Taas on sensuroitu kokonainen viestiketju, ja tietenkin sellainen jossa oli hyviä ja asiallisia mielipiteitä naisista. Se päätyi sensuriin siksi kun ne mielipiteet olivat niin pahasti vasten sitä mitä niistä asioista valtamediassa aina pajatetaan.
Se aloitus siinä oli jotenkin 'naiset eivät voi ymmärtää AT-miehiä' Siinä ketjussa oli monia asiallisia ja hyviä huomioita naisista. Yksi kommentti käsitteli naisten määrätynlaista valikoivaa empatiaa ja toisaalta nimenomaan täydellistä empatiakyvyttömyyttä ja suoranaista vihaakin niitä miehiä kohtaan jotka he luuserimiehiksi tulkitsevat(erityisesti naisettomat miehet tässä). Yhden vastauskommentin tähän kommenttiin teinkin. Olisin vaan vielä vähän jatkanut siihen yhdellä tiivistyksellä, mutta koko ketju näkyy olevan jo hävinnyt. Se tiivistys menee näin:
Älä milloinkaan odota mitään empatiaa ainakaan keltään muilta kuin oikeasti vahvoilta ja vahvoilla olevilta ihmisiltä(joskaan et välttämättä aina heiltäkään mitään empatiaa saa). Naiset ovat lähes kaikki heikkoja ja miehistäkin suurin osa on heikkoja, jotenka vähissä on ne joilta oikeasti voit jotain empatiaa odottaa. Näin siksi kun et edes niiltä kaikilta oikeasti vahvoiltakaan empatiaa saa.
Ajatte asiaa näin. Jos ja kun ihmisellä on heikkouksia, niin on hän varsin taipuvainen vihaamaan näitä heikkouksiaan(mitä suurempana hän jotain heikkouttaan pitää sitä enemmän hän on taipuvainen sitä heikkoutta vihamaan), ja vielä erityisesti on hän taipuvainen vihamaan näitä samoja heikkouksia kanssaihmisissään. Tähän päälle on erityisesti naisilla vielä ne hyvin primitiiviset ja vahvat syyt vihata miehessä havaitsemiaan tai jo pelkästään kuvittelemiaankin heikkouksia.
palstan sensuurista
23
126
Vastaukset
- 1+20
Harmi kyllä miten mielivaltaisesti täältä poistuu näitä ihan asiallisia ketjuja, viime aikoina tämä on lisääntynyt jostain syystä, joku viikko sitten ei mikään poistunut.
- cessss
Kai joku poistattaa niitä just siks, jos niissä on asiallista keskustelua. Ei sovi palstan normaaliin vastakkainasetteluun.
- mies 86
Itseltänikin poistettiin yksi avaus, en oikein tiedä miksi. Ehkä hyvä vaan, sekoitin siinä nimittäin vähän käsitteitä.
Luulisin että naisten halventamiseen keskitetyt ketjut poistetaan aika herkästi (omani ei tosin ollut sellainen)- fngfng
Poistattaminen ei koske pelkästään naista halventavia viestejä, vaan käytännössä kaikkia palstalla olevia ketjuja ja aiheita.
Palsta on ylläpidon erikoisseurannassa ja viestejä katsellaan tarkemmin. Kun kyseinen häirikköilmoittaja saadaan kiinni ja hän itse osoittaa sen että poistelee asiallisia ketjuja jotka eivät siis riko sääntöjä, hänet heitetään täältä hiuksista vittuun.
Ylläpito on tätä harrastanut jo muutamalla palstalla ja häirikköpoistelijat on päätyneet itse poistetuiksi.
Valitettavasti siihen mennessä täällä joutuu kärsimään hyvienkin ketjujen poistoista. Ylläpitoon tulee poistoilmoituksia päivittäin ihan liikaa ja siksi automaattipoistotsydeemi ehtii poistella viestejä ennen kuin varsinaiset moderaattorit ehtivät niitä tarkastelemaan.
- xc wrecrwt vwacwff n
Ainahan voi kirjoittaa asiallisesti, en usko, että silloin viestejä poistetaan. Ainoastaan tähän kotihörhömme huo.rittelut häviää ja se on ihan oikein.
- Mies32
Kun nimenomaan niitä huoritteluja palstalla riittää, mutta kotihörhömme poistattaa kaikki itselleen epämieluisat mielipiteet.
Mies32 kirjoitti:
Kun nimenomaan niitä huoritteluja palstalla riittää, mutta kotihörhömme poistattaa kaikki itselleen epämieluisat mielipiteet.
Samoin sensuroinnin juurisyynä voi olla silkka kiusantekokin. Kotihörhö pyytää poistamaan asiallisia(kin) viestiketjuja ihan vain siksi, että häntä harmittaa joku kirjoittaja tai se, ettei hänen huoritteluryöpytykseen vaivauduta vastaamaan mitään. Seriffi poistaa luottaen ilmiantajan sanaan, ja hyvä ketju häviää.
Nyt onkin muuten tänä aamuna tuhottu urakalla viestiketjuja. Ehkä se "Viisaan naisen" ja Mies32:n välinen kinastelu hipoi asiattomuuden rajoja, mutta sitten samaan viestiketjuun jäi joku "Hei hu0ra"-viesti. Hyvä, modet.
- huono ylläpito
Ketju oli hyvä. Ilmeisesti kun palstasheriffinä häärivä nainen häviää väittelyn, hyväkin ketju menee saman tien sensuuriin. Tai sitten joillekin hedonisteille on liikaa, että osa miehistä on yksiavioisia luontaisesti eivätkä he halua tai edes pysty irtosuhteisiin. (Omakohtaisesti prostitoidulla käyntikin on sula mahdottomuus, ei siksi että se sortaisi naista, vaan koska se olisi väärin minua kohtaan kuin tuhoaisin jotain sisältäni.) Heillä olisi todellista potentiaalia tulla rakastaviksi aviomiehiksi ja perheenisiksi, mutta sitä mahdollisuutta heille ei tässä yhteiskunnassa anneta.
Niitä joille seksuaalisuus kuuluu vain ja ainoastaan parisuhteeseen sisäänrakennettuna syrjitään jo seksuaalivalistuksesta alkaen ikäänkuin hedonismi olisi se jokaiselle ainoa oikea seksuaalisuuden muoto, ja joka ei siihen pysty on synnynäisesti paha ja katkera ihminen. Ja täällä naiset haukkuvat surutta tällaisia miehiä sairaiksi, vaikka katkeruus on lopulta seuraus heidän syrjinnästään.
Yhtähyvin hedonisteilta voisi vaatia, että yksiavioisuus on ainoa oikea seksuaalisuuden muoto, ja joka ei siihen pysty tulee valaistua ja kantaa oma vastuunsa, eikä katkeroitua. Kuka silloin on sairas? Ja turha väittää, että näin on joskus ollutkin, jos ette ole eläneet sitä. Asiat eivät ole lainkaan paremmin, koska ihmisiä sorretaan.
Me elämme kulttuurista seksuaalisen tukahduttamisen toista ääripäätä, jossa yksiavioiset persoonat kirjaimellisesti raiskataan hedonismin aatteella.- mies32
Olen elänyt tuota aikaa ainakin siinä mielessä, että noin minut kasvatettiin. Mutta mitä muka on yksiavioisten sorto nykyisin? En ymmärrä. Sitäkö, että kolmekymppistä ikineitsyttä katsotaan kummastellen? Kyllä minäkin tunnen useita yksiavioisia tai siihen pyrkineitä, enkä ole kuullut mistään kokemastaan sorrosta.
- hchhkg
EI hedonistit poistele teidän viestejä jotka haluatte elää neitsyen kanssa. Tehän juuri sitä keskustelua tänne aiheutatte!
Tällä palstalla on muutama syy mikä saa häirikön ilmoittamaan viestiketjun poistettavaksi.
Muutama tietyillä nimimerkeillä kirjoittava tyyppi. Huolimatta viestin sisällöstä, viesti päätyy ilmoitettavaksi.
Ei muita syitä.
Nimenomaan asiallisia viestejä tuntuu poistuvan eniten. Sääli että eräiden henkilöiden ulosanti ei riitä järkevään keskusteluun, vaan ainoa tapa vastata on poistaa mielipide josta ei pidä.
Tämäkin ketju muuten poistetaan aivan varmasti, kuten kaikki muutkin palstan sensuuria käsittelevät ketjut.- aloittaja olennnnnnn
Tulkintani mukaan olen aika paljon samaa mieltä noista kommenteistasi.
" Me elämme kulttuurista seksuaalisen tukahduttamisen toista ääripäätä, jossa yksiavioiset persoonat kirjaimellisesti raiskataan hedonismin aatteella."
Oikeastaan eniten minua tympäisee se kun yhtäältä nämä agressiivisesti sitä oppiaan saarnaaavat miten vain hedonismi p/s-asioissa ja muutenkin on oikeanlaista käyttäytymistä ja muu on sairasta, perverssiä ja tuomittavaa, toisaalta kuitenkin samalla pitävät itseään vapaamielisinä ja jopa suvaitsevaisina. - Aasialaisen löytänyt
Miten minulle tulee mieleen, että tämä minun kontribuutioini on saattanut ärsyttääjotakuta. Siis se jossa suosittelin ns. alemman tason miehille, lyhyemmille, ja sellaisille jotka arvostavat sitä että nainen ei ole ollut kokokylän heila, puolison hankkimista Aasiasta.
Suosittelen sitä edelleen. Tietty määrä taloudellisia resursseja täytyy olla plakkarissa, jo matkat maksavat ja ainakin aluksi eläminen tapahtuu yhden ihmisen tuloilla. Aasialaisista naisista saa kyllä hyvän puolison joilla arvot osuu hyvih yksiin perussuomalaisen miehen kanssa: perhe tulee ensin ja harmonia on tärkeää eli riitoja pyritään välttämään. Lapsiin panostetaan mutta kyllä miestäkin hemmotellaan. Niin ja neitsyys on siellä kova juttu eli jos joku nainen suostuu ennen avioliittoa seksiin niin ei kannata sellaista ottaa.- Aasiaan heti
Tämä olisi aivan win-win tilanne, jos sä Teemu ja kaikki kaltaisesi menisitte sinne Aasiaan. Jaa no, ei kai teitä voi kieltää palaamasta Suomeen, mutta kaikkein parasta olisi, kun jäisitte sinne Aasiaan.
Ajattele miten kätevää.. sä kun tunnet kyltymätöntä halua halventaa naisia, niin voit sille kieltä taitamattomalle naisellesi aina säännöllisesti sanoa, että kuinkahan moni sunkin hu@ranvituraasi on käyttänyt ja nainen vaan hymyilee.. täydellistä.
Ai niin siellä Aasiassa ei ole Kelaa elättämässä, no kyllä me veronmaksajat jaksetaan sut ja sun aasianvaimo elättää täällä Suomessa. Ei kun tuumasta toimeen.
Tääkin viesti kyllä kohta poistetaan. Teemu ei kestä, että sen hölmöyksistä muistutellaan. - sdfghjklötyuiopåååå
Aasiaan heti kirjoitti:
Tämä olisi aivan win-win tilanne, jos sä Teemu ja kaikki kaltaisesi menisitte sinne Aasiaan. Jaa no, ei kai teitä voi kieltää palaamasta Suomeen, mutta kaikkein parasta olisi, kun jäisitte sinne Aasiaan.
Ajattele miten kätevää.. sä kun tunnet kyltymätöntä halua halventaa naisia, niin voit sille kieltä taitamattomalle naisellesi aina säännöllisesti sanoa, että kuinkahan moni sunkin hu@ranvituraasi on käyttänyt ja nainen vaan hymyilee.. täydellistä.
Ai niin siellä Aasiassa ei ole Kelaa elättämässä, no kyllä me veronmaksajat jaksetaan sut ja sun aasianvaimo elättää täällä Suomessa. Ei kun tuumasta toimeen.
Tääkin viesti kyllä kohta poistetaan. Teemu ei kestä, että sen hölmöyksistä muistutellaan.Mua taasen tympäisee nämä aasialaisa naisia halventavat jutut. Kyllä niissä varmasti on ihan fiksuja naisia. Kulttuurierot ovat suuret ja fyysiset jututkin. Ne aasialaiset naiset jotka turistikohteissa miesten viihdyttäjinä pyörivät ovat oma lukunsa, en minä niistä tiedä mitään kun en ole sellaisissa paikoissa edes käynyt. Uskon että ne ovat taloudellisten syiden vuoksi sellaisiin juttuhin ajautuneet.
Minuun otti tässä hiljattain yhteyttä skype-profiilini yksi aasialainen 34 vuotias nainen, hyvää englantia kirjoittaakin. On ne jutut niillä niin kovin erilaisia kuin mitä vastaavilta suominaisilta voisi odottaa ja ehdottomasti fiksumpia ja realistisemmin oman tilanteensa huomioivia. Välillä tituleeraa sir, ja toisaalta taas osaa hauskan rennosti ja tuttavalliseen sävyyn juttua. - mies32
Aasiaan heti kirjoitti:
Tääkin viesti kyllä kohta poistetaan. Teemu ei kestä, että sen hölmöyksistä muistutellaan.Nyt on teemuttelija ylittänyt itsensä: saanut yhdistettyä samaan henkilöön Teemun, huorittelijat sekä aasialaisnaisista pitävät miehet.
- mies32
sdfghjklötyuiopåååå kirjoitti:
Mua taasen tympäisee nämä aasialaisa naisia halventavat jutut. Kyllä niissä varmasti on ihan fiksuja naisia. Kulttuurierot ovat suuret ja fyysiset jututkin. Ne aasialaiset naiset jotka turistikohteissa miesten viihdyttäjinä pyörivät ovat oma lukunsa, en minä niistä tiedä mitään kun en ole sellaisissa paikoissa edes käynyt. Uskon että ne ovat taloudellisten syiden vuoksi sellaisiin juttuhin ajautuneet.
Minuun otti tässä hiljattain yhteyttä skype-profiilini yksi aasialainen 34 vuotias nainen, hyvää englantia kirjoittaakin. On ne jutut niillä niin kovin erilaisia kuin mitä vastaavilta suominaisilta voisi odottaa ja ehdottomasti fiksumpia ja realistisemmin oman tilanteensa huomioivia. Välillä tituleeraa sir, ja toisaalta taas osaa hauskan rennosti ja tuttavalliseen sävyyn juttua.Eikö käynyt mielessä, että sinuun yhteyttä netissä ottava voisi olla juuri samaa porukkaa kuin ne turistikohteiden miestenviihdyttäjät?
Jos suominaiset kerran ovat niin paljon aasialaisia tyhmempiä, niin miksi ihmeessä sinä suomimiehenä olisit aasialaisnaisen arvoinen? - aloittaja tässääääää
mies32 kirjoitti:
Nyt on teemuttelija ylittänyt itsensä: saanut yhdistettyä samaan henkilöön Teemun, huorittelijat sekä aasialaisnaisista pitävät miehet.
Ainakin tuo edellinen aasialaisten naisten herjaamiseen tympääntynyt olin minä, aloittaja.
- mies32
aloittaja tässääääää kirjoitti:
Ainakin tuo edellinen aasialaisten naisten herjaamiseen tympääntynyt olin minä, aloittaja.
Eli Baltian mies. Sen kyllä tajusin.
- Spaltian mies
mies32 kirjoitti:
Eli Baltian mies. Sen kyllä tajusin.
Me kaikki olemme Spartacus...eikun Baltian mies.
- smaa herjapaskaa se
mies32 kirjoitti:
Eikö käynyt mielessä, että sinuun yhteyttä netissä ottava voisi olla juuri samaa porukkaa kuin ne turistikohteiden miestenviihdyttäjät?
Jos suominaiset kerran ovat niin paljon aasialaisia tyhmempiä, niin miksi ihmeessä sinä suomimiehenä olisit aasialaisnaisen arvoinen?No ei tässä nyt siitä ole kysymys josko olen jonkun maanlaisten naisten arvoinen tai en. Kulttuurierot nyt vaan ovat tyrmäävät ja se kyllä näkyy. Olen nyt useita kertoja chattaillut tämän mainitsemani naisen kanssa, mutta en jaksa enkä haluakkaan niistä jutuista enempää tähän. Aina silloin tällöin tämä nainen ottaa yhteyttä minuun. Sen voin sanoa että k.o. nainen ei ainakaan ole niistä kaakkoisaasian maista kuten Thaimaasta missä niitä turistikohteissa miehiä viihdyttäviä naiosia sanotaan olevan. K.o. nainen osaa myös kirjoittaakkin hyvää englannin tekstiä.
- mies32
smaa herjapaskaa se kirjoitti:
No ei tässä nyt siitä ole kysymys josko olen jonkun maanlaisten naisten arvoinen tai en. Kulttuurierot nyt vaan ovat tyrmäävät ja se kyllä näkyy. Olen nyt useita kertoja chattaillut tämän mainitsemani naisen kanssa, mutta en jaksa enkä haluakkaan niistä jutuista enempää tähän. Aina silloin tällöin tämä nainen ottaa yhteyttä minuun. Sen voin sanoa että k.o. nainen ei ainakaan ole niistä kaakkoisaasian maista kuten Thaimaasta missä niitä turistikohteissa miehiä viihdyttäviä naiosia sanotaan olevan. K.o. nainen osaa myös kirjoittaakkin hyvää englannin tekstiä.
Totta kai osaa englantia, sehän kuuluu työnkuvaansa. (jos siis on gold digger, mikä ei ole thaimaalaisten yksinoikeus)
- osaa miten osaa
mies32 kirjoitti:
Totta kai osaa englantia, sehän kuuluu työnkuvaansa. (jos siis on gold digger, mikä ei ole thaimaalaisten yksinoikeus)
Kyllä siinä nyt vaan on paljon eroja siinä miten sitä englannin kieltä käytetään, ja erityisesti vielä siinä miten kirjoitetaan lauseita. Valitettavasti monet kielen ammattilaisetkin kuten journalistit kirjoittavat niin raskaasti virheellisin lauserakentein, että vaikea on tekstiä tulkita. Ei virheelliset sanat niin paljon häiritsekkään vaan ne lauserakennevirheet. Minä opin oman kirjallisen englantini tai se tarttui minuun lähinnä matematiikan harrastukseni kautta, siis niistä teoreemista ja ylipäätänsä matematiikan tekstikirjojen teksteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800