Pysäytti punaisen farmariautonsa risteykseen, nousi autosta, avasi takaluukun ja kantoi tyynesti taitetut lastenrattaat metään ojan reunalle, vaikka meitä näkijöitä ajoi useamman auton letka ohi. Toivottavasti ei hirvi tai muu eläin sotkeennu rattaisiin. Ja toivottavasti lasta ei ole samalla tavalla asetettu mihinkään mättäälle. Sitten lähti pokeristi ajamaan takaisin Kokemäkeä kohti. Olihan oikein äitienpäivän tempaus tämäkin kaatopaikkareissu!
Nuori laiha äiti siivosi
19
1475
Vastaukset
- aivoton autoilija
Aivonsa oli ilmeisesti jättänyt jo ajat sitten johonkin :(!!
- Storeman
Minä olen kerran katsellut, kun nuoriso autossa istuskeli ja söi tai oikeammin just lopetti Heseltä ostamiensa aterioiden syönnin, auton ovea raottivat ja pakkaukset siihen autonviereen. On myönnettävä, että lähin roskis oli kohtuuttoman kaukana eli toistakymmentä metriä eikä ilmeisesti kuskikaan tullut ajatelleeksi, että tuon matkan olisi autolla voinut taittaa.
Muistin ekaksi, että eräs kaverini kertoi vastaavassa tapauksessa menneensä laittamaan pudonneet tavarat takaisin autoon, mutta enpä minä tuota tohtinut tehdä.
Varsin yksinkertaista eli parin tekstiviestin verran vaivannäköä oli selvittää ajokin omistajan nimi ja osoite. Mitä lie roskaaja seuraavana aamuna tuumannut kotipihalla auton vieressä olevista Hesen pussista ja pakkauksista.
- ilmoita
Jos sait rekisterinumeron ylös, ilmoita kaupungin ympäristövirastoon tai poliisille.
- unohdit nämä
Olisi pitänyt ottaa rattaat talteen, seurata äitiä kotiin ja käydä kiinnittämässä rattaat ketjulla auton puskuriin. Harmi kun ei ollut ketjua ja lukkoa mukana.
- gfghj
unohdit nämä kirjoitti:
Olisi pitänyt ottaa rattaat talteen, seurata äitiä kotiin ja käydä kiinnittämässä rattaat ketjulla auton puskuriin. Harmi kun ei ollut ketjua ja lukkoa mukana.
Ei tuollainen oo mikää äitee vaa pelkkä vosu
- Ei jaksa idiootteja.
Hirvi sotkeentuu rattaisiin...Otas joku nappi välillä..
- oman elämän omistava
Voi hirven vittu näitä saatanan kyttääjiä ja kyläpoliiseja. Onko se niin vaikeeta hankkia ihan ikioma elämä ja lopettaa muiden ihmisten kyylääminen ja toisten asioista juoruilu?
Että ihanko joku jätti hampurilaispaperin hesen pihalle? Ja hirvi sotkeentuu rattaisiin?! PIENET ON SAATANA ONGELMAT!- luke luke
Yhteiskunnassa ,kun sattuu olemaan säännöt joita tulisi noudattaa
- Storeman
No ei mua olisi harmittanut roskaaminen niin kauhiasti, jos se oliskin tapahtunut Hesen pihassa. Hese on vastuussa pihaansa jätetyistä pakkauksistaan ja joutuu ne siivoamaan tai siivouttamaan. Se, onko se tarpeellista, on sitten eri juttu, sillä kyllä ne siihen pihaan mahtuvat eikä ne autonrenkaitakaan riko. Talven tullen ne sitten lumiaura aina vois lumen kera lykkiä penkalle.
Mutta jos ne Hesen tuotteet tullaan syömään kylän keskustaan, niin kiinteistönomistajat ei jätteistä pihallaan oikein tykkää. Roskiksia kyllä löytyy joten roskata ei ole pakko.
Myönnän, että ongelma ei ole iso ja "oman elämän omistavallakin" on varmaan paljon merkittävämpiä ongelmia. Kuitenkin olen sitä mieltä, että jos kädessä oleva roska on ongelma, niin miksi siirtää se toiselle?
Ripovuorella on myös tätä pikku ongelmaa ilmennyt ja on siellä sitten ilmeisestikin kaupungin toimesta joku käynyt siivoilemassa. Mielestäni ei kuulu kaupungin tehtäviin meidän verorahoillamme tällainen siivous. Ripovuoren laki on suht tasainen ja tiivis. Siinä olisi oiva kaatopaikan tai jäteaseman pohja ja kohtuu etäisyydellä.
- ihan oma elämä on
Kaatopaikkajätteiden vieminen metsään on ympäristörikos, joten ei ole kyse pienestä ongelmasta. Jätteet kuuluu kaatopaikalle!
- wrtuw
Olisit näpyttänyt auton rekkarinumeron kännykkääsi ja lähettänyt numeroon 16400 ja AF sekä rekkarinumero,sen jälkeen olisit vienyt rattaat takaisin osoitteeseen.
- Harri88
Ei löytynyt enää rattaita
- luannonsuajelu
Harri88 kirjoitti:
Ei löytynyt enää rattaita
Hirviemo otti ne käyttöönsä ja tuuppaa niillä vasaa mettässä.
- Harri88
luannonsuajelu kirjoitti:
Hirviemo otti ne käyttöönsä ja tuuppaa niillä vasaa mettässä.
Onko antaa tarkempia tietoja?
- ffgghjklpööp
Kiitos Harri88 päivän piristyksestä. Nauroin.
- Harri88
Miksi?
- setänasse
Oliko ehkä rattaitten taitoksiin jäänyt myös pieni lapsi tältä laihalta äitykäiseltä!!
- Kiimauuno
Oliko hyvän näköne nainen?
- Kallu
Ei voi olla, ko oli laiha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092769
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262607En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761718Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2131267Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va601245- 471088
- 991001
- 107821
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813