Jo kolmas opetuslautakunnan jäsen kritisoi Jarnilan jarnitusta, hyvä!
"Helsingin opetuslautakunnan jäsen, kaupunginvaltuutettu Ville Jalovaara (sd.) tulkitsee, että opettaja Antti Korhonen on vapaa palaamaan töihin. Jalovaara istuu opetuslautakunnassa, joka perui Korhosen saamat potkut ja antoi tälle kirjallisen varoituksen aiemmin tällä viikolla."
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/58993-opetuslautakunnan-jalovaara-antti-korhonen-voi-palata-toihin
Nyt puhuu potkut perunut: ”Antti Korhonen voi palata töihin”
14
141
Vastaukset
- Sen rehtorin
joka antoi perusteetta potkut tulisi saada jonkunlainen rangaistus asian johdosta.
- potkut perseelle
Ja muutaman muunkin 'virkamiehen'.
- Jotain semmosta
nythän homma tulee jatkumaan sillä tavalla että hakemalla haetaan syy antaa sille opettajalle potkut ja jos tahtoa on semmonen löytyy aina.
- kalske kuuluu
Jotain semmosta kirjoitti:
nythän homma tulee jatkumaan sillä tavalla että hakemalla haetaan syy antaa sille opettajalle potkut ja jos tahtoa on semmonen löytyy aina.
Tahtoa noilta kukkahattulesbofemakoilta ei kyllä puutu ja niihin se Kalskekin
kuuluu jotta saas nähdä. - 14+13
Jotain semmosta kirjoitti:
Rubbish. Jatkon kannalta on aivan sama, palaako Korhonen muutamaksi päiväksi töihin vai ei. Lukuvuosi päättyy kohta, samoin kuin hänen määräaikainen pestinsä.
- Rehtorille pitäisi
14+13 kirjoitti:
Rubbish. Jatkon kannalta on aivan sama, palaako Korhonen muutamaksi päiväksi töihin vai ei. Lukuvuosi päättyy kohta, samoin kuin hänen määräaikainen pestinsä.
kumminkin antaa jonkinlainen tuntuva rangaistus asian johdosta.
- Lima Nilviäinen
Rehtorille pitäisi kirjoitti:
kumminkin antaa jonkinlainen tuntuva rangaistus asian johdosta.
Tälle satanan niljakkeelle ei edes potkut riitä.
"Helsingin opetustoimen johtaja Rauno Jarnila on kommentoinut, että Korhonen ei välttämättä palaa opettajaksi. Hän myös sanoi, että opetusvirastossa pohditaan vakavasti, onko Korhosesta enää opettajaksi. Jarnilan lausunto on suututtanut muun muassa vuoden luokanopettajaa Kai-Ari Lundellia. Jalovaara tyytyy toteamaan, että Jarnilan lausunto ei hänen mielestään ollut tarpeellinen."
- Onko noin
Herra se on Herrallakin ja vaivaisellakin Jumala !
Noin tavattiin ennen sanoa ja elämässä se usein toteutuikin vaikka joskus viiveellä .
Nyt odottaisi jostain löytyvän jonkun joka osoittaisi että "löytyy se herra naisellekin ja vaivaisellekin jumala" .
Lienee nyt kuitenkin odoteltava sen parikymmentä vuotta kunnes Sharia Laki astuu voimaan ja naisherrakin huomaa että naisherrallakin on herra ?- HYVÄ,PARAS.PAREMPI
SUOMEN KANSAN TAHTO.KORHONEN NYT TYÖHÖN.SITTEN KANSANEDUSTAJAKSI JA JOPA SUURELLA KANSAN ÄÄNI MÄÄRÄLLÄ MINISTERIKSI.OPETUS MINISTEREKSI..KANSA ÄÄNESTÄÄ.KYLLÄ KANSA TIETÄÄ.TÄMÄ KANSAN TAHTO ON VOIMAKKAIN ELEMENTI.SIINÄ EI KUKKA HATTUJA TARVITA.DEMOKRATIA PUHUU..EI KATEUS JA TYHMYYS JA YLIMIELISET VIRASTO RUIKUTTAJAT.
- hyvä niin
Kukkahattuaika rupeaa olemaan ohitse. Kukat lakastuneet.
- yrmeä..
Tyypillinen kukkahattutäti
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS5m8qmRtNVUs2OC6xrP6AQecChyNkl3f25BLrAhUUgEHxd6IidKw
- last season jengii
Kukkahutsut ovat niiiin last season ja onneksi siirtyvät kohta luonnon lakien mukaisesti takavasemmalle, kunhan vaan tajuaisivat pysyä näkymättömissä, jota tosin pahaa pelkään.
- aina oon sanonu
toni. kirjoitti:
sitähän minä oon aina sanonu että on siinä islamissa jotain hyvääkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789