Olin ehtinyt olla vain vähän aikaa uudessa työpaikassani kun tämä sattui.
Sormeni ovat erikoisten kynsien lisäksi, myös aika paksut nivelten kohdalta.
Olin yksi kerta tulossa talon hisseillä alaspäin kun siinä miettiessäni työnsi yhden sormistani (keskisormi) noin. pikkurillin kokoiseen reikään, joka oli hissin kaiteessa.
(joo-o, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, eikä ole edes mitään patoutumia!)
No, eihän se kaikkien lakien mukaan pitäisi sinne edes mennä, mutta menipä kumminkin.
Kauhukseni tajusin sen, ettei se lähde irti sieltä ja hissi tuli kerrokseni kohdalle mihin olin menossa.
Soitin työkaverilleni. Kuule, et viitsis tulla tähän henkilöhisseille vesilasin ja saippuan kera ! Ois pikku ongelma.
Hän kysyi, että mikä ongelma? Johon vastasin, että riittää kun et kysele mitään vaan tuut tänne.
Työkaveri naureskeli ja sanoi, että joo, joo, tullaan kohta.
Siinä hississä sitten seisoskelin, pidin jalallani ovea auki, jottei sitä kukaan tilaa mihinkään.
Ilmeisesti oli lounastauko kun talon henkilökuntaa meni edestakaisin portaita pitkin ja minä se vaan nyökyttelin päätä ja sanoin vain heeii, ihmisille.
Meni siinä yhdessä vaiheessa minun esimiehenikin ohi.
Sopivan väliajoin yritin irroittaa sormeani reijästä.
Aikaa kului, soitin uudestaa sille kaverille, että tuu nyt hel....tti tänne hisseille ni näet, että, en puhu sontaa saippuavedestä.
Olisittepa nähneet työkaverin ilmeen kun hän näki missä olen ?! Hieman virnisti ja kääntyi takaisin sanomatta sanaakaan.
No, onneksi hän tuli kohta takaisin nestesaippuan ja vesilasin kanssa, jonka avulla sain nytkytettyä keskisormeni pois pinteestä.
Olen muutamaan kertaa saannut kuulla tässä, vuosien varsilla.
mokaus
Hesuslaine
1
803
Vastaukset
- Höh..
Ihan oikeasti, ei kukaan voi olla noin toope, että menee työntämään sormeensa mihinkään reikään, josta ei saa edes tyydytystä !! Herää jo !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268