Johdatus !
Meidän suvussa on sellainen, ei sitä sairaukseksi voi sanoa, mutta liittyy jollain tavalla allergioihin.
Eli esim minulla on huomattavan isot ja pyöreät varpaan ja sormien kynnet, ovat kuulemma peililasikynnet nimeltää.
Sitten asiaan.
Kävin kokkikoulua ja siihen liittyi työharjoittelu. Pääsin sitten erääseen päiväkotiin muutamaksi viikoksi keittiöön töihin. Yksi päivä sitten avasin siinä säilykepurnukkaa ja sain pienen haavan peukalooni.
Pyysin emännältä siihen laastaria ja asia jäi siihen siltä päivältä.
Seuraavana aamuna emäntä pyysi, että saisi katsoa sitä haavaa peukalossa, että onko se umpeutunut tai mitälie.
Otin laastarin haavan päältä pois ja näytin sitä emännälle ! Samalla hetkellä kun hän näki peukaloni, hän karjaisi aika lujaa; HERRA JUMALA, ONKO SE NOIN TURVONNUT !
Minä siinä sitä oikasin ja näytin myös muut sormeni ja sanoin, Ei mitään hätää, mulla on kaikki sormet tälläisiä ! Emäntä pyysi anteeksi kauhustumistaan, mutta mulle tää ei ole uutta.
Pitää laittaa viel yks juttu näistä sormista.
Moka..taas
Hesuslaine
2
1032
Vastaukset
- ...
noi peililasikynnet meinaa luultavasti sitä että sulla on keuhkoissa jotaki vikaa
- JK
VAI NIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593