Tätä kirjoitusta ei saa poistaa
Kuka täällä on oikein häirikkö? Tätä sopii kysyä? Nyt kommunistit syyttävät minua häiriköksi ja poistavat kaikki minun kirjoitukset. No heitä tietysti häiritsee se että minä tuon yleiseen tietoisuuteen kommunisteille kiusallisia asioita mistä he haluaisivat vaieta. Mutta yrittääkö häirikkö koskaan hieroa sopua? EI. Ja minä olen yrittänyt esim. arskan kanssa hieroa sovintoa jo pitkään, mutta hänelle se ei käy kuten ei käy koskaan mikään sovinnon hieronta kommunisteille eikä ay-liikkeelle. Nyt taas se nähdään tupo neuvotteluissa onko ay väellä mitään vastaan tulemisen edellytyksiä että saataisiin Suomen työvoima kustannuksia kohtuullistettua ja työ aikaa pidennettyä kohtuulliseksi. Näin saataisiin työllisyys turvattua täällä korkean kustannuksen ja korkean verotuksen maassa.
Sitten asiaan. Minä olen kokoajan esittänyt arskalle että hän puhuttelisi minua oikealla nimellä tai jos se ei käy hän voisi olla käyttämättä nimeä ollenkaan, mutta tämä ei arskalle käy vaan hän kaiken aikaa nimittelee minua milloin "sarjamieheksi" tai "saatananmieheksi" ym. Yleensä on hyvä tapa olla käyttämättä toisesta henkilöstä loukkaavaa nimeä mikä loukkaa toista henkilöä. Mutta miksi arska kuitenkin tekee näin vaikka hän yrittää välillä esiintyä "herrasmiehenä" (mitä kommunisti ei koskaan ole) ja kuitenkin hän käyttää minusta loukkaavaa nimitystä. Minä olen kokoajan valittanut arskan käyttäytymisestä sekä ylläpidolle että foorumin sheriffille (mikä on arska, mutta käyttää nimeä jack white) mutta tuloksetta sillä he uskovat tuota varsinausta häirikköä enemmän kuin minua. Ja tämän vuoksi aloitettiin jo viime keväänä kaikkien minun kirjoitusten poistaminen täältä ja monelta muultakin foorumilta ja todennäköinen syy oli se että minun piti ilmoittaa Vapaussodan voiton paraateista mutta kaikki kirjoitukset silloin poistettiin.
Kuka on häirikkö? Kyllä asiasta ollaan varmasti kaikki yksimielisiä että se on arska ja ylläpito täällä ainoastaan kommunistit voivat syyttää minua häiriköksi ei muut. Rehelliset Porvarit ovat kyllä puolellani ja kaikki Pohjanmaalaiset ja Vapaussodan veteraanit ja Talvi ja jatkosodan veteraanit ovat puolellani.
Tätä kirjoitusta ei saa poistaa missään tapauksessa
3
206
Vastaukset
- Epäilijä
Eikö teille riittänyt Arskan kanssa kun taannoin setvitte välejänne Historia-palstalla? Nyt olette tulleet tännekin horisemaan jonninjoutavuuksianne. Etsikää nyt joku teidänkaltaisten lapsenmielisten palsta jossa voitte telmiä rauhassa. Esim. Romano-palsta voisi olla teille aikas hyvä vaihtoehto...
- Minä
Sinä. Spämmääjä, jolla ei ole mitään asiaa.
- surffailija
Niihin ei ole juurikaan lisättävää: Diagnoosi sanamiehestä
Kirjoittanut: psykiatri, 10.5.2004 klo 15.37
Kyseessä n.55-vuotias ankaran uskonnollisen kotikasvatuksen saanut hyvin obeesi mieshenkilö. Syntyisin pienestä keskipohjalaiskylästä jossa asunut sukunsa kanssa koko ikänsä. Koulunkäynnin joutunut lopettamaan oppimishäiriöiden vuoksi (syynä luultavasti sisäsiittoinen sukurasite) jo 14-vuotiaana ja siitä lähtien tehnyt ankaraa ruumiillista työtä. Nuoruudessaan ja varhaisaikuisena sanamiehellä oli useita vastoinkäymisiä johtuen siitä, että hän ei pystynyt käymään armeijaa loppuun vuoteen kastelun vuoksi eikä pystynyt poikkeavan ulkonäkönsä ja etenkin naisiin suuntautuvan agressivisuutensa vuoksi solmimaan suhteita vastakkaiseen sukupuoleen. Miehiin hän ei agressiivisuttaan juurikaan ole kohdistanut kotikylällään useiden nuoruudessaan kokemiensa selkäsaunojen vuoksi. Tästä on hänelle kehittynyt vuosien saatossa raju persoonallisuuhäiriö. Ongelmat lisääntyneet noin vuosi sitten hänen saatuaan vanhalta äidiltään (jonka kanssa asuu) lahjaksi tietokoneen ja käytyään muutaman kansalaisopiston ilmaisen atk-kurssin. Havaittuaan internet-keskustelusivujen kautta vaikuttamismahdollisuutensa sanamiehen rajatila-persoonallisuushäiriö on muuttunut megalomaaniseksi skitsofreniaksi jota sävyttää paranoidiset luulot muista ihmisistä. Tässä vaiheessa tämä sairaus riehuu hyvin pahana koska ristiriidat hyvin voimakkaat. Toisaalta tutkittava haluaa esiintyä mahtavana auktoriteettina jota kuvaa hyvin tämä lauseensa "kun käyttää esim. Suuresta Sanamiehestä sellaista nimeä mikä loukaa Sanamiestä", ja kun hän ei saa täällä sitä kunnioitusta jota sairaassa mielessään haluaa hän saa verbaalisia raivonpurkauksia joissa esiintyy verta tihkuavia uhkailuja muita kirjoittajia kohtaan. Toisaalta sanamiehen älylliset kyvyt mielipiteen tuottamisessa kirjoitettuun muotoon eivät riitä ylläpitämään sitä kuvaa jota hän haluaisi itsestään pitää. Hän ei pysty tuottamaan itsenäistä tekstiä vaan kopioi mielipiteensä muiden kirjoituksista höystäen niitä muutamilla omilla lauseillaan jotka kuitenkin alkeellisista kirjoitusvirheistä johtuen helposti tunnistettavissa.
Ylläolevaan viitaten katson, että tutkittava kärsii mielisairaudesta jonka parannettavuus-ennuste on suoraan riippuvainen siitä kuinka nopeasti hän hakeutuu hoitoon.
Toinen mielipide
Kirjoittanut: toinen psykiatri, 10.5.2004 klo 16.13
Olen diagnoosistasi samaa mieltä muutamaa poikeusta lukuunottamatta. Minusta kyseessä on 17-25-vuotias ankaran uskonnollisen kotikasvatuksen saanut mieshenkilö joka on kärsinyt henkisestä ja fyysisestä kurituksesta lapsesta saakka. Tällä kurituksella on ollut tarkoitus takoa päähän "pohojalaasia" aatteita ja internettiin päästyään sanamies on ollut hyvin järkyttynyt huomattuaan, että toisenlaisiakin totuuksia, eli hänen mielestään valheita, esiintyy.
Näitä "valheita" vastaan sanamies on valjastanut itsensä "Suuren Sanamiehen" viittaan ja käy taistoon pelottomasti internetin anonyymiteetti kilpenään. Aseista tehokkaimpina hänellä on käytössään uhkaukset "puukosta selkään" ja "ip-osoitteen jäljittämiset" joihin hän ilmiselvästi uskoo itse, joskaan kukaan muu ei niin tee, mutta sitä hän ei tunnusta itselleen. Tuo "puukosta selkään" ilmaisee tahattomasti sen, ettei sanamiehellä ole rohkeutta kohdata ongelmiaan ja totuutta kasvotusten, vaan hän pakenee toistamalla itseään ja julistamalla kirjoittamansa "kiistämätömäksi totuudeksi", jota vastaan kenenkään on turha yrittää argumentoida.
Sanamiehen multipersoonallisuus on selvästi havaittavissa viesteissä, joissa hän itse vastaa itselleen itseään kehuen, koska kukaan muu ei ymmärrä tehdä niin.
Olen samaa mieltä, että oireilu viittaa alkavaan mielisairauteen, johon olisi syytä hakea hoitoa ennen kuin tila pahenee.
Kolmas diagnoosi
Kirjoittanut: Dr., 10.5.2004 klo 16.41
Kyseessähän on ihan selvästi provoilutarkoituksessa näille sivuille kirjoitteleva nuori tai nuoret, joiden mielestä on hauskaa saada ihmiset tarttumaan syöttiin ja osallistumaan keskusteluun, joka on tarkoituksellisesti erittäin hyökkäävää ja agressiivista.
Tai sitten ei.
Siinä tapauksessa on kyse erittäin vakavasta ja parantumattomasta persoonallisuushäiriöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153329
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061577Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251075Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789