Sinua ja välitän Sinusta, aina vain enemmän ja enemmän eikä mikään sammuta tunteitani Sinua kohtaan.
Kaikki järjestyy.
Rakastan
25
2473
Vastaukset
- niin minäkin
Kiitos kaunis sinulle, kuka oletkin...
Nuo sanasi ovat kauneimmat, mitä toiselle voi sanoa :) - sad..
kiitos, kiitos... sanasi piristivät maassa laahustavan mieleni...sillä en voi ymmärtää miten maailma voi olla näin epäreilu jotain pientä vajavaista ihmistä kohtaan! Tai miten joku pieni ihminen voi loukata sinua niin paljon, että se on kuin tuhat puukon iskua, se salpaa henkesi ja saa sinut lukitsemaan asian mielesi syvyyksiin ja heittämään avaimen kauas pois...
- Minä
Älä vaivu synkkyyteen ja tuhlaa energiaasi siihen, että mietit jonkun loukkauksia. Tiedän, että sattuu, tiedän sen niin hyvin. Mutta toivoisin, että jaksaisit suunnata ajatuksesi mukaviin asioihin.
Olet arvokas sellaisena kuin olet ja kenelläkään ei ole oikeutta puuttua Sinun tekemisiisi. Rakastan Sinua hirveän paljon ja ikävöin suunnattoman paljon.
Mitenkäs se sanonta meneekään, että maailmalle olet vain joku, mutta jollekin olet koko maailma. Itken kanssasi, kun Sinuun sattuu, vaikka et sitä näekään, sillä en ole luonasi. Minulle merkitsee todella paljon se, että Sinulla on hyvä olla ja että olet onnellinen. Tahdon nähdä Sinut pian. - Minäkö
Minä kirjoitti:
Älä vaivu synkkyyteen ja tuhlaa energiaasi siihen, että mietit jonkun loukkauksia. Tiedän, että sattuu, tiedän sen niin hyvin. Mutta toivoisin, että jaksaisit suunnata ajatuksesi mukaviin asioihin.
Olet arvokas sellaisena kuin olet ja kenelläkään ei ole oikeutta puuttua Sinun tekemisiisi. Rakastan Sinua hirveän paljon ja ikävöin suunnattoman paljon.
Mitenkäs se sanonta meneekään, että maailmalle olet vain joku, mutta jollekin olet koko maailma. Itken kanssasi, kun Sinuun sattuu, vaikka et sitä näekään, sillä en ole luonasi. Minulle merkitsee todella paljon se, että Sinulla on hyvä olla ja että olet onnellinen. Tahdon nähdä Sinut pian.Kauniita sanoja.Sydän paisuu niin, että ei kohta mahdu sykkimään tätä hurjaa laukkaa. Tämä käytös. Nämä sanat joita tarkoitit. Ovat arkipäivää. Vuodesta toiseen, tavalla tai toisella. Olen tottunut.
- Minä
Minäkö kirjoitti:
Kauniita sanoja.Sydän paisuu niin, että ei kohta mahdu sykkimään tätä hurjaa laukkaa. Tämä käytös. Nämä sanat joita tarkoitit. Ovat arkipäivää. Vuodesta toiseen, tavalla tai toisella. Olen tottunut.
täytyy muistaa se, että et ole ainoa, jos se yhtään lohduttaa. Muistat myös sen, että olet arvokas ihminen ja sinulla on mahdollisuuksia, kuten kaikilla muillakin ja tiedä se, että jollekin merkitsee hyvin paljon sinun ajatuksesi ja joku tahtoisi niin mielettömästi kokea kanssasi kaikkea kaunista, kokea kaikkea mitä elämä on.
Ehkäpä oletkin juuri hän, ehkäpä hän on kirjoittanut tänne muutakin. Ehkäpä viestini menevät oikealle ihmiselle. Toisaalta, vaikka et olisikaan hän, niin silti nuo kaikki sanat sopivat sinullekin, mutta siinä on vain se ero, että minun roolissani on joku muu. Joku joka sinua rakastaa. - exsad, now happy =)
Minä kirjoitti:
Mitenkäs se sanonta meneekään, että maailmalle olet vain joku, mutta jollekin olet koko maailma. Itken kanssasi, kun Sinuun sattuu, vaikka et sitä näekään, sillä en ole luonasi. Minulle merkitsee todella paljon se, että Sinulla on hyvä olla ja että olet onnellinen. Tahdon nähdä Sinut pian.Kiitos lauseistasi, arvostan niitä todella!
Nyt tuntuu vihdoin siltä, että elämäni olisi raiteillaan. Olen osittain tässä tilanteessa sinun ansiostasi, sillä olen saanut lauseistasi voimaa elää päivä kerrallaan ja olen myös oppinut arvostamaan itseäni enemmän, enkä anna enää kenenkään satuttaa itseäni... Kiitos vielä...
Olisi tosiaan mukava tavata, mutta asun Vaasassa, joten se ei taida onnistua... =( Btw. minkä ikäinen olet tai siis minkä ikäisistä voisi löytää noin viisita mielipiteitä omaavan ihmisen?
- Minäkin
soi ja elo soljuu sujuvasti. Minä rakastan Sinua. En jaksa vaivata päätäni miettimällä, miten siihen suhtaudut; vaivaannuttaako se vai onko se sitä, mitä haluat. Tulkitsen tunteittesi peittelyn niin, että ne ovat ehkä haalistuneet. Asiat kannattaa yksinkertaistaa, niin ei jää turhaa pohtimista
- Minä
eivät tunteeni ole haalistuneet! Pitäisi vain voida katsoa miten kaikki toimisi, rakastaisitko minua enää sitten, kun voisit nähdä kaiken suoraan edessäsi. Sitähän minä juuri mietin, että jos en olekaan sitä mitä olet ajatellut. Ei tätä voi tähän jättää, sillä tämä kaikki ei ole todellakaan yhdentekevää minulle, ehkä ei sinullekaan. Sinä merkitset niin paljon minulle.
- kaipaava
Minä kirjoitti:
eivät tunteeni ole haalistuneet! Pitäisi vain voida katsoa miten kaikki toimisi, rakastaisitko minua enää sitten, kun voisit nähdä kaiken suoraan edessäsi. Sitähän minä juuri mietin, että jos en olekaan sitä mitä olet ajatellut. Ei tätä voi tähän jättää, sillä tämä kaikki ei ole todellakaan yhdentekevää minulle, ehkä ei sinullekaan. Sinä merkitset niin paljon minulle.
-kin totta,enhän tiedä sinusta mitään...ehkä aavistus samoista ajatuksista...
- nainen
Kyllä mä tiedän kuinka tärkeetä se sulle on enkä halua sitä kieltää..mä kaipaan koko ajan,mutta en vaan uskalla myöntää..en ole vaivaantunut tunteistasi-haluaisin vaan tietää mitä sinä itse haluat.Onko se niin vaikeaa kertoa.
- Minä
kaipaava kirjoitti:
-kin totta,enhän tiedä sinusta mitään...ehkä aavistus samoista ajatuksista...
se, mutta kuitenkin sinulla on aavistus että kuka mahtaa olla kyseessä? Siis omassa elämässäsi on jollakin tavalla joku henkilö, jonka ajattelet ajattelevan kuten minä? Luulen, että paljon, paljon kivempaa olisi, jos hän voisi näyttää ne tunteensa muulla tavalla, kuin tänne palstalle kirjoittelemalla vai kuinka olet ajatellut:)
- joku mimmi
Minä kirjoitti:
se, mutta kuitenkin sinulla on aavistus että kuka mahtaa olla kyseessä? Siis omassa elämässäsi on jollakin tavalla joku henkilö, jonka ajattelet ajattelevan kuten minä? Luulen, että paljon, paljon kivempaa olisi, jos hän voisi näyttää ne tunteensa muulla tavalla, kuin tänne palstalle kirjoittelemalla vai kuinka olet ajatellut:)
Mä oon aatellu monia tapoja mutta yhä hankalammaksi kaikki vaan käy!Ekan kerran kun sut näin ajattelin "kuka TOI...mahtaa olla..." ja kun sut taas vuosien päästä näin ja olit siinä edessäni...niin paljon jäi sanomatta...ja sä lähdit.
- Minäkin
Minä kirjoitti:
että toivon Sinun siellä olevan. Et voisikaan. Jos olisit, haluaisin, että näyttäisit minulle kaikki sielusi salat. Minä kuuntelisin ja pitäisin kainalossa. Eivät heikkoudet rakastamista horjuta!
- sinulle
joku mimmi kirjoitti:
Mä oon aatellu monia tapoja mutta yhä hankalammaksi kaikki vaan käy!Ekan kerran kun sut näin ajattelin "kuka TOI...mahtaa olla..." ja kun sut taas vuosien päästä näin ja olit siinä edessäni...niin paljon jäi sanomatta...ja sä lähdit.
ehkä olet se suuri rakkaus ehkä et??!!...=)
- joku mimmi
sinulle kirjoitti:
ehkä olet se suuri rakkaus ehkä et??!!...=)
niin..eipä sitä voi tietää,koska ei toista tunne niin hyvin,mutta ainakin meidän ensitapaaminen ja toinenkin jäi lähtemättömästi mieleeni.voitko sinä esim.ensitapaamisella olla KAIKKIEN kanssa täysin samalla aaltopituudella?ehkä voit,minulta se ei onnistuisi,koska olen nainen,johon ei todellakaan tehdä vaikutusta ensi tapaamisella jos ei oo kyseessä joku aivan erityinen persoona!ja hän oli sitä!!en tiedä,olinko sitä hänelle,mutta aika hyvä näyttelijä hän oli jos pystyi osoittamaan kiinnostusta vaan minulle,eikä kenellekään muulle....
- Minäkin
Minä kirjoitti:
olisitko kiltti ja antaisit minulle vähän toivoa? Vihjaisit.
- Minäkinn
sano jo jotain...
- Minä
sinua kuten ennenkin, eikä mikään ole muuttunut sen suhteen. Joskus ajattelen, että et minua kaipaa. Odotan näkeväni sinut ja haluaisin olla kanssasi. En voi sanoa muuta, kuin että kaikki menee niin kuin on menevä. Niin paljon kuin haluaisinkin, niin olen joutunut ottamaan huomioon senkin, että en tule ehkä ikinä saamaan sitä mitä haluaisin ja ajatus siitä kulkee varjona haaveiden joukossa, välillä enemmän, välillä vähemmän. Mietin miksi niin vaikeaa, miksi..
- minähän
Minä kirjoitti:
sinua kuten ennenkin, eikä mikään ole muuttunut sen suhteen. Joskus ajattelen, että et minua kaipaa. Odotan näkeväni sinut ja haluaisin olla kanssasi. En voi sanoa muuta, kuin että kaikki menee niin kuin on menevä. Niin paljon kuin haluaisinkin, niin olen joutunut ottamaan huomioon senkin, että en tule ehkä ikinä saamaan sitä mitä haluaisin ja ajatus siitä kulkee varjona haaveiden joukossa, välillä enemmän, välillä vähemmän. Mietin miksi niin vaikeaa, miksi..
Kaipaan sua aamulla, oot ensi ajatus kun avaan silmäni. Kaipaan sua päivällä ja illalla ja nukahdan kuvasi mielessäni. Oot aina mielessäni, aina aina aina, en pääse irti susta. Et lähde kulumallakaan.
Miksi kaikki menee niinkuin menee ja miksei voi mitään tehdä? Sano miksi vaikeaa??? Sano sano sano! - minäkinn
Minä kirjoitti:
Me tuntemattomat kirjoitellaan toisillemme täällä virtuaalimaailmassa... Hienoa kuitenkin, että on jokin mahdollisuus sanoa mitä ajattelee, vaikkei sitä saa perille. Kiitos, että olen saanut jutella kanssasi, sillä minusta tuntuu vahvasti että olemme jutelleet aiemminkin. ja tosiaankin, kaikki menee niin kuin on mennäkseen. Ehkä me vielä jonain pävänä huomataankin, että nyt nähtiin tässä – siis jos kohtalo tai mikä lie sanelee niin. Siihen asti en ole hölmö. Kiitos kaikista kauniista sanoista, toivotan sinulle kaikkea hyvää.
- hän
minäkinn kirjoitti:
Me tuntemattomat kirjoitellaan toisillemme täällä virtuaalimaailmassa... Hienoa kuitenkin, että on jokin mahdollisuus sanoa mitä ajattelee, vaikkei sitä saa perille. Kiitos, että olen saanut jutella kanssasi, sillä minusta tuntuu vahvasti että olemme jutelleet aiemminkin. ja tosiaankin, kaikki menee niin kuin on mennäkseen. Ehkä me vielä jonain pävänä huomataankin, että nyt nähtiin tässä – siis jos kohtalo tai mikä lie sanelee niin. Siihen asti en ole hölmö. Kiitos kaikista kauniista sanoista, toivotan sinulle kaikkea hyvää.
ihan kiva et vedetään tää juttu maan pinnalle, mihin se kuuluukin, et jatkoja vaan kaikille.. unelmilla ei o siipiä eikä tarvikaan, poikki vaan ja pinoon ja vähän kylmää vettä niskaa..kyl se siit...
- vastannu
tällä sun viestillä johonkin aikaisempaan viestiin, mistä oisit voinut tunnistaa ittes?
- Minä
vastannut :)
- kerros
Minä kirjoitti:
vastannut :)
vähän lisää, minä päivänä se viesti on kirjotettu mihin oot vastannu.. =) Eihän sitä koskaan tiedä..
- Minä
kerros kirjoitti:
vähän lisää, minä päivänä se viesti on kirjotettu mihin oot vastannu.. =) Eihän sitä koskaan tiedä..
ketjussa rivejä rakkaalle yhteen kommenttiin rakkaalta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478