missä suurvoittajat

asdasdas2

kukaan veikkauksen peleistä suurvoittoja napannut ei koskaan ole ilmoittanut mitään voittavansa.. legendaa siis kaikki suurvoitot. mot.

24

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhät kyykkyyn

      Me ollaan aika hiljakseen, pysyy pummit loitolla....

    • rofl,,,

      heitä ei ole olemassa, pölvästi edellä ;)

    • hys hyys

      Missäs sen olisi pitänyt ilmoittaa? tällä sivulla vai lähettää sulle oikein kirje kotiin?

    • viileitävattuja

      Kaikki pitäs olla julkista tietoa kuka voittaa ja paljonko. Ensimmäisenä saatava loppumaan se, että viranomaiset valvovat itseään.

    • sammaa mieltä

      Oikeassa olet, se on saatava loppumaan. Lottoarvonnassakin samat valvojat laittavat ne pallot siihen koneeseen ja sitten muka valvovat jotain - mitä ne valvoo, itteensä, että ovat laittaneet oikean määrän palloja koneeseen. Joku koearvontakin kuulemma suoritetaan vielä ennen varsinaista ja ne rivit joita pelattu ovat olleet heidän tiedostoissaan ennen kuin se "arvonta" näytetään telkkarissa. Jo on touhua!!! Ja kansa uskoo.

      Kenossakin numerot 4, 15, 34, 67 ja 70 jo kolmannen kerran peräkkäin, ensin tietokoneella, sitten palloilla ja taas tietokoneella. Ja näin on jatkuvasti, Tosi uskottavaa. 70 numeroa, joista muka arvontaan kahdella eri tavalla ja osuu samat numerot jatkuvasti päivällä ja illalla.

      • Sama numero

        No olisit uskonut jo kolmannella kerralla ja laittanut noi samat numerot, siinä olisi ollut hyvä pohja täysosumaan: " Kenossakin numerot 4, 15, 34, 67 ja 70 jo kolmannen kerran peräkkäin "


      • Hölömöööö !

        Laita ny sitte ihmeessä ne samat numerot, senkin tupauuno. Loppuu itku ja hammastenkiristely.


    • Hannu X Hanhi

      Voitin 1975 200 000 markkaa Vakiossa ja 1989 500 000 markkaa lotossa, mutta silloin ei ollut vielä internettiä. Tässä näin kerron voittaneeni suurvoittoja.

      • yey4

        niiltä ajoilta ne voittajat ovatkin. Silloin ei ollut nykyistä feikkaamisjärjestelmää laajudessaan, jossa on yhteinen tietokanta josta valitaan epäsuosiolliset numerot pelaajien kannalta.


    • on kokkeiltu jo

      Ja jos laitat samat numerot niin ei varmasti tule, tietokone tietää ja ennen arvontaa pelatut rivit katotaan. Näin on aina, kokeiltu on ja vierestä viedään.

      • 9+1

        Kokkeilepa sillein, että täytät kupongin, mutta et vie sitä ärrälle. Tarkista olisiko tullut päävoitto, kun tietokone ei tiennyt sinun riviäsi.


      • kahtellaanpas
        9+1 kirjoitti:

        Kokkeilepa sillein, että täytät kupongin, mutta et vie sitä ärrälle. Tarkista olisiko tullut päävoitto, kun tietokone ei tiennyt sinun riviäsi.

        Luuletko tai etkö ole kuullut että tätä on tehty vaikka kuinka ja paljon ja juuri sillä taalla siellä toimitaan eli jos et vie riviä niin ihan varmaan siinä on numerot oikein mutta jos viet niin vierestä tulee tai jos on veikannut monta riviä 1-10 tai 10-20 niin just jetsulleen numerot noilta väleiltä puuttuvat kokonaan. Sata ja tuhat kertaa nähty. Voit olla varma että nyt päiväkenossa 12- 22 väli puuttuu tai siinä on korkeintaan 3 tai 4 numeroa.


      • klaavakruunu
        kahtellaanpas kirjoitti:

        Luuletko tai etkö ole kuullut että tätä on tehty vaikka kuinka ja paljon ja juuri sillä taalla siellä toimitaan eli jos et vie riviä niin ihan varmaan siinä on numerot oikein mutta jos viet niin vierestä tulee tai jos on veikannut monta riviä 1-10 tai 10-20 niin just jetsulleen numerot noilta väleiltä puuttuvat kokonaan. Sata ja tuhat kertaa nähty. Voit olla varma että nyt päiväkenossa 12- 22 väli puuttuu tai siinä on korkeintaan 3 tai 4 numeroa.

        "Voit olla varma että nyt päiväkenossa 12- 22 väli puuttuu tai siinä on korkeintaan 3 tai 4 numeroa."

        Tuo on helppo arvata, jompikumpi toteutuu melkovarmasti:)))))


      • Ricos ei kannata
        kahtellaanpas kirjoitti:

        Luuletko tai etkö ole kuullut että tätä on tehty vaikka kuinka ja paljon ja juuri sillä taalla siellä toimitaan eli jos et vie riviä niin ihan varmaan siinä on numerot oikein mutta jos viet niin vierestä tulee tai jos on veikannut monta riviä 1-10 tai 10-20 niin just jetsulleen numerot noilta väleiltä puuttuvat kokonaan. Sata ja tuhat kertaa nähty. Voit olla varma että nyt päiväkenossa 12- 22 väli puuttuu tai siinä on korkeintaan 3 tai 4 numeroa.

        No tuohan on ihan selvä juttu! Tee rikosilmoitus poliisille että Veikkaus huijaa. Tuohan on ainutlaatuinen todiste, että silloin tulee täysosuma kun jättää kupongin pöydälle.


      • 5+9
        kahtellaanpas kirjoitti:

        Luuletko tai etkö ole kuullut että tätä on tehty vaikka kuinka ja paljon ja juuri sillä taalla siellä toimitaan eli jos et vie riviä niin ihan varmaan siinä on numerot oikein mutta jos viet niin vierestä tulee tai jos on veikannut monta riviä 1-10 tai 10-20 niin just jetsulleen numerot noilta väleiltä puuttuvat kokonaan. Sata ja tuhat kertaa nähty. Voit olla varma että nyt päiväkenossa 12- 22 väli puuttuu tai siinä on korkeintaan 3 tai 4 numeroa.

        Voi vitsi, sä olet taitava, vain neljä numeroa välillä 12-22, toivottavasti sait hyvän voiton!


      • Taidat olla
        kahtellaanpas kirjoitti:

        Luuletko tai etkö ole kuullut että tätä on tehty vaikka kuinka ja paljon ja juuri sillä taalla siellä toimitaan eli jos et vie riviä niin ihan varmaan siinä on numerot oikein mutta jos viet niin vierestä tulee tai jos on veikannut monta riviä 1-10 tai 10-20 niin just jetsulleen numerot noilta väleiltä puuttuvat kokonaan. Sata ja tuhat kertaa nähty. Voit olla varma että nyt päiväkenossa 12- 22 väli puuttuu tai siinä on korkeintaan 3 tai 4 numeroa.

        Sellane puoliraaka meediumi, kun oot tollane fakiiri ennustamaan. No pistän paremmaksi, rummun pärinää. Kiitos ! numerot välillä 1-70 arvotaan varmasti, mikäli taivas ei putoaa niskaamme.


      • myöskin täällä
        5+9 kirjoitti:

        Voi vitsi, sä olet taitava, vain neljä numeroa välillä 12-22, toivottavasti sait hyvän voiton!

        Niinpä, tietokone tietää ja tuli just se 50 centtiä 7-tason riveihin, kuten aina.


    • veikkausonpaska

      Jokeri on ainaki perseestä. Samoin päivä keno.

      • 11+11

        Onkos tullut otettua liikaa äitienpäivä-kuohuviiniä/kossua?


    • 634677

      lupaan tulla palstalle kirjoittmaan ja skannaan voittolapun JOS siis voitan yli 5000€, mutta sitähän saa toivoa ja odotella, koska sellaisia voittoja ei jaeta näissä "tuuri" kuten keno, lotto ja jokeri

    • veikantyöpaja
    • pienvoittaja

      eurojackpotissa 26.1.2913 ja 24.5.2013 kaksi isoa voittoa samalle alueelle, kumpikin nettipelaajia, onkohan muutakin samaa kuin seutukunta?

    • kenomänni

      Oon saanu kenossa 10 000€ 8-tasolla kaikki oikein 1€/panos. Vuosi oli 2004

    • WOHouu !!!!

      Lotossa 11,70 € \o/ !!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe