Meinaan kun olo on välillä lihaksissa "kuoleman" väsynyt ja taistelet sitä vastaan esim, väkisin juoksulenkille lähdöllä, jonka jälkeen olen joskus huomannut että tavallaan "heikkohetki" osittain meni ohi.
Toisaalta on kyllä myös tullut seuraavan levon yhteydessä kaksinkertaisena takaisin.
Mutta onko se mm.pumpulle vaarallista, ainakin semmoinen tunne tulee kuin krapulassa olis. Elikkä olisko se parempi vaan kuin vanhukset harrastaa tuota liikuntaa? Kertokaa te viisaammat.
Tappaako uupumusta vastaan taistelu?
4
298
Vastaukset 4
- mie vain
Mulla ihan sama. Olen ajayellut että parempi pitää peruskuntoa yllä, kun antaa sen repsahtaa. Maanantaina pääsen laktaatti testiin, jossa nähdään todellinen kunto.
- Huolestunut6
Onko tuo "lihaksissa kuolemanväsynyt olo" sellainen, että haluaisi liikkua ja touhuta mutta ei vaan PYSTY. Väsymys ja uupumus ovat eri asioita; uupumus ei mene levolla pois. Ovatko veriarvosi kohdallaan, mites hemoglobiini?
Ite olin viime syksynä ihan rätti ja kuitti - hemoglobiini oli laskenu 94:ään joten ei ihme että lin uupunut. Söin rautakuurin ja sain Hg:n 125:een, mutta nyt taas lamaannusta pukkaa. - Silmäsä
Moi ! Kiitos kun vastasit. Veriarvot on mitattu n, viimeks pari vuotta sitten,oli hyvät.
Mulla myös metaboolinen oireyhtymä(sokerit reistailee, ei lääkkeitä koskaan. Olen hoikahko 45 ukko, kohtuu liikunnallinen) kuulostaa pian treffiilmoitukselta...Vois noihin tietysti kiinnittää enemmän huomiota.
Mutta onko nuo numerot kaikilla ihmisillä vertailukelpaisuja? - Huolestunut6
No veriarvot voi heitellä rajustikin jo yhden vuoden sisällä, joten mitäpä jos käyt uudestaan testeissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161626Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148752- 56747
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö228601- 67589
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567