Ovatko Kreikan lainapaperit väärennettyjä ?

vääriä ovat

Sitä emme tiedä mutta SDP ja Kokoomus ovat tekeleen arkkitehtejä ?
Hallitus pitää saada vaihtoon näin on näreet.

14

60

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metaxa *******

Koko Kreikka on surkea väärennös, coverversio aidosta alkuperäisestä. Mahtaakohan Metaxakaan olla enää aitoa?

• nahka-arbetare

Valtiovarainministeriön virkamies selitti näin, ettei kulttuurierojen takia hienotunteisuussyistä voitu vaatia kunnon sopimusta. HS tänään.
      Sanoisin, että pöyristyttävä lausunto. Kulttuuerojen takia varmaan jättävät laskunsa maksamatta, tarkoitan Kreikkaa.
      Olen jonkinverran käynyt ulkomaankauppaa. Kyllä laskun summa on aina ollut sama
      maasta riippumatta ja kansainvälinen pankkijärjestelmä on toiminut.
      Olisko syytä tuokin suurvalehtelija laittaa äkisti kiertoon, opettamaan Jutan kanssa alaluokkalaisia, arvokasta työtä sekin, kunhan muistavat etteivät valehtele.

• Hölmölän hallitus

Sokee reetakin ymmärtää, ettei kirjoita nimeensä kirjeeseen, josta ei jo otsikosta ilmene asiapaperin. Ja hienotunteisuussyistä.

Panetko miljardin lainapaperiin nimesi HIENOTUNTEISUUSSYYSTÄ!

• valehtelijoiden klub

Kulttuurierojen?? Meni vaan "jokunen miljardi" kankkulan kaivoon???

...ei prkkle!

EROA JA HETI URPILAINEN

Samoin koko onneton valesäkkien hallitus!

• äkkiänurin

Kauonko tämä törkeä valehtelu jatkuu,kyllä oli Miapetralla kaikkien aikojen selvitys
        aamun ajantasassa.Kyllä on melkoinen valehtelu puumi hallituksella menossa.
        Nurin koko pas-ka ,tämä piti vielä kuulla.Voi per-keleen per-kele.

• emävalhe

Ovatko Kreikan lainapaperit väärennettyjä?
      —Ei kai voi olla, eikös ne ostettu Lontoon lakimiehiltä??

Arvaan, että suraava sumutus on ”väärin käännetty”.
      Miksi vakuuspaperien kääntäminen suomeksi vei kuukausia – kulttuurierojen takia?

• kirje?
    • vakuus= pilipalia

Valtionvarainvaliokunnan pj. K.Sasi -> "en ole lukenut vakuussopimusta".
      Suuren valiokunnan pj. M. Kumpula-Natri ->" en ole lukenut vakuussopimusta, koska en olisi ymmärtänyt sitä kuitenkaan".
      Ulkoasianvaliokunnan vpj. P.Salolainen ->"en ole lukenut vakuussopimusta".
      Kuitenkiin painettiin nappia kaikesta em. huolimatta ja annettiin Urpilaiselle valtuudet allekirjoittaa sopimus.
      Eikö kansanedustajan rooliin kuulu enään lukea, kysellä, pohtia tai edes harkita mitään eli mitä virkaa heillä sitten on, jos lopputulos on tälläistä?

• S.I.Vallus

"Kuitenkiin painettiin nappia kaikesta em. huolimatta ja annettiin Urpilaiselle valtuudet allekirjoittaa sopimus."

Ainoa nappi, mitä valitsemiemme päättäjien kannattaisi painaa, on älykännykän "pelinappi". Se sama, mitä Mikaelkin on painanut.

• Ihmettelen miksi

kansanedustajilla on älypuhelimet?

• arvoton,ei vakuuksia
    • Urpalainen+Jykä out

Demareilta pois verokassan avaimet ja tunnusluvut.

• hallitusvaihtoonheti
    • feikkivakuudet

Kreikan velkakirjoissa on lausekkeet, jotka kieltävät vakuuksien antamisen.
      On ilmeistä, että Kreikka ei pysty maksamaan joten ajaudutaan velkasaneeraukseen. Sitten se on hyvästit veronmaksajien rahoille.

Vakuudet olikin kirje jonka Jutta sai kreikkalaiselta virkaveljeltään. Eipä ihme ettei mediaa päästetty kuvaamaan allekirjoitusta vaan heille jaettiin feikkikuva levitettäväksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe