räyhien taivasta!
Kuvailkaa
3
110
Vastaukset
- Reiska
ekaksi, sinne ei muut (onneksi) pääse, kun ne eivät ole siihen mestaan suurherran valitsemia. Siellä on ajoittain kova tappelu käynnissä kun jotkut vahingossa valitut karjut alkavat kyllästyä ikuiseen virrenveisuuseen ja tahtovat alas katsomaan eläviä naisia. Tappelua lukuunottamatta siellä on helvetin tylsää.
- vox paganorum
Hehän sanovat että helvetissä on tulikuumaa.
Helissä taasen on jääkylmää ja sinne me pohjoiset pakanat emme halua palelemaan...
Valhallassa on varmasti lämpöistä kuin kesällä aina on....
Siispä kristittyjen taivaassa on vilpoista... - maija
sellainen kun nyt tuo touhu tuolla hellarit palstalla on...ei päästetä läpi ja haukutaan muuksi kun on siis taitaa itse haukkuja haukkua minua itsekseen...en minä tajua...sairasta touhua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249