On vaan sua kova ikävä, oot täyttäny mun ajatukset jo 7 vuoden ajan, kukaan muu ei ole herättänyt sellaisia tunteita kuin sinä. En pysty kenenkään muun kanssa jakamaa loppuelämää kuin sinun. Toivon niin, että tiemme johtaisivat yhteen jonakin päivänä. Ole rohkea ja ota yhteyttä jos tunnet samoin! Tiedät tunteistani..
Ikävä...
24
2949
Vastaukset
- Call me
Kerro se hänelle.....
- M++++
Mistä voin tietää?
- 7vuotta
Vinkkejä peliin...
- *merihelmen juhannus
Hei! Missä päin suomea tämä ikävöimäsi henkilö asustaa? :) Mietin vielä tänä päivänä mitä sinulle mahtaa kuulua.. olet ollut paljon mielessäni.. tosiaan .. 7v siitä on kun tapasimme... kesällä.. oletkohan sama henkilö... kuka tietää jos et sinä :)
- helminauhajahymy
Kuule pikkuisen sama homma. Mutta kun meitä on miljoonia, että vinkit olis kivoja. Sano nyt edes missä läänissä tämä tapahtui.
- selvä vinkki kiitos!
No on se perkl.. kumma ku pitää olla niin salaperänen.
Miksei voi kertoa heti kättelys mistä on ketäki ettimäs... vaan eiku pitää tällee arvuutella ja leikkiä.. ärsyttävää ja lapsellista!! :(- Ikkunaprinsessalle
7 vuotta on pitkä aika. Jos mitään ei ole tapahtunut näiden vuosien aikana niin eiköhän se ole selvä vinkki ettei mitään tule tapahtumaankaan. Unohda moiset vouhotukset.
- lopettanut kuvittelu
Ikkunaprinsessalle kirjoitti:
7 vuotta on pitkä aika. Jos mitään ei ole tapahtunut näiden vuosien aikana niin eiköhän se ole selvä vinkki ettei mitään tule tapahtumaankaan. Unohda moiset vouhotukset.
Mä olen samaa mieltä. Omalla kohdalla mitään ei ikinä tapahtunut, niin eipä tuota ole enää tarvinnut muistella ketään. Ja kun kukaan ei ennenkään ole ollut millään tavalla kiinnostunut minusta, niin tuskin jatkossakaan kukaan kiinnostuu minusta. Joten olen unohtanut moiset vouhotukset ja en edes katsele ketään, kun en kuitenkaan ketään kiinnosta millään tavalla :D
- Odotan, aikaa on :)
lopettanut kuvittelu kirjoitti:
Mä olen samaa mieltä. Omalla kohdalla mitään ei ikinä tapahtunut, niin eipä tuota ole enää tarvinnut muistella ketään. Ja kun kukaan ei ennenkään ole ollut millään tavalla kiinnostunut minusta, niin tuskin jatkossakaan kukaan kiinnostuu minusta. Joten olen unohtanut moiset vouhotukset ja en edes katsele ketään, kun en kuitenkaan ketään kiinnosta millään tavalla :D
Älä nyt tuolleen puhu. Jokaiselle on tässä maailmassa joku. Sinä löydät viel jonkun
- eräs vain
ootko mies vai nainen?
- tuntematon 2006
Jos on ikävä, niin ketjun alkaja ottakoon yhteyttä. Asia on hyvä muttei arvuuttelu.
Kyllä itselläkin ikävä ajassa kauas, mutta monta on asiaa tapahtunut eikä tuon ajan kohdalla ole mielikuvaa. - Lapsellisuutta
tuntematon 2006 kirjoitti:
Jos on ikävä, niin ketjun alkaja ottakoon yhteyttä. Asia on hyvä muttei arvuuttelu.
Kyllä itselläkin ikävä ajassa kauas, mutta monta on asiaa tapahtunut eikä tuon ajan kohdalla ole mielikuvaa.Semmosta se on kun haavemaailmassa eletään.... Ei oteta huomioon reaaliteettejä, missä todella tänä päivänä mennään. Luullaan, että tässä juostaan noin vain asiasta toiseen. Naisten joutavia päiväunelmia jotka eivät vastaa todellisuutta. Annan ihan ilmaisen neuvon, herää todellisuuteen äläkä tee itsestäsi naurunalaista!
- tuntematon 2006
Lapsellisuutta kirjoitti:
Semmosta se on kun haavemaailmassa eletään.... Ei oteta huomioon reaaliteettejä, missä todella tänä päivänä mennään. Luullaan, että tässä juostaan noin vain asiasta toiseen. Naisten joutavia päiväunelmia jotka eivät vastaa todellisuutta. Annan ihan ilmaisen neuvon, herää todellisuuteen äläkä tee itsestäsi naurunalaista!
Nykypäivä ei ole mitää estettä löytää etsimäänsä jos tietää etsittävän nimen. Jos miettii asioita joita itse on omassa elämässä kohdannut, niin ne oli spontaaneja ja vaikka näki ihmisen useammankin kerran, niin ei jäänyt nimiä ei edes kasvoja mieleen, niin huono pelkän paikan ja jonkun ilmeen tai eleen perusteella asioita miettimään.
- ikävä...
N - M, Etelä-Suomi
Ensinnäkin on äärettömän ärsyttävää jos joku kattelee siihen mallii eikä yhtää oo hänestä kiinnostunu. Sen takia ei viitti ketää ärsyttää. En ole hänen kanssaan seurustellu enkä edes jutellu. Nähdään kyl viikottain mut siihen se sit jääkin. Joskus saattaa tuntua siltä, että hänellä olisi jokin ajatus, mutta kun ei ole 100-varma, niin ei viitti antaa aihetta. Kyllä se aloituksen tekeminen kuuluu miehelle... - moore
elä t***i viitti
- fddd
f
- Myös ajatuksissa
Liittyykö tämä tapaus Kainuun suunnalle..?
- ...
ei
- olisinko minä
... kirjoitti:
ei
09...suunnalta tumma nainen ?
- olisinko minä
olisinko minä kirjoitti:
vai johan tuon tietää että nainen etsii naista..mutta minä miestä =/.
Ei oo heilaa helluntaina mutta juhannuksena tunkua...Lapsetkin on jo tehty, ettei tarvii ootella onko vai ei..siis raskaana juhannuksen jälkeen. Tämä sixi ettei raatalangasta tarvinne vääntää.:))
mutta mie oonki kranttu, en anna ku yhelle kerrallaan ja toivottavasti täs eespäin vaa sille yhelle :)..jos sen löytäis..koiraki ois kiva jos joku veis sen lenkille mun kans - ...
olisinko minä kirjoitti:
ei
- ...
olisinko minä kirjoitti:
ei
- muuta en kaipaa
Juu, jotain muutakin voisit kertoa kuin että jotakuta kaipaat :) Itsekkin tapasin erään ihanan miehen (silloin vielä pojan, itsekkin olin kasiluokalla) n.7 vuotta sitten elokuvateatterin edessä pohjois-savossa, siellä se oli kahden tytön seurassa lienee sitten ollut tyttöystävä/sisko ja sen kaveri tms... En ole saanut mielestä vaikka ainut mitä tapahtui oli se että katseet kohtasi ja ajatukset kaikkosi päästä, siitä lähtien sitten sitä samaa tunnetta herättävää ihmistä etsiskellyt, mutta en vaan ole sitä enää löytänyt. Ehkäpä sitten joku päivä, tai jos ei niin sinkkuna sitten loppuelämä? Skeptiseksi olen kyllä muuttunut seitsämän vuoden aikana jos en muuta. Ehkä vaan kuvittelin kaiken. :S
- tehkää kunnollla
Idioottien paskaa tämmöiset aloitukset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560