on pelkkää rahastusta tyhmiltä ihmisiltä.En ole vieläkään saanu oikeutta lähettää sähköpostia,vaikka oikealla liittymällä lähetin 24 tunnin jäsenyys viestin jo eilen.
www.koulukaverit sivun
9
3499
Vastaukset
- Koulukaveri
"on pelkkää rahastusta tyhmiltä ihmisiltä"
Nimenomaan...- Ex KK
heti kun "rahastus" alkoi niin poistin oitis omat tunnukset. Ei ole pakko olla ilmaista, eikä ole pakko maksaakkaan...
- Tuomas
Ex KK kirjoitti:
heti kun "rahastus" alkoi niin poistin oitis omat tunnukset. Ei ole pakko olla ilmaista, eikä ole pakko maksaakkaan...
Ei ole pakko alistua tuollaiseen. Tietysti on houkutus tehdä rahaa on suuri, mutta jätetään rahastus tv-chatteihin ja deitteihin. Kävin äsken poistamassa omat tunnukset. Kyse ei ole rahasta vaan periaatteista.
- Nipa
Tuomas kirjoitti:
Ei ole pakko alistua tuollaiseen. Tietysti on houkutus tehdä rahaa on suuri, mutta jätetään rahastus tv-chatteihin ja deitteihin. Kävin äsken poistamassa omat tunnukset. Kyse ei ole rahasta vaan periaatteista.
Ruvetkaa itse pyörittämään vastaavaa palvelua ilmaiseksi laupeuden työnä. Ettehän te kait käy töissäkään ilmaiseksi?
Ihmeellsitä porukkaa kun kaikki pitäis olla ilmaista, miten se olisi mahdollista??? - Impetz
Nipa kirjoitti:
Ruvetkaa itse pyörittämään vastaavaa palvelua ilmaiseksi laupeuden työnä. Ettehän te kait käy töissäkään ilmaiseksi?
Ihmeellsitä porukkaa kun kaikki pitäis olla ilmaista, miten se olisi mahdollista???Olen kanssasi samaa mieltä! Ei se niin paljon ole jos ottaa vaikka sen vuosi jutun niin sitten saa käydä vaikka kokoajan jos haluaa. Mutta tietysti olisi kiva jos se olisi ihan ilmaista.
- karita
Impetz kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä! Ei se niin paljon ole jos ottaa vaikka sen vuosi jutun niin sitten saa käydä vaikka kokoajan jos haluaa. Mutta tietysti olisi kiva jos se olisi ihan ilmaista.
pienen ihmisen protesti: menee ravintolaan ja tilaa annoksen, mutta ei syö sitä maksaa vain?
- man-legally
KOKONAAN.
- VilleKamu
Itse siirryin tänne ilmaiseen palveluun:
http://www.luokkakaverit.fi/Olen vuosia sitten käynyt etsimässä www.koulukaverit.com luokkatovereita Järvenpään Harjuan kuolusta 1953, eteenpäin. taidan olla liian vanha ?
Silloin se oli maksuton, jos on kyse samasta paikasata.
Kipaisen nyt tuohon antamaasi linkkiin.
kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591