on pelkkää rahastusta tyhmiltä ihmisiltä.En ole vieläkään saanu oikeutta lähettää sähköpostia,vaikka oikealla liittymällä lähetin 24 tunnin jäsenyys viestin jo eilen.
www.koulukaverit sivun
9
3515
Vastaukset
- Koulukaveri
"on pelkkää rahastusta tyhmiltä ihmisiltä"
Nimenomaan...- Ex KK
heti kun "rahastus" alkoi niin poistin oitis omat tunnukset. Ei ole pakko olla ilmaista, eikä ole pakko maksaakkaan...
- Tuomas
Ex KK kirjoitti:
heti kun "rahastus" alkoi niin poistin oitis omat tunnukset. Ei ole pakko olla ilmaista, eikä ole pakko maksaakkaan...
Ei ole pakko alistua tuollaiseen. Tietysti on houkutus tehdä rahaa on suuri, mutta jätetään rahastus tv-chatteihin ja deitteihin. Kävin äsken poistamassa omat tunnukset. Kyse ei ole rahasta vaan periaatteista.
- Nipa
Tuomas kirjoitti:
Ei ole pakko alistua tuollaiseen. Tietysti on houkutus tehdä rahaa on suuri, mutta jätetään rahastus tv-chatteihin ja deitteihin. Kävin äsken poistamassa omat tunnukset. Kyse ei ole rahasta vaan periaatteista.
Ruvetkaa itse pyörittämään vastaavaa palvelua ilmaiseksi laupeuden työnä. Ettehän te kait käy töissäkään ilmaiseksi?
Ihmeellsitä porukkaa kun kaikki pitäis olla ilmaista, miten se olisi mahdollista??? - Impetz
Nipa kirjoitti:
Ruvetkaa itse pyörittämään vastaavaa palvelua ilmaiseksi laupeuden työnä. Ettehän te kait käy töissäkään ilmaiseksi?
Ihmeellsitä porukkaa kun kaikki pitäis olla ilmaista, miten se olisi mahdollista???Olen kanssasi samaa mieltä! Ei se niin paljon ole jos ottaa vaikka sen vuosi jutun niin sitten saa käydä vaikka kokoajan jos haluaa. Mutta tietysti olisi kiva jos se olisi ihan ilmaista.
- karita
Impetz kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä! Ei se niin paljon ole jos ottaa vaikka sen vuosi jutun niin sitten saa käydä vaikka kokoajan jos haluaa. Mutta tietysti olisi kiva jos se olisi ihan ilmaista.
pienen ihmisen protesti: menee ravintolaan ja tilaa annoksen, mutta ei syö sitä maksaa vain?
- man-legally
KOKONAAN.
- VilleKamu
Itse siirryin tänne ilmaiseen palveluun:
http://www.luokkakaverit.fi/Olen vuosia sitten käynyt etsimässä www.koulukaverit.com luokkatovereita Järvenpään Harjuan kuolusta 1953, eteenpäin. taidan olla liian vanha ?
Silloin se oli maksuton, jos on kyse samasta paikasata.
Kipaisen nyt tuohon antamaasi linkkiin.
kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837