Poliisi-Chevy

S S

14

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bim mer

      Ei ehkä ihan nappivalinta kuitenkaan Suomen sohjoon ja lumikinoksiin.

      • gs birotor

      • bim mer

      • kalusto kunnossa
        bim mer kirjoitti:

        No niin on. Näitä ei asvaltilla pääse karkuun mutta toisaalta onkohan niillä mitään kalustoa, millä voi ajaa sileän asvaltin ulkopuolella.

        Eipä Dubaissa pahemmin muualla ajeta kuin asfaltilla...siellä ei ole sorateitä,vaikka aavikkoa riittääkin! aavikolla ei normirengas kestä missään autossa.. Ja poliisilla on kalusto kunnossa sinnekkin lähtöön!

        Oli näyttävää kun zayedin-moottoritiellä poliisin Boss Mustang ajoi yli 250km/h Lexuksen perässä ja parin km jälkeen kirjotettiin kaapumiehelle sakkoa!! Oli meinaan menemisen meininki ja äänet hienot!


      • bim mer
        kalusto kunnossa kirjoitti:

        Eipä Dubaissa pahemmin muualla ajeta kuin asfaltilla...siellä ei ole sorateitä,vaikka aavikkoa riittääkin! aavikolla ei normirengas kestä missään autossa.. Ja poliisilla on kalusto kunnossa sinnekkin lähtöön!

        Oli näyttävää kun zayedin-moottoritiellä poliisin Boss Mustang ajoi yli 250km/h Lexuksen perässä ja parin km jälkeen kirjotettiin kaapumiehelle sakkoa!! Oli meinaan menemisen meininki ja äänet hienot!

        Millaisia rajoituksia siellä on ja noudattaako niitä kukaan.


      • kalusto kunnossa
        bim mer kirjoitti:

        Millaisia rajoituksia siellä on ja noudattaako niitä kukaan.

        ko.motarilla on muistaakseni 140km/h, mutta arvaappa noudattaako Lambolla tai Fefellä liikenteessä olevat niitä tai edes Escaladella?? Paljon siellä ajetaan ylinopeutta, mutta kuten nähdään myös poliisi varustautuu kokoajan paremmin. Itse vuokrasin moottoripyörän ja silläkin piti pitää hyvää nopeutta, ettei jäänyt jalkoihin!


      • vaikuttunu lomalaine
        kalusto kunnossa kirjoitti:

        Eipä Dubaissa pahemmin muualla ajeta kuin asfaltilla...siellä ei ole sorateitä,vaikka aavikkoa riittääkin! aavikolla ei normirengas kestä missään autossa.. Ja poliisilla on kalusto kunnossa sinnekkin lähtöön!

        Oli näyttävää kun zayedin-moottoritiellä poliisin Boss Mustang ajoi yli 250km/h Lexuksen perässä ja parin km jälkeen kirjotettiin kaapumiehelle sakkoa!! Oli meinaan menemisen meininki ja äänet hienot!

        Dubain poliisilla on myös 660hv Shelby GT500 Mustangi!!!
        Esittelivät ominaisuuksia mielellään ja lähtivät näyttävästi "keikalle" eräältä parkkipaikalta!
        On siellä se autokanta sellainen ettei suomalaisella poliisiautolla olisi mitään tekoa...Siellä meni loman ekat pari päivää vain urheiluautoja ihmetellessä!!!


      • Teknarin sankarit
        vaikuttunu lomalaine kirjoitti:

        Dubain poliisilla on myös 660hv Shelby GT500 Mustangi!!!
        Esittelivät ominaisuuksia mielellään ja lähtivät näyttävästi "keikalle" eräältä parkkipaikalta!
        On siellä se autokanta sellainen ettei suomalaisella poliisiautolla olisi mitään tekoa...Siellä meni loman ekat pari päivää vain urheiluautoja ihmetellessä!!!

        Teknarin sankaritkin siellä esittelivät keväällä paikallista autokalustoa. Olisipa meilläkin öljyä!


    • bim mer
    • Kylä vääntää
      • bim mer

        Teki kipeetä Mussenkin takapäähän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe