"Suurimpia juntteja muuten joita olen tavannut on löytynyt pohjanmaa ruotsinkielisiten ja ahvenanmaalaisten joukosta. Ovat tyypillisesti aidosti yksikielisiä , eivät osaa edes englantia.
Sekö lie sitten syy tähän pakkoruotsiin, nämä "kansakunnan älyköt"
Olen kirjoittajan kanssa tästä 100 % samaa mieltä
"Suurimmat juntit"
8
178
Vastaukset
- rantasuomalainen
Pampaksen ruotsinkieliset juntit ovat ulkona kuin lumiukot kun poistuvat 10km sisämaahan päin. He ovat suorastaan ulkomailla kun poistuvat kotikylästään.
- kielitaidottomiakin
Ihan totta, Pohjanmaa on kyllä aikamoinen junttila, usein tullut käytyä.
- Lisäys.
Eikä kyse ole vain kielestä, vaan asenteesta. Hyvin umpimielistä sakkia, joka haluaa elää menneisyydessä.
- Väärin,.
Pahimmat juntit löytyy tuolta savonmaan puolesta.
- ålänningen
Här på vårt vackra Åland pratar vi helst svenska, förstås. Alla ni "tvättäkta finnar" borde helst flytta till ryska Karelen där ni hör hemma, have a nice life :D
- Kulkuri vaan
Opettele suomea, maan pääkieltä ahnemaan parasii****
Ah hah hah haaa... - Patriootti22
No mutta - osuipa tosi hyvin oikeaan osoitteeseen :)
Ahnemaa.. Mannermaan siivellä elävä käenpoika;) Vet du strunta i dom där fennona. Dom är bara avundsjuka för att det går bra för Åland och också för Österbotten med låg arbetslöshet, lägre sjukvårdskostnader per capita, och att vi hela tiden lever med ett öga ut mot vad som sker i världen i övrigt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665485Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti892789- 2742561
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191964Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2371626Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571263Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881125
- 901116