Valtakunnallisella tasolla otsikon aihe on ilmiselvänä väkivaltana toiminut jo aivan liian pitkään. Joku tolkku pitää saada. Vihan kohteeksi otettuna työssä raatava mies menettää malttinsa ymmärrettävästi ja siitä vittuillaan loputtomiin. On se perkelettä että tämä kansa ajutuu hiustenhalkomislinjalle omaa vittumaisuuttaan. Lopettakaa miesten nujertamiskampanjat... saatanan sairaat.
Homot, lesbot ja naiset liittoutuneina miehiä vastaan
7
155
Vastaukset
- LUUSERI MIEHET
Taidat kuulua ATM.
- ATM:iin
Mitenköhän se oikein oli? Onko jo peruskoulun päästötodistus taskussa?
- 4390257035783
No en nyt oikein ymmärtänyt mitä yritit sanoa, mutta voin sanoa että homona tai miten muutenkaan minulla ei ole mitään mitään tiettyä ihmisryhmää (paitsi lastenraiskaajia, kirvesmurhaajia yms.) vastaan.
- 88598
Minä olen siis Jorma K. viisain karavanisti senkin tyhmät! Olen ajanut Azoreilla ja Etelämantereella! Kerran pitkin merenpohjaa ali Tyynenmeren. Onkos joku toinen ajanut? Mulla on paras viinapää. Se kestää kauemmin kuin alapää, joka oksentaa noin tunnissa. Naiset ovat sanoneet saatuaan taas panon jälkeen henkeä, että pisintä, kovinta ja paksuinta mitä ikinä työnnetty. Monet toivovat lapsia kanssani. Minä en toivo, kun ne maksavat. Huomenna menen taas Kotkaan kalaan. Ongin pohjasta ylöspäin ns keksimälläni jääongella. Itse istun Suomenlahden pohjassa.
Terveisin Jorma K.
Kiljunteon maisteri, roskaamisen insinööri, paskanpuhumisen pastori ja evakonsikiö - ENOLEKUKKAKEPPI
Ei voi muutakuin nauraa, voi luoja mitä idiootteja.
MIEHILLÄ ON JOKA PAIKASSA PALJON HELPONPAA. (TODELLISTA)
OLEN SEN ITSE TODENNUT VAIMONI KAUTTA.
ASIA SELVÄ!! IHME RUIKUTTAJIA!!! MÄ OLEN AINA OLLUT SELKÄRANKAINEN MIES, TEHKÄÄ SAMOIN KUIN MIESTEN MITÄÄ.- T: Äipän ope
Opettele nyt kirjoittamaan ihan ensiksi, hyvä neiti.
- T: Äikän ope
T: Äipän ope kirjoitti:
Opettele nyt kirjoittamaan ihan ensiksi, hyvä neiti.
Äikän, ei äipän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984