Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Anti-antifeministi on suosionsa huipulla

Sovinistisetä

Tuli tässä mieleen se, että Anti-antifeminististä ei taida kukaan tykätä kun tässä laskin että se on saanut about balttiarallaa 160 miinusta yhteensä. Mistäköhän se johtuu?

12

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hrhwerwreh

      Mitä muut ovat mieltä? Mitä Anti-antifeministi tähän sanoo?

    • fffffffffff

      olen sitä mieltä että antiantifeministin kieroutunut psyyke murtuu tämän johdosta. katkeaa kuin kanan lento

    • manna gryn

      Anti-antifeministi ei totisesti ole kovinkaan pidetty typerien mielipiteidensä laukojana.

      • Anti-antifeminiti

        *Nauraa*

        Vaikka biljardi luiskaotsaa istuisi netin ääressä 24/7/30/365 hakkaamassa miinuspeukkuja, se ei haittaisi minua yhtään, päinvastoin otan sen käänteisenä meriittinä.


      • manna gryn
        Anti-antifeminiti kirjoitti:

        *Nauraa*

        Vaikka biljardi luiskaotsaa istuisi netin ääressä 24/7/30/365 hakkaamassa miinuspeukkuja, se ei haittaisi minua yhtään, päinvastoin otan sen käänteisenä meriittinä.

        Hienoa! Ensimmäinen kerta kun sait sanottua jotain jossa ei ollut kusenmakua, pessimismiä ja katkeruutta!

        Tuskin nyt reaalielämässä kuitenkaan olet tuollainen pessimisti, kusenhajuinen, tympeä femakko, vaikka saitkin nyt pukattua jotain joka liippasi lähelle huumoria?


      • Etkö tiennyt?
        Anti-antifeminiti kirjoitti:

        *Nauraa*

        Vaikka biljardi luiskaotsaa istuisi netin ääressä 24/7/30/365 hakkaamassa miinuspeukkuja, se ei haittaisi minua yhtään, päinvastoin otan sen käänteisenä meriittinä.

        biljardi? olen luiskaotsa, mutta päätän silti kaikesta mitä teet, missä teet, minne menet ja mitä olet. miltä tuntuu?


      • hjureshutjeioop
        Etkö tiennyt? kirjoitti:

        biljardi? olen luiskaotsa, mutta päätän silti kaikesta mitä teet, missä teet, minne menet ja mitä olet. miltä tuntuu?

        Anti-antifeministi, I am your god. Syöt kädestäni. Riittääkö?


      • Onko ok, onko?
        Anti-antifeminiti kirjoitti:

        *Nauraa*

        Vaikka biljardi luiskaotsaa istuisi netin ääressä 24/7/30/365 hakkaamassa miinuspeukkuja, se ei haittaisi minua yhtään, päinvastoin otan sen käänteisenä meriittinä.

        Minä omistan Anti-antifeministin ja kaiken mitä hän elämässään tekee. Ok? Kiss my ring.


      • Puppet?
        manna gryn kirjoitti:

        Hienoa! Ensimmäinen kerta kun sait sanottua jotain jossa ei ollut kusenmakua, pessimismiä ja katkeruutta!

        Tuskin nyt reaalielämässä kuitenkaan olet tuollainen pessimisti, kusenhajuinen, tympeä femakko, vaikka saitkin nyt pukattua jotain joka liippasi lähelle huumoria?

        Tai typerä femakko. Niin typerä ja tietämätön, ettei edes huomaa kun ohjailemme häntä. Marionetti?


      • Henry Laasanen
        Anti-antifeminiti kirjoitti:

        *Nauraa*

        Vaikka biljardi luiskaotsaa istuisi netin ääressä 24/7/30/365 hakkaamassa miinuspeukkuja, se ei haittaisi minua yhtään, päinvastoin otan sen käänteisenä meriittinä.

        Huorrraaaa


    • ...

      Jep jep.
      Olen anti-feministi, enkä edes pyydä sitä anteeksi.
      Otin vaimon thaimaasta, kun suomalaiset olivat niin tylyjä ja epäluotettavia,.
      .

    • Anonyymi

      Antifeminismi on perhemyönteisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe