Mitä tekisitte tilanteessa, jossa haluaisitte pyytää anteeksi jotakin vuosia sitten tapahtunutta? Kyseinen henkilö teki myös minua kohtaan virheen, mutta tein itsekin virheen. Hän pyysi anteeksi mutta minä en ollut silloin siihen valmis. Sen verran isoista asioista oli kyse...kuitenkin kun ole päässyt asioista yli olen ymmärtänyt että minunkin olisi hyvä pyytää häneltä anteeksi mutten tiedä oikein onko se viisasta enää näin pitkän ajan jälkeen. Joitakin ihmisiä toisten anteeksi pyytelyt vain ärsyttävät tai he eivät halua nähdä asian rakentavuutta. Ymmärrän, että joitakin asioita ei voi antaa anteeksi noin vain ja helpottaako anteeksi pyytäminen sen henkilön mieltä jolta anteeksi pyydetään aina välttämättä? Haluan tehdä oikein, enkä todellakaan kaipaa mitään synninpäästöä huonolle omalle tunnolle koska enemän on syytä hänessä. Minua vain harmittaa kun en voinut olla hänelle armollisempi vaikka olisi pitänyt. Haluaisin siltäkin varalta pyytää anteeksi, että jos hän vielä tänäkin päivänä joskus miettii...tai potee huonoa omaa tuntoa. Ikäänkuin että saisimme molemmat asialle pisteen. Tuntuu typerältä kaivella vanhoja asioita, mutta jotkut asiat vaikuttavat loppuelämäksi...
Kannattaako pyytää anteeksi
ihmetteleväinen...
0
207
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759