...nimesi oli kait Kari? Nähtiin muutaman kerran ja olet jäänyt jotenkin nyt mieleen kummittelemaan!?!
Ps. nähtiin kaupassa ja Zonessa
Sinä mies viikolla 12 Rukalla...
10
377
Vastaukset
- No HöH
Olen edelleen siinä samassa kaupassa, käsi jumissa pulloautomaatissa.
Sait niin minut häkeltymään kun törmättiin yllättäin.
Niin, ja nimeni on Karim!!- mari kyselee
miten aatelit jatkaa elämää käsi pulloautomaatissa, sehän on hankala seuralainen käsipuolessa raahattavana, nainen olisi vähän helpompi
- ökkö
karimin voi toiseln käden sormella kaivaa nokkaa ja kuvitella että se on siellä ihanassa paikassa
- K arim
Joo, laitan sen sitte sinne ku oon antanu pulloautomaatille nyrkkipanon loppuun.
- J-P
Anna lisää tuntomerkkejä aloittaja. Saatan tietää henkilön.
- -m-
Semmonen hymyileväinen lyhyet hiukset =)... sen kaveri oli Tarmo tai jotain?!?
- 45-20
Aaaaaaaaaaaaaaa sehän on ollut The Situation. Mike on hyvä jätkä!
- Onko 10cm?
Mikellä ei kauhean iso ole?
- pee4
Onko 10cm? kirjoitti:
Mikellä ei kauhean iso ole?
Nii joo Mike Sierra??
- fgyohyu
joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477