Poliisi tai vartijat tappoivat miehen, Viikin Prisma Hki

Ostakaa Prismoissa

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201305060171321_uu.shtml
Mies kuoli poliisin käsiin ostoskeskuksessa

Maanantai 6.5.2013 klo 17.13

Poliisi tutkii Viikin ostoskeskuksessa Helsingissä sattunutta kuolemantapausta.

Poliisi sai noin kello 14 aikaan maanantaina hälytyksen Helsingin Viikissä sijaitsevaan ostoskeskukseen, jossa järjestyksenvalvojat olivat ottaneet kiinni noin 30-vuotiaan miehen häiriökäytöksen takia.

Mies oli järjestyksenvalvojien hallussa, kun poliisi tuli paikalle. Kun poliisi otti miehen haltuun, tämä meni elottomaksi. Elvytyksestä huolimatta mies menehtyi.

Asiaa tutkitaan kuolemansyyntutkintana. Koska mies menehtyi ollessaan poliisin hallussa, asian tutkinta on siirretty Helsingin poliisilaitokselta Itä-Uudenmaan poliisilaitokselle.

IL

PS. Siis riittää pahoinpitelyyn ja jopa näin tappoon asti jos koetaan ''häiritseväksi'' - syystä tai toisesta jossa joutuu hankaukseen asioidessaan tms. ja mm. juuri ammattitaidottomien vartijoiden ja poliisin kynsiin!
"Sanonta asiakas on AINA VÄÄRÄSSÄ", on enemmän totta nykyään kuin päinvastainen sanonta aikaisemmin tässä maassa kun asiakkaan mielipiden ja ääneenkin sanottua kertomaa kunnioitettiin vaikka olisi ollutkin väärässä!
Nyt turpiin vaan ja onnea jos henki säilyy!

HOK-Elannossa on alkanut ''asiakasomistajapäivät''... mutta älkää kuvitelko oeltte S-marketeissa tai PRISMOISSA oikeutettuja johonkin omaan mielipiteseen - se koetan HÄIRIÖKSI ja oikeudeksi poistaa henkilö tiloista väkivallan kenoin, osapuolia kuulematta johon mm. Tuhatiimi ym. yhtiöt ovat erikoistuneet Suomesa!

Riittää kun käytte n. 40h vartijakurssin ja olette ihmistä vihaava luonne pärjäätte mainiosti vartijoina jopa poliisina samoin eväin!

3

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosimies.

Paskanko väliä jollain narkkarilla, parempi että kuolikin ei ole enää häiriöksi.

• PRISMA!

S-ryhmän PRISMA on Vapaamuurarien pyramidipaholaisen logojen alla kulkeva kaupparyhmä. Kierrä PRISMA kaukaa.

• Voi kunpa

tällaisia uutisia olisi kymmenen päivässä,)

Die white trash!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe