kukaan veikkauksen peleistä suurvoittoja napannut ei koskaan ole ilmoittanut mitään voittavansa.. legendaa siis kaikki suurvoitot. mot.
missä suurvoittajat
24
138
Vastaukset
- köyhät kyykkyyn
Me ollaan aika hiljakseen, pysyy pummit loitolla....
- rofl,,,
heitä ei ole olemassa, pölvästi edellä ;)
- hys hyys
Missäs sen olisi pitänyt ilmoittaa? tällä sivulla vai lähettää sulle oikein kirje kotiin?
- viileitävattuja
Kaikki pitäs olla julkista tietoa kuka voittaa ja paljonko. Ensimmäisenä saatava loppumaan se, että viranomaiset valvovat itseään.
- sammaa mieltä
Oikeassa olet, se on saatava loppumaan. Lottoarvonnassakin samat valvojat laittavat ne pallot siihen koneeseen ja sitten muka valvovat jotain - mitä ne valvoo, itteensä, että ovat laittaneet oikean määrän palloja koneeseen. Joku koearvontakin kuulemma suoritetaan vielä ennen varsinaista ja ne rivit joita pelattu ovat olleet heidän tiedostoissaan ennen kuin se "arvonta" näytetään telkkarissa. Jo on touhua!!! Ja kansa uskoo.
Kenossakin numerot 4, 15, 34, 67 ja 70 jo kolmannen kerran peräkkäin, ensin tietokoneella, sitten palloilla ja taas tietokoneella. Ja näin on jatkuvasti, Tosi uskottavaa. 70 numeroa, joista muka arvontaan kahdella eri tavalla ja osuu samat numerot jatkuvasti päivällä ja illalla.- Sama numero
No olisit uskonut jo kolmannella kerralla ja laittanut noi samat numerot, siinä olisi ollut hyvä pohja täysosumaan: " Kenossakin numerot 4, 15, 34, 67 ja 70 jo kolmannen kerran peräkkäin "
- Hölömöööö !
Laita ny sitte ihmeessä ne samat numerot, senkin tupauuno. Loppuu itku ja hammastenkiristely.
- Hannu X Hanhi
Voitin 1975 200 000 markkaa Vakiossa ja 1989 500 000 markkaa lotossa, mutta silloin ei ollut vielä internettiä. Tässä näin kerron voittaneeni suurvoittoja.
- yey4
niiltä ajoilta ne voittajat ovatkin. Silloin ei ollut nykyistä feikkaamisjärjestelmää laajudessaan, jossa on yhteinen tietokanta josta valitaan epäsuosiolliset numerot pelaajien kannalta.
- on kokkeiltu jo
Ja jos laitat samat numerot niin ei varmasti tule, tietokone tietää ja ennen arvontaa pelatut rivit katotaan. Näin on aina, kokeiltu on ja vierestä viedään.
- 9+1
Kokkeilepa sillein, että täytät kupongin, mutta et vie sitä ärrälle. Tarkista olisiko tullut päävoitto, kun tietokone ei tiennyt sinun riviäsi.
- kahtellaanpas
9+1 kirjoitti:
Kokkeilepa sillein, että täytät kupongin, mutta et vie sitä ärrälle. Tarkista olisiko tullut päävoitto, kun tietokone ei tiennyt sinun riviäsi.
Luuletko tai etkö ole kuullut että tätä on tehty vaikka kuinka ja paljon ja juuri sillä taalla siellä toimitaan eli jos et vie riviä niin ihan varmaan siinä on numerot oikein mutta jos viet niin vierestä tulee tai jos on veikannut monta riviä 1-10 tai 10-20 niin just jetsulleen numerot noilta väleiltä puuttuvat kokonaan. Sata ja tuhat kertaa nähty. Voit olla varma että nyt päiväkenossa 12- 22 väli puuttuu tai siinä on korkeintaan 3 tai 4 numeroa.
- klaavakruunu
kahtellaanpas kirjoitti:
Luuletko tai etkö ole kuullut että tätä on tehty vaikka kuinka ja paljon ja juuri sillä taalla siellä toimitaan eli jos et vie riviä niin ihan varmaan siinä on numerot oikein mutta jos viet niin vierestä tulee tai jos on veikannut monta riviä 1-10 tai 10-20 niin just jetsulleen numerot noilta väleiltä puuttuvat kokonaan. Sata ja tuhat kertaa nähty. Voit olla varma että nyt päiväkenossa 12- 22 väli puuttuu tai siinä on korkeintaan 3 tai 4 numeroa.
"Voit olla varma että nyt päiväkenossa 12- 22 väli puuttuu tai siinä on korkeintaan 3 tai 4 numeroa."
Tuo on helppo arvata, jompikumpi toteutuu melkovarmasti:))))) - Ricos ei kannata
kahtellaanpas kirjoitti:
Luuletko tai etkö ole kuullut että tätä on tehty vaikka kuinka ja paljon ja juuri sillä taalla siellä toimitaan eli jos et vie riviä niin ihan varmaan siinä on numerot oikein mutta jos viet niin vierestä tulee tai jos on veikannut monta riviä 1-10 tai 10-20 niin just jetsulleen numerot noilta väleiltä puuttuvat kokonaan. Sata ja tuhat kertaa nähty. Voit olla varma että nyt päiväkenossa 12- 22 väli puuttuu tai siinä on korkeintaan 3 tai 4 numeroa.
No tuohan on ihan selvä juttu! Tee rikosilmoitus poliisille että Veikkaus huijaa. Tuohan on ainutlaatuinen todiste, että silloin tulee täysosuma kun jättää kupongin pöydälle.
- 5+9
kahtellaanpas kirjoitti:
Luuletko tai etkö ole kuullut että tätä on tehty vaikka kuinka ja paljon ja juuri sillä taalla siellä toimitaan eli jos et vie riviä niin ihan varmaan siinä on numerot oikein mutta jos viet niin vierestä tulee tai jos on veikannut monta riviä 1-10 tai 10-20 niin just jetsulleen numerot noilta väleiltä puuttuvat kokonaan. Sata ja tuhat kertaa nähty. Voit olla varma että nyt päiväkenossa 12- 22 väli puuttuu tai siinä on korkeintaan 3 tai 4 numeroa.
Voi vitsi, sä olet taitava, vain neljä numeroa välillä 12-22, toivottavasti sait hyvän voiton!
- Taidat olla
kahtellaanpas kirjoitti:
Luuletko tai etkö ole kuullut että tätä on tehty vaikka kuinka ja paljon ja juuri sillä taalla siellä toimitaan eli jos et vie riviä niin ihan varmaan siinä on numerot oikein mutta jos viet niin vierestä tulee tai jos on veikannut monta riviä 1-10 tai 10-20 niin just jetsulleen numerot noilta väleiltä puuttuvat kokonaan. Sata ja tuhat kertaa nähty. Voit olla varma että nyt päiväkenossa 12- 22 väli puuttuu tai siinä on korkeintaan 3 tai 4 numeroa.
Sellane puoliraaka meediumi, kun oot tollane fakiiri ennustamaan. No pistän paremmaksi, rummun pärinää. Kiitos ! numerot välillä 1-70 arvotaan varmasti, mikäli taivas ei putoaa niskaamme.
- myöskin täällä
5+9 kirjoitti:
Voi vitsi, sä olet taitava, vain neljä numeroa välillä 12-22, toivottavasti sait hyvän voiton!
Niinpä, tietokone tietää ja tuli just se 50 centtiä 7-tason riveihin, kuten aina.
- veikkausonpaska
Jokeri on ainaki perseestä. Samoin päivä keno.
- 11+11
Onkos tullut otettua liikaa äitienpäivä-kuohuviiniä/kossua?
- 634677
lupaan tulla palstalle kirjoittmaan ja skannaan voittolapun JOS siis voitan yli 5000€, mutta sitähän saa toivoa ja odotella, koska sellaisia voittoja ei jaeta näissä "tuuri" kuten keno, lotto ja jokeri
- veikantyöpaja
Niin missä ovat haamuvoittajat
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013051317009036_uu.shtml - pienvoittaja
eurojackpotissa 26.1.2913 ja 24.5.2013 kaksi isoa voittoa samalle alueelle, kumpikin nettipelaajia, onkohan muutakin samaa kuin seutukunta?
- kenomänni
Oon saanu kenossa 10 000€ 8-tasolla kaikki oikein 1€/panos. Vuosi oli 2004
- WOHouu !!!!
Lotossa 11,70 € \o/ !!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381