maanantai 13. toukokuuta 2013
Globaali Eliitti valmistautuu taloudelliseen romahdukseen ja Kolmanteen maailmansotaan
Tässä yhdysvaltalaisen raamatunprofetian tutkijan Don Koenig’in ajatuksia nykyisestä maailmantilasta joka näkyy ihmisten huolettomana elämänmenona ja Lännen valtaeliitin näennäisenä toiveajatteluna talouden suhteen. ”Edistykselliset” tietävät että tämä nykyinen vanha maailman järjestys on kulkemassa kohti loppuaan ja siksi eivät yritä tehdä mitään sen pelastamiseksi, vaan pikemmin edesauttavat nykyisellä talouspolitiikallaan korttitalon rysähtämistä kerralla, jotta uusi taloussysteemi voidaan pystyttää sitten kun maailma on toipunut ennakoidun maailmansodan syövereistä. Häviäjiä tässä pelissä tulevat olemaan säästönsä menettäneet keskiluokan ihmiset. Koenig kertoo miten Amerikan liittovaltio varautuu paraikaa tulevaan poikkeustilaan ja kansalaistensa valvontaan aseistautumalla hampaisiin saakka. Poliisivaltiota ollaan siis kaavailemassa Pohjois-Amerikkaan, jossa kaikkien pyssyostoksia valvotaan tulevaisuudessa. Koenig selittää artikkelissaan myös maailmaa ja USA:ta uhkaavasta vaarasta kun presidentit Bush ja Obama ovat antaneet Pohjois-Korean ja Iranin kehittää vapaasti ydinaseitansa ja ohjuskapasiteettiaan, jotka olisi pitänyt tuhota jo vuosia sitten. Yhdellä ydinaseella toimitettu EMP-hyökkäys eli sähkömagneettinen pulssi Amerikan päällä on todennäköinen 3. maailmansodan aikana joka lamauttaa USA:n sähköverkon ja infrastruktuurin. Seurauksena Israel tulee kokemaan onnettomuuden sodassa ja sitä seuraa maailmanrauha, jonka aikana Antikristus Peto ilmestyy maailmannäyttämölle Ilmestyskirjan 1. sinetin ratsastajana. Tämä onkin Globaalin Eliitin utopistinen päämäärä kun heidän messiaansa saapuu ylläpitämään keinotekoista rauhaa jonka on määrä kestää ikuisesti. Lopulta Jumala tuomitsee pakanakansat Herran päivänä jota ennen maailmanrauha rikkoutuu. Näin kerroin tiivistettynä seuraavan Samuel Korhosen suomentaman profetia-artikkelin sisällön.
http://nokialainen.blogspot.fi/2013/05/globaali-eliitti-valmistautuu.html
"Nokialaisen" profeetallisia ajankohtaisuuksia
10
1551
Vastaukset
- hdll-yreuo
Amerikka - aihe vähäistä, joten edes sana USA saa innostumaan.
"...kaikkien pyssyostoksia valvotaan tulevaisuudessa. "
Erittäin hyvä asia ja varsinkaan ketjun aloittajan kaltaisille keppuloille ei mitään aselupia!- Viva Las Vegas!
Näin se on eli pyssyostoksia on myös tulevaisuudessa valvottava tarkasti.
Ja se on todellakin hyvä asia siitäkin syystä,ettei varsinkaan kaikenlaisille huuhaa profeetoille aselupia myönnetä!
Itselläni on muuten neljä asetta ja siis myös neljä aseen hallussapitolupaa. - jotain rotia aselupiin
Viva Las Vegas! kirjoitti:
Näin se on eli pyssyostoksia on myös tulevaisuudessa valvottava tarkasti.
Ja se on todellakin hyvä asia siitäkin syystä,ettei varsinkaan kaikenlaisille huuhaa profeetoille aselupia myönnetä!
Itselläni on muuten neljä asetta ja siis myös neljä aseen hallussapitolupaa.USA:ssa on,ihan lapsille suunniteltuja aseita mm. 22.cal kivääri, jolla 6-vuotias ampui 2-vuotiaan pikkusiskonsa(vahinko). Ase oli ladattu, eikä tietenkään lukitussa asekaapissa. Kaksi samanlaista tapausta taisi osua vielä samalle päivälle. Uutisoitiin huhtikuussa.
- pyl, pyl
Mä ostankin pimeesti. Arabit myy kun pyllistelen.
- hgjfk-3489
Uskommekos me, että Raamatunprofetian lopunajat ovat lähellä?
Tämä linkistä.
"Jos nyt olemme niitä, jotka uskovat, että raamatunprofetian lopunajat ovat hyvin lähellä, niin miksi odottaisimmekaan mitään paljon erilaista pian tapahtuvan? Maailma ilmeisesti pystyttää nyt näyttämöä henkilölle, josta tulee Antikristus Peto. Tämä henkilö todennäköisesti saapuu maailman näyttämölle jossakin ominaisuudessa noin vuosikymmenessä.
Tiedämme, että Antikristus tulee rauhan näyttämölle ja tässä suuressa rauhassa on järkeä vain, jos maailma on juuri läpikäynyt valtavan maailmansodan ajan. Näemme tämän maailmanrauhan jopa ennenkuin Jumala käsittelee pakanakansoja vähän puhutussa Sakarjan 1. luvun profetiassa:"
Ja mies, joka seisoi myrttien keskellä, lausui ja sanoi: "Nämä ovat ne, jotka Herra on lähettänyt maata kuljeksimaan". Niin ne vastasivat Herran enkelille, joka seisoi myrttien keskellä, ja sanoivat: "Me olemme kuljeksineet maata, ja katso, koko maa on alallansa ja rauhassa". Ja Herran enkeli lausui ja sanoi: "Herra Sebaot, kuinka kauan sinä viivyt etkä armahda Jerusalemia ja Juudan kaupunkeja, joille olet ollut vihainen nämä seitsemänkymmentä vuotta?" Niin Herra vastasi enkelille, joka puhutteli minua, ja lausui hyviä, lohdullisia sanoja. Ja enkeli, joka puhutteli minua, sanoi minulle: "Saarnaa ja sano: Näin sanoo Herra Sebaot: Minä kiivailen Jerusalemin ja Siionin puolesta suurella kiivaudella. Suurella vihalla minä olen vihastunut suruttomiin pakanoihin, jotka, kun minä vähän vihastuin, auttoivat onnettomuutta tapahtumaan. Sentähden sanoo Herra näin: Minä käännyn Jerusalemin puoleen armahtavaisuudessa. Minun temppelini siellä rakennetaan, sanoo Herra Sebaot ja mittanuora jännitetään Jerusalemin ylitse. (Sak. 1:10-16)- KTS (Ei kirj.)
Vanhan Testamentin justkat eivät liity nykyaikaan enää mitenkään:
Matteuksen evankeliumi:
11:13 Sillä kaikki profeetat ja laki ovat ennustaneet Johannekseen asti;
Luukkaan evankeliumi:
16:16 Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin
Niin se vaanmenee! - totuuden puolesta
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Vanhan Testamentin justkat eivät liity nykyaikaan enää mitenkään:
Matteuksen evankeliumi:
11:13 Sillä kaikki profeetat ja laki ovat ennustaneet Johannekseen asti;
Luukkaan evankeliumi:
16:16 Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin
Niin se vaanmenee!Väärin tulkittu nuo raamatunkohdat. Ne selittävät vain että Johannes Kastaja oli Vanhan Liiton viimeinen profeetta joka ennusti mm. Jeesuksen eli Messiaan 1. tulemuksesta. Vanha Testamentti rakentui profeetoille ja Mooseksen laille ja Jeesuksen mukaan Johannes Kastaja oli Vanhan Liiton suurin mutta pienin Taivasten valtakunnassa. Johanneksen jälkeen julistetaan Uuden Liiton evankeliumia. VT:n profetioista suuri osa on vielä täyttymättä. Ei kannata vääristellä asioita.
- filadelfi
http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2013/05/17/usan-taloudessa-nakyy-jo-valoa/20137070/12
Ja EU vaikeroi talousvaikeuksissa Israel vastaisuuden takia;
http://youtu.be/pw0ow7GboiA?t=1h31m20s - Eletään hämyssä...
Ompa taas kerran nokista NWO-profetiaa sekä muuta huuhaata ja hämärän rajamailta kotoisin olevia talousprofetitoita myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204974
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861762Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881622Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741574Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351207Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691111- 931064