Moi !
Mulla heräs tämmönen kysymys, että voiko vähän alle 165cm mennä 110 tai vähän korkeamalla shettiksellä painaa 50kg tai pikkuse alle ???
Voiko ?
vastauksiihmetyttää
2
84
Vastaukset
- katherine
Ei. En päästäisi yli 150cm pituista shettiksen selkään. Tai joku 155cm voi vielä mennä, jos ihan hetken selässä istuu.
- minishetu
Hei!
Tunnen minishetun jonka säkä on noin 80cm ja sillä voi ratsastaa n.147 pituiset ja 47 painoiset. Sen omistaja sanoo että mielummin se laittaa sen selkään 47 painoisen kokeneen ratsastajan kun 20 kiloisen aloittelijan.Shetu on ori eikä meinaa pysyä käsissä edes sillä 47 painoisella ratsastajalla saati sitten sillä 20 kiloisella.Ja sillä ei ole mitään vaivaa siitä että sillä ratsastaa 47 kiloiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036