Lyhytaikainen ajokorttini vanhenee parin viikon päästä. Sain sen siis kaksi vuotta sitten. En ole käynyt kakkosvaihetta. Ei ole rahaa, enkä enää edes ehtisi. Ajokortille oli pari vuotta sitten todellinen tarve. Kävin autokoulun, jotta työnsaanti helpottuisi. Töitä ei tullut, autoa en ole ajanut inssin jälkeen kertaakaan kun ei ole keltä lainata.
Autokoulurahat meni siis täysin hukkaan, itkettää lähinnä. Kortti menee vanhaksi ja jos haluan vielä joskus ajaa, joudun käymään ainakin teoriakokeen ja inssin uudelleen. Uuden lain tultua ties mitä muuta.
Itku tulee, kortti vanhenee
4
279
Vastaukset
- 852147
Jos sinulla ei ole työtä, ei autoa, miksi itku kun kerran se ajokortti on täysin hyödytön sinulla..
- gtr rt tg
Onneksi perustellusta syystä (eli syy joka ESTÄÄ kakkosvaiheen käymisen ja saat sen todistettua) saa ajokortille 2 vuotta lykkäystä uusimalla sen muovikortin, ei vaadita kokeita tms lainkaa
- Kiki fani
Elä taas Kiki aloita.
- Synder
Ilmoittaudu autokouluun missä voit maksaa osamaksulla! Nyt kun pidät kiirettä niin kerkeet vielä pakolliset osuudet käydä ennenkun kortti vanhenee ja sit sulla oli kai puol vuotta aikaa maksaa ja toimittaa todistus poliisille ilman et joudut mitään uusimaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427