Olen monille ruuanlisäaineille ja keinomakeille eriitäin herkästi reagoiva. Nyt söin Prednisolon 20 mg polymyalgiaan. Puolentoista viikon käytön jälkeen kurkku turposi, ja sen limakalvo pienillä haavoilla. Oikean keuhkon yläosa on kuin tulessa, ei tahdo voida vetää sisään ilmmaa. sisäänhengitys vinkuu, ja kehkoissa on liimamaista ,sitkeää limaa. Nenä myös tukossa. Samanlainen reagtio tuli pari vuotta sitten sok.lääkkeestä Januvia 100mg.Viikon sitä syötyäni tuli rajuina em.oireet. Miten saisin tietää, mikä on se kemiallinen yhdiste, mikä on ainaskin noissa em. lääkkeissä??Ongelma on, etten uskalla laittaa mitään pilleriä suuhuni, ennekuin saisin selvyyden, mikä aiheuttaa näin rajut hengitysongelmat!
Lääkeaineallergia?
2
154
Vastaukset
- teija.dunder
Lääkeaineallergioita selvitellään keskussairaaloiden ihotautien poliklinikoilla esim verikokein, ihopistokokein, intrakutaanikokein ym. Näihin tutkimuksiin tarvitaan lähete esim terveyskeskuksesta/työterveyshuollosta tai hoitavasta yksiköstä.
Ensinnäkin suosittelen vahvasti kemiallisten/keinotekoisten tuotteiden nauttimista, suosittelen maailman terveellisintä valiota joka on kasvis/vegaani.
Sitten suosittelen yhtä vahvasti lukemaan postaukseni erittäin ennennäkemättömän vahvasti koivuallergia-aallosta tänä vuonna. (esim kirjoittaja "Allergiaa") jossa olen yksityiskohtaisesti selittänyt mitä tiedän tähän asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481271- 1581087
- 61952
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli179757Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756- 8742
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11729
- 346708
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78665