Naiset netissä

Roope

Minulla oli jokin aika sitten ilmoitus eräällä senssipalstalla. Asiallinen ja fiksu ilmoitus, mielestäni suorastaan loisti sisällöltään muiden joukossa, tositarkoituksellakin vielä. Mutta mutta, kuinkas kävikään...

Sain kolme vastausta enkä voinut oikein uskoa niitä todeksi. Kaikki kertoivat ihastuneensa romanttiseen ilmoitukseeni, mutta itse he olivat kaikkea muuta kuin romanttisia. He olivat hyvin koulutettuja ja heillä oli hyvät ammatit, mutta mitään keskustelua ja ajatustenvaihtoa (tutustumista) heidän kanssaan ei saanut aikaiseksi. Kaikki tekivät suoraan tai epäsuorasti selväksi että kirjoittelu ei kiinnosta heitä vaan on mentävä suoraan asiaan ja tehtävä treffit, ja niin että mies tulee naisen luokse eikä päinvastoin. Siitä ei neuvotella.
Kylmiä, kovia, ehdottomia, keskustelutaidottomia, itsekkäitä... sitäkö ovat suomalaiset naiset nykyään?? Ei minkäänlaista keskustelutaitoa, ei neuvottelutaitoa, ei herkkyyttä, ei sympaattisuutta, ei huumorintajua, ei yhtään mitään.

Kertokaa naiset yhdyttekö näiden naisten käyttäytymiseen? Mikä tekee naisista tällaisia? Missä vika? Vaikka sanotaan että miehet eivät osaa keskustella, eivätkä osaa olla romanttisia... joo joo. Pitäisikö ehdottaa suoraa toimintaa, sekö tehoaisi nykyään naisiin? Treffeille, housut kinttuihin, ja turhat lepertelyt sikseen.
Entäpä miehet, onko vastaavia tai päinvastaisia kokemuksia?

29

3418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kypsä jo

varmaan toimitaan nykyään. Ollanhan sitä niin tasaarvoisia, että naisetkin voivat ehdotella sänkyyn menoa ja yhden illan juttuja. Avioliittokaan ei ole este kyseiselle toiminnalle. Naiset jopa nykyään ostavat seksiä, siinä missä miehetkin.
      Niimpä, ihastuivat ilmoitukseesi, mutta entä sinä, jäit sivuasiaksi. Ihmiset ovat nykymaailmassa niin pinnallisia.

• joku

Kuulostaa siltä että naiset olis halunnu nähdä ensin jotta saisi selville tunteeko vetoa myös fyysisesti? Ja varmaan tuntuu turvallisemmalta tavata naisen luona kuin vieraan miehen kotona.
      Niin että kummalla ei sitä neuvottelutaitoa ym. ole jos sulla tökkäs heti tommosiin asioihin?
      Vai kuinka siinä kävi, en tiiä enkä kysykään. Onnea ja hyvää jatkoa!

• Roope

Sanoiko joku että tapaaminen piti olla minun luonani?? Eikö puolueeton maaperä olisi reiluin?

Joten älä puhu sellaisesta mistä et tiedä :)

Haluatko sinä tavata miehen ilman että ensin edes kysyt miltä mies näyttää, mitä mies tekee elääkseen, ilman että otat yhtään selvää hänen ajatuksistaan..? Jos et niin kulut juuri noihin naisiin, eli suoraan asiaan..

• höpö

Kuulostaa siltä että naiset olis halunnu nähdä ensin jotta saisi selville tunteeko vetoa myös fyysisesti? Ja varmaan tuntuu turvallisemmalta tavata naisen luona kuin vieraan miehen kotona.
      Niin että kummalla ei sitä neuvottelutaitoa ym. ole jos sulla tökkäs heti tommosiin asioihin?
      Vai kuinka siinä kävi, en tiiä enkä kysykään. Onnea ja hyvää jatkoa!

• Roope

Lue edellinen.

• Niko

Oletpas kärttyinen akka. Juuri tällaiset kaikkitietävät ovatkin enää vapaana, ja juuri tällaiset miehelle varmaankin vastasivat :D

• Mariet

Sulle kävi nyt huono tuuri kun vastaajat sattui olemaan samasta kategoriasta. Ne keskustelutaitoiset, herkät ja romanttiset naiset eivät nyt sattuneet löytämään ilmoitustasi. Kyllä toisenlaisiakin naisia on. Meitäkin on moneen junaan.

Itse haluan ensin tutustua, keskustella, ihastua. Romantiikka, herkkyys, huomaavaisuus puolin ja toisin, ne sykähdyttävät. Esimerkiksi noita asioita tarvitsen mikä sitten sytyttää sen intohimon ja aistillisuuden mikä minusta löytyy. Olen siis täysin tunneihminen. En sellainen että sovitaanpas treffit, housut pois ja menoksi. Ei anna minulle yhtään mitään.
      Tiedän muitakin kaltaisiani. Kyllä tosin myös vähemmän tunteellisempia.

Tuosta tapaamisesta... ehdottomasti samaa mieltä kanssasi että ensin tapaaminen julkisella puolueettomalla maaperällä.

Kysymykseesi mikä tekee naisista kylmiä ja ehdottomia en osaa vastata. Juontaisiko se lapsuudesta, eivätkö ole saaneet nayttää tunteitaan silloin. Eivätkö ole itse saaneet tuntea hellyyttä ja rakkautta. Tai pettymyksiä miessuhteissa, ei uskalleta enää antaa tunteille valtaa.

• Roope

Sitä ihmettelinkin että eikö kukaan halua tutustua, vaihtaa ajatuksia ennen tapaamista. Tietenkin jos ulkonäkö on kaikki kaikessa, eikä luonteella ole yhtään mitään väliä niin mitäpä sitä silloin turhia lepertelemään, silkkaa ajanhukkaa. Ulkonäölläkin on merkitystä, en sitä kiellä, mutta arvostan naisessa myös keskustelutaitoa sekä omia ajatuksia.

• Totuus

Ei niin.

• Hilja
        Roope kirjoitti:

Sitä ihmettelinkin että eikö kukaan halua tutustua, vaihtaa ajatuksia ennen tapaamista. Tietenkin jos ulkonäkö on kaikki kaikessa, eikä luonteella ole yhtään mitään väliä niin mitäpä sitä silloin turhia lepertelemään, silkkaa ajanhukkaa. Ulkonäölläkin on merkitystä, en sitä kiellä, mutta arvostan naisessa myös keskustelutaitoa sekä omia ajatuksia.

Kunpa Sinä olisit osunut tielleni aiemmin. Nyt olen jo menettänyt uskoni miehiin täällä. Kaikki haluavat tavata heti tai ainakin puhelinnumeron ja ääninäytteen. Kukaan ei jaksa odottaa ystävyyden syvenemistä ja kehittymistä. Kukaan ei halua kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia. Kukaan ei halua kertoa itsestään muuta kuin jotain pinnallista. Voi Roope...

• Roope
        Hilja kirjoitti:

Kunpa Sinä olisit osunut tielleni aiemmin. Nyt olen jo menettänyt uskoni miehiin täällä. Kaikki haluavat tavata heti tai ainakin puhelinnumeron ja ääninäytteen. Kukaan ei jaksa odottaa ystävyyden syvenemistä ja kehittymistä. Kukaan ei halua kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia. Kukaan ei halua kertoa itsestään muuta kuin jotain pinnallista. Voi Roope...

Voi meitä kovan onnen lapsia... :( Kuinka emme kohdanneet.. vaan menetimme uskomme vastakkaisiin sukupuoliin... Mutta jospa vielä joku päivä ;)

• Kalle

Itse en osannut olla romanttinen, enkä pahemmin keskustelutaitoinenkaan. Menetin monta naista sen takia. Nykyinen naiseni kiukutteli ja vaatimalla vaati ja opetti minulle noita asioita. Nyt olen jotain oppinut.
      Hyvältä tuntuu. Nautin keskusteluista, romantiikasta ja erotiikasta sen päälle. Mahtavaa. Jörrikkäkin oppii.
      Hmm... naisille jämäkästi koulutusta kans.

• Minä

Sanoisin yhdyn ja en yhdy. Keskustelu on mukavaa, nautin siitä. Mutta jos mennään keskustelu vaiheessa tasolle, että toinen kertoo tuntomerkkejä, selvästi osoittaa tuntevansa. Se ei enään ole mukavaa. Suorastaan peloittavaa. Siinä vaiheessa varmaankin "haluaa" tavata. Tai sitten ei. Eikä se ainakaan minun kohdallani tarkoita siinä vaiheessa erotiikkaa. Ei todellakaan.

• Nnainen

Hei sinä .ymmärrän sinun pettymyksen...todella kurja kokemus...usko meitä tuntevia,herkkiä naisia on....itse törmännyt miesten kanssa samaan..suoraa toimintaa tarjotaan..ajatellut joskus että kuinka he lukevat ilmoituksen;)tsemppiä sinulle ..me löydämme hänet vielä...uskotaan...

• Roope

Täytyy kai yrittää jaksaa uskoa vielä...

• Roope

Eli summa summarum, kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Kai sitä on tyydyttävä yhdenillan suhteisiin, pelattava naisten ehdoilla... Oltava pinnallinen ja kova, otettava päämääräksi pelkkä raaka seksi. Voihan siinä satuttaa jotakuta ja tulla itsekin satutetuksi, mutta jos se on ajan henki ja naisten tahto niin...
      Mutta ei selibaatissakaan jaksa terve mies loppuelämää.. :)

• neito

Mitäpä, jos etsiskelisit naisia muualtakin kuin senssipalstoilta? Aloittaisit vaikka jonkun kulttuuri(tms.)harrastuksen, josta sen tyyppisiä naisia, jotka sinua kiinostavat, voisi löytää..?

Luulisin, että nettipalstoilla liikkuvat ihmiset useimmat ajattelevat juuri seksiseuraa, eikä heitä ehkä kiinnosta löpistä "turhia". Löytyyhän niitä seuraa kaipaavia naisia muualtakin! Itse en ainakaan tyytyisi netistä löydettyyn mieheen.

• Roope
        neito kirjoitti:

Mitäpä, jos etsiskelisit naisia muualtakin kuin senssipalstoilta? Aloittaisit vaikka jonkun kulttuuri(tms.)harrastuksen, josta sen tyyppisiä naisia, jotka sinua kiinostavat, voisi löytää..?

Luulisin, että nettipalstoilla liikkuvat ihmiset useimmat ajattelevat juuri seksiseuraa, eikä heitä ehkä kiinnosta löpistä "turhia". Löytyyhän niitä seuraa kaipaavia naisia muualtakin! Itse en ainakaan tyytyisi netistä löydettyyn mieheen.

Espanjaa olen opiskelut iltaisin, kitaransoittoa, kirjastossa tule kuljettua, jne jne...
        Eli ainoat iskupaikat ovat kapakat, mutta sieltä en suostu naista hakemaan. Ne on nähty... Aamulla vain pelästyy kun viereensä katsoo. Eli sielläkin sama kuin netissä => seksiä seksiä seksiä...

• Totuus
        Roope kirjoitti:

Espanjaa olen opiskelut iltaisin, kitaransoittoa, kirjastossa tule kuljettua, jne jne...
        Eli ainoat iskupaikat ovat kapakat, mutta sieltä en suostu naista hakemaan. Ne on nähty... Aamulla vain pelästyy kun viereensä katsoo. Eli sielläkin sama kuin netissä => seksiä seksiä seksiä...

Joo, ei harrastepiireissä ole kuin varattuja ja teinejä. Kapakoissa ja netissä taas, no, kaikki tietävät tason....
        Kyllä hyvät on varattu jo tässä iässä, jäljellä keräilyerät. Sorry. Eli on otettava yhden yön lystiä ja tyydyttävä siihen ;)

• naisenergiaa
        Totuus kirjoitti:

Joo, ei harrastepiireissä ole kuin varattuja ja teinejä. Kapakoissa ja netissä taas, no, kaikki tietävät tason....
        Kyllä hyvät on varattu jo tässä iässä, jäljellä keräilyerät. Sorry. Eli on otettava yhden yön lystiä ja tyydyttävä siihen ;)

Hei Roope,mistäpäin maata noin suurinpiirtein olet,minkä ikäinen ja mitä teet työksesi?Vastaisitko näihin ,niin jotain saattaisi tätäkinkautta aueta.

• Roope
        naisenergiaa kirjoitti:

Hei Roope,mistäpäin maata noin suurinpiirtein olet,minkä ikäinen ja mitä teet työksesi?Vastaisitko näihin ,niin jotain saattaisi tätäkinkautta aueta.

Keski-Suomi...
        3-4:n kympin väliltä...
        Siisti sisätyö...

[email protected]

• naisenergiaa
        Roope kirjoitti:

Keski-Suomi...
        3-4:n kympin väliltä...
        Siisti sisätyö...

[email protected]

Huomenta Roope.Kiitos kun vaivauduit vastaamaan.Se jo kertoo jotain.Mutta pahus vieköön mua,olen valitettavasti jo 45v.ja olet mulle liian nuori,olen keski-pohjanmaalta,joten tuo matkakin olisi vähän ollut pitkä.Toivon että löydät ystävättären,tiedä sitten onko tämä paras mahdollinen paikka.Anyway-hyvää päivänjatkoa,mäkin lähden tästä sisätöihin.

• Roope
        naisenergiaa kirjoitti:

Huomenta Roope.Kiitos kun vaivauduit vastaamaan.Se jo kertoo jotain.Mutta pahus vieköön mua,olen valitettavasti jo 45v.ja olet mulle liian nuori,olen keski-pohjanmaalta,joten tuo matkakin olisi vähän ollut pitkä.Toivon että löydät ystävättären,tiedä sitten onko tämä paras mahdollinen paikka.Anyway-hyvää päivänjatkoa,mäkin lähden tästä sisätöihin.

Näinhän se menee. Jos muuten ajatukset käyvät yhteen niin sitten toinen on liian vanha tai liian pitkä/lyhyt.. :)

• M_M

Kyllä naiset tahtoo nykyään suoraan asiaan. Ja tosinaiset eivät edes ehdi nettiin, vaan käyvät pokaamassa suoraan kapakasta jortikan sänkyyn. Se nykypäivää.
      Sit on niitä ujoja jotka eivät saa mitään aikaan vaan miehen on tosiaankin oltava luolamies; hiuksista kiinni ja sänkyyn... ja loput voitte kuvitella.

• R-R

Tänään ilmoitin taas eräälle naiselle että lopetetaan tutustumisyritys tähän. Hänkin oli hyvin koulutettuja ja hyvässä ammatissa, mutta osasi vain vastailla kysymyksiin, ei mitään omaa kiinnostusta tai omia ajatuksia. Odotti kai vain treffiehdotusta, mutta kuka keskustelutaidottoman kanssa treffeille lähtee?

Ei voi olla näin puupökkelöitä suominaiset! Karmean yksinkertaisia tanttoja.

• teemu77

Ihme valittaja ja ruikuttaja tämäkin kaveri. ei mikään kelpaa haluaa vaan leperrellä ja pitää kädestä. helövetti, neuvottelut on työpaikalle eikä treffeille. juttele pehmonallellesi ja tumpulle, jos tollanen on susta suuri ongelma. olisit ilonen, että naiset ylipäänsä vastas sun "romanttiseen" (aha, voin kuvitella mikä löperyhöpellys ilmo sulla on ollut, kyvytön) ilmoitukseen ja koittasit vaan päästä puusta pitkään ! miks sä edes ilmoittelet, jos jäät mielessä jauhamaan tollasta ja purat vielä angstia tänne meidän muiden luettavaksi. ärsyttää! anna ne numerot tänne, niin mä hoidan kaikki kolme kaikkiin holeihin. saakutti viekööön! kannattaako ylipäänsä tuhrata aikaa selittämällä sulle mitään. ei. hei.

• Mariet

Hei poitsu, nyt kasvamaan siitä ja opettelemaan herrasmiestapoja, muuten jää kolot saamatta.

• IsoJorma
        Mariet kirjoitti:

Hei poitsu, nyt kasvamaan siitä ja opettelemaan herrasmiestapoja, muuten jää kolot saamatta.

Näin on! Turhat löpinät pois ja moloa suuhun naiselle, ei se suu puhumista varten ole ja naiset tietää sen!!

• Nana10

Voi luoja, tuollainen mies ei takuulla saa kuin joltakin tosi hutsulta. Taitaa pojalla olla puheet kovemmat kuin... no se "pikkuinen".

Naiset kaipaa myös sitä puhetaitoa ja romantiikkaakin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      29
      3245
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      23
      1528
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe