisi erittäin mukava harrastus tulostaa jotain koristeita tai muuta sälää...
      Esim. jos pienoismalleja voisi tulostaa lentokoneista ja autoista se olis ihan kivaa ja sitten maalata ne.

• Ei se tulostus...

Mutta nuo 3d-tulostetut aseet on toistaiseksi aika epävarmoja ja voi olla riski jopa ampujalle itselleen. En nyt lähtisi vielä huolestumaan asiasta kovin paljoa. Mutta jahka tekniikka kehittyy, niin silloin kyllä voidaan alkaa tulostella toimivampiakin aseita.

Mutta huolestuttavampaa on se, että kuka tahansa voi netistä hakea pomminteko-ohjeita joilla kerrotaan miten kaupoissa myytävillä kaikkien ostettavissa olevilla tarvikkeilla voi rakentaa vaikka toimivan autopommin.

• clxlclclclclc

voi voi. Laitappa mulle linkki niistä pomminteko-ohjeista valintatalosta ostetuilla aineilla. Toi on niin urbaani legenda tuo "netistä löytyy pomminteko-ohjeet uikutiuikuti".

• drfdfgfg
        clxlclclclclc kirjoitti:

voi voi. Laitappa mulle linkki niistä pomminteko-ohjeista valintatalosta ostetuilla aineilla. Toi on niin urbaani legenda tuo "netistä löytyy pomminteko-ohjeet uikutiuikuti".

Kokeile darknettiä.

• hghxcxxc

• 5 min googletus

• ei kovin vaikeeta
        clxlclclclclc kirjoitti:

Laita googleen "anarchist cookbook"...

• Löytyy helposti

• bnäå

• 7+8
      • Aseseppä

Tai enemmän.

http://www.youtube.com/watch?v=SZRUpmMIQy8

Jos vaan joku viitsisi tuntea aseita enemmän ja miettiä mitä
        kaikkea muuta hilpettä tuolla on mitä ei voi tulostaa. Olen joskus ihan muissa aiheissa koittanut luoda esim tietynlaista palautinjousta ja voin kertoa,
        ettei se niin vaan onnistu. Ylipäätään aseen muodot ja tukist ja muut saat tehtyä vaikka puusta ja jospa puusta saa jos halua on tehtyä aseen,
        mutta se määrä toiminta häiriöitä mikä tulee niin terve.
        Sen lisäksi olisi hyvä aidosti miettiä mitä tuollaiseen aseeseen mahtuu sisälle. Mikää AR-15 kuoret ei tee siitä vielä asetta, tietäistte sen määrän hilpettä mikä tuolla on kynsiä ja muuta jousta ja mäntää & kuulalaakeria.

• aseseppä
        Aseseppä kirjoitti:

Tai enemmän.

http://www.youtube.com/watch?v=SZRUpmMIQy8

Jos vaan joku viitsisi tuntea aseita enemmän ja miettiä mitä
        kaikkea muuta hilpettä tuolla on mitä ei voi tulostaa. Olen joskus ihan muissa aiheissa koittanut luoda esim tietynlaista palautinjousta ja voin kertoa,
        ettei se niin vaan onnistu. Ylipäätään aseen muodot ja tukist ja muut saat tehtyä vaikka puusta ja jospa puusta saa jos halua on tehtyä aseen,
        mutta se määrä toiminta häiriöitä mikä tulee niin terve.
        Sen lisäksi olisi hyvä aidosti miettiä mitä tuollaiseen aseeseen mahtuu sisälle. Mikää AR-15 kuoret ei tee siitä vielä asetta, tietäistte sen määrän hilpettä mikä tuolla on kynsiä ja muuta jousta ja mäntää & kuulalaakeria.

Jos nyt otan tästä kassakaapista esim tämän Ruger Mk2:sen ja puran sen lusitimen atomeiksi, niin tämä ase on oikeastaan pelkistetyin mitä voi
        aseesta tehdä. Puoli automaatti... Pelkkä lusitin pitää sisällään itsensä
        mukaan luettuna seitsämän osaa joista vain yksi on mahdollista
        printata loppujen pitää olla metallia. =)

• metallia1

Helpommalla ja halvemmalla saa, jos vie ohjelman cnc koneistajalle.

• sorvari sorvaa

kyllä nyky tekniikalla voi ohjelmoida,sorvin ja tehdä oikea toimiva ase,se on erijuttu kuka sen osaa ohjelmoida.ei ainakaan sorvista ymmärtämätön

• Ihme ja kumma

Joo, kyllähän sitä voi rahamies ostaa vaikka koneistuskeskuksen ja kappas kummaa, sillä voi tehdä sarjatuotantona toimivia rynnäkkökivääreitä. Esim. AK-47:n piirustukset löytyvät helposti netistä. Jopa halvalla käsin ohjattavalla sorvilla voi tehdä itse metallista paljon kestävämpiä aseita kuin tuollainen 3d-printterillä tehty muovilelu, jos vain osaa sorvia käyttää. Ei tuossa siis ole mitään ihmeellistä. Aseen on voinut aina tehdä periaatteessa kuka tahansa, se on vain laitonta.

• kimmo kikuli

Ovenkahvastakin saa tehtyä kertalaukeavan aseen.
      Netissä on uskomaton määrä kaikenlaista "pikkukivaa" ohjetta.Muunmuassa CIA:n opas eri metodeista ottaa ihmiseltä nirri pois.
      Kirjassa on esimerkiksi ohjeet siihen miten ihmisen virtsasta (kyllä,kusesta..) saa keiteltyä räjähdettä.

Sellaista kukkahattutätiä ei ole olemassakaan joka saa kaikki aseet kitkettyä pois.Ihminen kun tekee niitä lisää mistä vaan.Pommeja, aseita yms.
      Käsittääkseni muuten on laitonta linkkailla mitään ohjeistuksia miten näitä edellämainittuja rakennellaan yms. Ihan vinkkinä vaan heille jotka niitä linkkaavat.

3D tulostimet ovat vanha juttu.Uutisella saatiin vain myytyä roskalehteä kukkahattutädeille, ei muuta.

Myyrmannin pommipoikakin otti ohjeensa netistä.Koko netti pitäisi sulkea välittömästi jotta vastaava paska vähenisi.

Asemussutuksen sijaan tulisi patruunat ja niiden valmistukseen tarvittavat välineet säädellä hyvin tarkasti.

Ase, on vain laite jolla se patruuna laukaistaan.

• m,.ööööö

heti pissa hellalle kun ajattelin sen säästää lipposenpaskan haudalle

• sooo simple

Kuka vaan voi ostaa lannotteita ja bensaa, Reppu täynnä suuren ihmisjoukon keskellä tuollainen tekee pahaa jälkeä. Ok, kuolee ehkä itsekkin, mutta ei ole monimutkaista.

• Raemo

Kävin ameriikassa ja mukana oli kuva nuoruuden rakastetustani vähissä vaatteissa. (-70 luvulta). Menin tulostimia valmistavaan tehtaaseen ja kysyin: pystyttekö tulostamaan tämän kuvan mukaisen neidon pehmoisesta aineesta? Tottakai sanoi mies amerikan kielellä. Montako aukkoa laitetaan? Kaks riittää, sanoin. Ukko naputteli tovin, kone hyrisi ja pian putkahti ihana neitoni ulos koneesta. Ompa mukava kun sain lopulta sen jonka halusin. Eläköön tekniikka!

• mn,.ööööööö

3 kuuluu olla

• Raemo
        mn,.ööööööö kirjoitti:

3 kuuluu olla

Eikä tarvii, yks oikeen makia piisaa... Kohtpuoliin lähen kotseuvullein ja vieree istumaan laitan 3 D tulostetun nuoruuven rakastettunj, joka minut sillo hylkäs. Ajelen kylillä ristiinrastiin, että kopea entinen morsmaikku ja sen kamut varmasti näkköö. Niim männää, jot piät vuan keikkasoo.... kiusa se om piennii kiusa.

• pummmmmmmmmmm2013

Lelu........

Mä tulostan atomipommin.....

• jenkkivinkkeli
    • Aseita mulle heti ny

Mäkin haluun! Onko kellään laittaa linkkiä, mistä noi ohjeet voi ladata?

Heti kun joskus vuosien kuluttua, kun 3D-printterien hinnat laskee halpistasolle, niin että viitsin ostaa, tulostan ensimmäisenä aseen itselleni!

Ovat muuten söpöjä lelunnäköisiä muoviaseita noi 3D-printterillä tulostetut pyssyt!

• mikä avuksi?

Yritin tulostaa aseen omalla printterillä Paperi tulee ulos ihan litteänä kuten ennenkin.

• lol.

:DDDDDDDD

• fffffffffff

Hassua että tässä nyt käy vähän niin, että kun aletaan huutamaan 3D-printterien ja muovisten aseiden vaaralisuudesta, ihmiset löytävät vieläkin parempia ja helpompia keinoja aseiden tekemisiin (paineilmakuula-aseet)

• Militantti Antti

Ei ole pelkoavielä noista aseista! Leluja ne ovat. Eikä tässäole enää mitään uuta ollut pitkiin aikoihin: onhan noita 3-D- työstöasmiaollut jo vuosikaudet. NIILLÄ voi tehdä oikeita aseita!

• Jeebus2

sillä voisi tulostaa myös Jeesuksen jos ei malta enää odottaa hänen paluutaan.

• ei kestä

taitaa muoviaseen piippu lerpsahtaa jo ekan laukauksen jälkeen?

• Teppo 49

Printtaisn itselleni avomielisen gayn.

• cia sucks

Tulostin juuri atomipommin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe