ei kiitos äitienpäivää

ei kiinnosta

En tykkää äitienpäivä hössötyksestä. Minusta olisi että äitiä ja puolisoa ärvostettas aina eikä vain määrättynä päivänä. Äitille ja puolisolle voi huutaa ja sit äitienpäivänä muka kehua ja kertoa kauniita sanoja ja ja ja ... ei minun järki ota tälläistä vastaan.... Olen kasvattanut aikuiseksi 7 lasta ja minulla on 3 pientä lastenlasta.... Meinasin että su aamuna häippäsen ja tulen illalla kun ovat täällä viettäneet päivän ja olen niinkuin en tietäis mitään....... Puolisoni osti siivous tuotteita moppia ja melaa minulle lahjaksi... KIITOS EI.

4

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjghjgfd

      Hyvä hyvä oikea asenne inhottaa tämä nykyajan uhrimentaliteetti..lapsia esitellään juhlissa ja äitienpäivä on äideille ihmekilvottelua ja kun arki tulee niin ei olla läsnä lapsen kanssa vaan haetaan ns.omaa aikaa.
      Lapset on sitä omaa aikaa eikä ole edes työ tai velvollisuus vaan halua toimia perheen hyväksi.Tämä on tätä amerikan hypetystä kaupallisuuksineen.

      • valvottuja öitä

        Mihin maailam on menossa että ketään ei arvosteta ihmisenä ja se yhdessä tekeminen on niin vaikeeta. lapset tehdään ja mies sanoo että hän tekee sinulle. no sehän on siinä että vaimo ei pääse mihkään kun on niiden lasten kaa. ukko on jatkuvasti töissä tai sillä on sitä ja tätä menoa.... eihän me voida näin monen kaa lähteä mihkään. miksi se pirttiviljely tehdään kun ei pääse mihkään.... kyllä minä olen lasten kaa päässyt menee mutta se ukko jäi kotiin no rahaahan se vaatii mutta onneksi olen ollut töissä...... kyllä äitejä pitäs huomioida siellä kotona joka päivä,,,,, ei se äitin työ lopu siihen kun se työpaikan oven sulkee, se jatkuu kotona ja voipa olla että ei silmaa kerkee ummistaa kun kello soi aamuun..... ei meillä ainakaan ukko ole valvonut yhtää yötä lasten takia, pahalla päällä vain on jos lapsi valvottaa.....


      • mummeli
        valvottuja öitä kirjoitti:

        Mihin maailam on menossa että ketään ei arvosteta ihmisenä ja se yhdessä tekeminen on niin vaikeeta. lapset tehdään ja mies sanoo että hän tekee sinulle. no sehän on siinä että vaimo ei pääse mihkään kun on niiden lasten kaa. ukko on jatkuvasti töissä tai sillä on sitä ja tätä menoa.... eihän me voida näin monen kaa lähteä mihkään. miksi se pirttiviljely tehdään kun ei pääse mihkään.... kyllä minä olen lasten kaa päässyt menee mutta se ukko jäi kotiin no rahaahan se vaatii mutta onneksi olen ollut töissä...... kyllä äitejä pitäs huomioida siellä kotona joka päivä,,,,, ei se äitin työ lopu siihen kun se työpaikan oven sulkee, se jatkuu kotona ja voipa olla että ei silmaa kerkee ummistaa kun kello soi aamuun..... ei meillä ainakaan ukko ole valvonut yhtää yötä lasten takia, pahalla päällä vain on jos lapsi valvottaa.....

        Ei sitä äitinä onnistu kaikessa mutta kaikkensa tekee.... meillä suuri perhe ja ukko vain vaatii että lisää pitäs tehdä...... ei lapsen hoitoa isälle ei ei laitatin kierukan ja siinä se . ei yksi äiti perheessä jaksa yksin eikö sitä sanota että ei se määrä vain se laatu. Kyllä äitienpäivä on ihana mutta se pitäs olla se jokainen päivä että huomioitas sen äidin työ ja tultas äidin apuun hommissa, ei äiti yksin sitä yritystä pyöritä sehän on kahden summa ja kolmannen korvapuusti........ Arvostetaan äidin työtä ja tehdään ne kotityöt yhdessä niin äitikin jaksaaaaaaaaa


      • vb hhhg j
        mummeli kirjoitti:

        Ei sitä äitinä onnistu kaikessa mutta kaikkensa tekee.... meillä suuri perhe ja ukko vain vaatii että lisää pitäs tehdä...... ei lapsen hoitoa isälle ei ei laitatin kierukan ja siinä se . ei yksi äiti perheessä jaksa yksin eikö sitä sanota että ei se määrä vain se laatu. Kyllä äitienpäivä on ihana mutta se pitäs olla se jokainen päivä että huomioitas sen äidin työ ja tultas äidin apuun hommissa, ei äiti yksin sitä yritystä pyöritä sehän on kahden summa ja kolmannen korvapuusti........ Arvostetaan äidin työtä ja tehdään ne kotityöt yhdessä niin äitikin jaksaaaaaaaaa

        No itse olen kotiäiti ja lapset on iloni ei työ.

        Ja jaksan erittäin hyvin koska olen halunnut lapset eikä heidän tarvitse minua erikseen kiittää riittää että he ovat rakkaita ja minä heille.

        En pidä äitienpäivästä ja haluaisin juhlan pois..minusta on hauskempaa että joskus teemme ei niin tärkeä päivä juhlan koko perheen kera ilman kaupallisuutta. Eli piirroksia ja kakkua.

        Nykyään kaikki on liikaa suorittamista jopa äitiys. ja kaikesta pitäisi saada mitali.

        Aiemman lapseni kanssa valvottiin paljon kun sairasteli mutta en kokenut sitäkään pahana aattelin vain että ihan sama kunhan paranee..ja aamulla lähdin vielä töihin. Nyt kelpaa kun aikaa on kunnolla ja olen kotiäiti enkä vie tarhaankaan. Mieheni on töissä ja riittää jos viettää vain lasten kanssa aikaa ihan ilon takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe