Minäkin luotan Raamattuun

dev-devo

Roo.7:18-21

Tiedänhän, ettei minussa, nimittäin minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.

Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki: haluan tehdä hyvää, mutta en pääse irti pahasta.

78

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armahdettu.

      Niinpä. Hyvä on nähdä, mitä tekoa itse on, jolloin ymmärtää kääntyä Armahtajan puoleen.

      • Jeesuksen oma

        Monet eivät tosiaankaan ymmärrä turvautua Jeesukseen, koska eivät käsitä/näe itseään syntisinä.


      • Odotan viestiäsi siitä, miten tämä Jeesuksen todistus on kohdallasi toteutut:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Muuten viestisi on petollista sananhelinää.


      • Jeesuksen oma kirjoitti:

        Monet eivät tosiaankaan ymmärrä turvautua Jeesukseen, koska eivät käsitä/näe itseään syntisinä.

        Odotan sinultakin todistusta siitä, miten tämä Jeesuksen todistus on kohdallasi toteutunut:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Muuten viestisi on petollista sananhelinää.


      • Ei helmiä sioille
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Odotan viestiäsi siitä, miten tämä Jeesuksen todistus on kohdallasi toteutut:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Muuten viestisi on petollista sananhelinää.

        Saat odottaa, mutta sanan mukaan sioille ei kannata heittää helmiä.


      • Ei helmiä sioille kirjoitti:

        Saat odottaa, mutta sanan mukaan sioille ei kannata heittää helmiä.

        Jos olisit Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut, et taatusti pilkkaisi hänen veljeään siaksi.


      • Ei helmiä sioille.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos olisit Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut, et taatusti pilkkaisi hänen veljeään siaksi.

        En toki veljeään siaksi kutsukaan, pois se minusta. Jeesus kuitenkin nimenomaan kehotti olemaan heittämättä helmiä sioille ja niin minä teen, kuten hän sanoo.


      • Ei helmiä sioille. kirjoitti:

        En toki veljeään siaksi kutsukaan, pois se minusta. Jeesus kuitenkin nimenomaan kehotti olemaan heittämättä helmiä sioille ja niin minä teen, kuten hän sanoo.

        Miksi siis kuitenkin pidät Saa-ta-nan valheiden tekopyhittämiä asioita Jeesuksen tarkoittamina helminä, vaikka itse olet niistä "helmistä" itsellesi uskosi helminauhan koonnut?


      • Ei helmiä sioille.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi siis kuitenkin pidät Saa-ta-nan valheiden tekopyhittämiä asioita Jeesuksen tarkoittamina helminä, vaikka itse olet niistä "helmistä" itsellesi uskosi helminauhan koonnut?

        Pidät siis todellakin Jeesuksen sanoja Saa-tanan valheiden tekopyhittäminä??? Tuollainen mielipide kertookin sinusta kaiken oleellisen.


      • Ei helmiä sioille. kirjoitti:

        Pidät siis todellakin Jeesuksen sanoja Saa-tanan valheiden tekopyhittäminä??? Tuollainen mielipide kertookin sinusta kaiken oleellisen.

        Kun Totuuden Henki puuttuu, puuttuu myöskin totuuden ymmärtäminen.

        Sinä itse olet koonnut uskosi helminauhan sioille heitettävistä helmistä. Etupäässä Saa-ta-nan Paavalille sanelemista valheista.


    • Miksiköhän Teuvo kirjoittelee vain puskasta herjaviestejään nykyisin?

      • Ei kai se tartu?

        Tämä "Teuvosyndrooma" näyttää olevan harvinainen oireyhtymä. Googlettamalla löytyi 0 hakutulosta.


    • näinhän se on

      Jeesus on tarpeeton.

      Ihminen on kehittynyt evoluution avulla vuosimiljoonien aikana. Adamia ja Eevaa ei ole koskaan ollut olemassa, joten ei ollut perisyntiin lankeamista. Kun syntiinlankeamista ei ole tapahtunut, olisi Jeesuksen uhraaminen ihmisuhrina täysin tarpeetonta.

      Tiede on vienyt pohjan koko kristinuskolta. Aamen.

      • Us co

        Usko ei ole joka miehen, sanoo Raamattu.


      • Jopa Paavalikin ehti Kristukselta tämän totuuden saada, ennen kuin Saa-tanan erinomaiset ilmestykset veivät hänet mennessään:

        "Pidä tallessa, Timoteus, se mikä on uskottu sinun haltuusi! Torju jumalattomat tyhjät puheet ja vastaväitteet, joita tiedon nimellä kulkeva valhetieto keksii."


    • Kallis sovintoveri

      Mutta veri kuuluu kaikille!

      Se on helppo tie taivaasen ilman ahdasta porttia.

      • Palijoko maksaa?

        No, eipä se kuulu kaikille, jos se on niin kallista.


      • Hinta on mikä on
        Palijoko maksaa? kirjoitti:

        No, eipä se kuulu kaikille, jos se on niin kallista.

        Tokihan siitä köyhät jää osattomaksi, mutta koittakaa elää muuten nuhteetonta elämää.


      • Jokainen kaltaisesi, Paholaisen tekopyhittämä rakastaa verta, kun ette tiedä, että veren tahrimat kädet saa jo siitäkin, kun vihaa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta veljeä:

        "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

        Tällaisten ihmisten rukouksiakaan ei Jumala kuuntele:

        "Vaikka te levitätte kätenne rukoukseen, minä peitän silmäni, en tahdo teitä nähdä. Vaikka te rukoilemistanne rukoilisitte, minä en teitä kuuntele, koska kätenne ovat veren tahrimat."

        Tämäkin viestisi sisälsi myös Pyhän Hengen pilkan, kun mitätöit yhden tärkeimmän Jeesuksen ilmoittaman pelastuksen ehdon:

        "Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"


      • Palijoko maksaa? kirjoitti:

        No, eipä se kuulu kaikille, jos se on niin kallista.

        Todella kallista se on kaikille niille, jotka ihmiskäsin tehdyistä jumalanhuoneista ja pappien valheista taivastietä etsivät.

        Siinä kun on porttina kirkollisverot ja lahkojen jäsenmaksut.

        Toisin on Totuuden Hengen kanssa:

        "Miksi punnitsette hopeaa (nykyisin euroja) maksuksi siitä, mikä ei ole leipää, vaihdatte työstä saamanne palkan siihen, mikä ei tee kylläiseksi? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvin, te saatte nauttia parhaista herkuista."


      • Lukeva.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jokainen kaltaisesi, Paholaisen tekopyhittämä rakastaa verta, kun ette tiedä, että veren tahrimat kädet saa jo siitäkin, kun vihaa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta veljeä:

        "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

        Tällaisten ihmisten rukouksiakaan ei Jumala kuuntele:

        "Vaikka te levitätte kätenne rukoukseen, minä peitän silmäni, en tahdo teitä nähdä. Vaikka te rukoilemistanne rukoilisitte, minä en teitä kuuntele, koska kätenne ovat veren tahrimat."

        Tämäkin viestisi sisälsi myös Pyhän Hengen pilkan, kun mitätöit yhden tärkeimmän Jeesuksen ilmoittaman pelastuksen ehdon:

        "Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        Milloin olet ajatellut lopettaa räyhäämisen!


      • Lukeva. kirjoitti:

        Milloin olet ajatellut lopettaa räyhäämisen!

        Totuuden kokee räyhäämisenä jokainen kaltaisesi Saa-ta-nan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama.

        Ei Jeesuskaan lopettanut totuuden julistamista koskaan, vaikka kaukaiset esi-isäsikin kokivat tämän räyhäämisenä:

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"


    • totta mooses

      #Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.#

      Jos mies on sanansa mittainen mies ei hän hän laske tuollaista luikuria suustaan,ei edes päästä ajatuksiinsa,mies on aina sanojensa ja tekojensa takana.
      Tosimies ei koskaan etsi tekosyitä teoilleen.

      • Se siitä

        Noo, nyt olikin kysymys Paavalista, eikä tosi miehestä.


      • Antipanettelija
        Se siitä kirjoitti:

        Noo, nyt olikin kysymys Paavalista, eikä tosi miehestä.

        Et taida olla sitten lukenut raamattua, jossa kerrotaan aikamoisista Paavalin uroteoista. Ei taitaisi nälvijästä olla sellaisiin.


      • Antipanettelija kirjoitti:

        Et taida olla sitten lukenut raamattua, jossa kerrotaan aikamoisista Paavalin uroteoista. Ei taitaisi nälvijästä olla sellaisiin.

        Paholaisen uroteot ne vasta mahtavia ovat, koska ne tehdään veren voimalla:

        Ihmiskäsin tehtyjen temppelien ja kirkkojen rakentaminen
        Ihmisten kaatamiset
        Kielillä puhumiset
        Kaikenlaiset jumalanpalvelukset rituaaleineen
        Vain nämä muutamat mainitakseni


      • Pitkästynyt
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Paholaisen uroteot ne vasta mahtavia ovat, koska ne tehdään veren voimalla:

        Ihmiskäsin tehtyjen temppelien ja kirkkojen rakentaminen
        Ihmisten kaatamiset
        Kielillä puhumiset
        Kaikenlaiset jumalanpalvelukset rituaaleineen
        Vain nämä muutamat mainitakseni

        Tervetuloa palstalle! Saadaan jotain väriä tähän yksitoikkoiseen hyminään.


      • Palstalainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Paholaisen uroteot ne vasta mahtavia ovat, koska ne tehdään veren voimalla:

        Ihmiskäsin tehtyjen temppelien ja kirkkojen rakentaminen
        Ihmisten kaatamiset
        Kielillä puhumiset
        Kaikenlaiset jumalanpalvelukset rituaaleineen
        Vain nämä muutamat mainitakseni

        No, sinullehan asioiden sotkeminen ja väärinkäsittämiset ovat kovin ominaisia. Niin pyhää asiaa kuin Jeesuksen sovitusvertakaan et osaa olla herjaamatta. Raamattu oikein ennustikin, että viimeisinä aikoina tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, joten toki sinunlaisia väärämielisiä herjaajia pitääkin olla, muuten raamattu olisi väärässä.


      • Palstalainen kirjoitti:

        No, sinullehan asioiden sotkeminen ja väärinkäsittämiset ovat kovin ominaisia. Niin pyhää asiaa kuin Jeesuksen sovitusvertakaan et osaa olla herjaamatta. Raamattu oikein ennustikin, että viimeisinä aikoina tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, joten toki sinunlaisia väärämielisiä herjaajia pitääkin olla, muuten raamattu olisi väärässä.

        Johanneskin kertoi totuuden kaltaisistasi, Saa-tanan valheiden rakastajista:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

        "Te ette ole oppineet tuntemaan häntä, mutta minä tunnen hänet. Jos sanoisin, etten tunne, olisin valehtelija niin kuin te. Mutta minä tunnen hänet ja pidän kiinni hänen sanastaan."

        Ja mitä vielä kaltaisiisi pikkapuhujiin tulee, ei teistä ainutkaan kirjoita pilkkaansa omalla nimellään, koska Saa-tana rakastaa valheita.


      • Jo joutui armas aika
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Paholaisen uroteot ne vasta mahtavia ovat, koska ne tehdään veren voimalla:

        Ihmiskäsin tehtyjen temppelien ja kirkkojen rakentaminen
        Ihmisten kaatamiset
        Kielillä puhumiset
        Kaikenlaiset jumalanpalvelukset rituaaleineen
        Vain nämä muutamat mainitakseni

        Miten niin tehdään veren voimalla? Perustele. Ainakin Henki on on ollut päällä mahtavasti, kun mainitsemiasi tekoja on tehty. Näin ainakin tekoja tehneet ovat väittäneet. Eivät niinkään verestä ole puhuneet, mutta hengestä sitäkin enemmän.

        Jos sinulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin vuosikausia pyörineet litaniasi "hengen ja tehtävän saamisesta", niin älä vaivaudu. Ne on jo kuultu ja nähty potenssiin n kertaa.

        Mutta hyvää kesää vain sinullekin. Muista, että Jumalan valtakunta on vanhurskautta , iloa ja rauhaa Pyhässä Hengessä:)


      • Palstalainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Johanneskin kertoi totuuden kaltaisistasi, Saa-tanan valheiden rakastajista:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

        "Te ette ole oppineet tuntemaan häntä, mutta minä tunnen hänet. Jos sanoisin, etten tunne, olisin valehtelija niin kuin te. Mutta minä tunnen hänet ja pidän kiinni hänen sanastaan."

        Ja mitä vielä kaltaisiisi pikkapuhujiin tulee, ei teistä ainutkaan kirjoita pilkkaansa omalla nimellään, koska Saa-tana rakastaa valheita.

        Jumalan sanaa minä rakastan ja jos sinä pidät sitä saa.tanan valheina, niin se on sinun dilemmasi.


      • Palstalainen kirjoitti:

        Jumalan sanaa minä rakastan ja jos sinä pidät sitä saa.tanan valheina, niin se on sinun dilemmasi.

        Sinun dilemmasi on myös Raamattuun kirjattu:

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."


      • Jo joutui armas aika kirjoitti:

        Miten niin tehdään veren voimalla? Perustele. Ainakin Henki on on ollut päällä mahtavasti, kun mainitsemiasi tekoja on tehty. Näin ainakin tekoja tehneet ovat väittäneet. Eivät niinkään verestä ole puhuneet, mutta hengestä sitäkin enemmän.

        Jos sinulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin vuosikausia pyörineet litaniasi "hengen ja tehtävän saamisesta", niin älä vaivaudu. Ne on jo kuultu ja nähty potenssiin n kertaa.

        Mutta hyvää kesää vain sinullekin. Muista, että Jumalan valtakunta on vanhurskautta , iloa ja rauhaa Pyhässä Hengessä:)

        Etkö ole koskaan tätä voimajulistusta kuullut:

        "Julistan sinulle Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki sinun syntisi anteeksi."

        Älä kuitenkaan erehdy uskomaan tätä minun julistuksena sinulle.


    • Kiitoksia!

      Kolmen kuukauden vaikenemiselle oli kyllä pätevät syyt.

      Jotka eivät olleet ylläpidon bannaus, eikä ruumiin ja mielen sairaudet.

      • Jouduitko?

        Antamaan taas kirjan kiitokseksi hoidostasi Teuvo?


      • Taas valehtelet

        Aloit jo vähän päälle kuukauden poissaolon jälkeen kirjoitella puskista, pääsit ilmeisesti silloin suljetulta pois.


      • Taas valehtelet kirjoitti:

        Aloit jo vähän päälle kuukauden poissaolon jälkeen kirjoitella puskista, pääsit ilmeisesti silloin suljetulta pois.

        Viestisi liittyy Paholaisen suurin - veren voimalla - terästettyihin valheisiin.


      • Jouduitko? kirjoitti:

        Antamaan taas kirjan kiitokseksi hoidostasi Teuvo?

        Viestisi liittyy Paholaisen suurin - veren voimalla - terästettyihin valheisiin.


      • dev-devo

        Voisitko kertoa tarkemmin kolmen kuukauden vaikenemisen?


      • Huhu kertoo
        dev-devo kirjoitti:

        Voisitko kertoa tarkemmin kolmen kuukauden vaikenemisen?

        Että taas on joutunut kirjan antamaan kiitokseksi hyvästä hoidosta. Tai "hyvästä".


      • dev-devo kirjoitti:

        Voisitko kertoa tarkemmin kolmen kuukauden vaikenemisen?

        Koska tekopyhien uskon mukaan henkilökohtaiset todistukset eivät kuulu Raamattu keskusteluun, niin mielelläni kerron totuuden jokaiselle, joka sähköpostin kautta sitä omalla nimellään kysyy.

        Puhelinsoitollakin sen saa tietää.

        Galleriasivultakin saa pienen vinkin, kun kotini ei olekaan enää Siikajoen kunnan Ruukin kylässä vaan Etelä-Karjalassa, Savitaipaleella.


      • Huhu kertoo kirjoitti:

        Että taas on joutunut kirjan antamaan kiitokseksi hyvästä hoidosta. Tai "hyvästä".

        Jokaista totuutta vastaan lähtee Hartaanselältä liikenteeseen veren voimalla pyörivä huhumylly.


      • pakomatka?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Koska tekopyhien uskon mukaan henkilökohtaiset todistukset eivät kuulu Raamattu keskusteluun, niin mielelläni kerron totuuden jokaiselle, joka sähköpostin kautta sitä omalla nimellään kysyy.

        Puhelinsoitollakin sen saa tietää.

        Galleriasivultakin saa pienen vinkin, kun kotini ei olekaan enää Siikajoen kunnan Ruukin kylässä vaan Etelä-Karjalassa, Savitaipaleella.

        #Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee. #


      • pakomatka? kirjoitti:

        #Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee. #

        Tuokin Jeesuksen käsky on kyllä hyvä, mutta se ei nyt kuitenkaan sovellu minuun.

        Sen verrran voin paljastaa, että 55 vuotta 3 kuukautta ja neljä päivää sitten, nuorena kersanttina sain komennuksen Ruukin tutka-asemalle.

        Ja Jobia lainaten:

        Ny oli "lainan" palautuksen aika, ja palasin Etelä-Karjalaan Ruukista "kyllänsä saaneena."


      • Tauvolla on
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jokaista totuutta vastaan lähtee Hartaanselältä liikenteeseen veren voimalla pyörivä huhumylly.

        Näköjään hartaanselkäsyndrooma. Onko se tarttuvaa?


      • Tauvolla on kirjoitti:

        Näköjään hartaanselkäsyndrooma. Onko se tarttuvaa?

        Eivät mitkään Saa-ta-nan palvelijoiden rienaukset saa otetta Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneesta:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Minä ja Isä olemme yhtä."


    • Jeesuksen soma

      Mistähän se johtuu, kun palasit palstalle, se alkoi heti elää vaikka oli kuollut?

      • Ei siihen moni pysty

        Teuvo pystyy herättämään henkiin kuolleenkin palstan.


      • Ei siihen moni pysty kirjoitti:

        Teuvo pystyy herättämään henkiin kuolleenkin palstan.

        Kun tämä yhteys on kunnossa, niin kaikki toimii:

        "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään."


      • T.v.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kun tämä yhteys on kunnossa, niin kaikki toimii:

        "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään."

        Kyllä sinä jotain silti olet saanut aikaan; herjaa ja epäsopua.


      • T.v. kirjoitti:

        Kyllä sinä jotain silti olet saanut aikaan; herjaa ja epäsopua.

        Jatkan Jeesukselta saamaani tehtävää:

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Jatkan Jeesukselta saamaani tehtävää:

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"

        Siteeraat jatkuvasti Jeesuksen lauseita Teuvo, Jeesuksen joka sanoi nuo sanansa ollessaa LIHAA JA VERTA. Miten se on mahdollista kun et tunnusta muuta kuin henkijeesuksen?


      • Devoit kirjoitti:

        Siteeraat jatkuvasti Jeesuksen lauseita Teuvo, Jeesuksen joka sanoi nuo sanansa ollessaa LIHAA JA VERTA. Miten se on mahdollista kun et tunnusta muuta kuin henkijeesuksen?

        Pyhä Henki siteeraa Jeesuksen sanoja.

        Saa-ta-nan henki siteeraa porttopappien valheita:

        "Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä jne..."


    • Noinhan veljemme Paavali vaikeroi Room. 7.:ssä luvussa, mutta onneksi hän osoitti selvän ulospääsytien syntisen lihan ja veren orjuuttavasta olemuksestaan luvussa Room. 8! Samoin myös toisessa kirjeessään Korinttolaisille: 2. Kor. 5:17
      "Siis, jos joku on Messiaassa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut!"

      HalleluYah!

      Suosittelen, ettet luota kaikenlaisiin Raamatunkäännöksiin, vaan että olet nirso käännösten suhteen, sillä nykyään on olemassa sellaisia suomalaisia raamatunkäännöksiä, joita ei olisi pitänyt edes laatia (1992) ja sama on tilanne englanninkielisessä maailmassa! Ruotsissa on aikomuksena kääntää sellainen raamatunkäännös, jossa Taivaan Isä korvattaisiin Taivaan Äidillä...

      Lue blogikirjoitukseni Raamatun luotettavuudesta ja voit kommentoida sitä tänne:
      http://kristinuskon-perusteita.blogspot.fi/2012/03/osa-6-raamatun-luotettavuus.html

      • Totuus Raamatusta 1992 on täysin toisenlainen kuin sinun tekopyhän kirjanoppineen käsitys siitä on:


        "Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he
        ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."

        Kun porttoseurakuntien ihmisopeilla ihmiset sidotaan syntiin, ja kun
        tällainen ihminen sitten Raamatusta lukee: "Kukaan ei myöskään voi
        sanoa: 'Jeesus on Herra', muuten kuin Pyhän Hengen vaikutuksesta."
        Niin hän varmasti hihkuu ilosta kun tuon vielä ääneen toistaa, että
        hän on todella saanut Pyhän Hengen.

        Tällaisilla tekopyhitetyillä ihmisparoilla ei ole alkeellisintakaan
        tajua siitä, miten Pyhä Henki omiansa opettaa ja jatkuvasti heitä
        kaikissa askareissa, niin maallisissa kuin hengellisissäkin, ohjaa.

        Kun olin seurakunnassa, niin vuonna 1989 saimme käyttöömme lausunnon
        antamista varten raamatunkäännöskomitean ehdotuksen Uudeksi
        testamentiksi.
        Kun sen läpi luin, ihastuin jo silloin sen selvään suomenkieleen,
        siihen samaan kieleen, jolla Pyhä Henki oli minulle jo 4 vuotta
        puhunut.

        Kun lopullinen Raamattu sitten markkinoille tuli, en suinpäin lähtenyt
        sitä itselleni hankkimaan, varsinkin, kun se joiltakin
        tiukkapipoisilta tekopyhiltä kirjanoppineilta sai varsin mursaakavat
        lausunnot. Sanoihan Kuopion silloinen piispakin, että siitä on
        "Jumalan pyhyys hävinnyt."

        Kun Jumala on ilmoittanut tämänkin: "Älkää mistään olko huolissanne,
        vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen
        Jumalan tietoon", niin jätin tämän raamattuasian hänen
        ratkaistavakseen. Enää en muista kauanko siitä rukouksesta oli aikaa
        kulunut, kun eräänä yönä näin tällaisen unen:

        Seison Helsingissä Sokoksen kulmalla ja katselen liikenteen vilinää ja
        ihmisvirtaa,
        siinä kadun aurinkoisella puolella.. Lähellä oli liperikaulaisen
        miehen ympärillä suuri ihmislauma matkalle lähtijöitä, ja tämä mies
        luki suuresta kirjasta viimeisiä matkaohjeita:

        "Olemme nyt kaikki ikiaurinkoon lähtevät kokoontuneet tähän odottamaan
        bussia, joka tuolta Erottajan suunnasta tulee, ja vie meidät kentälle,
        josta sitten matkamme jatkuu ikiaurinkoon."

        Kadun varjoisalla puolella, Lasipalatsin edessä on myös muutama, jotka
        siinä varjossa väristen ovat lähdössä samalle matkalle. Yhtäkkiä tuo
        liperikaulainen huutaa: "Nyt se bussi tulee!", ja koko joukko alkoi
        kauhuissaa huutaa, kun se tulikin Eduskuntatalon suunnasta toiselle
        puolelle katua, ja kun tämä joukko lähtee sinne ryntäämään vaihtuu
        juuri sillä hetkellä liikennevalojen keltainen punaiseksi,
        ja autojen virta täytti Mannerheimintien. Bussi otti kyytiinsä ne
        muutamat Lasipalatsin edessä olleet ja jatkoi matkaansa.

        Kun tällaisesta unesta aamulla heräsin, ehdin jo hetken miettiä, että
        mitähän Pyhä Henki tällä tahtoi minulle viestittää, ja heti sain
        unelleni selvityksen:

        "Tässä Raamatussa ihmisen pelastumisen tärkein sanoma on niin selvästi
        ilmoitettu, ettei yksikään ihminen, joka sen ääressä vilpittömin
        sydämin Jumalan tietä omaan elämäänsä etsii, enää eksy. Eikä yksikään
        porttopappi pysty heitä enää eksyttämään."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Totuus Raamatusta 1992 on täysin toisenlainen kuin sinun tekopyhän kirjanoppineen käsitys siitä on:


        "Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he
        ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."

        Kun porttoseurakuntien ihmisopeilla ihmiset sidotaan syntiin, ja kun
        tällainen ihminen sitten Raamatusta lukee: "Kukaan ei myöskään voi
        sanoa: 'Jeesus on Herra', muuten kuin Pyhän Hengen vaikutuksesta."
        Niin hän varmasti hihkuu ilosta kun tuon vielä ääneen toistaa, että
        hän on todella saanut Pyhän Hengen.

        Tällaisilla tekopyhitetyillä ihmisparoilla ei ole alkeellisintakaan
        tajua siitä, miten Pyhä Henki omiansa opettaa ja jatkuvasti heitä
        kaikissa askareissa, niin maallisissa kuin hengellisissäkin, ohjaa.

        Kun olin seurakunnassa, niin vuonna 1989 saimme käyttöömme lausunnon
        antamista varten raamatunkäännöskomitean ehdotuksen Uudeksi
        testamentiksi.
        Kun sen läpi luin, ihastuin jo silloin sen selvään suomenkieleen,
        siihen samaan kieleen, jolla Pyhä Henki oli minulle jo 4 vuotta
        puhunut.

        Kun lopullinen Raamattu sitten markkinoille tuli, en suinpäin lähtenyt
        sitä itselleni hankkimaan, varsinkin, kun se joiltakin
        tiukkapipoisilta tekopyhiltä kirjanoppineilta sai varsin mursaakavat
        lausunnot. Sanoihan Kuopion silloinen piispakin, että siitä on
        "Jumalan pyhyys hävinnyt."

        Kun Jumala on ilmoittanut tämänkin: "Älkää mistään olko huolissanne,
        vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen
        Jumalan tietoon", niin jätin tämän raamattuasian hänen
        ratkaistavakseen. Enää en muista kauanko siitä rukouksesta oli aikaa
        kulunut, kun eräänä yönä näin tällaisen unen:

        Seison Helsingissä Sokoksen kulmalla ja katselen liikenteen vilinää ja
        ihmisvirtaa,
        siinä kadun aurinkoisella puolella.. Lähellä oli liperikaulaisen
        miehen ympärillä suuri ihmislauma matkalle lähtijöitä, ja tämä mies
        luki suuresta kirjasta viimeisiä matkaohjeita:

        "Olemme nyt kaikki ikiaurinkoon lähtevät kokoontuneet tähän odottamaan
        bussia, joka tuolta Erottajan suunnasta tulee, ja vie meidät kentälle,
        josta sitten matkamme jatkuu ikiaurinkoon."

        Kadun varjoisalla puolella, Lasipalatsin edessä on myös muutama, jotka
        siinä varjossa väristen ovat lähdössä samalle matkalle. Yhtäkkiä tuo
        liperikaulainen huutaa: "Nyt se bussi tulee!", ja koko joukko alkoi
        kauhuissaa huutaa, kun se tulikin Eduskuntatalon suunnasta toiselle
        puolelle katua, ja kun tämä joukko lähtee sinne ryntäämään vaihtuu
        juuri sillä hetkellä liikennevalojen keltainen punaiseksi,
        ja autojen virta täytti Mannerheimintien. Bussi otti kyytiinsä ne
        muutamat Lasipalatsin edessä olleet ja jatkoi matkaansa.

        Kun tällaisesta unesta aamulla heräsin, ehdin jo hetken miettiä, että
        mitähän Pyhä Henki tällä tahtoi minulle viestittää, ja heti sain
        unelleni selvityksen:

        "Tässä Raamatussa ihmisen pelastumisen tärkein sanoma on niin selvästi
        ilmoitettu, ettei yksikään ihminen, joka sen ääressä vilpittömin
        sydämin Jumalan tietä omaan elämäänsä etsii, enää eksy. Eikä yksikään
        porttopappi pysty heitä enää eksyttämään."

        (Viestini oli tarkoitettu tänne eli vastaukseksi Teuvolle ja siksi poistin ne alapuolelta)

        Väärä käännösmenetelmä tuottaa aina virheellisen käännöksen, oli sitten kyseessä kirja mikä hyvänsä!

        Suomenkielinen vuoden 1992 Raamattu on käännetty ns. dynaamisen ekvivalenssimenetelmän avulla ja siksi se ei ole luotettava, vaan se sisältää erittäin paljon ihan tahallisia käännösvirheitä, mikä selviää esim. seuraavista linkeistä!

        Lueppa seuraavat arvostelut:

        http://personal.inet.fi/koti/henotes/varoitukset.html

        http://koti.phnet.fi/petripaavola/Raamattu3338_1992.html

        https://sites.google.com/site/tietojako/uuden-testamentin-kaeaennoesvirheitae


      • Yakov kirjoitti:

        (Viestini oli tarkoitettu tänne eli vastaukseksi Teuvolle ja siksi poistin ne alapuolelta)

        Väärä käännösmenetelmä tuottaa aina virheellisen käännöksen, oli sitten kyseessä kirja mikä hyvänsä!

        Suomenkielinen vuoden 1992 Raamattu on käännetty ns. dynaamisen ekvivalenssimenetelmän avulla ja siksi se ei ole luotettava, vaan se sisältää erittäin paljon ihan tahallisia käännösvirheitä, mikä selviää esim. seuraavista linkeistä!

        Lueppa seuraavat arvostelut:

        http://personal.inet.fi/koti/henotes/varoitukset.html

        http://koti.phnet.fi/petripaavola/Raamattu3338_1992.html

        https://sites.google.com/site/tietojako/uuden-testamentin-kaeaennoesvirheitae

        Varsin hyvin tiedän, miksi sinä ja kaikki rakastamasi uudelleen kastetut vihaatte vuoden 1992 raamatunkäännöstä.

        Siksi, koska siinä on paljastettu Markuksen evankeliumin loppu värennökseksi:

        1. Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kastekäsky:

        Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        2. Tämän maailman jumalan, Saatanan, ja hänen Antikristus poikansa kastekäsky:
        Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

        Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

        Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

        He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."


        Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun. Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:

        "Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."

        Ei tosin ole mahdotonta sekään, että Paavali itse, tai joku hänen seuraajansa olisi onnistunut tämän Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.

        Sitä puoltavat myös Paavalin nuotiosta nostama käärme, kielillä puhuminen, pahojen henkien pois ajaminen ja hänen rättisulkeisensa.

        Saat olla varma, että minä en hanki Jumalan kirousta päälleni uskomalla kaltaistesi valheita:

        "Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa
        ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin),
        jonka sydän luopuu Herrasta.

        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa,
        suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

        Minun osani on tässä:

        "Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen!

        Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää. "


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Varsin hyvin tiedän, miksi sinä ja kaikki rakastamasi uudelleen kastetut vihaatte vuoden 1992 raamatunkäännöstä.

        Siksi, koska siinä on paljastettu Markuksen evankeliumin loppu värennökseksi:

        1. Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kastekäsky:

        Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        2. Tämän maailman jumalan, Saatanan, ja hänen Antikristus poikansa kastekäsky:
        Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

        Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

        Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

        He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."


        Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun. Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:

        "Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."

        Ei tosin ole mahdotonta sekään, että Paavali itse, tai joku hänen seuraajansa olisi onnistunut tämän Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.

        Sitä puoltavat myös Paavalin nuotiosta nostama käärme, kielillä puhuminen, pahojen henkien pois ajaminen ja hänen rättisulkeisensa.

        Saat olla varma, että minä en hanki Jumalan kirousta päälleni uskomalla kaltaistesi valheita:

        "Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa
        ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin),
        jonka sydän luopuu Herrasta.

        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa,
        suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

        Minun osani on tässä:

        "Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen!

        Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää. "

        "Jokainen Elohimin Sana on taattu. Hän on niiden kilpi, jotka Häneen turvaavat!"
        Snl. 30:5

        Koska tuo vuoden 1992 käännös vilisee kääntäjien omia sanoja, joilla he ovat korvanneet Elohimin alkuperäiset sanat monessa kohden ihan oman mielensä mukaan ja siten ihan metsään, niin edellä olevan jakeen mukaan ei vuoden 1992 käännöstä lukeva ja sitä Elohimin sanana pitävä voi saada osakseen jakeen Snl. 30:5 lupaustakaan, koska se on annettu vain Elohimin Sanaan turvautuville!

        Siispä kerro Teuvo nyt lyhyesti, miksi sinä rakastat vesitettyä raamatunväännöstä vuodelta 1992?


      • Yakov kirjoitti:

        "Jokainen Elohimin Sana on taattu. Hän on niiden kilpi, jotka Häneen turvaavat!"
        Snl. 30:5

        Koska tuo vuoden 1992 käännös vilisee kääntäjien omia sanoja, joilla he ovat korvanneet Elohimin alkuperäiset sanat monessa kohden ihan oman mielensä mukaan ja siten ihan metsään, niin edellä olevan jakeen mukaan ei vuoden 1992 käännöstä lukeva ja sitä Elohimin sanana pitävä voi saada osakseen jakeen Snl. 30:5 lupaustakaan, koska se on annettu vain Elohimin Sanaan turvautuville!

        Siispä kerro Teuvo nyt lyhyesti, miksi sinä rakastat vesitettyä raamatunväännöstä vuodelta 1992?

        Olen jo vastannut, mutta et kaiketi sietänyt lukea vastaustani, joka on edellä 26.5.2013 21:25.

        Jos olisit Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut, esiintyisit täällä rehellisesti omalla nimelläsi, etkä vain kuvallasi.

        Kristus kutsui Saulin, mutta kun alkoi markkinoida Saa-ta-nan erinomaisia ilmestyksiä, antoi Saa-ta-na hänelle uuden nimen, kuten on sinullekin antanut.

        Ja kaiken lisäksi Jumala antoi vielä Saatanalle käskyn mennä Paavalin lihaan häntä jatkuvasti kurittamaan.

        Sinä kuulut tähän suureen joukkoon:

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        Saa-tanan vaikutuksesta, et myöskään pysty kirjoittamaan rehellistä Suomea, vaan tekopyhyyttä korostaen kirjoitat sekaan hebrean sanoja.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Olen jo vastannut, mutta et kaiketi sietänyt lukea vastaustani, joka on edellä 26.5.2013 21:25.

        Jos olisit Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut, esiintyisit täällä rehellisesti omalla nimelläsi, etkä vain kuvallasi.

        Kristus kutsui Saulin, mutta kun alkoi markkinoida Saa-ta-nan erinomaisia ilmestyksiä, antoi Saa-ta-na hänelle uuden nimen, kuten on sinullekin antanut.

        Ja kaiken lisäksi Jumala antoi vielä Saatanalle käskyn mennä Paavalin lihaan häntä jatkuvasti kurittamaan.

        Sinä kuulut tähän suureen joukkoon:

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        Saa-tanan vaikutuksesta, et myöskään pysty kirjoittamaan rehellistä Suomea, vaan tekopyhyyttä korostaen kirjoitat sekaan hebrean sanoja.

        Huomasin siinä esim. seuraavan mainintasi:

        >>>Kun olin seurakunnassa, niin vuonna 1989 saimme käyttöömme lausunnon
        antamista varten raamatunkäännöskomitean ehdotuksen Uudeksi
        testamentiksi.
        Kun sen läpi luin, ihastuin jo silloin sen selvään suomenkieleen,
        siihen samaan kieleen, jolla Pyhä Henki oli minulle jo 4 vuotta
        puhunut.


      • Yakov kirjoitti:

        Huomasin siinä esim. seuraavan mainintasi:

        >>>Kun olin seurakunnassa, niin vuonna 1989 saimme käyttöömme lausunnon
        antamista varten raamatunkäännöskomitean ehdotuksen Uudeksi
        testamentiksi.
        Kun sen läpi luin, ihastuin jo silloin sen selvään suomenkieleen,
        siihen samaan kieleen, jolla Pyhä Henki oli minulle jo 4 vuotta
        puhunut.

        Pyhä Henki on tuon kaiken minulle selvittänyt, joten täysin turhaa työtä teet, kun tuollaisia tekopyhien tulkintoja yrität minulle tarjota.

        Tällä ihmeellisellä tavaalla Pyhä Henki varjeli minut myöskin tuolta Saatanan kasteelta, johon sinä lankesit, ja jatkat samalla tiellä ihmisiä Saa-ta-nan omiksi kastamalla.

        Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla,
        en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja.
        Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän
        Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."

        Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.

        Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki
        hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden
        haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.

        Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus
        omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen
        iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui
        elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:

        "Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."

        Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin
        toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei
        tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä
        ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se
        helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä
        kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoin Pyhä Henki:
        "Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

        Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja
        rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun
        ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
        Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:

        "Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on
        omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."

        O = on
        P = paimenena
        H = Herra
        374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

        Joten sen pituinen se.

        Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä
        ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon
        saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta
        portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.


    • Miksi Teuvoilmestyi herjojaan jakamaan juuri tähän alloitukseen? Siksi kun hän sen itse tekikin.

      • "Satu meni saunaan"

        Onko sun kaikki jutut samanlaista "lööperiä"?


      • "Satu meni saunaan" kirjoitti:

        Onko sun kaikki jutut samanlaista "lööperiä"?

        Hänen jutuistaan tuli Saa-ta-nan tahdon mukaista "lööperiä" tämän tapahtuman jälkeen, kun pelkuruuden henki esti häntä menemästä sisään ahtaasta portista, vaikka opetukseni mukaan tiesi, mitä siitä olisi seurannut:

        Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36

        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olisin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni..


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Hänen jutuistaan tuli Saa-ta-nan tahdon mukaista "lööperiä" tämän tapahtuman jälkeen, kun pelkuruuden henki esti häntä menemästä sisään ahtaasta portista, vaikka opetukseni mukaan tiesi, mitä siitä olisi seurannut:

        Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36

        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olisin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni..

        Tuo on sinun väärennöksesi Teuvo. Kiitos siitä kun houkuttelit minut nettiin, näin silloin millaista käärmettä pidin povellani kun luulin sinua ystäväkseni. Onneksi sinua ei enää kukaan usko nykyään.


      • Devoit kirjoitti:

        Tuo on sinun väärennöksesi Teuvo. Kiitos siitä kun houkuttelit minut nettiin, näin silloin millaista käärmettä pidin povellani kun luulin sinua ystäväkseni. Onneksi sinua ei enää kukaan usko nykyään.

        Kuen Paavalillekin kävi, niin on käynyt sinullekin, että kaikki vanhat omat todistuksesi selität minun väärennöksiksi.

        Paavali tyytyi ensimmäiseen Saa-ta-nan antamaan uuteen nimeen. Sinulle hän antoi tuon ahtaan portin ulkopuolle jäämisen seurauksena toisen uuden nimen.

        Siinä todistat oikein, että todellakin kannoit pelkuruuden hengen käärmettä povellasi jo silloin, kun ensimmäisen kerran otit minuun yhteyttä.

        Jos Totuuden Henkeä uskottaisiin, olisi Jeesus puhunut palturia, tämän ilmoittaessaan:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kuen Paavalillekin kävi, niin on käynyt sinullekin, että kaikki vanhat omat todistuksesi selität minun väärennöksiksi.

        Paavali tyytyi ensimmäiseen Saa-ta-nan antamaan uuteen nimeen. Sinulle hän antoi tuon ahtaan portin ulkopuolle jäämisen seurauksena toisen uuden nimen.

        Siinä todistat oikein, että todellakin kannoit pelkuruuden hengen käärmettä povellasi jo silloin, kun ensimmäisen kerran otit minuun yhteyttä.

        Jos Totuuden Henkeä uskottaisiin, olisi Jeesus puhunut palturia, tämän ilmoittaessaan:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        Onneksi olet niin räikeästi tuonut esiin sen että olet riivaajahenkien lähettiläs, että kukaan ei Raamatun opetusta hylkää takiasi.

        Jo tuo sovitusveren pelkosi osoittaa sinussa olevan riivaajahengen/henkiä.


        Et vastannut kysymykseen että miksi siteeraat jatkuvasti Jeesusta, joka oli lihaa ja verta, sitä verta joka lunastaa vain ja ainoastaan synnistä vapaaksi.


      • Devoit kirjoitti:

        Onneksi olet niin räikeästi tuonut esiin sen että olet riivaajahenkien lähettiläs, että kukaan ei Raamatun opetusta hylkää takiasi.

        Jo tuo sovitusveren pelkosi osoittaa sinussa olevan riivaajahengen/henkiä.


        Et vastannut kysymykseen että miksi siteeraat jatkuvasti Jeesusta, joka oli lihaa ja verta, sitä verta joka lunastaa vain ja ainoastaan synnistä vapaaksi.

        Vain Saa-ta-nan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama uskataaa pilkata Pyhää eli Totuuden Henkeä riivajahengiksi.

        Sinun verenhimosi on tehnyt sinustakin murhaajan, vaikka et ole kenestäkään verta vuodattanut:

        "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."


      • ???
        Devoit kirjoitti:

        Tuo on sinun väärennöksesi Teuvo. Kiitos siitä kun houkuttelit minut nettiin, näin silloin millaista käärmettä pidin povellani kun luulin sinua ystäväkseni. Onneksi sinua ei enää kukaan usko nykyään.

        http://aijaa.com/qHA3MP

        Onko kysymys tuosta?


      • ??? kirjoitti:

        http://aijaa.com/qHA3MP

        Onko kysymys tuosta?

        Esitä asiasi mon sanoin.

        Tuollaisia sivuja minulle tutkittavaksi on turha linkittää.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Esitä asiasi mon sanoin.

        Tuollaisia sivuja minulle tutkittavaksi on turha linkittää.

        Korjaus:

        Esitä asiasi omin sanoin.

        Tuollaisia sivuja minulle tutkittavaksi on turha linkittää.


      • Teuvo.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Korjaus:

        Esitä asiasi omin sanoin.

        Tuollaisia sivuja minulle tutkittavaksi on turha linkittää.

        Sanoppa rehellisesti miksi tulit juuri tähän aloitukseen?


      • Teuvo. kirjoitti:

        Sanoppa rehellisesti miksi tulit juuri tähän aloitukseen?

        Miksi en olisi saanut tulla?

        Tulin, kun huomasin tämän nimimerkin olevan perillä totuudesta.

        Sillä onhan täällä näkynyt myöskin sellaisia Jeesuksen opetuslapsia, jotka jostakin syystä haluavat pysyä salassa.

        Sinä tietenkin, Devoitin tavoin, kuvittelit tämän aloituksen minun tekemäksi.


      • Tiesin sen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi en olisi saanut tulla?

        Tulin, kun huomasin tämän nimimerkin olevan perillä totuudesta.

        Sillä onhan täällä näkynyt myöskin sellaisia Jeesuksen opetuslapsia, jotka jostakin syystä haluavat pysyä salassa.

        Sinä tietenkin, Devoitin tavoin, kuvittelit tämän aloituksen minun tekemäksi.

        Sinulta on turha rehellisyyttä odottaa.


      • Tiesin sen kirjoitti:

        Sinulta on turha rehellisyyttä odottaa.

        Totuuden Hengellä ja Saa-ta-nan valheen ja vääryyden hengellä on vastakkaiset käsitykset rehellisyydestä.

        Valheen hengen vallassa olevat - kaltaisesi - eivät tule koskaan tänne kirjoittamaan rehellisesti omalla nimellään.

        Alusta alkaen, kun Pyhä Henki minut näihin keskusteluihin johdatti, ei hän antanut mitään mahdollisuutta muuhun kuin omalla nimellä kirjoittamiseen.


      • ???
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Korjaus:

        Esitä asiasi omin sanoin.

        Tuollaisia sivuja minulle tutkittavaksi on turha linkittää.

        Eihän kysymys ollutkaan sinulle esitetty, et osaa seurata mitä viestiä on kommentoitu.


      • ??? kirjoitti:

        Eihän kysymys ollutkaan sinulle esitetty, et osaa seurata mitä viestiä on kommentoitu.

        No - oliko sinulla mitään kysyttävää minulta?


      • Onko väärennös?
        ??? kirjoitti:

        Eihän kysymys ollutkaan sinulle esitetty, et osaa seurata mitä viestiä on kommentoitu.

        Ei kuulu Devoitilta vastausta, lienee merkki ...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe