Tarvisin apua, perustin tässä facebookin kirppiksen (suljetun ryhmän) ongelmana on se että sitä ei löydy selaimesta , miten saan sen selaimeen että kaikki löytävät sen jotka hakevat kirppareita? Kiitos paljon.
Vastaukset 8
- kirppistäti
Eikö kukaan tiedä?
- kirrpistäti
Eikö kukaan osaa auttaa?
- kiihottunutLERSSI
mulla ois munaa antaa
- p3nis seppo
Sairastan Diabetestä, harrastan parkouria ja teatteria. Olen jo ala aste iässä kirjoitellut omia sanoituksia jne. tähän mennessä olen tehnyt yhteensä 3 kunnollista sanoitusta. Olen myös hieman masentunut mutta olen päässyt ystävieni avulla pois siitä. Masennuin uudestaan kun tyttöystäväni petti minua parhaan kaverini kanssa. En ole jutellut hänelle sen jälkeen. 2 viikkoa tapahtuneen jälkeen erosimme. Vitutti hieman kun Olin luvannut opetella soittamaan kitaralla erään biisin hänelle ja sitten kun olin opetellut sen n. 50% niin sain selville pettämisen. Teatteria olen harrastanut 6 vuotta ja olen saanut koulussa sen takia Homon leiman mutten välitä siitä nimittäin pidän teatterista enkä halua luopua siitä
- HANKI ELÄMÄ
Aha! joskus olis hyvä hankkia elämä, te kurjat paskat.
- kirppistäti
Eikö kukaan oikeasti tiedä?
- kirppistäti
Up!
- Kapa_1231
Löytyy Facebookin omista ryhmistä, kait asetukset välilehden kautta. Ei liity selaimeen mitenkään. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561