Otin selvää ihan googlettamalla ja kävi ilmi, että Palatsiseurakunnan johdossa ja perustajajäsenissä oli Markku Koivisto ja että liike joutui jättämään leffateatteritilansa velkaantumisen vuoksi. Onko Palatsi helluntainen vai yhteiskristillinen liike, siitä oli montaa versiota.
Innostuin asiasta. Ja ei, en ole se mystinen "Ammi" siitä toisesta ketjusta vaan vain utelias siitä, millaisia kokouksia siellä leffateatterissa pidettiin, paraniko porukkaa, oliko teologia helluntailaista vai uuskarismaattista muuta juttua? Kävikö kukaan teistä siellä? Luin, että ainakin ylistys bändit harjoittelivat paljon ja että musiikki oli korkeatasoista. Ketä siellä lauloi, soitti, ketä saarnasi? Millaisin saavutuksin? Luin, että ainakin Meller on siellä joskus ollut, mutta se jäi yhteen kertaan, miksi näin? Ketä siellä oli töissä? Millainen paikka se oli, paitsi puitteiltaan varmasti tosi makee.
Itse en uskaltanut sinne koskaan mennä, koska sillä oli silloin lahkon maine, mitä kuulin siis. Olisinko ollut liian ennakkoluuloinen kuitenkin? Millaisia tyyppejä ja nimiä siellä oli? Löysivätkö he uuden seurakunnan kun edellinen lähti alta?
Mitä mieltä itse olette kyseisestä paikasta, jotka olette siellä olleet?
Mikä seurakunta tää Palatsi on? Helluntailainen?
2
767
Vastaukset
- evangeliinah*
Vaikuttaa siltä, että etsiydyt aina sinne, minne ei pitäisi. Et etsi Jumalaa, etkä Jeesusta Kristusta, vaan uskonnollista viihdettä, kadotat sielusi. Olet hurmioitunut Lopun ajan eksytyksistä, eikä mikään varoita sinua, sillä ensisijainen sinulta puuttuu: sinun tulisi uudestisyntyä Ylhäältä. Olet ilmeisesti nk. käännynnäinen. Turhaan juokset harhaopettajista toisiin, he eivät tuo sinulle pelastusta, vaan joudut heidän mukanansa kadotukseen. Eivät he vahingossa johda harhaan, kyllä he tietävät, mitä he tekevät. Heidän takanaan seisoo itse Antikristus.
Jos haluat pelastua, etsi Ristin Tie. Se on kaita tie ja harvat sen löytävät. - Annnu
Tampereella on omat Helluntaiseurakuntansa, ei tämä niihin liity...
http://palatsi.net/?sid=12
Ihania ihmisiä siellä ainakin käy, rakkaus ja lämpö on käsinkosketeltava!
Mutta älä usko mitä muut puhuvat, mene ja katso itse!
Osoitteessa Väinölänkatu 26 on vielä parina sunnuntaina ennen kesätaukoa mahdollisuus päästä klo 16 alkavaan tilaisuuteen mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741